Şimdi Ara

İŞTE YENİ OPEL ASTRA! (319. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.643
Cevap
37
Favori
1.785.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daskinoglu

    telefonda konuştuğumzda manuel olarak seçti aracı..anlamadım...fiyatın kasıma kadar daha düşebileceğini de eklemişti..


    valla ne yalan soyliyim bu opel bayiileri nasıl calısıyorlar hic anlamıs degilim neyse hayırlısı olsun insallah..
  • Merhaba

    Lastik hava basınçları nekadar olucak , 4 tekerde 26 çıktı 30 a tamamladım araç biraz değişti :) ötekine fena alışmışım sanki şimdi virajlarda kendini atıcak gibi hissettiriyor göstergelerin oradan tıkırtı gelmeye başladı gerimi düşürsem demeye başladım.

    İyi haftasonları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çetin m

    Merhaba

    Lastik hava basınçları nekadar olucak , 4 tekerde 26 çıktı 30 a tamamladım araç biraz değişti :) ötekine fena alışmışım sanki şimdi virajlarda kendini atıcak gibi hissettiriyor göstergelerin oradan tıkırtı gelmeye başladı gerimi düşürsem demeye başladım.

    İyi haftasonları


    Lastik hava basınçları aracın motor tipi, lastik ebatları ve seçeceğiniz sürüş tipine göre değişiyor. Aracanızın motor tipini ve lastik ebatlarını belirtirseniz yardımcı olabilirim.

    A 1.4 XER, A 1.6 XER, A 1.4 NET, A 1.6 LET, A 1.3 DTE ???

    Saygılar,
  • İyi akşamlar

    :) haklısınız yazmayı unutmuşum , araç astra j 1,6 115 sport

    Teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çetin m

    İyi akşamlar

    :) haklısınız yazmayı unutmuşum , araç astra j 1,6 115 sport

    Teşekkür ederim


    A 1.6 XER için,

    Konforlu sürüş basıncı -3 yolcuya kadar
    Ön ve arka 32psi (220 kPa veya 2.2 bar)

    Ekonomik sürüş basıncı - 3 yolcuya kadar
    Ön ve arka 39psi (270 kPa veya 2.7 bar)

    Azami yük basıncı
    Ön 33psi (230 KPa veya 2.3 bar)
    Arka 39 psi (270 kPa veya 2.7 bar)

    PS: Değerler tüm lastik ebatları içindir. Bazı cihazlar birimleri kPa veya bar olarak sunmaktadır.

    Saygılar,
  • Merhaba Arkadaşar,

    Ben anıl, adapazarında çalışıyor, izmitte oturuyorum.Otomotiv sektöründe araç dinamiği simulasyonları konusunda çalışıyorum.

    Öncelikle mesleğimle ilgili olduğu için şunu belirteyim.Astra sahip olduğu watt linkli rigid aksı ile birçok firmanın yapmayı göze alamadığı yeni bir süspansiyon konsepti işine girmiş ve başarılı olmuşa benziyor.Fakat keşke bağımsız olsaydı.

    2000 yılında aile arabası olarak aldığımız astra dan sonra astra hastası oldum.31 yaşıma girdiğim bugünlerde amacım yeni astra sport 1.4 lt turbo modelini almak.

    Diğer motorlar opel in diğer araçlarında yıllardır kullanılan motorlar, güvenli olabilir fakat yeni nesil değiller. Bu yüzden turboyu tercih ettim, fakat yeni motor ne kadar güvenli olur, onu konuda tedirginim.Tavsiye olanlar olabilir mi?

    Yeni astrayı geçen yılbaşında bayi de gördüm, fakat bugün ziyaret ettiğim izmit bayi astranın son 3 aydır satıldığını söyledi.Arızalara bakılırsa ilk seri sorunlu görünüyor.Bir sonraki seri kasım ayında gelicek dediler doğru mu?

