DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ
83
Cevap
0
Favori
143.788
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Er
      4 Mesaj
      30 Ocak 2007 13:03:25
      Hattınızı iptal etmek mi istiyorsunuz veya tarife değişikliğimi yaptınız ; işte ozaman yandınız demektir.Sadece yeni hat alırsanız hattınız açılır ve muhatap bulursunuz.Onun dışında kendi kendinizi yıpratmayın.Müşteri hizmetleri ile avea shoplar birbirinden kopuk ve bağımsız çalışıyor.Ne haliniz varsa görün demek istiyorlar


      _____________________________

    • Yarbay
      10162 Mesaj
      30 Ocak 2007 15:35:45
      Gittiğiniz bayi acaba yetkili bir bayi miydi?
      Bilgisayar ile iletişim kurabilen, sisteme dâhil bir Avea müşteri temsilcisinden yardım alabileceğinizi sanıyorum.

      Sorun nedir şimdi daha açık ifade eder misiniz?
      Tarife değiştirdiniz ve hattınız mı kapandı?



    • DH Yönetici
      29250 Mesaj
      30 Ocak 2007 20:05:46
      eğer hakiki bir avea bayisine yani online bilgisayar üzerinden iletişim kurabilen bir bayiye gitiyseniz böyle bir sorun olmaz.keza yapılan işlem hemen sisteme yüklenir.
      sanırım bir alt bayiden işinizi yapmaya çalıştınız ve bir kopukluk oldu


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      604 Mesaj
      06 Ocak 2008 12:35:13
      ya benim telefonu da 9333 arıyorum ingilizce konuşuyor müşteri hizmetleri aradım ama o da ingilizce ne yapıcam bana yardımcı olurmusunuz?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      535 Mesaj
      06 Ocak 2008 13:31:03
      Benim de bir sorunum oldu ..avea bayısıne gıttım..Sorunumu anlatmaya baslamıstım kı bız yapamayız 500 ü arayın dedıler..Sunu anladımkı avea bayısı sadece telefon ,hat ve kontör satıyor...Normal telefonculardan bır farkı yok.Hoş 500 ü de aradım zar zor sorunumu hallettıler.. (3gün sonra)


      _____________________________

      Süpermini Car " Uno 70s"

    • Çavuş
      80 Mesaj
      06 Ocak 2008 14:22:08
      benzer bir olay 3 ay önce benim başıma gelmişti

      arkadaşım 3aydır kontör yüklemediği ve kapanmak üzere olan 505li hattına 250 kontör yükleyip mobilöğrenci tarifesine geçirecekti. abone merkezine gittik buradaki görevli hattınız iptal olmuş ve 15milyon (fiyatı tam hatırlamıyorum) ödeyip hattı tekrar açtırmanız gerekiyor dedi.tamam dedik kabul ettik.kontörü aldık ve hat açtırma işlemi ücretinide verirken bu sefer hattın sahibi kişinin (arkadaşımın annesi) adres ve kimlik bilgilerinin eksik olduğunu ve onun içinde hat sahibinin kimlik fotokopisi v.s istediler.benim tabi bu arada tepem atmaya başlamıştı ki sadece 250 kontörü alıp çıktık.sonra benim hattımdan müşteri hizmetlerini arayıp derdimizi anlattık ve arkadaşın hattı anında 150 kontör karşılığında mobilöğrenci oldu.

      burada yazdıklarınıza tamamen katılıyorum.avea bayileri çok beceriksiz.hele eski aycell bayisi olup sonradan avea bayisi olanlar daha da beceriksiz...


      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      06 Ocak 2008 14:45:47
      arkadaşlar puk kodumu öğrenmek için 444 1 500ü aradım ama ilgniç şeyler dio ya yok şunu için 1i tuşlayın falan filan dio puk kodunu öğrenmek için kaça basmam lazım servis ayarlarını almak için 6 falan dio yardım lütfen yaa:(:(


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      292 Mesaj
      06 Ocak 2008 15:25:26
      ben bu kadar dandik bir müşteri hizmeti görmedik, kaç yıldır kullandığım avea hattımı faturalı hepsibire geçirmek için bayiye gittim, 5 lira verip işlemi yaptım belgeyi filanda onlayladılar bir hafta içinde geçecek dediler, 2,5 hafta oldu hiçbişey olmadı ve ben hattım faturalıya geçecek diye kontor yuklemeden bekliyorum. 500 aradım o da tam bir kontor tuzagı, 0 a basarsanız operatore baglanırsınız demiyo, menulerde dolastırıyo. nise 0 a basıp musteri hizmetlerinden bir bayana durumu ilettim, o da merkeze faks gelmediğini söyledi, ben de o zamna bayiyi şikayet etmek istiyorum dedim, tamam önce onlarla iletişime geçin sonra şikayet edin dedi. ben de hayır direk şikayet etmek istiyorum dedim, kadın (burası çok komik) belki evrağınız eksiktir ya da iletişim numarası (koparan nokta ) vermemiş olabilirsiniz dedi. len geri zekalı hattımı değiştiriyorum numaram olmadan işlem yapmam mümkün mü dedim .(tabi gerizekalı demeden) kadın hımm anlıyorum dedi, işelem alıyoru mo zaman dedi, bakalım nolacak. bir süre de böyle bekleriz.

