Şimdi Ara

Yeni Corolla kalite düşüklüğü? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
2.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ozbayram kullanıcısına yanıt




  • Corolla almayın, aldırmayın. 2.eli de kötü. Tü kaka corolla. Yürürken denk gelirseniz yolunuzu değiştirin. Motoru falan fena, kontağı çevirince taban sacı açılıyor ayağınızla itiyorsunuz. Bagaja ek depo yaptırıyorsunuz yakıta yetişmek için. İçi fena sert plastik. Dik dik bakarsanız atarlanıyor o derece. Kumaşı daha ilk oturmada dikişlerinden ayrılıyor, zamanla süngere oturuyorsunuz.Kimse almasın corolla falan.

    Almayında sıfırının da ikinci elinin de fiyatı düşsün, sanayiyle akraba olmaya meraklı olmayanlar ucuza araba alabilsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Corolla almayın, aldırmayın. 2.eli de kötü. Tü kaka corolla. Yürürken denk gelirseniz yolunuzu değiştirin. Motoru falan fena, kontağı çevirince taban sacı açılıyor ayağınızla itiyorsunuz. Bagaja ek depo yaptırıyorsunuz yakıta yetişmek için. İçi fena sert plastik. Dik dik bakarsanız atarlanıyor o derece. Kumaşı daha ilk oturmada dikişlerinden ayrılıyor, zamanla süngere oturuyorsunuz.Kimse almasın corolla falan.

    Almayında sıfırının da ikinci elinin de fiyatı düşsün, sanayiyle akraba olmaya meraklı olmayanlar ucuza araba alabilsin.

    Bu tip yorumları genelde mazda, saab, citroen sahipleri yapıyordu. Bir de tüplü araç sahipleri tüpe laf geldiğinde sıralarlardı.

    Biz almıyoruz zatende emekli amcalar, arabadan anlamayan bir çok insan alıyor Ayrıca arabanız her köşe başında olan bir araç. Forumda binmeyen yoktur. Yani boşa almayında ucuza binelim moduna girmeyin. Herkes biliyor ne olduğunu. Sizin arabanın ucuzlaması imkansız Türkiyede. 97 corolla 23 bin lira. Ben size yardımcı olayım. Daha ucuza daha güzel araca binmek istiyorsanız astra, i30-elantra, megane alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    Toyota kullanan adam renoya dönüp bakmaz. Eski aracım meganedı. Ayrıca corollayı ciddi şekilde şu forumda eleştiren 2 kişiden 1i benim. Ancak buradaki eleştiri ve karşılaştırmalar fazlasıyla ilginç.

    Toyotanın araban anladığıyla renonun arabadan anladığı çok farklı. Aynı fiyata satılan corolla ve meganı karşılaştırırsak megane en son teknolojiyle donatılmış, süslü ve konforlu bir araç olarak karşınıza çıkar. Corollaysa sade, 2-3 sene öncenin teknolojisine sahip, eski kasasından bir çok parça taşıyan sıradan bir araç olarak görünür. Ancak megane zaman içinde corollaya göre fazlaca sahibini üzer. Corollaysa alındığında neyse 10 sene sonra da odur. 3-5 sene içinde yürürü, motoru su koymaz veya yüksek masraf açmaz. İşte bu da arabayı ulaşım aracı olarak gören, başımı ağrıtmadan işimi görsün yeter diyen kullanıcıları corollaya iter. Aynı teknoloji toyota kalitesinde corollaya eklense meganedan 10-15 bin fazla fiyat yazmaları gerekir. Neyse uzatmayayım corolla yeni nesil 2018 modeliyle hibrit motorunu güçlendirilmiş şasi ve spor görünümlü iç mekana sahip haliyle piyasaya sürdüğünde eleştirileri biraz olsun azaltmış olacak zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorEconomy

    Tüm camlar tuşa tek basmada iniyor mu

    Baz donanım corollada da iniyor tek basışta

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Ne güzel kardeşim sevindim eğlendiğine :) ama bende Leon varken denediğimin sayısını unuttum, Auris 1.6'da İ30 1.6 gdi'da beni tın tın geçiyordu 140-150'lerde. Ancak 3. viteste 40'da başayacan ki Leon açıp gidecek. Birkaç arabası hariç bütün Toyota mamüllerinden tiskinen bir adam olarak söylüyorum bunu, hele minnak turbo 1.2 tsi'ın o şehirde kaçışına gazına gelip açılmayın, boğarlar adamı :)


  • Örnek olması için atıyorum.

    1.6 132 bg lik ünite çok kötülenmiş ancak turbo olmayan bir motora göre hala yeterli hızlanması var. Sevilmemesinin sebebi, temelde devir çevirmek zorunda kalıyor oluşunuz. Çoğunluk bu durumu sevmiyor, ben bayılıyorum orası ayrı.

    Bu arada 1.2 tsi 'ın 132 lik üniteyi hiç bir şartta geçme şansı yok. 1.4 tsi her türlü geçeceğini düşünüyorum, belki çok yüksek hızlarda corolla yakalamaya başlayacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hahah tsi motorla toyotanın atmosferiği kıyaslayanlar var. 1.2tsi bile rahatca yiyor toyotaları siz kime ne anlatıyorsunuz ya.

    1.2 tsi, 1.6 toyotayı rahatça yiyor öyle mi ? Cool story



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 1 Ekim 2016; 12:59:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hahah tsi motorla toyotanın atmosferiği kıyaslayanlar var. 1.2tsi bile rahatca yiyor toyotaları siz kime ne anlatıyorsunuz ya.

