Şimdi Ara

Ankara/Cepa Lydia teknik servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
1.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi akşamlar.
    iPhone 6 cihazımı 3 ekimde lydia servisine Batarya sorunu,ekran click sesi ve telefon açıldığında ahizeden ses gelmemesi sorunlardan dolayı garantiside devam etmesinden dolayo servise verdim.Pazartesi olarak ele alırsak tatil dahil 20 gün oldu.Telefon olmadan olmuyor ve sıkıntı çekiyorum.Ne zaman gelecek diye sorduğumda bu hafta haber veririz dediler.Cihazım geldiğinde bile bu servisi şikayet edeceğim gerçekten.Genpa,kvk 10 gün de teslim ediyor.Reseller olan bir servis neden bu kadar uzun zamanda cihaz teslim ediyor aklım almıyor.Yakın zamanda bu servise cihaz vermeyi düşünenler lütfen tekrar düşünsün çünkü cihaz 1 aydan kısa sürede elinizde olmuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • 20 gün geçince cihazın parasını geri alabiliyorsunuz. THH ile alın :))
  • Hocam ankarada verilecek tel servis bireysel bilişim en fazla 1 hafta sürüyor. 20 gün olayıda bildiğim kadarıyla 20 iş günü olması lazım ve 10 günden sonra size bir cihaz vermesi lazım geçici olarak haklarınızı mutlaka arayın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

    20 gün geçince cihazın parasını geri alabiliyorsunuz. THH ile alın :))

    Hocam iş günü olarak 20 gün.Bu hafta dolacak bakalım ne olacak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtca

    Hocam ankarada verilecek tel servis bireysel bilişim en fazla 1 hafta sürüyor. 20 gün olayıda bildiğim kadarıyla 20 iş günü olması lazım ve 10 günden sonra size bir cihaz vermesi lazım geçici olarak haklarınızı mutlaka arayın derim.

    Bunu bilmiyordum hocam.Zaten tatil saymaz isek 15 gün oldu.Gerekli yerlere şikayetimi yapacağım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 ekimde verdim cihazı.20 iş günü ne zaman doluyor ? İade için servise mi başvurmam lazım ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ayın 25'i yirminci iş günü oluyor hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

    Bu ayın 25'i yirminci iş günü oluyor hocam

    Çok teşekkür ederim.aynı gün gerekli başvuruyu yapayım mı ? Yoksa 1 gün daha geçsin mi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bataryadan 4 servis e verdim hepsi 2.5 hafta sürdü hepside boş açıkçası center harici servisler gereksiz ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: triptister


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

    Bu ayın 25'i yirminci iş günü oluyor hocam

    Çok teşekkür ederim.aynı gün gerekli başvuruyu yapayım mı ? Yoksa 1 gün daha geçsin mi ?

    Bildiğim kadarıyla 20 iş gününün dolması gerekiyor hocam. Bekle 2 gün daha
  • X-Slim kullanıcısına yanıt
    %20 civarında birden kapanma sorunu var mıydı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre7107 E kullanıcısına yanıt
    %25 den %12 düşüp %8 de kapanıyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme;