      hattı kapatıp turkcelle geçmeyi düşünüyorum ama turkcell de düşman gibi, böyle berbat ve kazık tarifeler mi olur yav ama kesin olan şey avea gözümden düştü, her ne kadar güzel tarifeleri olsa da.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi voxah -- 6 Ocak 2008; 15:26:34 >
      _____________________________

    • Yarbay
      8205 Mesaj
      06 Ocak 2008 15:42:35
      ben kontörlü hattı açtırmak için 4 gün uğraştım teknosa kampanyasından telefon alana bedava hat veriyorlardı mobil öğrenci..bekle bekle açılmıyor..kaç kere aradım mh yi Allah bilir..en sonunda beyoğlundaki ana merkeze gittim haşin bir şekilde derdimi anlattım 10-15 dk da açtılar birde özür mesajı geldi..kimse işini doğru düzgün yapmıyor


      _____________________________

    • Onbaşı
      19 Mesaj
      14 Ocak 2008 23:13:53
      Benim cebimi bi tarihte arayan birisini nasıl öğrenebilirim? Arayan numaralardan silinmiş numara. O yüzden ulaşamıyorum. YARDIM LÜTFEN....


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      535 Mesaj
      14 Ocak 2008 23:17:11
      Operatörünü ara öğren derim..Tabi eğer mümkünse


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeLiDeSiDeRo -- 14 Ocak 2008; 23:17:32 >
      _____________________________

      Süpermini Car " Uno 70s"

    • Yarbay
      4401 Mesaj
      28 Ocak 2008 02:35:18
      Müşteri hizmetlerini yerden yere vurmuşsunuz.
      Öncelikle şunu belirteyim avea ile tek bağlantım 2 tane hattımın olması. Yani telefoncu bayii filan değilim.
      Benim ne zaman müşteri hizmetleri yardımıyla yapılacak bir sorunum olsa 500 ü arıyorum 0 a basıp operatöre bağlanıyorum derdimi anlatıyorum %90 sorunum hallolmuş oluyor. Siz neler yazmışsınız öyle yaa

      -puk kodunumu öğrencen bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini
      -hattın blokemi oldu bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini
      -menüler ingilizcemi oldu bas 0 a bağlan operatöre anlat derdini

      Bu kadar kolay ya
      Ayrıca ABONE MERKEZİ ile TEPESİNDE AVEA TABELASI OLAN KIYTIRIK TELEFONCULARI
      BİRBİRİNE KARIŞTIRMAYIN


      _____________________________

      UCUZA TRAFİK SİGORTASI/KASKO BULMANIZ MÜMKÜN -- BİZE SORMADAN TRAFİK SİGORTANIZI YAPTIRMAYIN
      PM GÖNDERMENİZ YETERLİDİR
    • Yüzbaşı
      277 Mesaj
      31 Ocak 2008 03:53:17
      vallahi allah var bende mh den memnunum. hatta arkadasın dedıgı gb 500 u arıyorum ,0 a bıle basmadan dırek musterı hısmetlerı yetkılısı baglanıyor eee nede olsa elit müşteri grubuna sokmuslar beni nasıl oluyorsa


      _____________________________

    • Yarbay
      3519 Mesaj
      31 Ocak 2008 05:25:17
      Yaklaşık 3-4 günde bir işim düşüyor, sürekli arıyorum. Bazen forumda arkadaşların kafalarına takılan konularıda sorup bilgilerimi teyitliyorum, hemde temsilci bilmiyorsa sorup öğreniyor :) 2 kontöre herşeyi sorabilmek süper. Bu arada müşteri hizmetleri binası Erzincan'a taşınmış 1-2 ay önce ve ciddi anlamda eskiye göre iyi gelişmeler var. Müşteriye daha çok değer vermeye başlamışlar, kıytırıktan birşey uydurup talep olarak kaydettiriyorum, ilgilenip ertesi gün ciddi yardımcı olarak geri dönüyorlar.

      Vodafone hat aldım bikaç gün önce, müşteri hizmetlerini aradım birşey sorayım diye, kontörler deli gibi gitmiş. Rahat rahat arattırmayacaklar da müşteri hizmetlerini. Avea'nın gözünü seveyim.


