DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
KAZ TÜYÜ MONTUMU NASIL YIKAYACAĞIM ? (RESİMLİ)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
60
Cevap
0
Favori
71.693
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> KAZ TÜYÜ MONTUMU NASIL YIKAYACAĞIM ? (RESİMLİ)
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2283 Mesaj
      30 Ocak 2007 08:09:17
      ÇÖZÜLMÜŞTÜR ! DETAYLAR AŞAĞIDA...


      bu kaz tüyü müdür kuş tüyü müdür nedir o tip montları çamaşır makinesinde nasıl yıkarız arkadaşlar ? teşekkürler





      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iski -- 30 Ocak 2007; 10:31:02 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Ocak 2007 08:16:33
      kurutemizlemeye ver


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Ocak 2007 08:35:31

      quote:

      Orjinalden alıntı: iski

      bu kaz tüyü müdür kuş tüyü müdür nedir o tip montları çamaşır makinesinde nasıl yıkarız arkadaşlar ? teşekkürler




      her çamaşır makinesinde yıkanmaz ariston ve siemens makinelerinde bunların özel programları var sizin makine na marka bilemem ama en iyisi, iyi ir kuru temizliyiciye ver yoksa oda yıkar


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Ocak 2007 08:57:39
      KURU TEMİZLEMEYE VERİLMEYECEĞİNİ BU TÜR MONTLARIN ALIRKEN SÖYLÜYOLAR ZATEN


      CAPS LOCK AÇIK KALMIŞneyse bende de var silin sabunlu bezle falan dediler alırken ama ben atıyomm çamaşır makinasına ilkinde başta dedim gitti mont tüyleri falan gerçek kuş gibi ıslanınca incecik kalır ya onun gibi oluyo sonradan eski haline geliyo ama


      _____________________________

    • Yarbay
      3635 Mesaj
      30 Ocak 2007 09:05:11
      Atın makineye 30 derecede hiç bişey olmaz kuruyunca eski kabarık halini alıyor sadece yüksek hızda sıktırmayın narinler seçeneği vardır mutlaka onda yıkayın.

      Yüksek devirde sıktırırsanız tüyleri yolunmuş kaza döner sanırım.


      _____________________________

      ///
      Niyet hayr, akıbet hayr.
    • Yarbay
      2071 Mesaj
      30 Ocak 2007 09:07:35
      üzerindeki etiketleri çıkarmadanmı giydin onca zaman


      _____________________________

      denizsiz kentlerin balık kokusuyum ben
      bir parça tuz taşırım ceplerimde
      kâğıttan gemiler yapar ve denizi anlatırım sana martılı sesimle
    • Binbaşı
      1764 Mesaj
      30 Ocak 2007 09:12:01

      Ben bunun gibi bir mont arıyorum. Daha koyu renkler hakim olursa, daha iyi olur. Nette satan yer var mı?


      _____________________________

    • Yarbay
      6980 Mesaj
      30 Ocak 2007 09:13:56
      siyahı var bende daha hiç yıkamadım ,kir göstermiyo meret


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Ocak 2007 09:27:11

      quote:

      Orjinalden alıntı: grotesque

      siyahı var bende daha hiç yıkamadım ,kir göstermiyo meret


      sorma yau ben bi pok yedi beyazını aldım o zamnlar meret e üflesen kir gösteriyo..fakirin düşkünü hesabı ne diye aldık yauu..ama güzel duruyo yiyeyim güzel durmasını


      _____________________________

    • Yarbay
      2283 Mesaj
      30 Ocak 2007 10:26:09


      1 kaz tüyü mont, 12 tenis topu lütfen!

