Şimdi Ara

48. gün nakil işlemi bitmedi ne yapabilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet yanlış duymadınız. Bu mesajı yazdığım zaman 48. gün ve hala nakil işlemim gerçekleştirilemedi. Yaklaşık 15 km öteye taşındım ve inanır mısınız Everestin tepesi değil İzmir gibi bir yer ama 48. gün işte. Bekliyorum.

    Bir sorum olacak. Aboneliğimi iptal ettirmek için 210 tl ödemem gerekiyor. Öğrenciyim 210 tl benim için büyük bir para o yüzden iptal edemiyorum. Acaba çok uzun sürdüğü için cayma bedelini ödemeden çıkabilir miyim? Hani tüketici haklarını korumayı amaçlayan bunun için kurulmuş vergi verdiğimiz bddk denen harika kurumumuz var ya? O belki böyle bir madde koymuştur? Nakil 30 günü geçerse taahhüt iptal olur gibi bir şey mevcut mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • mstfozdmr M kullanıcısına yanıt
    İptal için kuruş alamazlar. Aboenlik sözleşmeleri yönetmeliği gayet açık.https://sikayet.btk.gov.tr adresinden üyelik açıp 24/01/2015 tarihli 29246 sayılı Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği 16-2. maddesini gerekçe göstererek fesih talep edin.

    BDDK= Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 1 Ağustos 2016; 15:33:46 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Evet btk yazmalıydım. Deneyeceğim teşekkürler.
  • işlemi tırt telekom işgüzar personeli sabote ediyor yoksa 2 haftada taşınmış olurdu...
  • TTnet kullanırkende nakil çok uzun sürüyordu bu durumun sol vodafone vs. alakası yok.. Siz SOL ile görüşün ve nakil işlemi talep etmiştim ne durumda diye her gün arayıp sorun düzenli olarak sisteme SOL girmişse hemen telekomun sisteminine düşüyor.. Şöyle bir durum olabilir siz evde değilken gelmiş olabilirler telekomdan ankastreye hattı bağlamak için ve bağlamışta olabilirler sizin ankastreden geri kalan kısmını halletmeniz gerekiyor.. SOL a sorun bakalım nakil işlemi tamamlandı diyorlar mı yoksa iptale de düşmüş olabilir..


    Bu arada foruma sorunu olanlar yazıyor hep sorunu olmayanlar yazmıyor nedense biz kullanıcılarda hep firmalar sorunlu zannediyoruz birazda sorunu olmayanlar yazsın artık diye düşünüyorum. Saygılarımla..
  • Btk ya şikayeti bildirdim ve bugün iletildiği yazdı. Cevap bekleniyor. Onun haricinde oturduğum bölgede telekom genel müdürlüğüne gitim sözde onlar ilgileniyordu. Biz bakamayız superonline olduğu için ve zaten biz gelmeyeceğiz tüm şirketler nakil için arda centa mı ne öyle bir taşeron şirketi kullanıyor dediler. Superonline a durumu anlattım haklısınız falan dediler. Diyecek bir şeyleri yok. Sonra üst birime mail attı müşteri hizmetleri.(3. oluyor bu) Durum bu yani. Tek umudum btk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya bu nakil işlemleri sorunu son aylarda ne kadar çoğaldı..
    bu sorunların 2 ana nedeni var bana göre..
    1: her bölgede ki TT saha ekip çalışanı aynı özveri ve ciddiyetle çalışmıyor,tabi ki bölgedeki yoğunluk ta büyük etken ama altı üstü nakil işlemi,kaç gün fazla sürebilir ki?
    2: yine TT denen 3 kağıtçı firmanın kendi müşterisi olmayan kişilere uyguladığı yaptırım.özellikle sorun çıkartıp diğer firmaların marka değerlerini zedeliyorlar.



    son 4-5 senede 5 kere nakil işlemi gerçekleştirdim,en uzun süreli nakil işlemim 6 gün..
    hatta en son yaptırdığım nakil işlemi 2.gün yapıldı.
  • İzmir'de nakil işlemlerini arda mühendislik diye bir taşeron şirket yapıyormuş. Onlara ulaştım ama onlarda işime yarar bir şey yapmadı. Ofisten sahadaki ekibe müdahale edemiyoruz onlar sırayla gidiyor tekrar kaydınızı yenileyin dedi. Btk'dan hala cevap bekliyorum. Kimse sorumluluk kabul etmiyor.Sanki hiç kimsenin müşterisi değilim konuştuklarım ise işsiz kişiler. Kafayı yemek üzereyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mstfozdmr M kullanıcısına yanıt
    Hangi sağlayıcıdan hizmet alıyorsunuz.?

    Btk şikayeti firmaya yönlendiriyor cevap ordan geliyor cevap gelmemesi doğal.

    Siz BTK nın görüş öneri kısmından çok detaylı ve tarih vererek şikayeti iletin.

    Bakın sonra nasılda tutuşuyorlar.
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt
    Superonline sayfası altında hangi hizmet sağlayıcısı olabilir ki? :)

    Pek umudum yok ama görüş öneri kısmından da yazdım. Teşekkürler herkese bilgi için.
  • 60. gün btk'dan da umudu kestim. Cevap gelmiyor. Superonline ile telefonda görüşerek taahhüt ödemeden iptal ettirmek istediğimi söyledim. Yaklaşık 8 kere başka bir müşteri temsilcisine yönlendirildim. En son ki müşteri temsilcisi not aldım iptal birimi sizi en kısa sürede arayacak dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Benim de 30 gün oldu, telekom ile aralarında senkonizasyon sıkıntısı var. Telekom ekipleri yaptık diyorlar, bayi gelince portlama yapılmamış diyor.Modem 20 gündür evde boş yatıyor. Merakımdan soruyorum, taahüt bedeli ödemeden iptal edebildiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 22 Temmuzdan beri bekliyorum. Bakalım kaç gün sürecek. Bugün 25. gün.
  • Hala arayacaklar iptal için. Her gün arıyorum. İptal istiyorum yapmıyorsunuz nakil istiyorum yapmıyorsunuz sizin gibi firmayı diyorum ama bir işe yaramıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÇİLE BİTTİ!!

    Abonelik iptali isteğimi yanlış anlamışlar ve nakil işlemini iptal etmişler. O yüzden eski adrese faturalandırma başlamış. Bende yazmasın diye dün aradım nakil olsun dedim. Bugün geldi. Ben şok ben iptal...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim süreç hala devam ediyor. TT ekipleri inatla gelip etiketleme yapmıyorlar. Süperonline da aciz kalmış anladığım kadarıyla, 3 veya 4 sefer servis geldi her seferinde etiketleme yapılmadığına dair servis talep ettiler. En son geldiklerinde beraber apartmanın dağıtım panosuna da baktık. Alt tarafta telekomun portundan çıkıp benim dairye giden kablolamanın yapılmadığını gördük. Süperonline'ın Türk Telekoma lafı sözü geçmiyor...Bu süreç böyle uzar gider 1-2 ay daha...

    Neticeye gelirsek, 17/07 de yapmış olduğum başvuru 30/08 de yani 45 günde tamamlanmadı...Böyle rezillik görmedim gerçekten...

    Not: Bimer, Btk, Şikayet.com, Hizmet@superonline.com, telefon hizmetleri, hiç biri sorunumu çözmedi hatta cevap yazan bile yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hörkül -- 30 Ağustos 2016; 13:08:34 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.