Şimdi Ara

İŞTE YENİ OPEL ASTRA! (145. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.643
Cevap
37
Favori
1.785.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri
    yanlız onun kullanımına dikkat edin, debriyaj balatası boşa gitmesin
    Insignia'da kısa zamanda balatayı yakanlar olmuştu.


    İşte otomatik vites ve elektronik el freninden sonra bir sevmediğim özellik daha...

    Benim ayaklarımın hassas ayarı en baba hillholder'a beş çeker

    Çok mu eski kafalıyım ne...

  • quote:

    sadece yokuş değilde, düz yolda da tutar sanırım. bir deneyin bence




    madem düz yoldada çalışan bi sistem adını neden yokuşta kalkış desteği koymuşlarki. adını kalkışta kalkış desteği koysalarmış. iptal etme giib bi ihtimalimiz de yok değil mi?

    eminmisiniz düz yolda kalkışta da çalıştığına?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkaf


    quote:

    sadece yokuş değilde, düz yolda da tutar sanırım. bir deneyin bence




    madem düz yoldada çalışan bi sistem adını neden yokuşta kalkış desteği koymuşlarki. adını kalkışta kalkış desteği koysalarmış. iptal etme giib bi ihtimalimiz de yok değil mi?

    eminmisiniz düz yolda kalkışta da çalıştığına?


    emin değilim, ne de olsa bir nevi el freni görevi görüyor.
    hemde bize göre düz olan bir yol gerçekte az da olsa eğimli olabilir, araç ona göre davranabilir. hassasiyetini bilemeyiz.
    en iyisi deneyip görmek :)
  • ben az eğimli yoldada denedim ama kalkışta frenlemeyi hissetmedim. tam olarak değer veremem ama 15 derece eğime kadar çalıştığını sanmıyorum, hissetmedimde.

    araca şu an 1300 km uzaktayım ve 1-1.5 ay sonra kavuşacam. artık deneme ihtimalim de yok
  • Avrupa'da yeniden yapılanan Opel, Türkiye'de de 2010 yılında yeni model atağına kalkıyor.

    'YENİDEN Yapılandırma Planı' kapsamında 4 yılda 11 milyar Euro yatırım yapıp, 2 yıl içinde ürün gamının yüzde 80'ini yenilemeyi planlayan Opel, Türkiye'de de 2010 yılında yeni model atağına kalkıyor. Yeni Astra, Corsa ve yıl sonunda satışa sunacakları yeni Meriva'yla birlikte 2010 yılında satışlarını artırmayı planlayan Opel, 2011 yılında ise Ampera ile elektrik atağına kalkmaya hazırlanıyor. Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, 2010 yılında yine müşterisini en çok sahiplenen şirket olacaklarını söyledi.

    GEÇEN yılın sonunda geliştirdiği 'Yeniden Yapılandırma Planı' çerçevesinde Opel'i satmaktan vazgeçen General Motors (GM) bu markada yeniden gelişimi sağlamak için düğmeye bastı. Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, 2014 yılına kadar Opel'e 11 milyar Euro yatırım yapılmasının planlandığını söyleyerek, "Bu gelişme, önümüzdeki 2 yıl içinde ürün gamımızı yüzde 80 yenileyebileceğimiz yeni bir ürün atağı planlayabilmemizi sağladı" dedi. Türkiye'de de 2010 yılında yeni modellerle atağa kalkacaklarını kaydeden Keklik, 2009 yılının üzerinde bir satış performansı yakalacaklarını söyledi.

    Müşteriyi daha çok sahiplenicez

    2010 yılında iddialı oldukları modellerin sınıfında çıtayı yükselten yeni Astra, güçlenen Corsa ve Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılacak yeni Meriva olduğunu belirten Keklik, hem yeni modelleri hem de 2010 hedeflerini şöyle anlattı: "Yalnızca verimlilik ve satış rekorları kırmak için değil aynı zamanda müşteri hizmetlerinde mükemmellik için tüm Opel ekibi olarak yoğun bir çalışma içersindeyiz. Bunun sonucunda müşterisini en çok sahiplenen şirket olma kararlılığımız 2010 yılında da devam edecek. Opel Türkiye olarak kısa vadeli çalışmalardan ziyade markamızı orta ve uzun vadede güçlendirecek çalışmaları tercih ediyoruz. 2010 yılında ürün gamımıza eklenecek yeni modellerle 2009 yılının üzerinde bir satışa ulaşarak pazar payımızı artırmayı hedefliyoruz."