      _____________________________


      DH Motorola Moto G Kullanicilari

      DH müdavimi.
    • Çavuş
      66 Mesaj
      13 Şubat 2008 22:59:48
      benimde bi sorunum var 150 kontör yükledim bana 10 dk si 2 konyör olmuştur diye mesaj geldi.Ben 15 dk konuştum 55 kontör gitti lütfen bi yardım



      _____________________________

      Sonunu Düşünen Kahraman Olamaz...
    • Yüzbaşı
      828 Mesaj
      14 Şubat 2008 00:18:21
      eğer konuştuğun kişi mobilöğrencili değilse normaldir...


      _____________________________

      utku
    • Yüzbaşı
      563 Mesaj
      19 Ekim 2008 19:28:55
      Beyler ben mnüde ki hızlı ulaşma menüsünden kartın üzerinde yazan kodu yazarak mesaj attım ama köntür gelmedi ne yapmalıyım ?


      _____________________________

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      19 Ekim 2008 22:11:11


      quote:

      Orjinalden alıntı: ManiacFear

      Beyler ben mnüde ki hızlı ulaşma menüsünden kartın üzerinde yazan kodu yazarak mesaj attım ama köntür gelmedi ne yapmalıyım ?

      sim servisinden mi yaptın
      9333 arayarak yüklemeyi denesen


      _____________________________

    • Yarbay
      7322 Mesaj
      19 Ekim 2008 22:51:20
      valla ben hattımı önce faturalıya çevirdim 2 gün içinde oldu sonra tekrar kontörlüye döndüm yine hemen çevirdiler 2 gün sürdü fakat vodafone kullanırken hattımı kontörlüye çeviremedim 3 ay falan geçti bana dedikleri şu yok efendim sizin kullandığınız çok uygun tarifede falanda filanda bende en sonunda kapattım kurtuldum


      _____________________________

      Beşiktaşım;hayat sensin,dünyam sensin,herşey sensin...



      mustafavmms
    • Binbaşı
      1870 Mesaj
      20 Ekim 2008 00:11:33
      ne ilginç bir topic tam 27bin küsür kez okunmuş ancak sadece 20 cevap var hayatımda gördüğüm en ilginç topic


    • Yüzbaşı
      604 Mesaj
      20 Ekim 2008 14:52:28
      avea musterı hızmetlerınde sorunumu dınlıyolar ama sımdıye kadar kımse bana gerı donmedı bende memnun degılım musterı hızmetlerınden


      _____________________________

      349. DÖNEM KD VE YD SUBAY ADAYI
    • Yarbay
      3400 Mesaj
      20 Ekim 2008 20:21:17

      quote:

      Orjinalden alıntı: SinanBest

      ne ilginç bir topic tam 27bin küsür kez okunmuş ancak sadece 20 cevap var hayatımda gördüğüm en ilginç topic

      Bunun sebebi arama motorlarıdır... arama motorlarından AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ diye arandığında üst sayfalarda bu sonuç çıkıyor tabi millette tıklıyor ama cevap atan yok


      _____________________________

    • Yarbay
      2721 Mesaj
      21 Ekim 2008 19:22:44

      quote:

      Orjinalden alıntı: VeLiDeSiDeRo

      Benim de bir sorunum oldu ..avea bayısıne gıttım..Sorunumu anlatmaya baslamıstım kı bız yapamayız 500 ü arayın dedıler..Sunu anladımkı avea bayısı sadece telefon ,hat ve kontör satıyor...Normal telefonculardan bır farkı yok.Hoş 500 ü de aradım zar zor sorunumu hallettıler.. (3gün sonra)


      doğru avea bayisinin neredeyse hiçbir yetkisi yok, 500de de prosedurler var onları müşteriye iletiyorlar. Ve müşteriye özel çözümler üretemiyorlar. Şu anada kadar hiç bir avea yetkilisinden , bayisinden, 500 den, sonra beni arayanlar üst düzey yetkilerden(oyle soyluyorlar) hiç bir avealıdan çözüm alamadım hep magduriyetim devam etti. O yüzden Avea bu boyle kabul etmek zorundayız yada numara taşınabilirliği geliyor.



