Şimdi Ara

Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iyi günler. Samsung S3 Mini telefonum masanın üzerinde dururken birden bire ekranı sararmaya başladı.

     Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti! Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!

    Samsung'un İstanbul Bağcılar'da ki yetkili Teleservice yerine götürdüm. Kaydı alan bayan o olmayan beyni ile direkt "Telefonun ekranı kırılmış" şeklinde saçma sapan bir yorum yaptı. Dedim "Faturayı hemen millete kesmeye alışmışsınız herhalde. Ekranında hiç bir kırık yok. Ayrıca bu tespiti yapmaya çalışmak da sizin işiniz değil. Teknik ekipten bir arkadaş çağırın durumu izah edeyim zira sorun ya görüntü bandında yada grafik işlemcide. Ekranının garanti kapsamında değişmesi gerekiyor" dedim.

    Gelen arkadaşta "Bu ekran, gövdeye bağlı olduğu için ekran+gövde değişecek. Ve kasanın etrafında zedelenme var. Samsung, kasanın etrafında zedelenme olduğu için ürünü garanti kapsamına almaz ve değişim için ücret çıkacak" dedi.

    Samsung'un böyle saçma sapan bir uygulaması olduğunu ilk defa duydum. Telefonu daha önceden 3,5 kere yere düşürdüğüm için, o dayanıksız ve leğen gibi olan köşeleri zedelendi ise bunun, sararan ekran ile ne alakası var? Zira bu sararma, telefon masanın üzerinde iken kendi kendine ortaya çıktı ve akşama doğru da ekran neredeyse görünmeyecek şekilde sararma şiddetlendi. Kaldı ki telefonu en son düşürdüğüm zaman belki bu sorundan 4,5 gün öncedir. Hatta teknik servisin bir kıllık yapacağını öngörerek telefonun üzerine sardığım notta bu darbelerin, sararan ekran ile alaka kurulmamasını rica etmiştim. Ama ona rağmen beklediğim gibi oldu!

    Ve bugün sabah telefonu bıraktığım Teleservice'den bir yetkili arayıp 530TL'ye aldığım telefonun ekranına 250TL fiyat istedi. Ekran ile kasa tek parça olduğu ve kasada da çizikler olduğu için garanti dışıymış.

    Samsung'un müşteri hizmetlerini arayıp böyle bir durum olup olmadığını sordum ve aldığım cevap "Kasada çizikler var ise öncelikle bu dış kasa ücrete tabi tutularak değişir. Ardından o mevcut soruna garanti kapsamında bakılır" oldu. Halbuki benim sorunum zaten ekranın kendisinde. Ve kaldı ki zaten ekran ile kasanın bir bütün olduğunu kendileri söylüyor. Ee ben kasayı ücretli bir şekilde değiştirdikten sonra, zaten ekran da değişmiş olmuyor mu Telefonun var olan 1 senelik garantisini bu durumda dahi kullanamayacaksam hangi durumda kullanacağım?

    Şimdi bana tüketici hakem heyeti yolu gözüktü zira Samsung'un bu iki yüzlü ve mide bulandırıcı teknik servis tutumu yüzünden çileden çıktım. Telefonu satmaya gelince hiç bir sorun çıkartmayıp iş, bu telefonu garanti kapsamında onarmaya gelince Samsung kadar çirkefleşen başka bir firma daha inanın görmedim. Yazıklar olsun. Hakkımı helal etmiyorum.

    sikayetvar.com a şimdiden şikayet kaydı da bıraktım

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/6113476

    Çıldırmak üzereyim. Ne demek yahu "Ekran, kasa ile birleşik olduğu ve kasanın da kenarları zedelendiği için ekran değişimi garanti kapsamına alınmaz" ? Sorun ekranda ise sana ne kardeşim kasanın etrafında ki çiziklerden? Madem ekran ile kasayı tek gövdede tasarlıyorsun o halde Samsung, kasayı titanyum yapsaydı da, çizilme sorununu ortadan kaldırıp müşterilerini bu saçma sapan duruma hiç maruz bırakmasaydı. Benim kılıf ile kullanıp kullanmamamdan size ne. Kaldı ki ekran ile kasayı tek parça tasarlamak da Samsung'un sorunu. Bunu bana yansıtamaz. Siz, ekranda ki o sararma sorununun, darbe sonucu olduğunu ispat ederseniz bende tüm sorumluluğu üzerime alırım. Ama sırf kasanın etrafı çizik diye "Kesin telefon düştüğü için ekran sarardı" şeklinde saçma sapan bir varsayım üzerinden faturayı bana kesemezsiniz. Bunların bu iğrenç şirket politikasını önceden bilseydim hiç Samsung aldırır mıyım?