      Kaz tüyü montunu etiketteki 40 derece işaretini görüp, talimata uygun yıkadığını sananlar, makineden çıkan montu görünce şaşkına dönüyor. Çünkü 'Türkçe olmayan' diğer talimatta, "Makineye tenis topuyla birlikte atın" deniyor.

      haberin devamı ve kaynak:
      http://www.sabah.com.tr/2005/03/28/eko104.html






      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      30 Ocak 2007 11:04:24
      o montta bi tuy qoremedim ben ama eer bi haywanin tuyu warsa
      ben o montu yikamam
      direk yakarim


      _____________________________

      =(
    • Yarbay
      3759 Mesaj
      30 Ocak 2007 11:16:17
      narinleri yıkama modunda 30-40 derece de santrifüjsüz ve düşük devirde yıkadım benim beyaz nike ı.


      yalnız iyice sıkıştırmadan atmayın makineye sonra tambur dönerken kaban sabit kalıyor, yüzüyor içinde.


      çıkartınca asmayın, çamaşır askılığı falan varsa üzerine masaya serer gibi serin. 2 günde falan kuruyor. kuruyunca bi güzel el kol santrifüjü yapın kabarıyor ve gıcır gıcır oluyor.

      yumuşatıcı koyarsanız daha güzel oluyor


      _____________________________

      Mobil imza versek?
    • Yarbay
      2071 Mesaj
      30 Ocak 2007 13:11:06
      Yıkarken bari etiketleri çıkar


      _____________________________

      denizsiz kentlerin balık kokusuyum ben
      bir parça tuz taşırım ceplerimde
      kâğıttan gemiler yapar ve denizi anlatırım sana martılı sesimle
    • Yarbay
      2283 Mesaj
      30 Ocak 2007 13:54:37
      hepsiburada.com'da 3 top 3 ytl
      o zaman 9 top 9 ytl eder.

      şimdi bir de tenis topu mu alcez yani !


      _____________________________

    • Uzaklaştırılmış 6 gün cezanın, 5 gün 15 saat 32 dakika kadarı kaldı.
      30 Ocak 2007 13:58:45
      iski abi topa falan gerek yok.
      Gerekli ayarları yapıp yıka,ama sererek kurut.Katiyen asma,belki 2 hafta sürer sererek kurutmak ama en iyisi bu.Sakın kalorifer,soba yanında çok yakın tutma.


      _____________________________

      Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim. Türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk birliğiyle açacaktır. Dünya sükûnunu bu fasıllar içinde bulacaktır. Türk'ün varlığı bu köhne âleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek.
      Bu millet istiklalsiz yaşamamıştır. Yaşayamaz ve yaşamayacaktır. (Mustafa Kemal Atatürk)
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Ocak 2007 14:02:50
      Bende de vardı.Kuru temizleme yıkamıyor çünkü mot rezil oluyormuş.Ama kurutemizlemeci şampuanla yıkanmasını önerdi.Öyle yıkadık oldu.


      _____________________________

    • Teğmen
      191 Mesaj
      23 Kasım 2010 21:46:52
      konuyu güncelliyorum
      montumu kurallara uygun yıkadım ama
      irili ufaklı siyah lekeker çıkmaya başladı kurudukça
      daha kirli gözüyor şimdi
      sizce neden olmuş olabilir
      bida yıkasam düzelirmii ???


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      668 Mesaj
      20 Kasım 2011 15:26:08
      konuyu hortlatayım
      aynı sorun benimde başıma geldi.tüyler yapıştı ve mont sadece naylondan ibaret bir hal aldı.tam bir işkence bu montları yıkamak


    • Binbaşı
      1221 Mesaj
      20 Kasım 2011 15:39:35
      quote:

      Orijinalden alıntı: Hannibal_King

      konuyu hortlatayım
      aynı sorun benimde başıma geldi.tüyler yapıştı ve mont sadece naylondan ibaret bir hal aldı.tam bir işkence bu montları yıkamak

      2 gün önce aynısı bana da oldu. dedim mont gitti heralde. ama kurumasını bekle ve silkele elinle de dağıt düzelicek 1-2 gün içinde kabaracak


      _____________________________


      Rüzgar ve Güneş başta olmak üzere yenilenebilir enerji sorularınızı sorabilirsiniz.


