Şimdi Ara

Yeni Corolla kalite düşüklüğü?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
2.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Bilenler bilir. Babamda 2012 manuel prestige Superb vardı. Otomatik ihtiyacından dolayı 2. el düşük km otomatik araçlara bakıyordu. Ben gurbetteyken multidrives corolla almış. 2016 model çıkışlı fakat makyajsız. 8-9 bin km civarı.
    Velhasıl bugün gelince ilk defa sürdüm. Şunu söylemem gerek multidrives muhteşem bir şanzımanmış. Veyahut 4 ileri 206 dan sonra öyle geldi Şaka bir yana cidden çok başarılı ve konforlu bir şanzıman olmuş. Fakat bazı noktalar Superbden sonra aşırı derece rahatsız etti.

    1) Kapıları çekerken iç çekme kolundan gelen çıtırtı ve emanetmiş hissi

    2) Ön konsolun aşırı dik olması ve ızgaraların aşırı geniş olması

    3) Kapı yüzlerindeki sert plastikler

    4) Bagaj kapağının emanet gibi açılması ve kapanması

    5) Bagajın içinin üst tarafında herhangi bir kaplama ya da yalıtım malzemesi olmaması ( organlar gibi etrafta hoparlör vs)

    6) Arka koltukların camın çok aşağısında kalması ve rahatsızlık hissi


    Velhasıl tabi bunları babama söylemedim canı sıkılmasın diye. Ama kendi de bazı durumlardan rahatsız gibi prestige superbden sonra.

    Neyse ama arabada sanki hiçbir şey bozulmayacak gibi bir his var her şey basit ve sıradan olduğu için.
    Birde şanzıman motor uyumu cidden çok başarılı.

    Öyle içimi dökmek istedim. Teşekkürler...



    Edit: Konu tsi vs mpi sidik yarışına döndü

    Konu kapanabilir. Araba çok güzel bu arada. Her binmeme biraz daha keyif almaya başladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarı arıza lambası -- 30 Eylül 2016; 23:25:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • D segmentten c segmente inmişsiniz normal

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm camlar tuşa tek basmada iniyor mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilenler bilir tamam ama bilmeyenler ne yapar acaba?

    Son zamanlarda da forumda babasının arabasını yahut yaptığı tercihi begenmeyenler de iyice çoğaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten corolla sınıfındaki en kalitesiz araç. Üstüne D segmentinden inmişsiniz. Çok normal kalite düşüşü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    Dediklerinizi ben de sezdim eniştemin aracında gerçekten özrllikle bagajdaki kapanma hissiyatı falan kötü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası

    Merhabalar,
    Bilenler bilir. Babamda 2012 manuel prestige Superb vardı. Otomatik ihtiyacından dolayı 2. el düşük km otomatik araçlara bakıyordu. Ben gurbetteyken multidrives corolla almış. 2016 model çıkışlı fakat makyajsız. 8-9 bin km civarı.
    Velhasıl bugün gelince ilk defa sürdüm. Şunu söylemem gerek multidrives muhteşem bir şanzımanmış. Veyahut 4 ileri 206 dan sonra öyle geldi Şaka bir yana cidden çok başarılı ve konforlu bir şanzıman olmuş. Fakat bazı noktalar Superbden sonra aşırı derece rahatsız etti.

    1) Kapıları çekerken iç çekme kolundan gelen çıtırtı ve emanetmiş hissi

    2) Ön konsolun aşırı dik olması ve ızgaraların aşırı geniş olması

    3) Kapı yüzlerindeki sert plastikler

    4) Bagaj kapağının emanet gibi açılması ve kapanması

    5) Bagajın içinin üst tarafında herhangi bir kaplama ya da yalıtım malzemesi olmaması ( organlar gibi etrafta hoparlör vs)

    6) Arka koltukların camın çok aşağısında kalması ve rahatsızlık hissi


    Velhasıl tabi bunları babama söylemedim canı sıkılmasın diye. Ama kendi de bazı durumlardan rahatsız gibi prestige superbden sonra.

    Neyse ama arabada sanki hiçbir şey bozulmayacak gibi bir his var her şey basit ve sıradan olduğu için.
    Birde şanzıman motor uyumu cidden çok başarılı.

    Öyle içimi dökmek istedim. Teşekkürler...

    Eleştirdiğiniz birçok şey corolla müşteri kitlesinin umrunda bile değil. Asıl önemli şey seninde söylediğin gibi, hiçbirşeyin bozulacak gibi olmaması.
    Babanda dahil herhangi bir corolla sahibine kapı kolundan çıtırtı geliyor gibi bir eleştiriyle gidersen sana dötüyle güler haberin olsun.

    Mesele sadece çıtırtı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarı arıza lambası -- 29 Eylül 2016; 20:56:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Corolla candır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorEconomy

    Tüm camlar tuşa tek basmada iniyor mu

    Dikkat etmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel otomatiğini (sarsmatik) kiralamıştım bende, öyle kendi halinde vasıfsız, iddiasız bir araba. Corolla kullanmak kete yemek gibi bişey, yiyorsun işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Zaten corolla sınıfındaki en kalitesiz araç. Üstüne D segmentinden inmişsiniz. Çok normal kalite düşüşü.