    Bu sıfat bile bulamadığım kan emici yaratıklara karşı nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar? Zira telefonun tam 1 sene daha garantisi var ve bu faturayı bana kesmelerine izin vermeyeceğim. Tüketici hakem heyetine ilk defa başvuracağım. Acaba işleyiş hakkında bilginiz var mı ve sizce muvaffak olur muyum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radyoaktif -- 4 Ağustos 2016; 12:56:53 >







  • Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Sonunda Samsung'un, acziyetini teyit eder nitelikteki mahkeme kararımı almış ve emsal niteliğinde ki bu ibretlik kararın sizlere ilham olması temennisi ve mutluluğu ile yazıyorum:

    Siz siz olun, hiç bir firmanın büyüklüğünden korkmadan hakkınızı arayn. Arayın ki bu densizliklerinin haddini bildirin. Benim uğraşım sonucu Samsung'a karşı kazandığım bu mahkeme kararı, "kasanın etrafı çizik o yüzden garanti dışıdır" bahanesini kullandığı her kullanıcıya ilham olsun.

    Ben Tüketici Hakem Heyetine verdiğim dilekçede "Birebir değişim" yerine yanlışlıkla "Ücretsiz Onarım" yazdığım için bu yönde karar geldi arkadaşlar. Lakin zaten onardıklarında da telefon sıfır olacak :) Lakin bu kadar bekledikten sonra bunun bir bedeli olmalıydı, keşke para iadesi yada bir üst modelini talep etseydim. Neyse ilk defa böyle bir iş yaptığım için ikincide daha dikkatli olacağım :)

    Mahkeme kararını öğrenen Samsung'un müşteri hizmetlerinin sesini bir duysaydınız, kararı gören teknik servis elemanlarının suratındaki o garip ifadeyi görseydiniz, öyle keyif aldım ki :)



    Ve telefonu kutu ile birlikte Samsung'un Şişli'deki distribütörü olan ve bana ikinci kez red cevabı veren Rebel Elektronik'e cihazımı aşağıdaki şekilde götürüp şimdi "SEVEEE SEVEEE yapın bakalım" diyerek bıraktım. Tamir süreniz 1 haftayı geçerse bu kararı her yerde yayınlayacağım diye de göz dağı verince, 4 ay önce ilk gittiğimde bana atarlanan personelin o götüm götüm geri vitesli bir şekilde kısık sesle "Tabi efendim" şeklindeki konuşmasını bir görseniz. Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner...



    Keşke bu kadar bekledikten sonra
  • Örnek temsil etmesi adına benimde KVK ile yaşadığım olayı aktarmak isterim.

    S7 ve S7 edge aldık yaklaşık 2 3 ay önce. S7 ekranının sağ alta yakın kısmında ufak bir sarı nokta dikkatimizi çekti. Cihaz bir kez yere düştü velhasıl sadece ufak 2 çizik ve hafif bir ezik oluşmuştu. Bunun haricinde herhangi bir sorunu yoktu. O leke vesilesi ile telefonu garantiye vereyim dedim. Garantiye kutu vs götürdüm velhasıl kulaklığı evde unuttum. Kulaklıksız şekilde garantiye teslim ettim değişim umudu ile. yaklaşık 10 gün sonra KVK nın internet takip sitesinde ürüne değişim yazıyordu. Ondan tam 8 gün sonra ise ürün değiştirilmişti.

    Hemen herkes KVK ile sorun yaşadığını belirttiği için korktum tabi ilk verdiğimde. "Ürünü geç göndermeler" , "kullanıcı hatası" vs demeler çok sıkıntılıydı çünkü. Ama ufak bir ezik , bir iki ufak kılcal çizik ve kulaklık olmamasına rağmen ürün 18 gün gibi bir sürede değiştirildi ve yeni birde kulaklık verildi sıfır kutusu ile birlikte s7 nin.

    Bazen problemler yaşanıyor servislerde bazen ise çok hoş karşılanıyor her şey. Şans diyebiliyorum sadece bu işleme.




  • spirituals kullanıcısına yanıt
    Oldukça kısmetsizmişim hocam öyle ise.

    Peki, nerede ki KVK'ya götürdünüz. Zira ben İstanbul Bağcılar'da ikamet ediyorum. Bakırköy de KVK vardı yanlış hatırlamıyorsam lakin orası, Samsung cihazlara bakıyor muydu? Bir bilginiz var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radyoaktif -- 4 Ağustos 2016; 15:17:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radyoaktif

    Oldukça kısmetsizmişim hocam öyle ise.

    Peki, nerede ki KVK'ya götürdünüz. Zira ben İstanbul Bağcılar'da ikamet ediyorum. Bakırköy de KVK vardı yanlış hatırlamıyorsam lakin orası, Samsung cihazlara bakıyor muydu? Bir bilginiz var mı?