    1.2 tsi, 1.6 toyotayı rahatça yiyor öyle mi ? Cool story

    He cool story, aç auris cvt incelememi oku forumda, siz giderken biz dönüyorduk, şu an satılan 1.6 atmosferik c sınıfı çoğu aracı kullandım, 1.2tsi, 1.4tsi 125lik ve 160lıkları da kullandım. İki önceki arabam 1.6 atmosferikti, son arabam 1.2tsi dsg idi, 1.2tsi rahatlıkla 1.6 atmosferikleri tokatlıyor erken torku ve hızlı şanzıman sayesinde, boşunuza kendinizi kandırmayın, geçen civicci bir arkadaş delirdi 1.2tsi geçeceğim diye en sonunda vazgeçti. Devir turbo motor devri artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antuaRri



    Örnek olması için atıyorum.

    1.6 132 bg lik ünite çok kötülenmiş ancak turbo olmayan bir motora göre hala yeterli hızlanması var. Sevilmemesinin sebebi, temelde devir çevirmek zorunda kalıyor oluşunuz. Çoğunluk bu durumu sevmiyor, ben bayılıyorum orası ayrı.

    Bu arada 1.2 tsi 'ın 132 lik üniteyi hiç bir şartta geçme şansı yok. 1.4 tsi her türlü geçeceğini düşünüyorum, belki çok yüksek hızlarda corolla yakalamaya başlayacaktır.

    Kardeşim 1.2tsi dsg ve 1.6 cvt yi kıyasla bakalım, golfün hem 0-100 değeri, hem son sürati daha iyi. Ayrıca ara hızlanmaları, ilk kalkışları çok daha çevik, hızlanması için bağırmasına gerek yok, 1.2tsi 1400 devirde 175nm tork veriyor, 1.6 toyota 4400 devirde 160nm tork veriyor. Torku hem daha düşük hemde çok daha geç veriyor. Zaten bunlar boş kağıt üstü verileri. İki motorlu aracı da kullanmış olan neyin ne olduğunu bilir. İster toyota olsun, ister vtec civic motoru olsun, ister başka markanın motoru olsun atmosferik motorlar her türlü yeniliyorlar turbo motorlara. Ben iki aracı da kullandım diyorum, tsi motorlu araçlar çok daha çevik ve hızlı. Bunun iddia olduğunu düşünen arkadaş varsa hiç benle laf yarışına girmeisn burda forumda, sadece gitsin bir tsi motorlu, ya da başka bir markanın turbo motorlu modelini test etsin farkı görsün. Hatta geçtim turbo benzinliyi artık hemen her 1.6 dizel motor a.6 atmosferik motorlardan daha keyifliler.

    1.6 motor kötü bir motor değil direk motoru eleştiren de yok zaten, 1.6 hacme göre de çok güzel bir güç değeri var hatta. Eleştirilen; toyotanın bu motoru cvt şanzımanla öldürmesi ve daha önemlisi 2016 yılında hala atmosferik motorla araba satması. Hangi marka olursa olsun küçük hacim atmosferik dedin mi performans için çok devir çevirmek zorundasın. Bu birde küçük hacim aile arabasının motoru olunca hiç tat vermeyen kulak ütüleyen bir motor oluyor. Sen bunu bir de baskısı bitmiş şanzıman hissiyle giden cvt şanzımanla birleştirdiğinde oluyor sana sıfır performans hissi. Gaza basıyorsun hahhğnn diye 5500 devirde anıran ama koltuğa yapıştırmayan çekingen ivmelen bir araba işte. Civicte birebir aynı. Öbir taraftan turboda dipgaz yap ikinci viteste bile koltuğa yapıştırıp kısa patinaj çeken, ivme hissi yükske torktan dolayı çok keyifli olan bir araba oluyor. Toyotanın araçları zaten hiçbir zaman performans arabaları olmadı, mülayim sakin aile arabalarıydı ama artık cılkı çıktı. Hadi manuel şanzıman tamamd a benim gibi otm den vazgeçmeyecek pek çok insan için küçük hacim atmosfeirk motor+cvt kombinasyonu bir araçtan keyif alınacak herşeyi söndüren bir kombo.

    Devir çevirmek ne zaman keyiflidir? Kullandığın arabanın performanslı bir motoru vardır. Bastımı gidiyordur. Güzel sesi vardır. Araç sportiftir. İşte o zaman devir çevirmek zevklidir. Misal büyük hacim atmosferik mercede,s bmw kullanmış olan varsa amnuel vites, bunlarda devir çevirmek çok zevklidir. Aynı şekilde civic type r gibi agresif motorlu ve muhteşem motor sesi olan araçlarda devir çevirmek muazzam keyifli. Ama kimse bana mülayim aile arabası motoruyla devir çevirmeyi seviyorum demesin allahaşkına kafa ütülemekten başka birşey yapmıyor. çünkü süze ne performans ne motor sesi olarak pozitif bir geri dönüşleri yok.

    Yani bak böyle arabada, böyle motor şanzımanla devir çevirmek kafa ütülemek ve vasat performans almaktan başka birşey değil


    Devir çevirmekten keyif alınan araba dediğin bu tip olur işte ondan keyif alınır


    İki araç arasındaki fark ekstrem evet ama işte devir çevirmekten keyif böyle alınır, mülayim 4 kapı aile araçlarının motoruyla değil. O anca kendini kandırmak kafa şişirmeye tav olmak demek bana göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hahah tsi motorla toyotanın atmosferiği kıyaslayanlar var. 1.2tsi bile rahatca yiyor toyotaları siz kime ne anlatıyorsunuz ya.

    1.2 tsi, 1.6 toyotayı rahatça yiyor öyle mi ? Cool story

    He cool story, aç auris cvt incelememi oku forumda, siz giderken biz dönüyorduk, şu an satılan 1.6 atmosferik c sınıfı çoğu aracı kullandım, 1.2tsi, 1.4tsi 125lik ve 160lıkları da kullandım. İki önceki arabam 1.6 atmosferikti, son arabam 1.2tsi dsg idi, 1.2tsi rahatlıkla 1.6 atmosferikleri tokatlıyor erken torku ve hızlı şanzıman sayesinde, boşunuza kendinizi kandırmayın, geçen civicci bir arkadaş delirdi 1.2tsi geçeceğim diye en sonunda vazgeçti. Devir turbo motor devri artık.