    Civic varken bu sınıfta kimse en kalitesiz araba olamaz.
  • Arkadaşta var 2015 Corolla, ben kapı sesi felan dinlemedim ama konsol malzemesi baya iyi ve yumuşaktı.

    Bence arabanın ve diğer japonların malzemeden çok daha önce halletmesi gereken sorunları sadece Türkiye'ye yolladıkları atmosferik motorlar. Araba 136 hp ama bas babam bas bas babam bas bi yere gittiği yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DoctorEconomy kullanıcısına yanıt
    Sadece sürücü cami tek tuşa iner corollalarda en son 2013 de öyleydi bizde ki daha doğrusu ve bagajı sadece ortadan kapatabilirsiniz yoksa kapanmaz yanda bastırıp kapatma olayı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba0392

    Arkadaşta var 2015 Corolla, ben kapı sesi felan dinlemedim ama konsol malzemesi baya iyi ve yumuşaktı.

    Bence arabanın ve diğer japonların malzemeden çok daha önce halletmesi gereken sorunları sadece Türkiye'ye yolladıkları atmosferik motorlar. Araba 136 hp ama bas babam bas bas babam bas bi yere gittiği yok.

    Motora haksızlık etmişsiniz, 8-10 seneye kadar millet Max 100 beygir atmosferik araçlara biniyordu (zengin kesimi saymıyorum) ve bu araçlar insanların ihtiyaçlarını rahatlıkla karşılıyordu, şimdi tork, ara hızlanma felan diyeceksiniz ama standart bir aile otomobilinde sınırları ne kadar zorluyoruz ve buna ne kadar ihtiyaç duyuyoruz? Bence corollanın motoru ihtiyaçları rahatlıkla karşılayacak bir motor. Not düşeyim; 132 lik beğenmediğiniz corolla hemen her şartta 125 lik tsi ile benzer performans gösteriyor. Ama nedense walvematik ünite yerden yere vurulurken, tsi üniteye yer uçağı muamelesi yapılıyor. İlginç..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • durunda gorun bu kasa 20 sene sonra efsane kasa gibi muamele gorecek. nasil ki 1990 model vw bugun piyada tek tuk iken toyota zibil gibiyse 20 sene sonra aynisi olmasada cok benzeri olacak.
  • Corolla yüksek kalitesi ile değil sorunsuzluğu ile ön planda bir marka olmuştur..gerçi son yıllarda o da tarihe karıştı ve her marka kadar arıza veren bir araç haline geldi..gene de kampanyaları izlenip aile için alınabilir bir araçtır
  • Corollada 2 şey dikkatimi çekti. Ankarada bir bakanlıkta makam aracı olarak kullanılan, deri koltuklu bir corolllanın arkasında seyahat etmiştim. Kapı içindeki cam açma butonunun ettafındaki plastik dacia ike yarışır haldeydi. Geçen makyajlısında sırf oraya bakmak için bayiye girdim. Aynı plastik.

    Geçen hafta yürürken bir arkadaş yanaştı yeni corılla ile. Sağ kapısını açıp kapattım. Kapı içinden yankı sesi geldi resmen.

    Önceki kasanın makyajlısı kesinlikle daha kaliteli.
  • Makyajlanan cool kasa daha iyi.

    Her c sınıfı araçta olduğu gibi eksikleri var lakin sizin d segment bir araçtan inmeniz hem de superbden inmeniz nedeniyle gözünüze öyle gelmesi gayet doğal.

    2 bin km yol yaptım kurban tatilinde. Mms şanzıman 1.6 benzinli ile.

    150 nin altına inmesi pek tamamı otoban yolun. Neredeyse sıfır yorgunluk oldu seyahatlerin sonunda. Yol tutuşu üst düzey değil ama lokum gibi olmuş bence Türkiye yollarına gayet uygun bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Corollada 2 şey dikkatimi çekti. Ankarada bir bakanlıkta makam aracı olarak kullanılan, deri koltuklu bir corolllanın arkasında seyahat etmiştim. Kapı içindeki cam açma butonunun ettafındaki plastik dacia ike yarışır haldeydi. Geçen makyajlısında sırf oraya bakmak için bayiye girdim. Aynı plastik.

    Geçen hafta yürürken bir arkadaş yanaştı yeni corılla ile. Sağ kapısını açıp kapattım. Kapı içinden yankı sesi geldi resmen.

    Önceki kasanın makyajlısı kesinlikle daha kaliteli.

    Bence de eski kasa daha kaliteli. En azından tipi bir seye benziyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 30 Eylül 2016; 0:08:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Zaten corolla sınıfındaki en kalitesiz araç. Üstüne D segmentinden inmişsiniz. Çok normal kalite düşüşü.

    Abartmayın o kadar da değil. Corolla'ya gelene kadar daha neler var neler.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.