    2010'da 3 önemli silah

    Yeni Meriva'yı Türkiye'de 2010 yılının son çeyreğinde satışa sunacaklarını kaydeden Keklik, fonksiyonellik ve farklı tasarımı ile Meriva'nın segmentinde rakipsiz olacağını söyledi. Keklik, "Bu yıl iddialı olduğumuz diğer modellerimiz kısa bir süre önce tanıttığımız heyecan verici tasarımı, dinamik sürüş özellikleri ve pratik özellikleri ile segmentinde çıtayı yükselten Yeni Astra ve daha güçlenip makyaj operasyonu geçiren Corsa olacak" dedi.

    Elektrikli atağı başlıyor

    Özcan Keklik, Opel'in 'Yeniden Yapılandırma Planı' çerçevesinde modellerini sadece görsel açıdan yenilenmeyeceğini aynı zamanda yeni ve çevreci teknolojiler içereceğini de belirtti. Keklik, Opel'in önümüzdeki yıllara ait yeniliklerini şöyle sıraladı: "2011'de Ampera ile başlayacak olan geliştirilmiş menzilli elektrikli araç atağımız, daha ufak boyutlu elektrikli araçlarla devam edecek. Buna paralel olarak LPG ve CNG motor sistemleri ve start-stop gibi teknolojiler içeren modellerimiz de satışa sunulacak."

    Bağımsız marka olacağız

    Bu planla Opel markasının Avrupa'da uzun vadede bağımsızlığını sağlamayı hedeflediklerini kaydeden Keklik, agresif ürünler, yeni yatırımlar, kapasite küçültme ve hızlı ve verimli tedbirler aracılığıyla sağlam ve bağımsız bir yapı oluşturmak istediklerini söyledi. Keklik, "Bu plan başarılı bir gelecek için tüm gereklilikleri kapsamakta; yüksek donanımlı iş gücü, yüksek yakıt tasarrufu teknolojisi temel alınmış agresif ürünler, rekabete dayanan fiyat yapısı ve Rüsselsheim merkezi dışında operasyon yürüten kendini işine adamış bir yönetim ekibi" diye konuştu.

    Üst sınıf konforu sunan Astra Opel'in 2010'daki en büyük kozu

    OPEL'in kuşkusuz Türkiye'de 2010 yılındaki en büyük kozu kısa süre önce satışa sunulan yeni Astra olacak. Opel'in 1936'da ilk Kadett'le başlattığı kompakt sınıf geleneğinden gelen Astra, Avrupa'nın en çok satılan kompakt otomobili ünvanına sahip. Bu segmentte her zaman ilk üç içinde yer alan ve yılda yaklaşık 500 bin adete ulaşan ortalama satış hacmiyle Astra, tüm Opel satışlarının üçte birini oluşturuyor. Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, baştan aşağı yenilenen Opel Astra'nın kompakt segmente yeni bir soluk ve enerji kazandırdığını belirterek, "Yeni Astra, Insignia'nın orta boyutlu araçlara getirdiği pek çok konfor ve güvenlik özelliğini kompakt sınıfa taşıyor" dedi.

    Sürüş tarzına uygun seçenekler

    Bununla beraber Yeni Astra'nın önceki modelin keyifli sürüş sağlayan karakterini sürdürdüğünü ancak buna rağmen direksiyon tepkisi ve sürüş konforunda önemli geliştirmeler yapıldığını anlatan Keklik, araçla ilgili şu detayları verdi: "Tamamen yeni mekatronik şasi, gelişmiş aydınlatma sistemi, ergonomik yapıya sahip koltuk teknolojisi, flexRide uyarlanabilir süspansiyon, sürücü tarafından seçilebilen sürüş kumandası ve kişiselleştirme gibi ek seçenekler de yer alıyor. Insignia'da olduğu gibi bu sınıfta nadir görülen bir özellik olan akıllı Opel FlexRide elektronik sürüş sistemi ile sipariş edilebiliyor. Bu sistem sürücüye üç seçenek sunuyor. Standart, Spor ve Tur seçenekleri sürüş tarzı ve viraj alma hızlarındaki değişikliklere sürekli olarak uyum sağlıyor." Keklik, kısa bir süre önce satışa sunulmasına karşın aralarında "Altın direksiyon"nun da bulunduğu birçok ödüle layık görülen yeni Astra'nın yanı sıra klasik Astra'nın da satışı devam edeceğini de söyledi.