    Ben manuel versiyonlardan bahsediyorum. 1.2 tsi manuelin, 1.6 132 hp manuel toyota karşısında hiç şansı yok, başta geçtim sanarsınız ama sonra süzülür gider yanınızdan arkasından bakarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hahah tsi motorla toyotanın atmosferiği kıyaslayanlar var. 1.2tsi bile rahatca yiyor toyotaları siz kime ne anlatıyorsunuz ya.

    1.2 tsi, 1.6 toyotayı rahatça yiyor öyle mi ? Cool story

    He cool story, aç auris cvt incelememi oku forumda, siz giderken biz dönüyorduk, şu an satılan 1.6 atmosferik c sınıfı çoğu aracı kullandım, 1.2tsi, 1.4tsi 125lik ve 160lıkları da kullandım. İki önceki arabam 1.6 atmosferikti, son arabam 1.2tsi dsg idi, 1.2tsi rahatlıkla 1.6 atmosferikleri tokatlıyor erken torku ve hızlı şanzıman sayesinde, boşunuza kendinizi kandırmayın, geçen civicci bir arkadaş delirdi 1.2tsi geçeceğim diye en sonunda vazgeçti. Devir turbo motor devri artık.

    Ben manuel versiyonlardan bahsediyorum. 1.2 tsi manuelin, 1.6 132 hp manuel toyota karşısında hiç şansı yok, başta geçtim sanarsınız ama sonra süzülür gider yanınızdan arkasından bakarsınız.

    Manuele kaçmaya gerek yok sizde biliyorsunuz cvtnin motoru nasıl öldürdüğünü. Ayrıca şanzıman değişse bile güç tork değerleri ile torkun devir değişmez. Sonuçta manuel tsida yine tork avantajı var her zaman. Kalkışta ve 100-120 kmye kadar tokat yedikten, sollamalarda tokat yedikten sonra 200e kadar ıkınıp geçse kim sallar artık. Aynı muhabbeti 1.6 i-vtec hondacılar çok yapar "kalkışta geçersin de, 160dan sonra ivtec açılır geride kalırsın" falan gibisinden, iyide trafikte kalkışlarda, rampalarda, ara hızlanmalarda tokat manyağı oluyorlar küçük turbo motorlara habire. Kim ne zaman kaç kere 200lü hızlara çıkacak zaten, önemli olan ilk kalkış ve düşük hızlardaki ivmelenme.

    Ayrıca burada yarış bazlı konuşmuyalım. Araçların sürüş kareketeri bazlı konuşalım. Atmosferik motorda güç ve tork geç verildiği ve devir bandına yayıldığı için hızlanma lineer yani akıcı kademe kademe gelir. Turbo motorda ise turbonun devreye girdiği anda gelen ani yüksek torktan dolayı tork bir anda gelir ve patlayan bir ivmelenme sunar. Bu atmosferik motordan daha kısa sürede bitse de zaten turbo motoru atmosferik gibi son devirlere kadar sürmeye gerek yoktur vites değişiminden önce. Dolayısıyla biri atmosferik biri turbo motor kağıt üstünde birebir aynı hızlanma ve son hız değerlerini verseler bile realitede sürücüye yaşattıkları konusunda turbo motor çok daha iyidir. Ben bunu bizzat yaşadım. 1.6 atmosferikle, 1.2tsi aracımın kağıt üstünde tüm değerleri aynı olsada 1.2tsi muazzam keyifli ve seriydi. 1.6da ise sürekli devirli tutmanız 3bin devirin altına inmemeniz gerekir çünkü motor 3bin devir altında torkunun çok az bir kısmını veriyordur ve çekişi zayıftır. 1.4tsi'a hiç girmiyorum.

    Diyorum ya laf kalabalığına girmeye gerek yok, ben bir sürü motoru kullandım da konuşuyorum, yazdığımın aksini düşünen gitsin piyasadaki 3-5 atmosferik 1.6 aracı test etsin, aynı gün gitsin 3-5 1.2-1.4 turbo aracı test etsin. Vw olması şart dğeil, opel olur, renault olur, peugeot olur. Farkı kendisi görsün.

    Madem bilen insanlara inanmıyorsunuz o zaman gidip kendiniz deneyimleyin. Öyle youtube videosu falan paylaşarak olmaz bu işler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 1 Ekim 2016; 14:13:28 >




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Bilader senin bu yazdıkların yeni nesil turbo motorların daha başarılı olduğuna işaret eder. Doğru, daha başarılı, daha torklu, her viteste dolu, sessizce çekiyor, normal kullanıcıya versen daha performanslı der. Daha çok tutuluyor zaten eyvallah. Buna kimsenin itirazı yok. Hatta Cvt atmosferik kombinasyonu da kötüdür tamam. Ama konu bu değil ki, sen 1.2 tsi geçer diyorsun onu bunu, geçemezsin net. Envai çeşidi ile denendi, rollendi biliyoruz.

    Birde kimse devir çevirmeyi seviyorum demesin ne demek be kardeşim. Yani adamın sevdiği birşeye sevemezsin diyorsun farkındamısın, sana bana kalmaz milletin keyif kahyalığı kusura bakma. Ben Mazda 1.5 skyactiv'in mesela üst devirde motor sesini, emiş sesini duymaktan gerçekten keyif almıştım, 5 silindir 250hp S60 kullanan adam olarak söylüyorum bunu. Ani gaz tepkilerini bile beğendim, gitmiyor doğru ama hem akustik olarak keyifli, hemde mekanik bir karakteri vardı motorun, ne yapalım gitmiyor diye yazmayalım mı, yasak mı olumlu taraflarından bahsetmek. Auris'in sesi pek öyle güzel değildi ama manuel olduğu için üst devirleri çıkmak çok daha zevkliydi Leon'a göre, ne yapayım demeyim mi bunu? Küçük turbolu küçük hacimli araçları sevmek yasayla falan mı korunuyor nedir. Kullandım 1.2 tsi Golf DSG, Doğuş'un ikame verdiği araba aldık nevşehire gittik gezdik geldik, sessiz, çekiyor, torklu baya baya 190-200 yapıyor ama ruhsuz, üst devirler bitik. Ses sıfır, kompresyon sesi yok pamuk gibi hybrid gibi motor. Sevmedim kardeşim zevksiz işte, bu da uçup kaçmıyor atmosferik olan da uçup kaçmıyor, valla ben sesi ciğerli güzel olan, üst devirleri canlı olan, on-off throttle sesini veren makinayı tercih ederim, elbette type r olsun, 8000 çevirsin isteriz ama Type r olmayacak diye de fındık turbo ufak hacim arabaları sevecek değilim.