    Benim araç almak için acelem yok, fakat fiyat yönünden avantajlı almak istiyorum.Geçmiş senelerden gözlemim astralarda sene sonunda 6 bin liralık kampanya olduğu, bu sene de böyle bir şey olabilir mi?Bu arada satış danışmanı eski kasa astraların 2014 e kadar üretileceğini söyledi, yani eski kasaları eritmek için yeni astranın fiyatının yüksek olması gibi birşey sözkonusu değil, dedi.
    Fiyat aldım, bir merhabaya %3 indirimle, 45 bin lira teklif verdiler, 1400 lira indirim söz konusu.Bunu düşününce bir arkadaşımın söylediği şu ifade doğru gibi, bayiler 40 bin liralık araçtan 6 bin lira kazanç elde ediyorlar, geçen senelerde yapılan sene sonu indirimi bunu doğrular gibi.

    Öncelikle turbo motor için ne tavsiye edersiniz?
    Türkiye'ye gelecek bir sonraki seri de bahsedilen sorunlar çözülmüş olur mu?

    Teşekkürler

    anıl




  • yeni gtc mükemmel olmuş...






















  • İlk seri partilerin hemen hemen bütün markalarda ufak tefek problemleri vardır.Eskiden premium markalarda pek olmazdı maalesef onlarda bile artık oluyor.Aslına bakarsanız araç almak için en doğru zaman kasa makyajlandıktan sonra ama birçok kişinin o kadar beklemeye zamanı olmayabiliyor.Hiç değilse 1 sene beklemek lazım.Makyaj ile genelde birçok problem gideriliyor.Servisler ve sanayi o zamana kadar aracın sorunlarını ve çözümlerini öğreniyor.

    Opelin yeni Turbo motorları son teknoloji değil.LPG ye de uyumlu.O yüzden denenmiş teknolojiler olduğu için problem çıkacağını zannetmem.
  • Merhaba arkadaşlar, benim sizlere yeni astra hakkında bir sorum olacaktı. 1.4lt 140bglik model ile ilgileniyorum ve oto. vites seçeneği olmaması beni düşündürüyordu. Bugun opelin fiyat listesine baktığımda o model için yanında AT yazan bir versiyon olduğunu gördüm. Bununla ilgili bilgisi olan var mı acaba? Nasıl bir otomatik vitestir, yarı oto. mudur normal midir, AT versiyonu ile yakıt tüketimi ne olmaktadır ve başka genel bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim. Teşekkürler.
  • arkadaşlar ya forumlarda aradım da bulamadım bir türlü, 1,3 dizel kullanan arkadaşlar yakıt tüketimini yazabilirler mi? bir de çok güldüğüm bir nokta var, herkes dizel motor için çok kötü performans yok vb. demişler 0-100 km 14,7 sn falan demişler. ya 1.4 100bg astranın 14,2 1,4 140bgnin de 9,9 saniye. yani bunca tantana 4 sn için mi ben onu anlamadım, yarış mı yapıyoruz şehir içinde:)
  • 1.4 Turbo otomatik şanzıman versiyonu Türkiye fiyat listesine yeni girdi, Avrupa'da da bazı ülkelerde siparişleri alınmaya başlandı, bazılarında ise henüz listelere girmemiş durumda.

    Listede 1.6/1.6 Turbo motorlular için "Active Select", 1.4 Turbo için ise "AT" yazıyor olması biraz kafaları karıştırmış anlaşılan, ama aslında aynı şanzıman. 6 ileri vitesli klasik otomatik vites (tork konvertörlü), Opel'in "Active Select" adını verdiği özellik sayesinde vitesleri manuel değiştirme olanağı da sağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdar99 -- 26 Eylül 2010; 18:53:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: italianbmt

    Merhaba arkadaşlar, benim sizlere yeni astra hakkında bir sorum olacaktı. 1.4lt 140bglik model ile ilgileniyorum ve oto. vites seçeneği olmaması beni düşündürüyordu. Bugun opelin fiyat listesine baktığımda o model için yanında AT yazan bir versiyon olduğunu gördüm. Bununla ilgili bilgisi olan var mı acaba? Nasıl bir otomatik vitestir, yarı oto. mudur normal midir, AT versiyonu ile yakıt tüketimi ne olmaktadır ve başka genel bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim. Teşekkürler.


