Bildirim
Sıfır Vw caddy şu piyasada alınabilecek en saçma ve mantıksız ticari arabadır
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Peki hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şuan en mantıklı ticari courier. O olmazsa Doblo. 90 bin arkası makaslı kediye veren vosvoscuları anlamıyorum. Benimle otobanda dalga geçer. 1.3 motorla bile bir süre sonra plaka okuturum ama benim araba daha güvenli yeaa
Yaw he he
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dediğiniz doğru araç 2.0 olduğundan dolayı pahalı, VW hata yaptı, Golf 7'de ve Passat'ta kullandığı EA288 1.6 TDI'ı koyacaktı Caddy'e, o zaman daha iyi satardı, 110 veya 120 beygirle de çekişi yeterli olurdu.
105lik Doblo'da öyle uçan kaçan bir araç değil yanlız, torkuna aldanmamak lazım, Caddy'de 102 beygir ama fazladan hacim avantajı var sonuç olarak ikisini de kapıştırmadan şu geçer diyemeyiz. 2.0 Caddy'nin gücü bir hayli kısılmış olduğu için chiple önü bir hayli açık -
gelceğin 1.7 dti'si olabilir. DPF, CAT, EGR, Big turbo enişte spec caddy 200hp -
tamam -
Zaten eskisi kadar çok görülen bi araç değil yollarda. İlk kasaları peynir ekmek gibiydi. -
Doblo ve Partner-Berlingo ikilisi bu sınıfın lideridir bence.Sırf motorlarından dolayı bile bunu hakediyolar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neye göre hesapladınız bu işi, pahalı olmasının nedeni ötv filan değil ticarilerin ötvleri motor hacmine göre alınmaz, mtv de motor hacmine göre alınmaz, hepsinin mtv si eşittir, vw cady şuan tek makaslı ticari olarak ve konforu diğerlernden düşük olarak satılıyor ama millet Alman diye alıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adı üstüne "ticari" olan bir araç için gereksiz lüks ve fiyat fazla.
Bizde bu araçlar ticari değil aile için kullanılıyor daha çok. Dolayısıyla üstte yazdığım da geçersiz kalıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Caddy, Doblo'dan tokat yesin; 10 tane Doblo alır burada çekiliş yapıp 10 kişiye dağıtırım.
Bence alınacak en güzel ticari Caddy'dir.
1 kere kullandım, çok keyifli bir ticari. Aynı şekilde Doblo'da kullandım koltukları hariç iğrençti.
Bir de arkaya yarı bağımsız süspansiyon koymuşlar ne alakaysa... Ticari arabaya bağımsız süspansiyon koyuyorlar kafaya bak. -
quote:
Orijinalden alıntı: Respectformuslims
Şuan en mantıklı ticari courier. O olmazsa Doblo. 90 bin arkası makaslı kediye veren vosvoscuları anlamıyorum. Benimle otobanda dalga geçer. 1.3 motorla bile bir süre sonra plaka okuturum ama benim araba daha güvenli yeaa
Yaw he he
1.3 motorla hiç bir caddyi geçemezsin. Yerin dibine sokulacak motor 2.0 102 beygir ama 1.3 dobloyada geçilmez. Abartmaya gerek yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
zaten caddy i ticariden çok mpv diye alıyor bizim millet. -
Ne hizlanmasi ne keyfi liseliler. Ticari arac mal tasimak icin uretilir ve bunun icin alinir.
Motoru guclu vs diye insanlar gazliyor bu araclarla, hic yapilmamasi gereken hareketler yapiyorlar.
Aman diyip bu ticari araclarla gazlama isine girmeyin. Emin olun ayni hizda bir sedanla kaza yaparsaniz bu araclar icindekinden daha az zarar gorursunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Samsunda comfortline Dsg sini cayır cayır alıyorlar.Bence fena arabada değil.Doblo felan bu araç kadar tok ve kaliteli değil.Curye zaten ufak kornet fena değil onunda arkası çok küt garip tasarımı var.Caddy nin fiyatını bilmiyorum ama 75-80 civarı ise alınır.Dizel otm c sınıfı araçlar 100 bin..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: cesmuru
quote:
Orijinalden alıntı: Respectformuslims
Şuan en mantıklı ticari courier. O olmazsa Doblo. 90 bin arkası makaslı kediye veren vosvoscuları anlamıyorum. Benimle otobanda dalga geçer. 1.3 motorla bile bir süre sonra plaka okuturum ama benim araba daha güvenli yeaa
Yaw he he
1.3 motorla hiç bir caddyi geçemezsin. Yerin dibine sokulacak motor 2.0 102 beygir ama 1.3 dobloyada geçilmez. Abartmaya gerek yok.
Arkadaşımın 2016 kedisini tokatladım. Onun şöförlüğü bozuksa banane ben geçtim e5 te
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
o nasıl motor öyle -
cadyy nın arka koltuklarına oturmacaksanız alınabilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ticari araçları kapıştırmak tokatlaştırmak filan...zaten kafa bambaşkaymış. -
quote:
Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91
Neye göre hesapladınız bu işi, pahalı olmasının nedeni ötv filan değil ticarilerin ötvleri motor hacmine göre alınmaz, mtv de motor hacmine göre alınmaz, hepsinin mtv si eşittir, vw cady şuan tek makaslı ticari olarak ve konforu diğerlernden düşük olarak satılıyor ama millet Alman diye alıyor.
Kamyonet, panelvan sinifi araclarda mtv 1900cc alti ve ustu olarak iki gruptur.
Eski fiat doblolarin 1.9 jtd olanlarinin tutulmama sebebi budur. Ruhsatta 1910cc diye yazdigi icin fazla vergi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- eat6 şanzıman sorunları
- araba kendi kendine gaz veriyor
- esenboğa otopark tavsiye
- shell v-power dizel yorum
- 1 haftada araba kullanmayı öğrenmek
- volvo xc90 elektrikli
- fiat 500e fiyat
- peugeot 3008
- peugeot e-208 fiyat
- citroen ami özellikleri
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X