      _____________________________

      Web Tasarım Ankara - Netnet Ajans İnternet ve Reklamcılık Hizmetleri
    • Yarbay
      13821 Mesaj
      21 Ekim 2008 19:28:00

      quote:

      Orjinalden alıntı: Marmarali



      doğru avea bayisinin neredeyse hiçbir yetkisi yok, 500de de prosedurler var onları müşteriye iletiyorlar. Ve müşteriye özel çözümler üretemiyorlar. Şu anada kadar hiç bir avea yetkilisinden , bayisinden, 500 den, sonra beni arayanlar üst düzey yetkilerden(oyle soyluyorlar) hiç bir avealıdan çözüm alamadım hep magduriyetim devam etti. O yüzden Avea bu boyle kabul etmek zorundayız yada numara taşınabilirliği geliyor.


      problem olduğu zaman avea hattında sonuç almak için şikayetvar.com a durumu yazacaksın başka yoldan anlamıyor avea


      _____________________________

    • Onbaşı
      36 Mesaj
      22 Ekim 2008 16:12:46
      Bende avea müşteri hizmetleri mağduru olarak başımdan halen geçmekte olan bir olayı aktarmak istiyorum. Yaklaşık 3-4 aydır kullanmakta olduğum Nokia N70 marka cep telefonuma atılan SMS ler ulaşmıyordu. Daha doğrusu Gelen SMS lere telefonumu açıp kapattıktan sonra ulaşabiliyordum. Bende telefondan kaynaklanan bir sorundur deyip uğraşmadan telefonumu satıp Samsung D900İ telefon aldım ancak gördümki aynı sorun bu telefonda da devam ediyor hatta artık gelen mesajlar anlamsız karakterlerle dolu olarak okunamayacak şekilde geliyordu. Hemen 500 ü arayıp yardım istedim ve tam 8 gündür sorunumun çözülebilmesi için uğraşıyorum. Birde ençok kızdığım nokta hiçbir zaman aynı kişiye bağlanamadığınız için her seferinde aynı sorunları tekrar tekrar anlatıyorum ve her seferinde aynı işlemleri yaptırıp sizi arayacağız diyorlar ama aramıyorlar , hep ben arayıp durum hakkında bilgi öğreniyorum. Yakında buraya avea müşteri hizmetlerinde çalışanları tam liste olarak yayınlarım herhalde. Hatta bana aveadan gelen mesajlardan bir tanesini burada yazayım belki bu konu hakkında bilgisi olan bir arkadaş yardım eder.

      DEĞERLİ ABONEMİZ İLETMİŞ OLDUĞUéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééZDAN BİLGİLENDİRİLECEKSİNİZ.İYİ GÜNLERDİLERİZ. AVEA 500


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalergun -- 22 Ekim 2008; 16:14:06 >
      _____________________________

      Kemal ERGUN
      Meslek : Muhasebe
      Canon S5 IS
      Peugeot Partner 1.9D (2004)

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      22 Ekim 2008 16:51:57

      quote:

      Orjinalden alıntı: kemalergun


      DEĞERLİ ABONEMİZ İLETMİŞ OLDUĞUéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééZDAN BİLGİLENDİRİLECEKSİNİZ.İYİ GÜNLERDİLERİZ. AVEA 500

      banada aynısı geliyor çalışma devam ediyor diye 1 aydır devam ediyor bakalım kapsama konusunda
      500 arayacağına
      şikayetvar.com a durumu yaz onlar seni arasın


      _____________________________

    • Teğmen
      211 Mesaj
      23 Ekim 2008 19:26:59
      avea müşteri hizmetlerine küfürde etseniz , başka yardımcı olabileceğim konu var mı diyor o kadar :)


      _____________________________

      o Canon EOS 500D
      o Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
    • Yarbay
      13821 Mesaj
      23 Ekim 2008 21:58:32

      quote:

      Orjinalden alıntı: izuner

      avea müşteri hizmetlerine küfürde etseniz , başka yardımcı olabileceğim konu var mı diyor o kadar :)

      çalışanlar alışmış artık napsınlar ...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      357 Mesaj
      24 Ekim 2008 09:55:50
      Avea bayiinde 5 lira verip kontörlüden faturalıya geçmek için başvuruda bulunduğumun 7. günündeyim.
      2 gün önce de 500'ü arayıp sordum, "ne olacak bizim bu hattın durumu?" diye. "Hattınızla ilgili işlem sıraya konulmuş beyfendi" diye bi cevap aldım.
      Bugün Cuma ve son iş günü, bugün de olmazsa Pazartesiye kalacak, bu da demektir ki minimum 9 gün. YUH
      Yine de Avea'dan memnunum, az ödeyerek çok konuşturduğu için.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozeta -- 24 Ekim 2008; 9:51:15 >
      _____________________________

      Hatalıysam PM at.
    • Yarbay
      6899 Mesaj
      24 Ekim 2008 11:50:41

      quote:

      Orjinalden alıntı: ozeta

      Avea bayiinde 5 lira verip kontörlüden faturalıya geçmek için başvuruda bulunduğumun 7. günündeyim.
      2 gün önce de 500'ü arayıp sordum, "ne olacak bizim bu hattın durumu?" diye. "Hattınızla ilgili işlem sıraya konulmuş beyfendi" diye bi cevap aldım.
      Bugün Cuma ve son iş günü, bugün de olmazsa Pazartesiye kalacak, bu da demektir ki minimum 9 gün. YUH
      Yine de Avea'dan memnunum, az ödeyerek çok konuşturduğu için.


      hala mrmnunum dediğin için aveada tüm işlemler her zaman aksamaya devam edecek.

      arayacaksın bağıracaksın. acımayacaksın. yoksa acınacak duruma düşersin benim gibi


      _____________________________


    • Yarbay
      13821 Mesaj
      24 Ekim 2008 12:12:38

      quote:

      Orjinalden alıntı: piri.reis



      hala mrmnunum dediğin için aveada tüm işlemler her zaman aksamaya devam edecek.

      arayacaksın bağıracaksın. acımayacaksın. yoksa acınacak duruma düşersin benim gibi

      aynen seni daha çok sallarlar git şikayetvar.com a yaz 1 gün içinde deiştrsinler yayınlandıktan sonra


      _____________________________

    • Onbaşı
      36 Mesaj
      27 Ekim 2008 12:44:47
      Arkadaşlar şikayet var.com a şikayetimi yazdım ancak 3 gün oldu hala ses seda yok. dün avea dan aradılar sorunum hakkında , yine aynı sorular ve yine aynı cevaplar , sonuç yine koskoca bir sıfır yine çözüm yok yeniden bir kayıt daha açtılar. Bağırıp çağırıyorum yine çözülmüyor. Birde utanmadan bana "lütfen bağırmayın bağırınca sorununuz çözülmüyor , bağırmaya devam ederseniz görüşmeyi sonlandıracağız " diye ukalaca ve tehditkar bir cevap veriyorlar. Bu kadar pişkin ve ukala bir operatör görmedim ben. Yakında en çok arıza kaydı açtıran müşteri olarak teşekkür plaketi verecekler bana. yani avea gibi ödediğim paraya kıyasla bu kadar konuşabileceğim başka bir operatör bulsam bugün kapatacağım hattımı.


      _____________________________

      Kemal ERGUN
      Meslek : Muhasebe
      Canon S5 IS
      Peugeot Partner 1.9D (2004)

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      27 Ekim 2008 12:58:17

      quote:

      Orjinalden alıntı: kemalergun

      Arkadaşlar şikayet var.com a şikayetimi yazdım ancak 3 gün oldu hala ses seda yok. dün avea dan aradılar sorunum hakkında , yine aynı sorular ve yine aynı cevaplar , sonuç yine koskoca bir sıfır yine çözüm yok yeniden bir kayıt daha açtılar. Bağırıp çağırıyorum yine çözülmüyor. Birde utanmadan bana "lütfen bağırmayın bağırınca sorununuz çözülmüyor , bağırmaya devam ederseniz görüşmeyi sonlandıracağız " diye ukalaca ve tehditkar bir cevap veriyorlar. Bu kadar pişkin ve ukala bir operatör görmedim ben. Yakında en çok arıza kaydı açtıran müşteri olarak teşekkür plaketi verecekler bana. yani avea gibi ödediğim paraya kıyasla bu kadar konuşabileceğim başka bir operatör bulsam bugün kapatacağım hattımı.

      sorun nedir?
      cuma günü akşam üzerimi yazdınız?öyle ise salı günü yayınlanır...
      1 de şikayetvar.com a kullanıcı adınla gir yayınlanmaya uygun görmemiş olabilrler



      _____________________________

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      31 Ekim 2008 23:40:58
      http://www.ktunnel.com/...14d530f63ff2ae1734b18344



      avea temsilcisinin sabrı +16


      _____________________________

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      10 Haziran 2009 16:24:27
      avea müşteri hizmetlerinde gelişme gördüm dün aradılar beni fazla kontör düşümü için
      her zamnk gibi i hediye ve normal kontör olmasına rağmen hediye öncelikli olduğundan önce düşeceğinden normalden düştü şikayet ettim tabi ertesi sabah aradılar beni 9 'a doğru

      önce kendini tanıttı müsaitmisiniz diye sordu (hiç yapmazlardı)
      durumu anlattı bizden kaynaklanan 1 durum olmuş dedi yanlış şekilde kontör düşmüş memnuniyetiniz için size kontör yüklemesi yapacam dedi iyi dedim kontörüde aldık
      hoşgörü vardı yeni almışlar heralde bu bayanı


      _____________________________

    • Yarbay
      9172 Mesaj
      10 Haziran 2009 21:08:07
      şansa bala gelmiştir.