      Kardeş kardeşi öldürmedikçe savaş yoktur.
    • Yarbay
      3631 Mesaj
      29 Kasım 2011 22:25:36
      benim montuda yanlışlıkla yıkamışlar şimdi tüyleri dışarı çıkıyor. bi giyiyorum her tarafım tüy kümese girmişim gibi oluyor.gidip iade edicem.yerlerse


      _____________________________

    • Çavuş
      73 Mesaj
      29 Kasım 2011 22:27:57
      Makinaya 2-3 tenis topu atıp denemiştik işe yaradımı hatırlamıyorum ama makinada yıkarsanız tüyleri tek tek kabartmanız gerekir kuru temizlemeye verin en iyisi


      _____________________________

    • Binbaşı
      1403 Mesaj
      26 Aralık 2011 19:40:23
      Bende konuyu güncelliyim arkadaşlar benim nike kaz tüyü montum hiç yıkamadım daha fakat her yerinden tüy fışkırıyor anlamadım gitti dur diyemiyorum giyer giymez tüyleri üstümdeki kıyafete yapışıyor sinir oluyorum giymeye artık korkuyorum fakat içi çok sıcak oluyor bu yüzden de vazgeçmek istemiyorum hangi markanın hangi modelini tavsiye edersiniz içinden tüy çıkarmaması yeter şimdiden sağolun...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1123 Mesaj
      26 Aralık 2011 19:43:34
      kuru temizlemeye ver kuş tüyü olduğunu belirt onlar gerekeni yaparlar


      _____________________________

    • Binbaşı
      1403 Mesaj
      26 Aralık 2011 19:47:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: mrt522

      kuru temizlemeye ver kuş tüyü olduğunu belirt onlar gerekeni yaparlar

      Hocam kuru temizleme nasıl tüy çıkışını engelleyecek anlamadım bi de model tavsiyesi varsa çoki yi olur


      _____________________________

    • Binbaşı
      1123 Mesaj
      26 Aralık 2011 19:52:00
      quote:

      Orijinalden alıntı: brk-bjk


      Alıntıları Göster


      Hocam kuru temizleme nasıl tüy çıkışını engelleyecek anlamadım bi de model tavsiyesi varsa çoki yi olur

      nasıl yıkanıcağı hakkında söylemiştim onu ben

      benim montun markası loft ama tam olarak modeli ne bilmiyorum ama tüy çıkışı olmuyo bende ayda yılda bir oda bir iki tane


      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      26 Aralık 2011 19:54:32
      Rahatça at makinaya hiç bi şey olmuyor... Kuruyunca eski haline geliyor...


      _____________________________

    • Yarbay
      2959 Mesaj
      26 Aralık 2011 19:55:34
      adidas mont vardı kaz tüyü aldık,sonra okul kıyafetine falan tüyleri çıkmaya başladı tutup maviden aldık yeni mont bu da kaz tüyü idi ve gene çıkıyor artık o kadar tüylendim ki derste çıkaramıyorum bunun çaresi yok mudur? tüy çıkmaması için


      _____________________________

    • Binbaşı
      1403 Mesaj
      26 Aralık 2011 19:56:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: KötüKediŞero

      Rahatça at makinaya hiç bi şey olmuyor... Kuruyunca eski haline geliyor...

      Tüylenme sorununu nasıl çözebilirim kafayı yiyicem yoksa bi de tüylenme sorunu olmayan monta tavsiyeniz varsa çok iyi olur


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Ocak 2012 13:58:13
      quote:

      Orijinalden alıntı: brk-bjk


      Alıntıları Göster


      Tüylenme sorununu nasıl çözebilirim kafayı yiyicem yoksa bi de tüylenme sorunu olmayan monta tavsiyeniz varsa çok iyi olur

      TENİS TOPUYLA YIKAMAYI DENEYECEĞİM BENDE OLMADI ÇÖPE ATİCAM .