    Hedef 3 bin 500 adet satış

    Mevcut modele göre 170 mm daha uzun olan yeni Astra'nın toplam uzunluğu 4.420 mm'ye, dingil mesafesi ise 71 mm artışla 2685 mm'ye çıkmış. Aracın özellikle iç mekanında sürücü ve yolcuların ihtiyaçları düşünülerek önemli iyileştirmeler yapılmış. Opel Astra'da 1.6 litre 115 beygir (manuel ve otomatik şanzıman), 1.6 litre 180 beygir (manuel ve otomatik şanzıman), 1.4 litre 100 beygir (manuel şanzıman), 140 beygir (manuel ve otomatik şanzıman)benzinli motor seçenekleri ile satılıyor. Dizel motor seçeneği olan 1.3 litre CDTi 95 beygir manuel şanzımanlı olarak Nisan 2010 da Türkiye pazarına sunulacak. Opel, 2010 yılında Türkiye'de 3 bin 500 adet yeni Astra satmayı hedefliyor.

    Kapıları ters yöne açılıyor ailelerin hayatı kolaylaşıyor

    OPEL'in yarın kapılarını açacak Cenevre Otomobil Fuarı'nda dünya tanıtımını yapacağı yeni Meriva, 2010 yılı son çeyreğinde Türkiye'de 1.3 litre dizel ve 1.4 litre turbo benzinli motor seçenekleriyle satışa sunulacak. İlk etapta her iki motorun da kullanılacağı versiyonlar, sadece manuel vitesli olarak ithal edilecek. Meriva'da alışık olunanın aksine ters yöne açılan arka kapıları sayesinde özellikle çocuklu ailelerin hayatını kolaylaştırması bekleniyor.

    Esneklik şampiyonu

    Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, yıl sonunda Türkiye'de satışa sunacakları Meriva'nın yeniliklerini şöyle anlattı: "Yenilikçi, çok yönlü ve tarz sahibi Meriva modelimiz, çok yönlülük ve fonksiyonellik açısından çıtayı oldukça yükseltecek. Meriva boş alanların esnek kullanımını optimum düzeye çıkarmak üzere düşünülen ve tümü kendine özgü, modern bir tasarımla sunulan pek çok yenilikçi özelliği bünyesinde topluyor. Bu yüzden Meriva modelimiz için "Esneklik Şampiyonu" terimini kullanmayı oldukça uygun buluyorum. "FlexDoor" arka kapıları, yüksek hacimli bir otomotiv üreticisi için de sektörde bir ilk niteliğinde, Devrim niteliğinde bir konsept olan "FlexRail" sistemiyle ön koltuklar arasına yerleştirilen alüminyum raylar üzerinde kayan değiştirilebilir saklama ünitelerinden oluşuyor. Bunlar birçok farklı kullanım için rahat ve uyarlanabilir saklama olanağı sunuyor."FlexSpace" koltuk sistemi, Opel'in benzersiz "FlexFix" entegre bisiklet taşıyıcısı seçeneği. "

    Yeni Corsa'nın yakıt tüketimi yüzde 13 düşerken gücü arttı

    OPEL, bugüne kadar Avrupa genelinde 11 milyon adet satan Corsa'yı yenilerek geçtiğimiz günlerde Türkiye'de satışa sunuldu. 2009 yılında Almanya'da en çok satılan ilk üç araçtan bir tanesi olan Corsa, Türkiye'de ise 9 bin adedin üzerinde satarak Alman markanın en önemli modellerinden biri oldu. Opel Türkiye, 2010 yılında da 9 bin civarında Corsa satışı hedefliyor. Opel mühendisleri, yakıt tüketimini yüzde 13'e kadar azaltan geliştirilmiş güç aktarım üniteleri, şasi üzerinde önemli rötuşlar ve yeni bir direksiyon kalibrasyonu ile Corsa'yı baştan aşağı yenilediler. Ayrıca, aracın bilinen yol tutuşuna ve sürüş konforuna ek olarak, daha fazla çekiş gücü sağlayan motor serisi de ilave edildi.