    Bende 1.4 140 AT bekliyorum. Diger 1.6 daki otomatik sanzimandan faki yok. Istanbuldaki bayilerden biriyle konustum kasim ayi gibi siparis almayi planliyorlar. Aracin teslimati Subati bulabilirmis. Beklemeye devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrNiO

    arkadaşlar ya forumlarda aradım da bulamadım bir türlü, 1,3 dizel kullanan arkadaşlar yakıt tüketimini yazabilirler mi? bir de çok güldüğüm bir nokta var, herkes dizel motor için çok kötü performans yok vb. demişler 0-100 km 14,7 sn falan demişler. ya 1.4 100bg astranın 14,2 1,4 140bgnin de 9,9 saniye. yani bunca tantana 4 sn için mi ben onu anlamadım, yarış mı yapıyoruz şehir içinde:)


    : ) dogru demişssin. Sanırsın ki bu arabaları alan herkes rallici.
  • arkadaşlar arada sırada elektronik el freni işaretim yanıyor
    yanlış mı acaba arabayı kaldırıyorum
  • gtc fotoları paris konseptinin fotoları. gönül isterki bu şekilde çıksın ama bundan izler taşısa bile yeter.. askerden döneli bir hafta oldu eve yakın bir iş bulmam durumunda corsamı bunla aldatabilirim:)
  • bu arada arkadaşlar 1.6 115 hp active select aldım
    landi renzo lpg takarsak garanti devam eder mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrNiO

    arkadaşlar ya forumlarda aradım da bulamadım bir türlü, 1,3 dizel kullanan arkadaşlar yakıt tüketimini yazabilirler mi? bir de çok güldüğüm bir nokta var, herkes dizel motor için çok kötü performans yok vb. demişler 0-100 km 14,7 sn falan demişler. ya 1.4 100bg astranın 14,2 1,4 140bgnin de 9,9 saniye. yani bunca tantana 4 sn için mi ben onu anlamadım, yarış mı yapıyoruz şehir içinde:)

    şu an 960 km deyim 6.5 lt/ 100 gözüküyor
    ama uzun yolda 2500 devir 5. vites 130 km de ivmesiz 4.2 anlık tüketim de var.
    zamanla bu daha da azalır diye düşünüyorum
    bugün arabada 6 kişi finike tarafına gittik 4. vitesde klima açık rampa çıktım.
    benide kendinide baymadı. inşallah herkese daha da güzel arabalar nasip olur:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma

    bu arada arkadaşlar 1.6 115 hp active select aldım
    landi renzo lpg takarsak garanti devam eder mi


    resmi garanti devam etmez. servis kendi garanti verir.
    onun karşılığında da yazılı belge almanızı tavsiye ederim.
    bizim burda 2.0 dizel Insignia almak isteyen müşteriye elimizde dizel yok, 1.6T al lpg taktır dediler,
    müşteri garantiyi sorduğunda bozulmuyor dediler ve servisin önerdiği yerde lpg taktırdı müşteri.
    ancak motor arızalandı, subapları yakmış. servis aracı reddetti, lpg'ci bizim yapacağımız birşey yok dedi,
    bayide garanti olayını yalanladı. müşteri birşey ispatlayamadı tabi.
    en işlek caddeye arabayı çekip camlara yazı yazdı, 2 aylık araba 8 sefer servise gitti çalışmıyor falan diye,
    olay çok ses getirdi, ulusal kanallarda haberlere çıktı.
    aradaki fiyat farkını alıp müşteriye dizel Insignia verdiler.

    kısaca diyeceğim,
    lpg taktırırsanız araç resmiyette garanti dışı kalır,
    yetkili servisin anlaşmalı olduğu yerde taktırırsanız y.servis kendi garantisini verir,
    yani bir sorun olduğunda bize getir, başka servise götürme demek bu.
    ben olsam taktırmam, uzun vadede motora çok zararı var.




  • teşekkür ederim yalnız opelin landi renzo ile anlaşması var
    aslında garantinin devam etmesi lazım değil mi
  • bu arada motora ne zararı var anlamadım
    daha önce hep lpg kullandım
  • 
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.