    Son gün cihazınınız yenisiyle değiştirildi diye mesaj geldi :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 06.12.2016 tarihinde Iphone 6 telefonumu, sim kart okumama hatası başta olmak üzere, ön kamerasında kayma mevcuttu ve telefon anlamsız yere donup kapandığında şarjı yok gibi açılmayıp şarja taktığımda şarj bataryası atıyorum %70 ise direk o şekilde açılıyordu. Zaten Servise vermek için 2 gün boyunca gitmek zorunda kaldım, sanırsın banka sırası hiç bir teknik serviste bu kadar yoğunluk görmemiştim. 2. gün gidip telefonumu verdiğimde gayet düzgün ilgilenip telefonun neyi olduğunu detaylıca anlattım ve forma yazdılar. Orada birileriyle sohbet etme zamanım oldu hiç birine yedek telefon verilmemiş o esnada bunu sormayı unuttum açıkçası. Bugün de durumu kontrol etmek için aradığımda hala işlemde 15-20 gün arası dediler. Bekliyorum bakalım ne olacak. Bu Lydia için o kadar kötü yorumlar okudum ki inşallah benim başıma gelmez, çileden çıkarsam LG'yi bu yüzden mahkemeye verip haklı görüldüğüm gibi bunlara da bunu yapmaktan hiç çekinmeyeceğim. Tek derdim telefonum yapılmış olur yada sıfırı gelir çünkü çok fazla sorunu olmuştu. Aralık ayı sonuna kadar bekleyeceğim anlaşılan. 30 Aralık'ta 18 gün dolmuş olacak iş günü çerçevesinde. Hem sinir hem merakla bekliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cuurcuu

    06.12.2016 tarihinde Iphone 6 telefonumu, sim kart okumama hatası başta olmak üzere, ön kamerasında kayma mevcuttu ve telefon anlamsız yere donup kapandığında şarjı yok gibi açılmayıp şarja taktığımda şarj bataryası atıyorum %70 ise direk o şekilde açılıyordu. Zaten Servise vermek için 2 gün boyunca gitmek zorunda kaldım, sanırsın banka sırası hiç bir teknik serviste bu kadar yoğunluk görmemiştim. 2. gün gidip telefonumu verdiğimde gayet düzgün ilgilenip telefonun neyi olduğunu detaylıca anlattım ve forma yazdılar. Orada birileriyle sohbet etme zamanım oldu hiç birine yedek telefon verilmemiş o esnada bunu sormayı unuttum açıkçası. Bugün de durumu kontrol etmek için aradığımda hala işlemde 15-20 gün arası dediler. Bekliyorum bakalım ne olacak. Bu Lydia için o kadar kötü yorumlar okudum ki inşallah benim başıma gelmez, çileden çıkarsam LG'yi bu yüzden mahkemeye verip haklı görüldüğüm gibi bunlara da bunu yapmaktan hiç çekinmeyeceğim. Tek derdim telefonum yapılmış olur yada sıfırı gelir çünkü çok fazla sorunu olmuştu. Aralık ayı sonuna kadar bekleyeceğim anlaşılan. 30 Aralık'ta 18 gün dolmuş olacak iş günü çerçevesinde. Hem sinir hem merakla bekliyorum...