    Ha insanlara önerirken atmosferiği önermem o ayrı. Alsın turbo gitsin iş görmeye çok daha iyi, biz kendi sevdiğimizi yazdık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Hahah tsi motorla toyotanın atmosferiği kıyaslayanlar var. 1.2tsi bile rahatca yiyor toyotaları siz kime ne anlatıyorsunuz ya.

    1.2 tsi, 1.6 toyotayı rahatça yiyor öyle mi ? Cool story

    He cool story, aç auris cvt incelememi oku forumda, siz giderken biz dönüyorduk, şu an satılan 1.6 atmosferik c sınıfı çoğu aracı kullandım, 1.2tsi, 1.4tsi 125lik ve 160lıkları da kullandım. İki önceki arabam 1.6 atmosferikti, son arabam 1.2tsi dsg idi, 1.2tsi rahatlıkla 1.6 atmosferikleri tokatlıyor erken torku ve hızlı şanzıman sayesinde, boşunuza kendinizi kandırmayın, geçen civicci bir arkadaş delirdi 1.2tsi geçeceğim diye en sonunda vazgeçti. Devir turbo motor devri artık.

    Ben manuel versiyonlardan bahsediyorum. 1.2 tsi manuelin, 1.6 132 hp manuel toyota karşısında hiç şansı yok, başta geçtim sanarsınız ama sonra süzülür gider yanınızdan arkasından bakarsınız.

    Manuele kaçmaya gerek yok sizde biliyorsunuz cvtnin motoru nasıl öldürdüğünü. Ayrıca şanzıman değişse bile güç tork değerleri ile torkun devir değişmez. Sonuçta manuel tsida yine tork avantajı var her zaman. Kalkışta ve 100-120 kmye kadar tokat yedikten, sollamalarda tokat yedikten sonra 200e kadar ıkınıp geçse kim sallar artık. Aynı muhabbeti 1.6 i-vtec hondacılar çok yapar "kalkışta geçersin de, 160dan sonra ivtec açılır geride kalırsın" falan gibisinden, iyide trafikte kalkışlarda, rampalarda, ara hızlanmalarda tokat manyağı oluyorlar küçük turbo motorlara habire. Kim ne zaman kaç kere 200lü hızlara çıkacak zaten, önemli olan ilk kalkış ve düşük hızlardaki ivmelenme.

    Ayrıca burada yarış bazlı konuşmuyalım. Araçların sürüş kareketeri bazlı konuşalım. Atmosferik motorda güç ve tork geç verildiği ve devir bandına yayıldığı için hızlanma lineer yani akıcı kademe kademe gelir. Turbo motorda ise turbonun devreye girdiği anda gelen ani yüksek torktan dolayı tork bir anda gelir ve patlayan bir ivmelenme sunar. Bu atmosferik motordan daha kısa sürede bitse de zaten turbo motoru atmosferik gibi son devirlere kadar sürmeye gerek yoktur vites değişiminden önce. Dolayısıyla biri atmosferik biri turbo motor kağıt üstünde birebir aynı hızlanma ve son hız değerlerini verseler bile realitede sürücüye yaşattıkları konusunda turbo motor çok daha iyidir. Ben bunu bizzat yaşadım. 1.6 atmosferikle, 1.2tsi aracımın kağıt üstünde tüm değerleri aynı olsada 1.2tsi muazzam keyifli ve seriydi. 1.6da ise sürekli devirli tutmanız 3bin devirin altına inmemeniz gerekir çünkü motor 3bin devir altında torkunun çok az bir kısmını veriyordur ve çekişi zayıftır. 1.4tsi'a hiç girmiyorum.

    Diyorum ya laf kalabalığına girmeye gerek yok, ben bir sürü motoru kullandım da konuşuyorum, yazdığımın aksini düşünen gitsin piyasadaki 3-5 atmosferik 1.6 aracı test etsin, aynı gün gitsin 3-5 1.2-1.4 turbo aracı test etsin. Vw olması şart dğeil, opel olur, renault olur, peugeot olur. Farkı kendisi görsün.

    Madem bilen insanlara inanmıyorsunuz o zaman gidip kendiniz deneyimleyin. Öyle youtube videosu falan paylaşarak olmaz bu işler.

    1.6 132bg Auris, 1.2 TSI 110bg Golf'u yer hocam.

    Ikisi de otomatik olsa, yine yer. Ham yapar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu hafta arkadaşım araba alacaktı, o kadar seçenek sundum, yine gitti corolla aldı, SIRF rahat satarım diye. Ulan madem bu kadar değerli paran, alma araba.!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    Kardeşim 1.2tsi dsg ve 1.6 cvt yi kıyasla bakalım, golfün hem 0-100 değeri, hem son sürati daha iyi. Ayrıca ara hızlanmaları, ilk kalkışları çok daha çevik, hızlanması için bağırmasına gerek yok, 1.2tsi 1400 devirde 175nm tork veriyor, 1.6 toyota 4400 devirde 160nm tork veriyor. Torku hem daha düşük hemde çok daha geç veriyor. Zaten bunlar boş kağıt üstü verileri. İki motorlu aracı da kullanmış olan neyin ne olduğunu bilir. İster toyota olsun, ister vtec civic motoru olsun, ister başka markanın motoru olsun atmosferik motorlar her türlü yeniliyorlar turbo motorlara. Ben iki aracı da kullandım diyorum, tsi motorlu araçlar çok daha çevik ve hızlı. Bunun iddia olduğunu düşünen arkadaş varsa hiç benle laf yarışına girmeisn burda forumda, sadece gitsin bir tsi motorlu, ya da başka bir markanın turbo motorlu modelini test etsin farkı görsün. Hatta geçtim turbo benzinliyi artık hemen her 1.6 dizel motor a.6 atmosferik motorlardan daha keyifliler.

