Şimdi Ara

LoL Ve Rng

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yine tartışma konusu açayım dedim. Forum ölmüş zaten.

    RNG Ne ? Kendi bildiğim kadarıyla yazıyorum , random number generator yani olasılık diyebiliriz. Hearthstone bir rng oyunudur. Açılış eliniz , çektiğiniz kartlar , bir kartın ne kadar vuracağı bunlar hep rng'dir. Riot games ise League of Legends'i bir RNG oyunu olarak görmüyor. Nasıl anlarız ? Yaptığı değişiliklerden tabi.

    Ninja tabi ve Phantom dancer eskiden dodge veriyordu. Jax pasif , nida jaugar formu , sivir pasifi , udyr'in pasifi dodge veriyordu. Dodge rünleri vardı. Niye kaldırıldı peki bunlar ? Dengeli değillerdi çünkü. Riot games yetenekli olanın kazanmasını istiyordu , şanslı olanın değil. ( Kritiği saymıyorum)

    AMA

    Mid season update ile gelen Ejderyalar değiştirdi olayı. Bana başlarda iyi gelse de bu yenilik. Sonradan ağır çöp olduğunu anladım. Çünkü oyunu kazanma oranınız ne kadar şanslı olduğunuza bağlı. Mesela :

    Oyunda snowball oldunuz diyelim ama gelen drake'ler cloud drake Hiçbir şeye yaramayın çöp bir drake. ( yok lane'e hızlı gidiyorsun falan diye tartışmayalım hiç) Ama farklı bi oyundasınız early ve mid game'i adamlara verdiniz. O da ne 3 tane infernal drake.

    Belli bi sırayla çıkması bana daha mantıklı geliyor.







  • Işte orada net bi ayarlama yapilamiyor.Eger ateş ejderi 1. Sırada çıkacaksa tüm takımlar early gamede guçlü bi comp oluşturmak zorunda kalacak çesitliligi direk oldurur.Eskisi gibi drakelerin etkisi ust uste gelişse daha mantıklı olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doubleimp -- 25 Eylül 2016; 23:24:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne zaman early herosu alsak hava su hava ejderhası ne zaman late game kompu kursak ateş ateş ateş ejderhası çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doubleimp

    Işte orada net bi ayarlama yapilamiyor.Eger ateş ejderi 1. Sırada çıkacaksa tüm takımlar early gamede guçlü bi comp oluşturmak zorunda kalacak çesitliligi direk oldurur.Eskisi gibi drakelerin etkisi ust uste gelişse daha mantıklı olur

    İlla 4 element ejdarhası olacaksa Hava , su , toprak , ateş olabilir. Ya early comp seçip snowball olursun ve 4. drake'i alman kolay olur veya late comp seçip daha rahat almaya bakarsın.
  • İkinci ejderde ilk çıkan ejderin çıkma ihtimali azaltılsa bence daha iyi olur .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kritik vurma şansı da var unutmayalım.

    edit: Körmüşüm

    Hani eski sistem de kötü değildi, gold veren ejder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CrashBone -- 26 Eylül 2016; 1:38:20 >
  • CrashBone kullanıcısına yanıt
    "( Kritiği saymıyorum) "

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • air drake cidden ağır çöp.
  • Bloodimir kullanıcısına yanıt
    Konu o degil. Asil konuya yorum yap.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mithrandir.

    Konu o degil. Asil konuya yorum yap.

    league of legends hep şans üzerine kuruluydu ki zaten.

    4 yılı geçti şu lanet oyunu oynuyorum. 1000 ranked oyunu atmış olsa şimdiye kadar, 1000 oyunun 500 ünü kazanmış olsam, 500 oyundan sadece 25 tanesinde falan doğru düzgün takım olarak ibretlik oynadığımız için kazanmışızdır. geri kalan 475 win ve 500 lose'un hepsinde 10 kişiden hangisi throwlayacak, hangisi ibretlik oyun satan davranışta bulunacak(ben de dahil) diye bekledim. Şahsen şuana kadar bu idi oyun kazandıran. Bir nevi takım arkadaşların veya düşmanlarının kimler olacağıydı.

    teori de bu, oyun mekaniklerine göre de evet hak veriyorum. dodge 'un kaldırıldığı zaman yoktum ama yaptığım araştırmalara göre rastgele dodge atmaktan sa sion,jax,tryndamere,yi gibi melee carry'ler de çok broken olmasıydı. Zaten bir o bir de basick attağın nerf'lenmesi sonra melee carry diye bir şey kalmadı oyunda. Evet sezon 1 de adc yi,tryndamere oynanabiliyordu sırf bu sebepten. troll pick te değildi.

    ayrıca güven bana belli bir sırayla çıkması cidden daha kötü olurdu. Kazanan ve snowball olan bir takımın kazanma şansını %100 yapardı bu. En azından şimdi az da olsa dengeleyebiliyorsun. Hatta infernal varken bir de şansa baron alırsan 10-15k lık gold farkını dengelemiş oluyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodimir -- 26 Eylül 2016; 3:16:29 >




  • Cloud en iyisi la

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten ben bu oyuna başladığım sezon 3den beri riot bu tür şans faktörlerini tek tek kaldırıyordu gözlemliyordum ve takdir ediyordum. Evet riot bazen kendiyle çok çelişiyor. Fear etkisi bile eskiden üzerine uygulanan şampiyonu rasgele hareket ettiriyordu bunu bile düzelten bir şirket element ejderhası gibi anlamsız bir şey getirdi. Ya toptan kaldırılmalı ya da daha pick ekranında çıkacak ejder sıralaması verilmeli. Bence bir önceki düzene geri getirilmeli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haykıran Bıngıldak kullanıcısına yanıt
    Pick ekraninda gosterilmesi mantikli,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Royal Never Give Up diye geldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kritiği de sayalım.
    O da şanş faktörü.
  • Kritikte garip neye göre yüzde yani
    Edit: bu arada 1000 post

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belli dakikalarda ejder çıksa iyi olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IraArel

    Kritiği de sayalım.
    O da şanş faktörü.

    evet kritik de şans faktörü fakat dodge ve ejderha çıkma olasılıklarıyla aynı kategoriye girmiyolar pek.



    @Bloodimir : Takıma gelen insanları konuya katmadım çünkü onlar tamamen ayrı bir paragraf konusu. Oyun mekanikleri için konuşmuştum. Ya nasıl dengeleme yapılır bilmiyorum ama bana bu rastgele ejder olayı çok saçma gleiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mithrandir. -- 26 Eylül 2016; 23:49:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Texasred

    Kritikte garip neye göre yüzde yani
    Edit: bu arada 1000 post

    her vuruş için ayrı hesaplanan bir kritik şansı var. evet mesela 100 vuruşundan 20 si kritik olur mutlaka ama hangi yirmisi onu bilemezsin. geçen sene dlift sadece ebedi ile nereeyse 20 defa üst üste kritik vurarak maç taşıdı da yıkıldı forumlar bu işte bi iş var diye. karşı adc 4-5 defa anca krit vurabildi ama maşallah dlift abim bi başladı, attığı krit, paramparça etti ortalığı
  • U Mad BRO kullanıcısına yanıt
    100 vuruşta yirmisi kritik şeklinde değil. Her vuruş diğerini etkilemiyor. Yani 100 vuruşta %20 kritik ile hiç kritik de atamayabilirsin. Veya yüzde 1 ile yüzünde de kritik atabilirsin. Yanlış biliyor da olabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.