    Makul fiyata yenilikler

    Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, tüm bu iyileştirmelerin yanında 'Sürüşe Duyarlı Ön Farlar' (AFL), Isıtmalı Direksiyon Simidi, Yokuşta Kalkış Yardımcısı, Panoramik tavan veya Opel'e özel FlexFix entegre bisiklet taşıyıcı başta olmak üzere yenilikçi teknolojileri makul bir fiyatla sunmaya başladıklarının da altını çizdi.

    En az arızalan araç

    Keklik, şunları söyledi: "Mühendisleri bir yandan daha fazla tork sağlarken diğer yandan da yakıt iştahını kesen ve CO2 emisyonlarını azaltan motorlar geliştirdi. Tüm benzinli motorlar ve yeni 1.7 CDTI dizel motor, Euro 5 emisyon standartlarına uyuyor. Opel, Corsa modeliyle dinamik tarzı ve eğlenceli sürüşüne ek olarak, kullanıcısına birinci sınıf kalite sunma konusunda çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Bunun somut bir göstergesi Almanya'da hazırlanan 2010 DEKRA Arıza Raporu, Corsa'yı test edilen tüm araçlar içinde en düşük arıza oranıyla (yüzde 2,4) birinci ilan etmesi. DEKRA (1 Deutscher Kraftfahrzeug-1Ü1 berwachungs-Verein), güvenli ve verimli karayolu trafiği hizmetleri sağlayan bir müessese ve Avrupa'nın lider teknik ve uzman kuruluşu."

    Ampera, 2011'de gelecek menzil endişesi bitecek

    ÖZCAN Keklik, Opel'in 2011 yılında satışa sunulacak elektrikli otomobili Ampera'nın ise sürüş menzili endişesinden uzak günlük kullanıma uygun bir elektrikli aile aracı olarak dikkat çekeceğini söyledi. Keklik, Ampera'nın çevre dostu otomobillerle de ön cephede yer alma arzularını gözler önüne sereceğini belirterek şunları söyledi: "Opel Ampera üretimin başlayacağı 2011 senesinde Avrupa piyasalarındaki ilk seri-üretim elektrikli taşıt olacak. Bu aracı önemli kılan bir diğer özellik de her gün kullanılmaya uygun eksiksiz bir aile otomobili olarak tasarlanmış olması. Ampera modelimiz sürücüsüne, tükenmiş akü nedeniyle yolda kalmayacağı konusunda güven ve gönül rahatlığı veriyor. Akünün enerjisi düşük olduğunda, araç üzerinde bulunan bir motor-jeneratör tarafından üretilen enerji Ampera'nın menzilini 500 kilometrenin üzerine çıkmasını sağlıyor."

    Ampera'nın evdeki herhangi bir 230 watt prizine takılabildiğini ve yaklaşık 3 saat içinde şarj edilebildiğini kaydeden Keklik, "İspanya'daki Iberdrola gibi enerji şirketleri ile elektrik araçlar için standardizasyon koşullarını ve şarj altyapısı oluşturulması koşullarını halen analiz etmeye devam ediyoruz" dedi. Keklik, Ampera ile elektrik devrimi yapmaya hazırlandıklarını söyledi.

    Kalıcı hurda indirimi ve vergide devrime ihtiyaç var

    OPEL Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, Türkiye'de otomotiv sektörünün kalıcı hurda indirimi ve vergide devrime ihtiyacı olduğunu ifade ederek, "Sadece 2010 yılına değil, uzun vadede de geçen yıllarda tecrübe edilen sorunlarla karşılaşmamak için uzun soluklu düzenlemeler yapılması için adımlar atılması önemli. Kalıcı tedbir ve teşviklerin düzenlenmesi gerekiyor. Hurda indiriminin geçici bir süreyle değil de sürekli bir uygulama olarak belli esaslara dayalı bir şekilde yürürlüğe girmesi ve kalıcılık arz eden kısa, orta ve uzun vadeli vergi devrimine yönelik adımlar atılması sektörümüz için hayati önem taşımakta" diye konuştu.