    1.6 motor kötü bir motor değil direk motoru eleştiren de yok zaten, 1.6 hacme göre de çok güzel bir güç değeri var hatta. Eleştirilen; toyotanın bu motoru cvt şanzımanla öldürmesi ve daha önemlisi 2016 yılında hala atmosferik motorla araba satması. Hangi marka olursa olsun küçük hacim atmosferik dedin mi performans için çok devir çevirmek zorundasın. Bu birde küçük hacim aile arabasının motoru olunca hiç tat vermeyen kulak ütüleyen bir motor oluyor. Sen bunu bir de baskısı bitmiş şanzıman hissiyle giden cvt şanzımanla birleştirdiğinde oluyor sana sıfır performans hissi. Gaza basıyorsun hahhğnn diye 5500 devirde anıran ama koltuğa yapıştırmayan çekingen ivmelen bir araba işte. Civicte birebir aynı. Öbir taraftan turboda dipgaz yap ikinci viteste bile koltuğa yapıştırıp kısa patinaj çeken, ivme hissi yükske torktan dolayı çok keyifli olan bir araba oluyor. Toyotanın araçları zaten hiçbir zaman performans arabaları olmadı, mülayim sakin aile arabalarıydı ama artık cılkı çıktı. Hadi manuel şanzıman tamamd a benim gibi otm den vazgeçmeyecek pek çok insan için küçük hacim atmosfeirk motor+cvt kombinasyonu bir araçtan keyif alınacak herşeyi söndüren bir kombo.

    Devir çevirmek ne zaman keyiflidir? Kullandığın arabanın performanslı bir motoru vardır. Bastımı gidiyordur. Güzel sesi vardır. Araç sportiftir. İşte o zaman devir çevirmek zevklidir. Misal büyük hacim atmosferik mercede,s bmw kullanmış olan varsa amnuel vites, bunlarda devir çevirmek çok zevklidir. Aynı şekilde civic type r gibi agresif motorlu ve muhteşem motor sesi olan araçlarda devir çevirmek muazzam keyifli. Ama kimse bana mülayim aile arabası motoruyla devir çevirmeyi seviyorum demesin allahaşkına kafa ütülemekten başka birşey yapmıyor. çünkü süze ne performans ne motor sesi olarak pozitif bir geri dönüşleri yok.

    Yani bak böyle arabada, böyle motor şanzımanla devir çevirmek kafa ütülemek ve vasat performans almaktan başka birşey değil


    Devir çevirmekten keyif alınan araba dediğin bu tip olur işte ondan keyif alınır


    İki araç arasındaki fark ekstrem evet ama işte devir çevirmekten keyif böyle alınır, mülayim 4 kapı aile araçlarının motoruyla değil. O anca kendini kandırmak kafa şişirmeye tav olmak demek bana göre.



    Merhaba
    Ben hiç bir şartta 1.2 tsi motor 1.6 132 lik motoru geçemez diyorum. Siz bana cvt devir çeviriyor, yok kafa ütülüyor falan birşeyler yazmışsınız.Ya ben farklı bir şey yazmışım ya da siz okuduğunuzu anlamıyorsunuz. Ben size 1.6 132 motor daha sessiz diye bir şey mi iddia ettim ? Yada daha az tüketiyor falan.





    Golf olmasa da ona yakın ağırlıkta Beetle'ın hızlanmasını buldum. Siz şimdi bana videolardan sonra devir sabitleniyor, kafa ütülüyor falan yazacaksanız hiç alıntılamayın. Zaten size öyle olmadığını iddia eden olmadı.
    Bu arada neden keyif alacağımı da size soracak değilim. 1.6 motorun devir çevirmesinden keyif alamıyorsam, 1.2'nin 5 kişiyle can çekişmesinden de keyif alacağımı sanmıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antuaRri -- 1 Ekim 2016; 17:15:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antuaRri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    Kardeşim 1.2tsi dsg ve 1.6 cvt yi kıyasla bakalım, golfün hem 0-100 değeri, hem son sürati daha iyi. Ayrıca ara hızlanmaları, ilk kalkışları çok daha çevik, hızlanması için bağırmasına gerek yok, 1.2tsi 1400 devirde 175nm tork veriyor, 1.6 toyota 4400 devirde 160nm tork veriyor. Torku hem daha düşük hemde çok daha geç veriyor. Zaten bunlar boş kağıt üstü verileri. İki motorlu aracı da kullanmış olan neyin ne olduğunu bilir. İster toyota olsun, ister vtec civic motoru olsun, ister başka markanın motoru olsun atmosferik motorlar her türlü yeniliyorlar turbo motorlara. Ben iki aracı da kullandım diyorum, tsi motorlu araçlar çok daha çevik ve hızlı. Bunun iddia olduğunu düşünen arkadaş varsa hiç benle laf yarışına girmeisn burda forumda, sadece gitsin bir tsi motorlu, ya da başka bir markanın turbo motorlu modelini test etsin farkı görsün. Hatta geçtim turbo benzinliyi artık hemen her 1.6 dizel motor a.6 atmosferik motorlardan daha keyifliler.