      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      07 Şubat 2012 16:00:14
      Üstad tüylenme sorunu hiçbir zaman geçmez bende iki tane; hem montu hemde yelek modeli var Tımberland den almıştım,bi arkadaş yazmış çöpe atıcam şeklinde eğer atıcaksan ben ALABİLİRİM,yıkanma konusuna gelince ben makineye atıp 30 derece de sıkma yapmadan likit deterjanlar var piyasada bulabilirsin,yada özel kaz tüyü montlar için üretilmiş likit deterjanlar var onlarla da yıkayabilirsin bir dönem tenis topu benimde kafama takıldı ama almaya gidip üşendim,ilk yıkamada şok olmuştum koskoca mont yağmurluk gibi oldu moralim sıfır olmuştu sandalyenin üstüne astım öylece bıraktım on gün sonra yine eskisi gibi olmuştu onun için dert etme hatta bende hava üfleme makinesi var pc nin parçalarını temizlemek için kullanıyorum arada direk onuda tuttun mu aynen mağazadaki gibi kabarık oluyo hiç dert etme ben 8 senedir kaz tüyü monttan başka birşey giymiyorum onun için yıkamayı dediğim şekilde yap ama her markada tüyler mutlaka dışarı çıkar KAÇARI YOK.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      03 Mart 2012 11:46:10
      Millet evde kedi köpek mi besliyon diye soruyor


      _____________________________


      SAMSUN / İLYASKÖY

    • Yüzbaşı
      582 Mesaj
      29 Mart 2012 01:16:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: Svelto

      Millet evde kedi köpek mi besliyon diye soruyor

      Size iyi demişler yine. Bana tavuk kümesinden yumurta mı çalıydın diyorlarOlsun varsın desinler. Belki 30 tane mont giymişim, ama kaz tüyü gibisi yok. Düşünün, kış ortasında motosiklet üzerinde bile zerre soğuk geçirmiyor...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      432 Mesaj
      07 Şubat 2013 22:41:17
      konuyu hortlatayım ben de aynı dertten müzdaribim ah forumdaşlarım... orta gelirlinin şaşkını olarak gri mont aldım az kirleniyo ama kirleniyo tamam tabiri caizse ön tarafı bok götürüyo haftalardır kuru temizlemeye vercem diye lekeleri bekletiyorum Ukrayna, Donetsk merkezinde tam meydanda 3 katlı saray gibi bi kuru temizlemeci var Beliy Kot(Ak kedi) diye.. Gittim deuşka'nın eline verdim bana "bu kuruda yıkanmaz arkadaşım" dedi. Ulan makinada çıksa ne âlâ.. Velhasıl kabul etmediler. Nike kaz tüğü montum var aynen, ilk sene daha yıkamadan giyip çıkardığımda bile kümeste yaşadığım izlenimini verirdim şimdilerde de lekesini çıkaramıyorum gri diye, kuruya versem ne olur patlar mı ne dersiniz veriyim mi başka yere?
      HAVA DA SOĞUK ULAN -15 DERECE DERSE GİDEMİYOM


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XavierFire -- 8 Şubat 2013; 0:42:17 >
      _____________________________

      Asrock 990FX Extreme4 (altn mobo) | AMD PhenomII x2 555 Callisto(BE) @ x4 4.20GHz FSB 250 & Su Soğutma | HIS HD7850 @ HD7870 1050/5600MHz QDR(aka gddr5) | 8GB Transcend DDRIII-1666 7-7-7-12-20 1T | Raid0 2xVelociRaptor WD6000HLHX
      Carbon black SX1 Linux Qtopia, o bir telefon değil.....
    • Binbaşı
      1118 Mesaj
      09 Aralık 2013 09:02:06
      kaz tüyü ceketimi 30 derece 400 devirde sıktırarak makinanın kuştüyü programında yıkadım.Sonuç ılk bakısta rezalet bakalım kuruyunca nolcak.Meret cok sıcak tutuyor vazdagecemiyoruz


      _____________________________

    • Onbaşı
      34 Mesaj
      09 Aralık 2013 09:11:14
      Sanki bizim ki eşek tüyü