      _____________________________

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      10 Haziran 2009 23:35:45

      quote:

      Orjinalden alıntı: AhmedKaymakcı

      şansa bala gelmiştir.

      nasıl olsa hep beraberiz konuşuyoruz bidahakine nasıl 1isi gelecek


      _____________________________

    • Yarbay
      6899 Mesaj
      10 Haziran 2009 23:38:00

      bana avea müşteri hizmetleri demeyin. 15 gündür çözemediler sorunumu....


      edit. az sonra 16 gün oluyor.
      sözde en geç 48 saat içinde çözeceklerdi.
      Avrupa insan hakları mahkemesine vereceğim bunları


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piri.reis -- 10 Haziran 2009; 23:38:18 >
      _____________________________


    • Yarbay
      13821 Mesaj
      10 Haziran 2009 23:39:35

      quote:

      Orjinalden alıntı: piri.reis


      bana avea müşteri hizmetleri demeyin. 15 gündür çözemediler sorunumu....


      edit. az sonra 16 gün oluyor.
      sözde en geç 48 saat içinde çözeceklerdi.
      Avrupa insan hakları mahkemesine vereceğim bunları

      olur böyle vakalar doğaldır sorun neydi bi hatırlat istersen temsilciye


      _____________________________

    • Yarbay
      6899 Mesaj
      10 Haziran 2009 23:43:19

      quote:

      Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE



      Alıntıları Göster


      olur böyle vakalar doğaldır sorun neydi bi hatırlat istersen temsilciye



      şimdi aradım.
      inceleme halen devam ediyormuş, az kalmış sonuçlanmasına dedi.
      iğne ile kuyu kazsalar şimdiye metro gibi olurdu.


      _____________________________


    • Yarbay
      13821 Mesaj
      10 Haziran 2009 23:47:16

      quote:

      Orjinalden alıntı: piri.reis




      şimdi aradım.
      inceleme halen devam ediyormuş, az kalmış sonuçlanmasına dedi.
      iğne ile kuyu kazsalar şimdiye metro gibi olurdu.

      ardından bida şikayetvar.com dan firmaya mesaj yolladan avea firmasına mesaj yolla hızlandırsınlar sıkıştır biraz bunlar böle yola geliyor


      _____________________________

    • Yarbay
      6899 Mesaj
      10 Haziran 2009 23:49:26

      quote:

      Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE



      Alıntıları Göster


      ardından bida şikayetvar.com dan firmaya mesaj yolladan avea firmasına mesaj yolla hızlandırsınlar sıkıştır biraz bunlar böle yola geliyor



      sıkıştırdıkmı su kaynatıyorlar.
      fazla ellemeyelim.
      rekor kırmayı düşünüyorum, en geç çözülen şikayet diye.

      vay be, bu konuyu da 2 sayfa yaptık akşam akşam.


      _____________________________


    • Yarbay
      13821 Mesaj
      11 Haziran 2009 00:07:51

      quote:

      Orjinalden alıntı: piri.reis


      sıkıştırdıkmı su kaynatıyorlar.
      fazla ellemeyelim.
      rekor kırmayı düşünüyorum, en geç çözülen şikayet diye.

      vay be, bu konuyu da 2 sayfa yaptık akşam akşam.

      BIRAK DAĞINIK KALSIN OZAMN canları ne zamn isterse çözsünler senin için acelesi yok ise


      _____________________________

    • Yarbay
      11844 Mesaj
      11 Haziran 2009 00:39:44
      bir kere aramıştım puk sormak için çok önce 5 sene olmuştur belki ilgilenmişlerdi şimdi nasıl bilmiyorum