    Hocam ben Anadolu yakasında ikamet ettiğim için bana en yakın olan şube Kartal E5 yolu yanında kalan yere götürdüm. Sizin orası ile ilgili ne yazık ki bilgim yok. Umarım kısmetsizliğiniz gider bu konuda ki
  • Zira ve lakinler beni çok güldürdü

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonucu yazılı olarak alıp tüketici hakem heyetine başvurun derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HeavyClocker H kullanıcısına yanıt
    Hocam bugün Teleservice'den telefonumu aldım. Tabi benden ücret talep ettiklerini belgeleyen formu da aldım.

     Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!

    Ayrıca ben telefonu bunlara verdiğimde, ekranın bazı noktaları sararsa bile en azından telefon kullanılabiliyordu. Şu anda sol alt köşesinin dışında hiç bir yer gözükmüyor. Gene de, bu sararma benim gözüm önünde artarak devam ettiği için o adamları suçlamayacağım zira bende kalsa da kesin böle olacaktı. Bunların bana yaptığı kazığa karşı şeytan diyor "Telefonu size verdiğimde bu kadar sararmamıştı. Telefonumu bozdunuz" diye şikayet et. Et ki beni maruz bıraktıkları durumun benzerini bir nebze olsun tatsınlar. Kullanıcı hatası suçlamalarına karşı, teknik servis hatası misali. Neyse onlar gibi üçkağıt yapacak karakterde birisi değilim şükür.
    [simage]

     Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!

    Şimdi telefonu başka bir Samsung yetkili servisine daha gönderip buna benzer bir servis formu daha almam gerekiyor ki 2 servis formu ile başvuruluyormuş. Ama belki bir ihtimal, ikinci bırakacağım servis insaflı çıkarda ekranı değiştirirse kendilerini de bu dertten kurtarırlar. Yani değişirlerse ekime, değişmezlerse kasıma... Ben ikisine de varım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radyoaktif -- 7 Ağustos 2016; 18:09:08 >




  • İşte böyle saçmalıklarla zaman kaybetmemek için apple alcaksınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mtyg kullanıcısına yanıt
    kardeş boş konuşma
  • Arkadaşlar geçen hafta telefonu, Mecidiyeköy'de ki Samsung Merkez Servis'e bıraktım ve 1 haftadır bekliyorum. Telefonun durumu sorguladığımda aşağıda ki şekilde bir ekranla karşılaşıyorum. Bu teknik servise ulaşamıyorum ama Samsung'u arayıp bilgi aldım. Telefonum için teknisyen atanmış lakin daha bakmamış. Muhtemelen baktığında burası da ilk servis gibi, kasanın yanında ki çiziklerden dolayı garanti dışı deyip ücret çıkartacak. O vakit buranın servis formunu da alıp toplam 2 servis formu ile tüketici hakem heyetinin yolunu tutacağım. Telefon boş boş kenarda duracağına THH'de dursun. En azından 3 ay sonra lehime karar çıkma ihtimali var. Bunlarla uğraşmadan pes etmeyeceğim.

     Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!




  • Evet arkadaşlar, bugün Samsung'u, bana yaşattığı bu mağduriyetten ötürü Tüketici Hakem Heyetine verdim. 3 aya sonuçlanacakmış. Karar benim aleyhime çıkarsa bile en azından ben elimden geleni yaptım ve Samsung'a karşı pes etmeden savaştım derim de gam yemem. THH'ye yazdığım dilekçe neredeyse bir ültimatom mahiyetinde. Zira Samsung, tek akıllının kendisi olduğunu sanıyor. El mi yaman bey mi göreceğiz. Dilekçe aynen aşağıda ki şekilde. Zamanı olan varsa okuyup Samsung'un kendini nasıl savunacağı ve THH'nin de ne yönde karar vereceği ile ilgili yorumunu esirgemesin lütfen.


    quote:

    İyi günler.

    3521180........ IMEI nolu, 11.06.2015 tarihinde İstanbul'daki ....... İletişim'den ....... adına 530 TL'ye aldığım S3 mini telefonumda, masanın üzerinde iken bir anda ekran sararma sorunu ortaya çıktı. Ardından geçen birkaç saat sonra ise bu sararma, şiddetle ekranın diğer bölgelerine yayıldı. En sonunda ise ekran tamamen görünmez bir hal aldı. Bunun üzerine telefonu 03.08.2016 tarihinde ilk olarak İstanbul Bağcılar'daki Samsung'un anlaşmalı olduğu Teleservice yetkili servisine götürüp bıraktım. Bu yerden 04.08.2016 tarihinde bana dönüş yapılıp "Telefonun ekranı ile kasası tek parçadır o yüzden sadece ekranı değiştiremeyiz ve dış kasanın etrafında da çizikler mevcut olduğundan cihaz garanti dışıdır. Komple kasa değişiminin 250 TL onarım ücreti vardır" şeklinde akla mantığa sığmayan bir cevap verdiler.