    1.6 motor kötü bir motor değil direk motoru eleştiren de yok zaten, 1.6 hacme göre de çok güzel bir güç değeri var hatta. Eleştirilen; toyotanın bu motoru cvt şanzımanla öldürmesi ve daha önemlisi 2016 yılında hala atmosferik motorla araba satması. Hangi marka olursa olsun küçük hacim atmosferik dedin mi performans için çok devir çevirmek zorundasın. Bu birde küçük hacim aile arabasının motoru olunca hiç tat vermeyen kulak ütüleyen bir motor oluyor. Sen bunu bir de baskısı bitmiş şanzıman hissiyle giden cvt şanzımanla birleştirdiğinde oluyor sana sıfır performans hissi. Gaza basıyorsun hahhğnn diye 5500 devirde anıran ama koltuğa yapıştırmayan çekingen ivmelen bir araba işte. Civicte birebir aynı. Öbir taraftan turboda dipgaz yap ikinci viteste bile koltuğa yapıştırıp kısa patinaj çeken, ivme hissi yükske torktan dolayı çok keyifli olan bir araba oluyor. Toyotanın araçları zaten hiçbir zaman performans arabaları olmadı, mülayim sakin aile arabalarıydı ama artık cılkı çıktı. Hadi manuel şanzıman tamamd a benim gibi otm den vazgeçmeyecek pek çok insan için küçük hacim atmosfeirk motor+cvt kombinasyonu bir araçtan keyif alınacak herşeyi söndüren bir kombo.

    Devir çevirmek ne zaman keyiflidir? Kullandığın arabanın performanslı bir motoru vardır. Bastımı gidiyordur. Güzel sesi vardır. Araç sportiftir. İşte o zaman devir çevirmek zevklidir. Misal büyük hacim atmosferik mercede,s bmw kullanmış olan varsa amnuel vites, bunlarda devir çevirmek çok zevklidir. Aynı şekilde civic type r gibi agresif motorlu ve muhteşem motor sesi olan araçlarda devir çevirmek muazzam keyifli. Ama kimse bana mülayim aile arabası motoruyla devir çevirmeyi seviyorum demesin allahaşkına kafa ütülemekten başka birşey yapmıyor. çünkü süze ne performans ne motor sesi olarak pozitif bir geri dönüşleri yok.

    Yani bak böyle arabada, böyle motor şanzımanla devir çevirmek kafa ütülemek ve vasat performans almaktan başka birşey değil


    Devir çevirmekten keyif alınan araba dediğin bu tip olur işte ondan keyif alınır


    İki araç arasındaki fark ekstrem evet ama işte devir çevirmekten keyif böyle alınır, mülayim 4 kapı aile araçlarının motoruyla değil. O anca kendini kandırmak kafa şişirmeye tav olmak demek bana göre.



    Merhaba
    Ben hiç bir şartta 1.2 tsi motor 1.6 132 lik motoru geçemez diyorum. Siz bana cvt devir çeviriyor, yok kafa ütülüyor falan birşeyler yazmışsınız.Ya ben farklı bir şey yazmışım ya da siz okuduğunuzu anlamıyorsunuz. Ben size 1.6 132 motor daha sessiz diye bir şey mi iddia ettim ? Yada daha az tüketiyor falan.





    Golf olmasa da ona yakın ağırlıkta Beetle'ın hızlanmasını buldum. Siz şimdi bana videolardan sonra devir sabitleniyor, kafa ütülüyor falan yazacaksanız hiç alıntılamayın. Zaten size öyle olmadığını iddia eden olmadı.
    Bu arada neden keyif alacağımı da size soracak değilim. 1.6 motorun devir çevirmesinden keyif alamıyorsam, 1.2'nin 5 kişiyle can çekişmesinden de keyif alacağımı sanmıyorum..

    İşin ilginç yanı auris teknik verilerinden epey iyi hızlanmış, 1.2 tsi ise teknik verilerinden kötü hızlanmış. Vag grubu sahtekar diyorum tepki alıyorum. Emisyonu hileli, hızlanma verileri hileli, yakıt tüketim verileri hileli.
    1.6 valvematik ile 1.2tsi konusuna gelirsek, ben manuelde denedim, 100 km hıza kadar yakın gidiyorlar, 100 den sonra valvematik arayı epey açıyor, 160dan sonra tsi piyasada yok. Testlerdeki önemli nokta ise tsi motorun 0-50 hızlanması daha iyi, bunun sebebi ise dsg. Aktarmalar aynı olsa durum çok daha farklı olur.
    Neyse kime ne anlatıyorumki, bazıları hala 1.2 tsi 1.6 valvematikten iyi diye iddaa ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antuaRri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    Kardeşim 1.2tsi dsg ve 1.6 cvt yi kıyasla bakalım, golfün hem 0-100 değeri, hem son sürati daha iyi. Ayrıca ara hızlanmaları, ilk kalkışları çok daha çevik, hızlanması için bağırmasına gerek yok, 1.2tsi 1400 devirde 175nm tork veriyor, 1.6 toyota 4400 devirde 160nm tork veriyor. Torku hem daha düşük hemde çok daha geç veriyor. Zaten bunlar boş kağıt üstü verileri. İki motorlu aracı da kullanmış olan neyin ne olduğunu bilir. İster toyota olsun, ister vtec civic motoru olsun, ister başka markanın motoru olsun atmosferik motorlar her türlü yeniliyorlar turbo motorlara. Ben iki aracı da kullandım diyorum, tsi motorlu araçlar çok daha çevik ve hızlı. Bunun iddia olduğunu düşünen arkadaş varsa hiç benle laf yarışına girmeisn burda forumda, sadece gitsin bir tsi motorlu, ya da başka bir markanın turbo motorlu modelini test etsin farkı görsün. Hatta geçtim turbo benzinliyi artık hemen her 1.6 dizel motor a.6 atmosferik motorlardan daha keyifliler.

