Şimdi Ara

1.0Tfsi Balon Çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
2
Favori
8.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Auto Show dergisi a180 ile a3 tfsi karşılaştırması yapmış
    Ve görüldüğü üzere 116hp 1.0tfsi 122hp ise 1.6 cgi karşılaştırılmıl
    A serisi 140kg daha ağır güç değerleri yakın ve 160dan sonra 1.0 resmen yok oluyor.Arada boylar değil tarlalar fark ortaya çıkıyor.
    Demekki neymiş downsizing+turbo bir yere kadarmış.
    1.0 dayanıklılık anlamında da kendini ispatlamamış bir motor.
    A3 kampanyasını bende çok beğenmiştim taki şu verileri görene kadar.
    1.0 alıcaklar bir daha düşünsün derim
    Buyrun verilere bir de siz bakın

    1.0Tfsi Balon Çıktı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 23 Ekim 2016; 2:23:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Şehiriçi yakıt tüketiömi 1.4 lt daha az a3'te.,

    100 kişiye sorun,
    "sizin için 160 km hızdan sonraki hızlanma verisi mi daha önemli, yoksa 1.4 lt daha az yakması mı daha önemli?" diye.


    Kendi adıma söyleyim:
    140 hp 250 nm torklu 1.4 tsi leon kullanıoyurm, 3 sene ve 45.000 km yi geride bıraktım,
    sadece bir kez 160-200 hızlanması yaptım. o da deneme amaçlı, 200 km hızı bir göreyim diye.
    Hayatımda da 2. idi bu. ilkini 1.6 a3 le yapmıştım.

    1.6 atmosferikle yıl almıştı, 1.4 tsi ile hemencecik 200 ü bulmuştuım.

    Sonuç olarak: 160 km sonrası arabanın çok iyi hızlanmaması kesinlikle bir arabayı çöp yapmak için
    veri olamaz. Normal bir kullanıcı için önemli bir veri değil.

    önemli olan 40-100, 60-120 hızlanmaları. o da bölünmemiş yollarda felan kamyonları kısa sürede güvenli bir şekilde geçmek için.

    115 hp 200 nm tork da bunu sağlar.

    160 km hızdan sonrasına hayatınızda belki bir kere çıkarsınız ama düşük yakıt tüketimi arabayı kullandığınız sürece sizinle olur.
  • 225 45 17 lastik takıp test yapmışlar, Mercedes'te 205 55 16 lastikler var. Sence hiç bir fark çıkmaz mı test sonuçlarında.
  • DeepNote kullanıcısına yanıt
    0-160 farkına bir bak derim.Emin ol o taban 140kg ağırlık kadar dezavantajı değil.

    Anlatmak istediğim belli 1.0 yetersiz olmuş.Tartışmaya gerek yok bu araçla 200km ye çıkmanız saatlerinizi alır rezalet

    Hacim lazım hacim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford 1.0 ecoboost alir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız A3'ün fren mesafesi efsaneymiş. Süperspor araç gibi.
  • 1.0 turbonun 1.6 turbo motordan daha iyi mi gitmesi gerekiyordu anlamadım ki?
    1.2 110'luk ile karşılaştırmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    1.0 turbonun 1.6 turbo motordan daha iyi mi gitmesi gerekiyordu anlamadım ki?
    1.2 110'luk ile karşılaştırmak lazım.

    Güçler torklar nerdeyse aynı

    140kg daha hafif

    Aynı olmasını beklemez kimse ancak çok fark var 1-2 saniye değil 8-9 saniye 160 hızlanmasında

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HoLY.oNE kullanıcısına yanıt
    Yahu tamam ben de ciğerli araç severim. Zamanında 2.5 v6 vectra kullanıyorduk keyifliydi elbette. Ancak balon diye yaftalamak için biraz erken sanki. Audi'nin bu araçta performans arayanları hedef kitle seçmediği çok açık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    1.0 turbonun 1.6 turbo motordan daha iyi mi gitmesi gerekiyordu anlamadım ki?
    1.2 110'luk ile karşılaştırmak lazım.