    Bunun üzerine belki Teleservice bir yanlışlık yapmıştır düşüncesi ile 05.08.2016 tarihinde, Samsung'un başka bir anlaşmalı teknik servisi olan Mecidiyeköy’deki Rebel Elektronik yetkili servisine telefonu götürdüğümde, onlar da bir süre sonra ilk servis ile aynı açıklamayı yapıp kasayı komple değiştirmek sureti ile ekran onarım bedeli için bu sefer 280TL değişim ücreti talep ettiler.

    Samsung'un 444 77 11 numaralı merkez telefonundan ve sitelerinde ki e-posta adreslerinden kendilerine ulaşıp bu mağduriyetimi bildirdiğimde ise Samsung'da, bu iki servisin sözünü aynen tasdik ederek "Şirket prosedürü olarak biz, bu gibi sorunlarda önce dış kasa etrafında ki çizikleri ücret dahilinde gideririz ondan sonra müşterinin şikayetine bakarız" şeklinde mantık dışı bir açıklama yaptılar. Anlamadığım nokta, kasanın etrafında çizikler olmasa, Samsung benim telefonumdan sökeceği o kasayı başka bir telefona mı takacak? Takmayacağına göre kasayı geri dönüşüme gönderecek. Hal böyle iken, kasanın etrafında çizik olmamasını istemelerindeki mantığı anlamakta güçlük çekiyorum zira bu kararlarının, bu gibi telefon arızalarında faturayı müşteriye kesmekten başka bir işe yaramadığı kanısındayım. O halde Samsung, tüm telefonlarını çizilmeye dayanıklı titanyum malzemeden tasarlayıp müşterilerinin telefonlarını, bu gibi çizilme sorunlarına karşı korumak sureti ile mağduriyete mahal vermeseydi yada çizilmez bir dış malzeme kullansaydı! Yani kasa ile ekranı yekpare (tek parça) tasarlamak, biz müşterilerin sorunu mu yoksa Samsung'un sorunu mu? Samsung için üretimde ekonomiklik ve kolaylık açısından bir avantaj olan "Yekpare (Tek parça) Kasa" tasarımı, neden bu gibi arıza onarım durumlarında biz müşteriler için bir mağduriyet kaynağı oluyor? Ben Samsung'dan, kasanın yanında ki çiziklerin giderilmesini istemiyorum ki, durduk yere ortaya çıkan ekranımda ki o sararma sorununun giderilmesini istiyorum. Onlar da bana "Ekran ile kasa tek parçadır ve önce ücret dahilinde dış kasayı değiştirip ardından ekranda ki soruna bakacağız" diyor. Peki mantıken düşünürsek, onların beyanatına göre kasa ile ekran tek parça ise o halde ben kasayı ücret dahilinde değiştirdiğimde zaten ekranda değişmiş olup, sararan ekran sorunum da kendiliğinden çözülmüş olmayacak mı? Yani zaten bu noktada, Samsung'un garanti kapsamında çözeceği bir sorunum da kalmayacak. Bu durumda, telefonumda devam eden 1 senelik garantiyi kullanmış olmuyorum ki ben. Telefonun garantisi devam etmesine rağmen, ücret dahilinde Samsung'a ekranı onartmış oluyorum! Bu sorunu, sıradan bir telefoncuya da götürsem bu şekilde ücret dahilinde hallederdi zaten. Samsung'un ve garantisinin farkı nerede kaldı?

    Samsung'un böyle bir tavır takınacağını bilseydim hiç bu telefonu alır mıydım? Samsung, telefonlarını satarken, teknik servislik bir durumda bu şekilde bir prosedürünün olduğunu açık açık hiç bir yerde belirtmemektedir. Zira böyle bir uygulamalarının olduğunu bilseydim Samsung'dan telefon alır mıydım? O halde ben, bu durumda paramı çöpe atmaktan başka bir şey yapmadım. Kaldı ki Samsung, ekranda ki o sararma sorununun, kasanın etrafında ki o 3,5 çizik ile alakalı olduğunu ispat ederse tüm sorumluluğu kabul ederim ama ispat edemezse kesinlikle bu yanlış tutumundan vazgeçmeli ve telefonumu garanti dahilinde onarmalıdır. Samsung'un, sanki ekrandaki sararma sorunu, düşme sonucu oluşan kasadaki o çiziklerdenmiş gibi peşin hüküm verip, müşteriyi suçlu çıkartmaya çalışmaları etik bir davranış değildir. Zira telefonun ekranı üzerinde tek bir çizik dahi yoktur. Tek bir sıvı teması dahi yoktur. Ve ben telefonu o garanti dışı bırakmak için bahane gösterdikleri, kasanın etrafında ki çizikler ile bugüne kadar gayet stabil bir şekilde kullanıyordum. O çiziklerin telefona, görsellik dışında, çalışması yönünde hiç bir sıkıntı vermediği ortadadır. Buda ekran sararma sorununun, kasanın etrafında ki çizikler ile hiç bir alakası olmadığının ispatıdır. O halde kasa ile ekranın tek parça tasarlanmasından mütevellit, sararan ekran sorununun çözülmesi için kasanın komple değişmesi gerekiyor ise bunu Samsung'un yapması gerekiyor zira kasa ile ekranı tek parça tasarlamak onların sorunu, biz müşterilerin değil.