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1479 Mesaj
      31 Ekim 2014 20:58:23
      Arkadaslar kas montum vardi annem camasir makinesine atmis fiyati 500 lira ip ince oldu :( Ne yapabilirim


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      184 Mesaj
      31 Ekim 2014 21:09:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: FurkanKizil

      Arkadaslar kas montum vardi annem camasir makinesine atmis fiyati 500 lira ip ince oldu :( Ne yapabilirim

      Bembeyaz atleti yıkayıp mosmor yapmış adamım ben. Bana bide kaz tüğü montu mu soruyorsun !!!11!11!!11!


      _____________________________

    • Binbaşı
      1014 Mesaj
      31 Ekim 2014 21:25:06
      Makinede yıkayın ilk çıktığında havası inik olur, kuruynca bi sallayın silin eski haline döner. Narin yıkamada yıkayın


      _____________________________

      Zorlu sevdam #Ankaragücü !
    • Yüzbaşı
      669 Mesaj
      31 Ekim 2014 21:28:25

      quote:

      Orijinalden alıntı: Ankaragucu1910

      Makinede yıkayın ilk çıktığında havası inik olur, kuruynca bi sallayın silin eski haline döner. Narin yıkamada yıkayın

      Hocam bu kaz tuyu montların nasıl yapıldığını biliyomusunuz ?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3328 Mesaj
      31 Ekim 2014 21:30:15
      Adamlar her sene hortlatmış konuyu. Toplumun genel problemi demek ki


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      İ5 4670K | Hyper 212 EVO | MSI Z87-G45 | ASUS GTX760 | GSKILL 2x4GB | WD 1TB | Seagate 1TB | Corsair GS 128GB | Corsair CX600M | Corsair 200R | Corsair AIR AF120

      BENQ XL2430T 144hz | Logitech G930 | Logitech G710+ | Razer Deathadder | Razer Goliathus Extended SPEED |


      OriginID : ErdallBaggal


    • Çavuş
      80 Mesaj
      08 Şubat 2015 10:52:38
      şişik mont şimdi havası indi tüyleri bi yerde birikmiş o şekil duruyor ne yapmam gerek


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      285 Mesaj
      07 Mayıs 2015 19:14:45
      konu hortlasın tekrar.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      364 Mesaj
      26 Ekim 2015 19:56:57
      tekrar hort :) kuru temizleme olmaz demişler, yıkamayada turstım böyle kullanıcam galiba :)


      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      01 Kasım 2015 00:43:31
      En iyisi sabunlu bezle falan silmek bence :)


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      669 Mesaj
      01 Kasım 2015 00:47:17
      Kaz tüyü mont alan herkesin allah belasini bversin sizin poponuz isincak diye kac hayvanin canli canlo tuyleri yolunuyor allah belasnizi versin


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      87 Mesaj
      04 Aralık 2015 15:41:27
      2007 den beri aynı sorunlar var ve hala çözüm bulunamamış, o yüzden bende akışına bırakıyorum, tüylü tüylü dolaşacağım mecbur. Yıkama olayına gelince; kirlendiğinde ters çevirip fermuarını çekeceğim ve elde yıkama modunda çalıştıracağım makineyi. Belki tenis topu da atarım, bakalım, kısmet...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1653 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      İlluminatideİmam


      04 Aralık 2015 15:53:20
      Kaz tüyü yastığım var 2 senedir yıkayamıyorum


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Bir gece, aglar gibi kurtlar uludu dagdan
      Gözlerime kan degdi, dokuz yarali tugdan
      Bir türkü, bir de agit kopardim eski çagdan
      Türküm umudum olsun, agidim yaram olsun
      Türküsüz ve agitsiz gün bana haram olsun
    • Yüzbaşı
      367 Mesaj
      14 Aralık 2015 13:08:54
      soruna cözüm bulunmadı galiba resimli bir inceleme yapan cıkarsa güzel olur aslinda


      _____________________________

    • Teğmen
      242 Mesaj
      07 Şubat 2016 14:19:02
      Iki senedir yıkanmayan montumu yarın yıkayacağım, yıkama öncesi-sonrası bol bol fotoğraf çeker konuyu canlandırırım, belki çözüm bulmuş oluruz. Ya da kobay olur montumu öldürürüm


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      482 Mesaj
      07 Şubat 2016 14:23:30
      Yahu tenis topuna falan gerek yok.