    Güçler torklar nerdeyse aynı

    140kg daha hafif

    Aynı olmasını beklemez kimse ancak çok fark var 1-2 saniye değil 8-9 saniye 160 hızlanmasında

    Orası öyle hocam yüksek hızlarda hacim her zaman müthiş bir avantaj sağlıyor 1 litreyle anca bu kadar o yüzden 1.6 ile karşılaştırmamak lazım 120-130 km/h üstünde.
    Ben 1.2'ye göre bi tık daha iyi gideceğini düşünüyorum ama 160-170 üstü yine değişebilir durum, 1.0 TSI araç sahibi birini bulabilirsem benim 1.2 Leon ile 200'e kadar yürümek lazım en güzeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ağırlık dezavantajı na rağmen a180 gerçekten iyi iş çıkarmış.Bunda maksimum tork devrininde 1250 dv/dk olması etkili zaten hep diyorum 1.6 dan sonra hacmi ne kadar duşururseniz düsurun kayda değer fark olmaz.3 ay kadar a3 1.2 tsi vardı evde a3'un kesinlikle dizel alınması gerektiğini söylüyorum.Hem keyifsiz hem basınca azımsanmayacak kadar yakıyordu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dayıcım, 1.0 arabayla her gün ışıklarda 0-160 mı yapıyorsun? Hangi paralel evrendesin sen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Dayıcım, 1.0 arabayla her gün ışıklarda 0-160 mı yapıyorsun? Hangi paralel evrendesin sen?

    O motorda turbo var bir kere, lütfen..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne sacma forum oldu burasi ya. 0-100 karsilastirinca o onemli degil her isikta 0-100 mu yapiyosun diyolar. Sehir icinde ben hep 100-160 yapiyorum cunku ve 1.0tfsi bana yetmiyor. Bunu audi nasil dusunemedi anlayamiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Ne sacma forum oldu burasi ya. 0-100 karsilastirinca o onemli degil her isikta 0-100 mu yapiyosun diyolar. Sehir icinde ben hep 100-160 yapiyorum cunku ve 1.0tfsi bana yetmiyor. Bunu audi nasil dusunemedi anlayamiyorum.

    Edit: Arabanin hem vergisi az, hem az yakiyor, hem ic ortam sesi daha az hem de fren mesafesi daha kisa. A180 den 30 bin lira daha ucuz.



    Siz a180'i tercih edebilirsiniz pistte iyi gider.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Spin atan çocuk, haksız mıyım?
  • arada yüksek zekadan başının ağrıdığı oluyor mu holi van ?
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Seviye hep dip. Senli benli konuşmazsak sevinirim. Zira asker arkadaşınız değilim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    arada yüksek zekadan başının ağrıdığı oluyor mu holi van ?

    Eski kasa c serisine f30dan iyi diyen arkadaşlar bunlar,çokda uzerinde dusunmemek lazim
    Performans isteyen 170lik giu alsin,a3ude a serisinide esnaf galerici takimi aliyor,baska bir caciklari yok.
    Hos o paralara 120hp lik dizel. Otm giu da geliyor,tahminim o da yer bunlari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıtlarıda karşılaştırmak gerekiyor. İlk tercih sebebimiz ekonomi alırkende binerkende..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şehiriçi yakıt tüketiömi 1.4 lt daha az a3'te.,

    100 kişiye sorun,
    "sizin için 160 km hızdan sonraki hızlanma verisi mi daha önemli, yoksa 1.4 lt daha az yakması mı daha önemli?" diye.


    Kendi adıma söyleyim:
    140 hp 250 nm torklu 1.4 tsi leon kullanıoyurm, 3 sene ve 45.000 km yi geride bıraktım,
    sadece bir kez 160-200 hızlanması yaptım. o da deneme amaçlı, 200 km hızı bir göreyim diye.
    Hayatımda da 2. idi bu. ilkini 1.6 a3 le yapmıştım.

    1.6 atmosferikle yıl almıştı, 1.4 tsi ile hemencecik 200 ü bulmuştuım.

    Sonuç olarak: 160 km sonrası arabanın çok iyi hızlanmaması kesinlikle bir arabayı çöp yapmak için
    veri olamaz. Normal bir kullanıcı için önemli bir veri değil.

    önemli olan 40-100, 60-120 hızlanmaları. o da bölünmemiş yollarda felan kamyonları kısa sürede güvenli bir şekilde geçmek için.

    115 hp 200 nm tork da bunu sağlar.

    160 km hızdan sonrasına hayatınızda belki bir kere çıkarsınız ama düşük yakıt tüketimi arabayı kullandığınız sürece sizinle olur.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.