    ALINTI: HÜRRİYET- 1 Mart 2010
  • Bugun bende siyah renk yeni astra 1.6 115 hp (active select) sport paket almış bulunuyorum.Aracı sanırım cuma gunu teslım alacagım...

    Araç bana 48.135 tlden 44.450 tlye geldı.+ olarakta cam filmi ucretsiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deathburn -- 1 Mart 2010; 16:42:03 >
  • Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah...
  • teşekkur ederim
  • hayırlı olsun tadını cıkar o kadar para verdin insallah hic pisman olmazsın cunku bizde bi o kadar para sayacaz :D bu 4000 tl lık indirim istahımı kabarttı :) kendimi daha bi yakın hissettim. 50 binlerden sonra 44 bine hemde sport paket hic fena degil. bisey sorcam suan aldıgınız arabaların hepsi benzinli demi? bunları nasıl dizel yapcaz? sonradanmı gelcek kendimizmi taktırcaz ve daha dogrusu taktırılabiliniyormu?
  • Bu nasıl bir soru?, ben yorumlayamadım da.
  • @teacher47 LPG demek istemiş sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri


    sadece yokuş değilde, düz yolda da tutar sanırım. bir deneyin bence







    quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri
    yanlız onun kullanımına dikkat edin, debriyaj balatası boşa gitmesin
    Insignia'da kısa zamanda balatayı yakanlar olmuştu.


    İşte otomatik vites ve elektronik el freninden sonra bir sevmediğim özellik daha...

    Benim ayaklarımın hassas ayarı en baba hillholder'a beş çeker

    Çok mu eski kafalıyım ne...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri


    quote:

    Orijinalden alıntı: corail


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkaf

    en pahalı kasko ücreti yanlış değil 34 plakaya ait. en ucuz kasko ise ankara ama emin değilim tabi. ne kadar riskli şehir, o kadar kasko ücreti.

    hasarsızlık indirimi uygulandı mı acaba?
    bir de kasko bedeli ne kadar belirlediler?
    tsk..


    sıfır arabada hasarsızlık indirimi nereden çıktı abi

    kasko bir önceki araçtan devam edebiiyor ya da 1 ay içerisinde devam edersen eski hasarsızlık indirimleri ( varsa tabi ) kullanılabiliyor..
    onu kastetmiştim..
  • @deathburn

    hayırlı uğurlu olsun

    @corail

    bu benim ilk aracım. inşallah bundan sonrakilere uygulatırım hasarsızlık indirimini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkaf


    quote:

    sadece yokuş değilde, düz yolda da tutar sanırım. bir deneyin bence




    madem düz yoldada çalışan bi sistem adını neden yokuşta kalkış desteği koymuşlarki. adını kalkışta kalkış desteği koysalarmış. iptal etme giib bi ihtimalimiz de yok değil mi?

    eminmisiniz düz yolda kalkışta da çalıştığına?

    ben bir soru soracağım;
    hill holder yani yokuşta kalkış desteği esp ile birlikte olabiliyor diye biliyordum..
    yani söylemek istediğim debriyaj ile ilgili değil direkt frenleme yapıyor diye biliyordum araç..
    yanlış mı anladım? yoksa doğru anladım da yanlış mı biliyorum?
  • arkadaslar turkiyede astra reklamlari oynuyor mu? burda uzun suredir reklam yok. bir soylentiye gore siparis yetistiremediklerinden reklamlari bekletiyorlarmis dogru mudur acaba?

    hill holder hakkinda benim bildigim elektronik el freni ile birlikte geldigi. el frenini kapatmak icin dugmeye bastiginizda frenler hemen birakmiyor 2-3 saniye sonra birakiyor freni. ben bu ozellige hill holder deniliyor saniyordum. yanlis mi biliyorum?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    kasko bir önceki araçtan devam edebiiyor ya da 1 ay içerisinde devam edersen eski hasarsızlık indirimleri ( varsa tabi ) kullanılabiliyor..
    onu kastetmiştim..


    anladım, olabilir sanırım mantıklı :)




    quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    ben bir soru soracağım;
    hill holder yani yokuşta kalkış desteği esp ile birlikte olabiliyor diye biliyordum..
    yani söylemek istediğim debriyaj ile ilgili değil direkt frenleme yapıyor diye biliyordum araç..
    yanlış mı anladım? yoksa doğru anladım da yanlış mı biliyorum?


