Şimdi Ara

Kia vitesi 8e taktı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kia; 8 ileri otomatik (Tork Konvertörlü) şanzımanını piyasaya sürüyor.

    Kaynak:http://www.hyundaimotorgroup.com/MediaCenter/News/Press-Releases/kmc-fwd-160906.hub#.V-64rBk8XqA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 1:40'tan itibaren yeni ceed'i mi sızdırmışlar ne
  • Hyundai de sürer ozaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    1:40'tan itibaren yeni ceed'i mi sızdırmışlar ne

    Optima değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gözünü seveyim tork konvertörlü otomatiğin
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Evet dikkatli bakınca sedanmış, ama Cadenza galiba...
  • Hyundai 7-DCTye bir B planı yaptı demekki.
    Bakarsınız bekleennden daha fazla sorunlar çıkarsa, DCT yerine 8ATler sahne alabilir.
    Zaten 6ATyle aynı boyutlarda ve 3.5 kg hafifmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 30 Eylül 2016; 22:27:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kia Cadenza ile 2017 piyasaya girecek.https://www.otopark.com/2016/09/kiadan-8-ileri-otomatik-vites/

    ''Kia’nın yeni önden çekişli 8AT şanzımanı bu yıl belirli pazarlarda 2017 Kia Cadenza modelinde sunulacak ve 3.3 litre V6 GDI motorlu Cadenza versiyonlarında standart olacak.

    Kia’nın yeni sekiz kademe otomatik vitesi bir dizi orta boy ve büyük önden çekişli modelde yer alacak ve gelecekteki Kia şanzımanların geliştirilmesinde bir referans olarak kabul edilecek.''

    Ceed/optima gelmesine daha çok var belki de hiç gelmeyecek.
  • önümüzdeki yıllarda firmalar,çift kavramadan vazgeçip, aynı kia nın yaptığı gibi tork konvertörlü tam otomatik şanzımanları geliştirmeyi tercih edecektir ,,
  • 8 zf ciler gelmeden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tork konventörlü olması iyi ama 8 fazla gibi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence cok iyi haber. agirlik sorunu da yoksa ki yok bu is tamamdir. kianin tek kapili olan arabasini sirf 4 ileri diye almamistim
  • Kia nın 6 ileri tork konvektörlü şanzımanı civic in 5 ileri tork konvektörünün içinden geçer. Civicde ara sıra sarsan konvektör kiada ister düşük devir ister yüksek devir vites düşürme yada yükseltme sıkışık trafik dahil sıfır hissiyatla çalışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    Tork konventörlü olması iyi ama 8 fazla gibi

    zf olunca şakşaklarsınız kia olunca ''fazla yeavv''
  • Hyundai Tucson ve Kia Spo'da 8 ileri tam otomatik+1.6 crdi kombinasyonu ışığı yandı sanırım
  • Zf ve Aisin tarzı modern bir tork konvertörlü ise baya iş yapar. Opel'in tork konvertörlüsü gibiyse vasatı aşamaz. DCT şanzımanın ısınma problemleri hayli yaygın. Anlaşılan Hyundai/Kia'da bunun farkında ki tork konvertörlüye döndüler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    Hyundai Tucson ve Kia Spo'da 8 ileri tam otomatik+1.6 crdi kombinasyonu ışığı yandı sanırım

    Gec bile kaldilar.bukadar buyuk başarı arasinda optima cadenza gibi modellere vergi avantajli motorlari neden koymazlar hala anlamam.volvo bile 1.6d otm ile piyasanin tozunu atti,s80 gibi bir tanka koydular,catir catir da sattılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw de mecburen tork konvertörlüye geçecek, geçmek zorunda ama nedense inat ediyorlar. 2011 model aracımı servise götürmek için aradım, iyi niyet garantisini sordum ilk sordukları soru araç dsg şanzımanlı mı oldu.

    Tamam kardeşim dsg nin arkasında duruyorsun iyi hoş da bu şanzımanın sorunlu olduğunu kendiniz de çok iyi biliyorsunuz. Hala bu ürünü satmak neden?

    Zırt pırt şanzıman indirmekten gün gelecek servisleriniz kilitlenecek.
  • Ben size söyleyeyim bu şanzıman sıkıntılı çıkmazsa çift kavrama dönemini dolaylı olarak bitirir. Kısa aralıklı bol vitesli şanzımanın performans, çekiş ve ekonomideki avantajları zaten malum. Bugün zf dışında adam gibi çok kademeli tam otm şanzıman yapabilen yoktu, eat falan 6da takılı kalmıştı bu da eski nesil tork konvertörlülere gör eçok daha iyi olsa da veirm anlamında yine çift kavramalılardan geride kalmasına sebep oluyordu. Japon zaten malum 5 viteslerde takılı kalmışlar. zf de herkesce ulaşılabilir olmadığından insanlar mecbur çift kavrama alıyordu. Ama şimdi kia gibi çoğunluğun ulaşabilecğei bir marka bu tip bir yenilikle geldiğinde pazardaki tüm firmalar mecburen çift kavramayı bırakıp tork konvertörlüye geçmek zorunda kalacaklar. Çünkü talep o yönde olacak, aslında şu an da öyle de, meydanı boş bulan çift kavrama koyuyor müşterityi servise köle etmek için. Ama şimdi kia ve hyundai'nin bu atakları karşısında cevap vermek zorundalar. Bu biz aklıcı kitlesi için son derece iyi bir haber. Bu tip yeni nesil tam otomatikler yaygınlkaitıkça, normal halk araçlarında çift kavram atarih olacak ve sadece spor araçlarda kullanılan bir sistem olarak kalacaktır.

    Ben önümüzdeki 5 senelik süreçte 7 ve 8 ileri tam otomatik şanzımanların hızla yaygınlaşacağını öngörüyorum. Bravo Kia.




  • çifkavramalı az yakıyor buna neden uğraşıyor vosvogen vardı keşke satmasaydım vosvos battıı yıkıldı ikinci el düşecek dediler arttı be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haydarkarapuar -- 1 Ekim 2016; 17:53:40 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.