      30 derecede yıka normal şekilde 2 gün giyme kurusun eski haline geliyor.


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Afrika'ya ilaç gönderecektik ama üzerinde tok karnına yazıyordu.
      Charles Bukowski
    • Yüzbaşı
      692 Mesaj
      09 Nisan 2016 20:50:16
      Gencler Norrh Face 800 lük ceket var cok para bayildim, les gibim sigara kokuyor burnum düşüyor.

      Makinaya atsam ele alirmiyim, yoksa sorunsuz cikarmi arada kaldim.

      Not : Kuru temizleme isini geçin 1 tane jack wolfskin imin anasını aglattilar hayatta vermem.

      Konu hort beyler selametle


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      100YIL
    • Çavuş
      87 Mesaj
      24 Nisan 2016 10:28:05

      Bende hala yıkamadım hocam arada geceleri giyiyorum, yaz tam anlamıyla gelince yıkayacağım makinede :) Sonuç ne olursa olsun yıkamaya mecburum benim montta baya kokuyor


      canpinarkullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Çavuş
      87 Mesaj
      24 Nisan 2016 10:29:49

      Hocam yazmamışsınız mont öldü mü


      stevenashtykullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      242 Mesaj
      24 Nisan 2016 19:13:19

      Unutmuşum valla. Bir adet tenis topu ile soğuk su düşük devir narin programda yıkadım. Elde yıkar gibi yavaş olmasına rağmen koku geçti, kararan kirli yerler kendine geldi. Hiç tüy çıkışına da denk gelmedim. Arada sırada elle tokatlayarak iki üç gün çamaşırlıkta bekledim kurudu. Makineden ilk çıkışında korktum incecik kalmıştı ama zamanla kendine geliyor


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stevenashty -- 24 Nisan 2016; 19:13:59 >
      Bahsedilenler: serginho1912
      _____________________________

    • Çavuş
      87 Mesaj
      24 Nisan 2016 19:39:29

      Sağolun hocam, tenis topu var Allahtan. Son olarak; makinede hem elde yıkama hem hassas seçeneği var. Narin program dediğiniz hassas mı elde yıkama mı :)


      stevenashtykullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      242 Mesaj
      24 Nisan 2016 20:18:50

      quote:

      Orijinalden alıntı: serginho1912

      Sağolun hocam, tenis topu var Allahtan. Son olarak; makinede hem elde yıkama hem hassas seçeneği var. Narin program dediğiniz hassas mı elde yıkama mı :)

      Benim makinede narin diye geçiyor tam bilemiyorum. Hassas elde yıkamaya göre daha güçlü olsa gerek, önce elde yıkama deneyip sonra hassas deneyin bence yeterli gelmezse


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      87 Mesaj
      24 Nisan 2016 20:20:40

      Sağol hocam Monta bir şey olacak diye düştüğümüz hallere bak


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      stevenashtykullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      242 Mesaj
      24 Nisan 2016 21:16:17

      Dikkat edeceğiz tabi, ömürlük olma beklentisi ile aldık


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      serginho1912kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      692 Mesaj
      03 Mayıs 2016 16:43:58
      Beyler montumu yıkadım sıfır sıkıntı atın yıkayın kokuşmuş montları boşuna giymeyin :)


      _____________________________

      100YIL
    • Teğmen
      220 Mesaj
      03 Mayıs 2016 16:58:25
      Yıkama köpek ölüsü gibi kokar


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> KAZ TÜYÜ MONTUMU NASIL YIKAYACAĞIM ? (RESİMLİ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.