    İlk olarak Allah sabır versim diyorum hocam.17.günde telefonumu alabildim.Telefon sıfırıyla değiştirildi.Batarya sorunu ve ahizeden arada ses gelmemesinden dolayı vermiştim.Telefonla aradığımda bilgi alamam ve kabadayo cevaplar beni gerçekten soğuttu.İnşallah sıkıntı çıkmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amin diyelim. Yerine telefon da vermiyorlar, bugün aradığımda sadece 15-20 gün diye bir görüşme gerçekleşerek işlemde diye görüşme sağlayabildik. Fazlası yok yani. Umarım benim bu sıkıntılara da sıfırı gelir de beklemeye değer. Bu kadar bekletiyorlarsa sıfır alırsınız vs. dendi oradaki mağdur arkadaşlar da bakalım... :)
  • Ankara lydia servisine gitmeyin,göndermeyin. Düşman başına denilecek rezil,leş bi yer tamamen. Saçma sapan bi sıra sisteminde 30-40 kişiye bazen 2 bazen 1 kişi ilgileniyor. İlgilenenlerin bi halttan(özür dileyerek söylüyorum) anladıkları yok. 4 aylık cihazımda durduk yere sürekli reset atma sorunum vardı. Cihaz reset ata ata ekranda siyah beyaz çizgiler çıkıyordu. Verdim cihazı lydia ya. İşlem ile ilgili bilgi sms i gelcek bilgilendirileceksiniz denildi. Ne bi apple takip numarası ne başka bişey verildi. Verilen tek numara lydia sisteminde cihaz ne durumda diye sorgulama amaçlı bi numara(bu numara cihazı teslim aldıktan haftalar sonra bile "işlemde" yazan bi sistem). Sorunlarımı yazdı güç bela beni anlayarak görevli. 2 hafta boyunca apple deneyimli departman aracılığı ile iletişim kurabildim. Cihaza işlem yapılamadığı için istanbula gitti cihaz bi hafta lydia da yattıktan sonra. Cihazın %70-80 değişim olacağı söylendi. İstanbula gittiğinin 2. Günü ekran değişimi ile sorun çözüldü denildi. Neyse sorun çözülsün de değişime gerek yok dedim. Yine departman sayesinde telefonun Lydia da hazır olduğunu alabileceğimi öğrendim. Tabiki sms vs gelmedi lydia dan. Gidip teslim alacağım zaman da sms geldi mi size dedi ben de yok zahmet buyurmadınız departman haber verdi geldim dedim. Cihazı 15 gün sürenin ardından teslim aldım ve aldıktan 5 gün sonra cihaz yine açılamaz hale geldi. Ekranda yine siyah beyaz çizgiler oluşuyordu devamlı reset atıyordu. Ekranda renkli çizgiler de olmaya başladı. Cihazı açamadığım için reset dahi atamadan iphone umu bul u bilgisayardan kapatıp teslim ettim. 5 günde bozulduğunu, 2 gün sonra şehir dışına gideceğimi işlemlerde biraz hızlandırma istediğimi söyledim. Bana yine bikaç güne geri dönüş yapacağız denildi. 4 gün oldu 5 gün oldu hala haber çıkmadı. Yine canlı desteğe bağlandım. Tam bir hafta geçtikten sonra yine kıdemli departman ile iletişime geçtim. Cihazın yeni teste alındığını iletti departmanım. Daha sonrasında yine cihaz istanbula gönderildi. Test bandında yine ekran değişimi ön görüldü ve daha önce aynı hata ile değişen ekran 2. Kez aynı hata yüzünden yine ekran değişimine gidildi. 5 yaşında çocuğun bile bi sorunu olduğunda a çözümünü uygulayıp sonuç almayınca farklı çözüm arar. Neyse bu sefer belki çözülmüştür diyerek yine departmanımın cihazı teslim alabilirsiniz diye söylemesi üzerine gittim teslim almaya. Gittim yine aynı küstah soru:"size mesaj geldi mi? " yok gelmedi geçen sefer de zahmet buyurmadınız dedim. İçeri gitti ekranı değiştirilmiş cihazı getirdi verdi. Bunu daha önce de yaptınız 5 gün sonra bozuldu yine dedim. Tekrarlarsa nolacak dedim yine onarırız dedi icloud yedeklerinizde sorun vardır belki onu yüklemeyin dedi. Ne alaka ya android mi bu dedim. Saçmalamaya devam etti sonra. Ben de veryansın edip çıktım lydia dan inşallah düzelmiştir diyip. Çünkü 1300 lira verip 1 aydan fazla süredir internete giremeyen bi cihaz kullanmak baya bi gülünç duruma sebep oluyor. Eve geldim wifi ile kurulumu yaptım yine. Daha Yedeklerin çeyreği yüklenmeden telefon yine reset atmaya başladı. İşte o an ne var ne yok gitti artık... telefon daha bu şekilde. Cihazı bu kez genpaya götüreceğim. Ama size tavsiyem düşmanınızda iphone varsa ve sorun yaşıyorsa yollayın lydia'ya daha beter kötülük yapamazsınız. Yazıklar olsun böyle bestseller'a. Mahallenizde bulunan en yakın kasap ile lydia arasında hiçbir fark yoktur telefona müdahale anlamında bundan şüpheniz olmasın. Prim vermeye gerek yok bu adamlara. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.