      _____________________________

    • Yarbay
      2891 Mesaj
      11 Haziran 2009 08:46:06
      Herkese günaydın,
      biz pazar araştırmaları grubu olarak müşteri hizmetleri ile ilgili pek çok araştırma yürütüp raporlar hazırlıyoruz. Ayrıca o bölümün yetkilileri ve çalışanları ile görüşüldüğünde hiçkimse böyle ekstrem problemlerden bahsetmiyor. Ben forumdan sizlerin sorunlarını, yorumlarını toplayıp aylık rapor haline getiriyorum yani iletilmiyor diye kızdığınız sorunlar iletiliyor.
      Ancak şunu belirtmeliyim, burada söylenen 2-3 belki 10 kişinin yaşadığı müşteri hizmetleri ve bayi problemleri tüm Avea'ya mal edilmemeli. Anketlerde çıkan bayi şikayetleri olsun, müşteri temsilcisi şikayetleri olsun hepsiyle tek tek ilgileniliyor. Siz biraz da haklı olarak sorunu yaşayan kişi duyguları ile yorum yapıyorsunuz. Eğer operatör geneli böyle olsaydı şu an 12 milyondan fazla abone tarafından tercih edilmezdi.
      Avea'yı aradığımda bazen 3-4 dakika beklemek çok sinirlendiriyordu beni de. Araştırma kapsamında 444 0 532'yi(turkcell) arıyorum soru sormak için, abartmıyorum dün 11 dakika bekleyip anca bağlanabildim müşteri temsilcisine. Yani Türkiye nüfusu kadar GSM kullanıcısı olduğunu düşünürseniz bunlara anlık çözümler sunan bir müşteri temsilcisi grubu kurmak imkansızdır. Ancak yatırımla, ilgi ile hizmet iyileştirilebilir.
      Avea'nın 2004 yılında kuruldu, bunu göz önünde bulundurursanız şu an aslında ne kadar çok yol kat edildiğini görürsünüz. Turkcell ve Telsim 1994'te kurulan şirketler. 10 yıl ne demek tahmin edebilirsiniz.
      + GSM sektörü Avea pazara girene kadar o kadar kârlıydı ki tahmin bile edemezsiniz. Etrafımdaki Turkcell faturalı hat kullanıcıları eski faturalarını düşündükçe iç geçirir hep.
      +Şu an bile Turkcell'in kendi içinde konuştuğundan daha ucuza Turkcell ile konuşturan avea tarifeleri var arkadaşlar. Ancak Turkcell kullanıcıları bunu bilmiyor, kendi tarifeleri daha ucuz sanıyor. "Turkcell'liyle konuşmanın en ucuz yolu Turkcell'de" diye reklam yapılmasının sebebi bu.
      Mobil öğrenci ile 10 dakikası 2 kontöre konuşma piyasaya çıkınca yer yerinden oynamıştı zamanında.
      SMS paketleri çıkarıldığında insanlar ayda 20-30 mesaj anca atabiliyordu 2 kontöre, şu an 3-4bin mesaj atan insanlar var.
      Bugün tüm operatörlerde bu fiyatlara iletişim kurabilmemizin nedeni Avea'nın gerçekçi fiyat politikalarıdır. bence Cep1, Süper Tarife gibi değişik detaylara sahip tarifeler 1000-1200 dk botunda 1 kontör daha ucuz konuşturuyor diye hemen almayın, iyice araştırın tarifeleri. Bin tane tarife var piyasada, illa ki biri size uyar.

      Yaşadığınız sorunlara gelince, o kadar çok bekletilip kızmakta haklısınız. Bazı işlemler telefonda kaydı alınıp back-office dediğimiz yerde yapılmak zorunda. Burada da dönem dönem yoğunluklar oluyor. Yine de şikayetlerinizi eksik etmeyin ki sorun farkedilip düzeltilebilsin. Avea'da hiçkimsede (sadece müşteri hizmetleri değil) "iş yapmayalım, parayı götürelim" mantığı yok, herkes ilgili, hevesli ve sıcak kanlıdır.

      Bu dönem GSM'de bir geçiş dönemidir, orta vadede çok farklı gelişmeler yaşanabilir. Ruhunuza uyan operatörü tercih edin.

      Bulunduğunuz yerde çekmiyorsa bunu da şikayet edin. Şikayet ile baz kurulabiliyor.
      Ayrıca Avea güneş enerjisi ile çalışan çevreci baz istasyonları kurmaya başladı.

      Bilginize.


      _____________________________

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      11 Haziran 2009 17:49:44

      quote:

      Orjinalden alıntı: yigit+

      Bulunduğunuz yerde çekmiyorsa bunu da şikayet edin. Şikayet ile baz kurulabiliyor.
      Ayrıca Avea güneş enerjisi ile çalışan çevreci baz istasyonları kurmaya başladı.

      Bilginize.

      hadiya diğerlerinden farkı var mı?
      çokmu elektrik harcıyor bu bazlar bugun bi baz istasyonlu abonnin evine girim faturaları saatin yanında duruyordu bakacaktım sonra bakmadım


      _____________________________

    • Yarbay
      2891 Mesaj
      12 Haziran 2009 12:22:28

      quote:

      Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE



      hadiya diğerlerinden farkı var mı?
      çokmu elektrik harcıyor bu bazlar bugun bi baz istasyonlu abonnin evine girim faturaları saatin yanında duruyordu bakacaktım sonra bakmadım


      net rakam bilmiyorum ama çevreci baz istasyonu olayı yayılır kısa sürede, Avea'yı yalnız bırakmazlar diye düşünüyorum. Çeşme tarafındaki rüzgar gülleri gibi ilginç olacak tamamlandığında ama pahalı biraz bu istasyonlar doğal olarak.