    Şirketlerin bu gibi etiklikten uzak davranışlarının üzerine gidilip yetkili yasal mercilere, haklı bir gerekçe ile mağduriyet dile getirilmeden, ne yazık ki bu şirketler tarafından sorunlar çözüme kavuşturulmuyor. Ve bu noktada yüce Türk adaletine güvenim sonsuzdur. Cihazı satmaya gelince allayıp pullayıp satan ama iş satış sonrası teknik desteğe gelince, sorunları müşteriye yıkmaya çalışırcasına bir tutum içerisine giren bu gibi şirketleri esefle kınıyorum. Samsung'dan, telefonun parasını değil, sadece garanti dahilinde onarılmasını istiyorum. Ama Samsung, Tüketici Hakem Heyetinin, benim lehime vereceği karardan sonra bile ürünü garanti dahilinde onarmayı reddeder ise o halde parasının iadesini talep ediyorum.

    Samsung'un teknik servisleri olan Teleservice ve Rebel Elektronik'in, telefonumda ki sararan ekranı değişim için, "Dış kasada çizik var" diyerek garanti dışı işlem yapmak sureti ile tarafıma çıkarttıkları ücretlerin servis fişlerini, Tüketici Hakem Heyetine ek dosya olarak iletiyorum.

    Tüketici Hakem Heyeti olarak yaşadığım bu mağduriyeti tek çözecek merci sizsiniz. Zira siz de Samsung'un, müşteriyi mağdur eder cinsten bu tutumuna, onların lehinde karar verir iseniz, bizi bu şirketlerin mağduriyet oluşturan tutumlarına karşı koruyacak başka bir yasal merci kalmayacak. Bu noktada yüce Türk adaletine güvenim sonsuzdur. Gereğinin yapılmasını siz değerli Tüketici Hakem Heyetinden arz eder, iyi günler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radyoaktif -- 20 Ağustos 2016; 0:54:56 >




  • Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Sonunda Samsung'un, acziyetini teyit eder nitelikteki mahkeme kararımı almış ve emsal niteliğinde ki bu ibretlik kararın sizlere ilham olması temennisi ve mutluluğu ile yazıyorum:

    Siz siz olun, hiç bir firmanın büyüklüğünden korkmadan hakkınızı arayn. Arayın ki bu densizliklerinin haddini bildirin. Benim uğraşım sonucu Samsung'a karşı kazandığım bu mahkeme kararı, "kasanın etrafı çizik o yüzden garanti dışıdır" bahanesini kullandığı her kullanıcıya ilham olsun.

    Ben Tüketici Hakem Heyetine verdiğim dilekçede "Birebir değişim" yerine yanlışlıkla "Ücretsiz Onarım" yazdığım için bu yönde karar geldi arkadaşlar. Lakin zaten onardıklarında da telefon sıfır olacak :) Lakin bu kadar bekledikten sonra bunun bir bedeli olmalıydı, keşke para iadesi yada bir üst modelini talep etseydim. Neyse ilk defa böyle bir iş yaptığım için ikincide daha dikkatli olacağım :)

    Mahkeme kararını öğrenen Samsung'un müşteri hizmetlerinin sesini bir duysaydınız, kararı gören teknik servis elemanlarının suratındaki o garip ifadeyi görseydiniz, öyle keyif aldım ki :)

     Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti! Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!

    Ve telefonu kutu ile birlikte Samsung'un Şişli'deki distribütörü olan ve bana ikinci kez red cevabı veren Rebel Elektronik'e cihazımı aşağıdaki şekilde götürüp şimdi "SEVEEE SEVEEE yapın bakalım" diyerek bıraktım. Tamir süreniz 1 haftayı geçerse bu kararı her yerde yayınlayacağım diye de göz dağı verince, 4 ay önce ilk gittiğimde bana atarlanan personelin o götüm götüm geri vitesli bir şekilde kısık sesle "Tabi efendim" şeklindeki konuşmasını bir görseniz. Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner...

     Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!

    Keşke bu kadar bekledikten sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radyoaktif -- 10 Nisan 2017; 15:21:3 >




  • Hocam öncelikle sizi tebrik eder taktir ederim



    Ben suan s8 kullanıyorum ve soyle bir ezik olustu



     yarin öbur gün herhangi bir nedenden dolayı bu ezik yüzünden bir so5rum çıkarırlarsa sizin dilekçenizi kopyaladım helal edin ayni sekilde bende başvuracağım. Düsmeye baglı degil petege çarptı. Zaten konumunda bunu izah ediyor. Inşaallah bi sorun cikartmazlar.

     Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bilirkişi raporunda LG G3 16 GB demiş yanlış cihaza bakıp rapor vermiş galiba.
  • quote:

    55525534 @ 25 Temmuz 2017 21:03:45

    Hocam öncelikle sizi tebrik eder taktir ederim

    Ben suan s8 kullanıyorum ve soyle bir ezik olustu

    yarin öbur gün herhangi bir nedenden dolayı bu ezik yüzünden bir so5rum çıkarırlarsa sizin dilekçenizi kopyaladım helal edin ayni sekilde bende başvuracağım. Düsmeye baglı degil petege çarptı. Zaten konumunda bunu izah ediyor. Inşaallah bi sorun cikartmazlar.


    Teşekkür ederim dostum. Sorun çıkarttıkları anca hiç kafana takma, sakince benim yolumdan git. Telefonun tüketici hakem heyetinde iken seni 3 ay idare edebilecek bir başka telefon bulman kâfi. Yeni telefon geldikten sonra Spigen kılıf ve Buff ekran koruyucu almanı öneririm ki Samsung Mobile'ın bu terbiyesiz tutumuna bir daha maruz kalıp bi 3 ayın daha gitmesin. Eninde sonunda kazanıyorsun ama yaptıkları terbiyesizlikler yanlarına kâr kalıyor. Davayı kazandığımızda beni 3 ay mağdur ettiği için ekstradan bi para cezasına çarptırılsalar bak bakalım bir daha çizik bahanesi ile hiç bir telefonu garanti dışı bırakabiliyorlar mı. Onlar da biliyor insanlarımız bu konularda bilgisiz ve bunca geçim sıkıntısı arasında hukuk yolu ile uğraşamayacak kadar meşgul. Bu yüzden bu pisliği yapmaya çalışıyorlar. Ama ben uğraştım ve kimse sıkıntı çekmeden benim yolumdan rahatça gelsin diye de Allah rızası için sosyal mecralarda paylaştım. Hakkını aramadığın sürece bu şirketler mağduriyet yaşatmaya devam edecektir ama baktılar millet uyanıyor, dava üstüne dava geliyor, kamuoyu oluşuyor, o halde marka imajları için şirket politikalarını seve seve değiştirmek zorunda kalacaklardır.

    Ayrıca tam üstüne geldi zira bende kronik sorunlarından (hayalet ekran, gps sorunu) dolayı 1 yıldır severek kullandığım LG G5'imi teknik servise vereceğim ve yenisi geldiğinde de satıp S8 almayı düşünüyorum. S8'den memnun musun dostum? Bir arkadaşımda var ve hayatımda kullandığım en iyi telefon diyor. Gerçekten abarttığı kadar var mı? Zira ben hiç riske girmemek için 3000-3500 bandında Samsung Türkiye garantili almayı düşünüyorum. Acaba herhangi bir kronik sorunu tespit edildi mi? Eğer edildi ise en son revizyon olanından almaya çalışayım, sendeki şu anda hangi revizyon? Kutusunun üzerinde yazar herhalde. Mesela benim LG G5 608K serisi yani 2016'nın 8. ayında üretilen seri.



    quote:

    mkyb @ 26 Temmuz 2017 00:59:25

    Bilirkişi raporunda LG G3 16 GB demiş yanlış cihaza bakıp rapor vermiş galiba.


    Oraya yanlış yazmış dostum, önemli olan sonuç kısmı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: radyoaktif

    quote:

    55525534 @ 25 Temmuz 2017 21:03:45

    Hocam öncelikle sizi tebrik eder taktir ederim

    Ben suan s8 kullanıyorum ve soyle bir ezik olustu

    yarin öbur gün herhangi bir nedenden dolayı bu ezik yüzünden bir so5rum çıkarırlarsa sizin dilekçenizi kopyaladım helal edin ayni sekilde bende başvuracağım. Düsmeye baglı degil petege çarptı. Zaten konumunda bunu izah ediyor. Inşaallah bi sorun cikartmazlar.


    Teşekkür ederim dostum. Sorun çıkarttıkları anca hiç kafana takma, sakince benim yolumdan git. Telefonun tüketici hakem heyetinde iken seni 3 ay idare edebilecek bir başka telefon bulman kâfi. Yeni telefon geldikten sonra Spigen kılıf ve Buff ekran koruyucu almanı öneririm ki Samsung Mobile'ın bu terbiyesiz tutumuna bir daha maruz kalıp bi 3 ayın daha gitmesin. Eninde sonunda kazanıyorsun ama yaptıkları terbiyesizlikler yanlarına kâr kalıyor. Davayı kazandığımızda beni 3 ay mağdur ettiği için ekstradan bi para cezasına çarptırılsalar bak bakalım bir daha çizik bahanesi ile hiç bir telefonu garanti dışı bırakabiliyorlar mı. Onlar da biliyor insanlarımız bu konularda bilgisiz ve bunca geçim sıkıntısı arasında hukuk yolu ile uğraşamayacak kadar meşgul. Bu yüzden bu pisliği yapmaya çalışıyorlar. Ama ben uğraştım ve kimse sıkıntı çekmeden benim yolumdan rahatça gelsin diye de Allah rızası için sosyal mecralarda paylaştım. Hakkını aramadığın sürece bu şirketler mağduriyet yaşatmaya devam edecektir ama baktılar millet uyanıyor, dava üstüne dava geliyor, kamuoyu oluşuyor, o halde marka imajları için şirket politikalarını seve seve değiştirmek zorunda kalacaklardır.