    1.6 motor kötü bir motor değil direk motoru eleştiren de yok zaten, 1.6 hacme göre de çok güzel bir güç değeri var hatta. Eleştirilen; toyotanın bu motoru cvt şanzımanla öldürmesi ve daha önemlisi 2016 yılında hala atmosferik motorla araba satması. Hangi marka olursa olsun küçük hacim atmosferik dedin mi performans için çok devir çevirmek zorundasın. Bu birde küçük hacim aile arabasının motoru olunca hiç tat vermeyen kulak ütüleyen bir motor oluyor. Sen bunu bir de baskısı bitmiş şanzıman hissiyle giden cvt şanzımanla birleştirdiğinde oluyor sana sıfır performans hissi. Gaza basıyorsun hahhğnn diye 5500 devirde anıran ama koltuğa yapıştırmayan çekingen ivmelen bir araba işte. Civicte birebir aynı. Öbir taraftan turboda dipgaz yap ikinci viteste bile koltuğa yapıştırıp kısa patinaj çeken, ivme hissi yükske torktan dolayı çok keyifli olan bir araba oluyor. Toyotanın araçları zaten hiçbir zaman performans arabaları olmadı, mülayim sakin aile arabalarıydı ama artık cılkı çıktı. Hadi manuel şanzıman tamamd a benim gibi otm den vazgeçmeyecek pek çok insan için küçük hacim atmosfeirk motor+cvt kombinasyonu bir araçtan keyif alınacak herşeyi söndüren bir kombo.

    Devir çevirmek ne zaman keyiflidir? Kullandığın arabanın performanslı bir motoru vardır. Bastımı gidiyordur. Güzel sesi vardır. Araç sportiftir. İşte o zaman devir çevirmek zevklidir. Misal büyük hacim atmosferik mercede,s bmw kullanmış olan varsa amnuel vites, bunlarda devir çevirmek çok zevklidir. Aynı şekilde civic type r gibi agresif motorlu ve muhteşem motor sesi olan araçlarda devir çevirmek muazzam keyifli. Ama kimse bana mülayim aile arabası motoruyla devir çevirmeyi seviyorum demesin allahaşkına kafa ütülemekten başka birşey yapmıyor. çünkü süze ne performans ne motor sesi olarak pozitif bir geri dönüşleri yok.

    Yani bak böyle arabada, böyle motor şanzımanla devir çevirmek kafa ütülemek ve vasat performans almaktan başka birşey değil


    Devir çevirmekten keyif alınan araba dediğin bu tip olur işte ondan keyif alınır


    İki araç arasındaki fark ekstrem evet ama işte devir çevirmekten keyif böyle alınır, mülayim 4 kapı aile araçlarının motoruyla değil. O anca kendini kandırmak kafa şişirmeye tav olmak demek bana göre.



    Merhaba
    Ben hiç bir şartta 1.2 tsi motor 1.6 132 lik motoru geçemez diyorum. Siz bana cvt devir çeviriyor, yok kafa ütülüyor falan birşeyler yazmışsınız.Ya ben farklı bir şey yazmışım ya da siz okuduğunuzu anlamıyorsunuz. Ben size 1.6 132 motor daha sessiz diye bir şey mi iddia ettim ? Yada daha az tüketiyor falan.





    Golf olmasa da ona yakın ağırlıkta Beetle'ın hızlanmasını buldum. Siz şimdi bana videolardan sonra devir sabitleniyor, kafa ütülüyor falan yazacaksanız hiç alıntılamayın. Zaten size öyle olmadığını iddia eden olmadı.
    Bu arada neden keyif alacağımı da size soracak değilim. 1.6 motorun devir çevirmesinden keyif alamıyorsam, 1.2'nin 5 kişiyle can çekişmesinden de keyif alacağımı sanmıyorum..

    Bakın ne diyorum, youtube videosu koyup ahkam kesmeyin diye. Bilmeden biliyormuşculuk oynuyorsunuz. Siz kaç tane tsi motor kullandınız? Corolla sahibi misiniz? Ben iki motoru da çeşitli araçlarda kullandım. 1.6 atmosferik sahibi de oldum turbo araç sahibi de. Bana youtube videosuyla gelmeyin. Kullanmamışsınız belli. Kullanan adam böyle boş inada girmez çünkü. Hiçbir koşulda geçemez vs o kadar iddialıysanız corolanızla 1.2tsi kalkış ve ara hızlanmalarda yarış yapıp videosunu yükleyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    Bakın ne diyorum, youtube videosu koyup ahkam kesmeyin diye. Bilmeden biliyormuşculuk oynuyorsunuz. Siz kaç tane tsi motor kullandınız? Corolla sahibi misiniz? Ben iki motoru da çeşitli araçlarda kullandım. 1.6 atmosferik sahibi de oldum turbo araç sahibi de. Bana youtube videosuyla gelmeyin. Kullanmamışsınız belli. Kullanan adam böyle boş inada girmez çünkü. Hiçbir koşulda geçemez vs o kadar iddialıysanız corolanızla 1.2tsi kalkış ve ara hızlanmalarda yarış yapıp videosunu yükleyin.

    Kardeşim onu yükleyince de youtube videosu olmayacak mı ? Adamlar test etmiş bir çok arabayı sen bana youtube videosu falan diyosun hala. Ne diyeyim ki sana tamam 1.2 tsi geçer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: antuaRri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    Kardeşim 1.2tsi dsg ve 1.6 cvt yi kıyasla bakalım, golfün hem 0-100 değeri, hem son sürati daha iyi. Ayrıca ara hızlanmaları, ilk kalkışları çok daha çevik, hızlanması için bağırmasına gerek yok, 1.2tsi 1400 devirde 175nm tork veriyor, 1.6 toyota 4400 devirde 160nm tork veriyor. Torku hem daha düşük hemde çok daha geç veriyor. Zaten bunlar boş kağıt üstü verileri. İki motorlu aracı da kullanmış olan neyin ne olduğunu bilir. İster toyota olsun, ister vtec civic motoru olsun, ister başka markanın motoru olsun atmosferik motorlar her türlü yeniliyorlar turbo motorlara. Ben iki aracı da kullandım diyorum, tsi motorlu araçlar çok daha çevik ve hızlı. Bunun iddia olduğunu düşünen arkadaş varsa hiç benle laf yarışına girmeisn burda forumda, sadece gitsin bir tsi motorlu, ya da başka bir markanın turbo motorlu modelini test etsin farkı görsün. Hatta geçtim turbo benzinliyi artık hemen her 1.6 dizel motor a.6 atmosferik motorlardan daha keyifliler.