      _____________________________

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      12 Haziran 2009 17:11:08

      quote:

      Orjinalden alıntı: yigit+



      Alıntıları Göster


      hadiya diğerlerinden farkı var mı?
      çokmu elektrik harcıyor bu bazlar bugun bi baz istasyonlu abonnin evine girim faturaları saatin yanında duruyordu bakacaktım sonra bakmadım


      net rakam bilmiyorum ama çevreci baz istasyonu olayı yayılır kısa sürede, Avea'yı yalnız bırakmazlar diye düşünüyorum. Çeşme tarafındaki rüzgar gülleri gibi ilginç olacak tamamlandığında ama pahalı biraz bu istasyonlar doğal olarak.

      zamanla ucuzlar


      _____________________________

    • Teğmen
      103 Mesaj
      12 Haziran 2009 22:22:39
      Bizim evde çekmiyo arayım baz kursunlar çatıya o zaman. öyle her arayanın istediği yere baz kurarlarsa ohooooo


      _____________________________

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      12 Haziran 2009 23:39:53

      quote:

      Orjinalden alıntı: Cashh23

      Bizim evde çekmiyo arayım baz kursunlar çatıya o zaman. öyle her arayanın istediği yere baz kurarlarsa ohooooo

      bölgenizde sorun varsa catınızın etrafı açıksa ara hemen kurarlar iyi miktarda para verirler çalışmadan geçinirsiniz


      _____________________________

    • Yarbay
      3126 Mesaj
      19 Haziran 2009 12:47:40
      telefonla aradığınız zaman TÜRKİYENİN EN ÇOK KONUŞTURAN OPERAÖTÜRÜNE HOŞGELDİNİZ demiyorlarmı hasta oluyorum işt eo zaman


      _____________________________

    • Teğmen
      237 Mesaj
      06 Temmuz 2009 16:53:52
      kayseriden bi avea bayisi benim kimlik fotokopim bilgilerimle hazır kullanıma açık hat satıyormuş bunun üzerine aveayı arayım benim adıma olan numaraların kullanım dışı olmasını ve problemimi dile getirdim
      bi türlü yardımcı olupta müşteri tiskindiricisi sorunumu halletmedi iş hat kapamaya iptale geldimi
      işlerine gelmiyor


      _____________________________

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      06 Temmuz 2009 17:45:23

      quote:

      Orjinalden alıntı: tege

      kayseriden bi avea bayisi benim kimlik fotokopim bilgilerimle hazır kullanıma açık hat satıyormuş bunun üzerine aveayı arayım benim adıma olan numaraların kullanım dışı olmasını ve problemimi dile getirdim
      bi türlü yardımcı olupta müşteri tiskindiricisi sorunumu halletmedi iş hat kapamaya iptale geldimi
      işlerine gelmiyor

      bu konuya bak neler yapabileceğini görebilrsin
      http://forum.donanimhaber.com/m_32563090/tm.htm


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      12 Şubat 2010 16:21:18
      ya bişi sorucam acil yardımınıza ihtiyacım var.telefonumdan bi numaraya msj çekiorum herkese gidio bitek ona giitmiyor bu neden olabilir acilen öğrenmem lazm ltfen yardımcı olun=(


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      12 Şubat 2010 16:27:50
      acaba engellenebiliomu ailemiz tarafından flan ltfn acilen yardımınıza ihtiyacım war=(


      _____________________________

    • Teğmen
      179 Mesaj
      12 Şubat 2010 16:35:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: begüm77

      ya bişi sorucam acil yardımınıza ihtiyacım var.telefonumdan bi numaraya msj çekiorum herkese gidio bitek ona giitmiyor bu neden olabilir acilen öğrenmem lazm ltfen yardımcı olun=(

      Mesaj gönderdiğin kişiye söyle telefonundan ##002# yi tuşlayıp yese bassın büyük bi ihtimal düzelir..


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özgür54 -- 12 Şubat 2010; 16:39:08 >
      _____________________________

    • Yarbay
      4000 Mesaj
      12 Şubat 2010 17:18:15
      çok şükür henüz muhtaç olmadım


      _____________________________

    • Yarbay
      13821 Mesaj
      12 Şubat 2010 18:42:23
      dün ankt yapmak için aradılar memnunmuunu tarifelerden temslcilerden bende değilim dedm anlaşma sornu yaşıyorum tarifelerde brbirine yakın dedim daa iyi 1 şeyler yapın dedim


      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      27 Şubat 2010 12:52:11
      türkcelden avea müşteri hizmetlerine nasıl ulaşırım


      _____________________________

    • Yarbay
      2134 Mesaj
      27 Şubat 2010 12:57:26

      quote:

      Orijinalden alıntı: darkmark178
      türkcelden avea müşteri hizmetlerine nasıl ulaşırım

      02124441500 veya 05054441500 numaralarıyla.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.