    Ayrıca tam üstüne geldi zira bende kronik sorunlarından (hayalet ekran, gps sorunu) dolayı 1 yıldır severek kullandığım LG G5'imi teknik servise vereceğim ve yenisi geldiğinde de satıp S8 almayı düşünüyorum. S8'den memnun musun dostum? Bir arkadaşımda var ve hayatımda kullandığım en iyi telefon diyor. Gerçekten abarttığı kadar var mı? Zira ben hiç riske girmemek için 3000-3500 bandında Samsung Türkiye garantili almayı düşünüyorum. Acaba herhangi bir kronik sorunu tespit edildi mi? Eğer edildi ise en son revizyon olanından almaya çalışayım, sendeki şu anda hangi revizyon? Kutusunun üzerinde yazar herhalde. Mesela benim LG G5 608K serisi yani 2016'nın 8. ayında üretilen seri.



    quote:

    mkyb @ 26 Temmuz 2017 00:59:25

    Bilirkişi raporunda LG G3 16 GB demiş yanlış cihaza bakıp rapor vermiş galiba.


    Oraya yanlış yazmış dostum, önemli olan sonuç kısmı.


    Hocam oncelimle cevabiniz icin tesekkur ederim cevabinizi gec gordum cevap vericektim unutmusum siz mesaj yazınca aklima geldi kusura bakmayin

    Bu benim 4. S8 im ilk s8 medimarkttan alınfi ekranda 2 tane olu piksel var diye servise verdim değişim raporu verdiler Ben de Media Markt Tan gidip yeni bir S8 aldım ama inanırmısınız aldığımda da çıktı Ben de zaten kutuyu orada açmıştım dedim ki Ölü piksel çıkarsa burada değişim yapıyor musunuz dedim Evet dediler ben de söyledim orada aynı gün içinde değiştiler sonra bir tane daha aldım Aynı şekilde Onda da vardı onu da değiştiler sonra bir tane daha aldım Bu sefer de çıkınca iade ettim sonra eve geldim İki saat düşündüm Sonra gittim Bir daha aldım Bu sefer Gold rengine aldım ama çıkmadı şükürler olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Telefondan memnuniyet kısmına Gelecek olursak telefondan çok ama çok memnunum zaten daha önce Note 5 ve S7 kullandım ve s8 çok güzel bir telefon özellikle ekran kalitesi ve ekran biçimi olarak ve kamera olarak çok güzel bir telefon almanızı Şiddetle tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55525534 5 kullanıcısına yanıt
    Kaç tane S8'de ölü pixel çıktı dostum anlamadım, kaç kere değiştirdin yani? S8 için ölü pixel kronik bir sorun mu ki? Ona göre en son üretilen S8 revizyonunu almaya çalışayım ki tüm bu sorunlardan arındırılmış bir S8'e sahip olayım.

    Ayrıca sendeki normal S8'mi yoksa S8 Plus'mı? Zira S8 5.8 inç olmasına rağmen benim 5.3 inç'lik LG G5'im ile yüksekliği aynı olmasına rağmen genişliği daha ince. Bunun nedeni de ekran gövde oranının G5'de %70.14 iken S8'de %84.2 olmasından kaynaklanıyor. Plus bana bir tık büyük geldiği için S8 almak istiyorum ama gene de çok kararsız kaldım zira S8 Plus'ın 3500 mAh bataryasının daha iyi sonuç verdiği söyleniyor. S8 Plus ve S8 arasındaki batarya ve büyüklük farkının dışında diğer en önemli fark ise S8 Plus 529 PPI olmasına rağmen S8'in 570 PPI olması. Buda S8'de daha canlı bir görüntü sunuyor. Sendeki S8 mi S8 Plus mı?