    esp ile hillholder birbirinden bağımsız özellikler.
    esp arabayı çizgisinden çıkartmaz, hillholder yokuşta arabayı tutar, bence bir bağlantısı yoktur.





    quote:

    Orijinalden alıntı: tiamol

    arkadaslar turkiyede astra reklamlari oynuyor mu? burda uzun suredir reklam yok. bir soylentiye gore siparis yetistiremediklerinden reklamlari bekletiyorlarmis dogru mudur acaba?

    hill holder hakkinda benim bildigim elektronik el freni ile birlikte geldigi. el frenini kapatmak icin dugmeye bastiginizda frenler hemen birakmiyor 2-3 saniye sonra birakiyor freni. ben bu ozellige hill holder deniliyor saniyordum. yanlis mi biliyorum?


    Türkiye'de de reklam yok.

    hillholder için elektronik el frenine ihtiyaç yok, örneği Corsa'da var.
    Corsa'da elektronik el freni olmadan yokuşta kalkış desteği sunabiliyorlar.

    dediğiniz bağlantı, isterseniz el frenini de yokuşta kalkış için kullanabiliyorsunuz. ama balataları yıpratır.
    debriyajı çekmeye başladıktan 3 saniye sonra bırakır frenleri, bu geçen 3 saniye içinde de yeteri kadar balata yakabilirsiniz

    hillholder ayrı birşey, ilk kalkışta yada hareket halindeyken aracı frenle durdurdunuz diyelim, freni bıraktıktan sonra gaza basıp debriyajı bırakana kadar bir süre aracı sabit tutuyor. hem yokuş aşağı hem yokuş yukarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri
    hillholder ayrı birşey, ilk kalkışta yada hareket halindeyken aracı frenle durdurdunuz diyelim, freni bıraktıktan sonra gaza basıp debriyajı bırakana kadar bir süre aracı sabit tutuyor.
    hem yokuş aşağı hem yokuş yukarı.


    Yokuş aşağı geri viteste çalıştığını da ekleyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri


    esp ile hillholder birbirinden bağımsız özellikler.
    esp arabayı çizgisinden çıkartmaz, hillholder yokuşta arabayı tutar, bence bir bağlantısı yoktur.






    biliyorum yaawww esp yi electronic stability program ya da bmw de dsc yani dynamic stabilty control ya da honda da vsa ya da toyotada sanırım vsc olarak geçiyordu
    amma suyunu çıkarttım değil mi?
    ama esp de aracın stabilitesini yani yoldan çıkmamasını 4 tekerleğe gerektiği kadar ve birbirinden bağımsız frenleme yaparak sağlıyor..
    bu sebeple esp li araçlarda hill holder da olabiliyor diye biliyordum..
    ama esp si olmayan bir aracın hill holder özelliği olamaz diye biliyorum..
    kurduğum bağlantı bu şekilde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail


    quote:

    Orijinalden alıntı: dctcagri


    esp ile hillholder birbirinden bağımsız özellikler.
    esp arabayı çizgisinden çıkartmaz, hillholder yokuşta arabayı tutar, bence bir bağlantısı yoktur.






    biliyorum yaawww esp yi electronic stability program ya da bmw de dsc yani dynamic stabilty control ya da honda da vsa ya da toyotada sanırım vsc olarak geçiyordu
    amma suyunu çıkarttım değil mi?
    ama esp de aracın stabilitesini yani yoldan çıkmamasını 4 tekerleğe gerektiği kadar ve birbirinden bağımsız frenleme yaparak sağlıyor..
    bu sebeple esp li araçlarda hill holder da olabiliyor diye biliyordum..
    ama esp si olmayan bir aracın hill holder özelliği olamaz diye biliyorum..
    kurduğum bağlantı bu şekilde..


    diğer taratan;
    insignia daki elektronik park freni manuel park freninin elektronik butonu olan versiyonu gibi sanki?
    park frenini etkinleştirdiğinizde ya da iptal ettiğinizde çok zayıf ancak duyulabilen ""robotik"" tarzda bir ses duyuyorsunuz birkaç saniye
  • 
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.