    1.6 motor kötü bir motor değil direk motoru eleştiren de yok zaten, 1.6 hacme göre de çok güzel bir güç değeri var hatta. Eleştirilen; toyotanın bu motoru cvt şanzımanla öldürmesi ve daha önemlisi 2016 yılında hala atmosferik motorla araba satması. Hangi marka olursa olsun küçük hacim atmosferik dedin mi performans için çok devir çevirmek zorundasın. Bu birde küçük hacim aile arabasının motoru olunca hiç tat vermeyen kulak ütüleyen bir motor oluyor. Sen bunu bir de baskısı bitmiş şanzıman hissiyle giden cvt şanzımanla birleştirdiğinde oluyor sana sıfır performans hissi. Gaza basıyorsun hahhğnn diye 5500 devirde anıran ama koltuğa yapıştırmayan çekingen ivmelen bir araba işte. Civicte birebir aynı. Öbir taraftan turboda dipgaz yap ikinci viteste bile koltuğa yapıştırıp kısa patinaj çeken, ivme hissi yükske torktan dolayı çok keyifli olan bir araba oluyor. Toyotanın araçları zaten hiçbir zaman performans arabaları olmadı, mülayim sakin aile arabalarıydı ama artık cılkı çıktı. Hadi manuel şanzıman tamamd a benim gibi otm den vazgeçmeyecek pek çok insan için küçük hacim atmosfeirk motor+cvt kombinasyonu bir araçtan keyif alınacak herşeyi söndüren bir kombo.

    Devir çevirmek ne zaman keyiflidir? Kullandığın arabanın performanslı bir motoru vardır. Bastımı gidiyordur. Güzel sesi vardır. Araç sportiftir. İşte o zaman devir çevirmek zevklidir. Misal büyük hacim atmosferik mercede,s bmw kullanmış olan varsa amnuel vites, bunlarda devir çevirmek çok zevklidir. Aynı şekilde civic type r gibi agresif motorlu ve muhteşem motor sesi olan araçlarda devir çevirmek muazzam keyifli. Ama kimse bana mülayim aile arabası motoruyla devir çevirmeyi seviyorum demesin allahaşkına kafa ütülemekten başka birşey yapmıyor. çünkü süze ne performans ne motor sesi olarak pozitif bir geri dönüşleri yok.

    Yani bak böyle arabada, böyle motor şanzımanla devir çevirmek kafa ütülemek ve vasat performans almaktan başka birşey değil


    Devir çevirmekten keyif alınan araba dediğin bu tip olur işte ondan keyif alınır


    İki araç arasındaki fark ekstrem evet ama işte devir çevirmekten keyif böyle alınır, mülayim 4 kapı aile araçlarının motoruyla değil. O anca kendini kandırmak kafa şişirmeye tav olmak demek bana göre.



    Merhaba
    Ben hiç bir şartta 1.2 tsi motor 1.6 132 lik motoru geçemez diyorum. Siz bana cvt devir çeviriyor, yok kafa ütülüyor falan birşeyler yazmışsınız.Ya ben farklı bir şey yazmışım ya da siz okuduğunuzu anlamıyorsunuz. Ben size 1.6 132 motor daha sessiz diye bir şey mi iddia ettim ? Yada daha az tüketiyor falan.





    Golf olmasa da ona yakın ağırlıkta Beetle'ın hızlanmasını buldum. Siz şimdi bana videolardan sonra devir sabitleniyor, kafa ütülüyor falan yazacaksanız hiç alıntılamayın. Zaten size öyle olmadığını iddia eden olmadı.
    Bu arada neden keyif alacağımı da size soracak değilim. 1.6 motorun devir çevirmesinden keyif alamıyorsam, 1.2'nin 5 kişiyle can çekişmesinden de keyif alacağımı sanmıyorum..

    Bakın ne diyorum, youtube videosu koyup ahkam kesmeyin diye. Bilmeden biliyormuşculuk oynuyorsunuz. Siz kaç tane tsi motor kullandınız? Corolla sahibi misiniz? Ben iki motoru da çeşitli araçlarda kullandım. 1.6 atmosferik sahibi de oldum turbo araç sahibi de. Bana youtube videosuyla gelmeyin. Kullanmamışsınız belli. Kullanan adam böyle boş inada girmez çünkü. Hiçbir koşulda geçemez vs o kadar iddialıysanız corolanızla 1.2tsi kalkış ve ara hızlanmalarda yarış yapıp videosunu yükleyin.

    Sizin söylemlerinizde çok iddialı olmuş, araçları kullanmış olabilirsiniz ama sizde hemen herkes gibi anlık tork patlaması sebebiyle yanılıyorsunuz, Turbo motorun kullanımı gündelik kullanımda daha kolay ve daha işlevsel olabilir ama aynı şartlardaki 1.2tsi 1.6 valvematiği hiçbir şartta geçemez. İşin aslı faklı zamanlarda kullanmakla ortaya çıkmıyor, yanyana deneyeceksiniz göreceksiniz. 115 lik dizel Ford kullanan bir tanıdığım akıl var mantık var her türlü seni geçerim, %1 bile şansın yok, arkamdan bile gelemezsin derken, rampa yukarıda bile fark yemişti. Ankara yada bursa yakınlarındaysanız ve 1.2 tsi aracınız varsa deneyebiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.