    Ve son olarak misal S8 Media Mark, Teknosa, Vatan, Bimeks gibi teknoloji mağazalarında 4000TL'den satılırken nasıl oluyor da Hepsiburada.com'da Samsung Türkiye Garantili olarak 3200TL'ye satılıyor? İthalatçı garantili dese, yurt dışı cihazı dese neyse de direkt Türkiye Garantisi deyince şaşırdım. Ve Samsung'un Türkiye garantisine şu anda iki firma bakıyor sanırım oda KVG ve Genpa doğru mudur? Bu konuda da bir bilgin varsa paylaş lütfen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: radyoaktif

    Kaç tane S8'de ölü pixel çıktı dostum anlamadım, kaç kere değiştirdin yani? S8 için ölü pixel kronik bir sorun mu ki? Ona göre en son üretilen S8 revizyonunu almaya çalışayım ki tüm bu sorunlardan arındırılmış bir S8'e sahip olayım.

    Ayrıca sendeki normal S8'mi yoksa S8 Plus'mı? Zira S8 5.8 inç olmasına rağmen benim 5.3 inç'lik LG G5'im ile yüksekliği aynı olmasına rağmen genişliği daha ince. Bunun nedeni de ekran gövde oranının G5'de %70.14 iken S8'de %84.2 olmasından kaynaklanıyor. Plus bana bir tık büyük geldiği için S8 almak istiyorum ama gene de çok kararsız kaldım zira S8 Plus'ın 3500 mAh bataryasının daha iyi sonuç verdiği söyleniyor. S8 Plus ve S8 arasındaki batarya ve büyüklük farkının dışında diğer en önemli fark ise S8 Plus 529 PPI olmasına rağmen S8'in 570 PPI olması. Buda S8'de daha canlı bir görüntü sunuyor. Sendeki S8 mi S8 Plus mı?

    Ve son olarak misal S8 Media Mark, Teknosa, Vatan, Bimeks gibi teknoloji mağazalarında 4000TL'den satılırken nasıl oluyor da Hepsiburada.com'da Samsung Türkiye Garantili olarak 3200TL'ye satılıyor? İthalatçı garantili dese, yurt dışı cihazı dese neyse de direkt Türkiye Garantisi deyince şaşırdım. Ve Samsung'un Türkiye garantisine şu anda iki firma bakıyor sanırım oda KVG ve Genpa doğru mudur? Bu konuda da bir bilgin varsa paylaş lütfen.

    Hocam bu sorun Öncelikle Kronik bir sorun değil Tamamen benim şanssızlığım mı diyelim Ne diyelim bilemedim 3 tane s 8 de ölü piksel çıktı dördüncü de sorun çıkmadı Bu arada ben S8 Plus değil S8 kullanıyorum evet s 8 in piksel yoğunluğu S8 Plus a göre daha fazla Bu da daha keskin bir görüntü olmasına olanak sağlıyor Bana kalırsa S8 Plus büyük bir telefon o kadar büyük bir telefona Bence gerek yok ama büyük olmasına karşın neredeyse iPhone 7 Plus ile aynı boyutlara sahip bir telefon Ben almanızı Şiddetle tavsiye ederim Ben Media Markt Tan aldım Gönül rahatlığıyla alabilirsiniz sorunlu 1 serisi şu ana kadar yok hepsiburada.com da S8 3300 tl ye kadar bulunabiliyor Media Markt Vatan ve benzeri yerlerde ve Samsung WA da S8 4000 TL hepsiburada.com dan alan bazı arkadaşlar var forumlarda Onlardan bazıları cihazın kullanılmış olduğunu yeniden paketlenmiş bir cihaz olduğunu bazı yerlerinde parmak izi olduğu ve benzeri sorunlar ile karşılaşmışlar Ben hiçbir zaman hepsiburada.com dan alma taraftarı olmadım değmez bence ama aradaki fark da 700 TL'ye gibi hatırı sayılır bir rakam biraz şans lazım gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 55525534 5 kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler dostum. Bu doğrultuda bir S8 bakacağım o zaman.

    Ayrıca geçen bir mağazada sırf meraktan S8 ve S8 Plus'ın yanına kendi G5'imi ve arkadaşın Xperia Z5'ini koyup boyut farklarına baktım. S8 5.8 inç olmasına rağmen ekran gövde oranının mütişliğinden dolayı 5.3 inçlik G5 ile aynı boyutta ve daha zarif duruyor. S8 Plus ise 6.2 inç olmasına rağmen emsallerine göre çok da büyük durmuyor ama gene de tezgahtaki diğer 3 telefondan da büyük olduğu bariz ortada. Benim için en doğru seçim sanırım S8 olacak.

     Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!
     Samsung, sararan ekranı değişim için kasada çizik var diye ücret talep etti!


    Ve ben yıllardır hepsiburada.com'dan alışveriş yapan biri olarak daha önce bu sitenin hiç bir yanlışını görmedim ki kendileri dediğin gibi üçkağıt yapamayacak kadar büyük ve köklü bir firma. O yüzden orada satılan S8'in Samsung Türkiye garantili olduğunu teyit eder isem neden 800TL daha fazla para vereyim.

    Senin S8'in Türkiye garantili lakin KVK mı bakıyor Genpa mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radyoaktif -- 7 Ağustos 2017; 16:57:5 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.