Şimdi Ara

digitürk sözleşme ve teknik servis problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhba

    geçen ay 520 tl peşin ücret ödeyerek 1 yıllık eutelsat şampiyonlar paketine üye oldum.

    dün digitürkden bir mesaj geldi.

    digitürk sözleşmemin yenilenmesi gerektiğini bunun için müşteri hizmetlerini aramamı yazıyordu.

    müşteri hizmetlerini aradığımda servise yönlendirmenin yapıldığını sözleşmemizin yenileneceğini söyledi .
    bende sözleşmelerin tamamını imzaladığımı ve bu yönlendirme için servisten kimsenin beni aramadığını söyledim. müşteri hizmetleri bunun üzerine kayıt oluşturdu.

    bugün sabah servis aradı ve firma sahibi kaba bir arkadaş beni şikayet etmişsiniz cihazınızla yayınızla ilgili bir sorunununuz mu var falan diyerek kaba kaba konuştu.ben cevap vermedim çünkü adam dinlemiyordu bile :) hatta telefonu o müşteri hizmetlerinini a....... s....... diyerek kapattı.

    bende tekrar bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım servisiniz size küfür ediyor. ve bu konudan da bilgisi yok dedim.

    m.h. tekrar kayıt oluşturuyoruz dedi :)

    bunun üzerine o beyefendi tekrar aradı. bu sefer bana bey diyerek hitap etti ve

    yeniden beni kaba konuşmak ve bilgili olmadığımdan şikayet etmişsin dedi. allah belanı versin dedi bana telefonu yüzüme kapattı..


    şimdi size sorularım şunlar..
    1- bu sözleşme yenileme işi nedir ? çünkü 1 ay önce ben sözleşmeye imza attım zaten. muhtemelen servis eksik ya da hiç göndermedi sözleşmeyi. zaten servis cihazı bile kuramadı ilk geldiğinde ben kurdum adama öğrettim geçmiş yıllardaki tecrübelerimden.

    farklı bir bayide ya da posta ile imzalayıp gönderebilir miyim. müşteri hizmetleride enterasan bir şekilde bilmiyor.

    2- bu teknik servisi değiştirebilir miyim. bunları şikayet edecek daha üst bir merci var mıdır ? yardımlarınızı bekliyorum. çünkü servisteki arkadaşla yüz-yüze gelirsek kesin kavga çıkar :) telefonda cevap vermedim ama yüz yüze kesin kavga çıkarırım.

    şimdiden yönlendirmeleriniz için tşklr.







  • Konuşmalarınızın kayıtı varmı...varsa bu ses dosyalarını gönderin genel merkeze..o bayinin fişini ,hatta kalın bağırsağını bile söker alırlar..
    Birde bayi değişimi yaptırın belki faydası olur..(bu bayi bana hakaret ediyor falan filan diye süsleyin lafları ) mutlaka işlemlerinizi başka bayiye yönlendirirler..
    Diğer bi yolda Arkan sağlamsa git o Bayiyi yerle bir et.. Yanına olmazsa Emanet al nebiliyim pompalı falan ...Al aşağa et o hıyarı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lene kullanıcısına yanıt
    hocam ses kaydı alayım diye 2. aramasında aklıma geldi sonra dedim bu sefer sorun çözmeye tönelik aramıştır heralde diye vazgeçmiştim. ama yine öyle olmadı malesef.
    müşteri hizmetleri servis değiştiremiyoruz demişti 1. aramamda bugün yeniden ararım.
    en son söylediğiniz ise allahından bulsun hocam 😊. dükkanını yıksan ne olcak ki hocam. adam belli yine ahnı şeylere devam eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanmbe -- 11 Eylül 2016; 9:20:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakanmbe kullanıcısına yanıt
    Siz tekrar arayın..yada siz bence sosyal medyadan yazın (digitürke) mutlaka geri dönüş yaparlar..
    Yada en sağlam yol ..direk buraya açıklayıcı şekilde yazın..mutlaka üst çözüm merkezinden aranırsınız..
    https://sikayet.btk.gov.tr

    Son söylediklerim ise şaka idi..Şiddetle bir şeyleri halledemezik evet..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.