Şimdi Ara

DUNYADA ILK YARININ SATIS LIDERI VW GRUP OLDU (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
1
Favori
1.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55

    quote:

    Orijinalden alıntı: 5EVEN

    Ohh gelsin paralar. Malum vosvaagen sahibiyiz.

    Ne diyola bu görende vw buna çalışıyor sanır.

    "ironi"
  • Teşekkürler Türkiye diye de yazmışlar mı bari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dodomoco

    burda kimsenin babasinin buyuk otomotiv sirketi yok buna emin olun elestiren kesim begenmeyen kesim sorunlari yuzunden begenmiyor duzeltsin sorunlari bitsin herkes begenir over hatta gider alir neden almasin yani audi gelipde a6yi on cekisi birakip tamamen 4 ceker yapsa o essek 190 tdi 2.0i motorunu degisip yerine daha verimli guclu yeni nesil bi dizel motor koysa ayni zamandada dizellerden daha dusuk fiyata a7 ye koydugu 2.0 258 hp motorunu getirse secenek sunsa ic kalitesini arttirsa yalitimini arttirsa ben bile begenir hatta Allah izin verirse alirim niye almiyim diger firmalar babamin mi hayir herkes istemez mi kiran kirana rekabet olsa fiyatlar assa cekilse kaliteler artsa

    190 hp eşek motoruymuş...Sanki Bmw ve Mercedes araçlarına 2.0 litre 350 beygir koyuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: dodomoco

    burda kimsenin babasinin buyuk otomotiv sirketi yok buna emin olun elestiren kesim begenmeyen kesim sorunlari yuzunden begenmiyor duzeltsin sorunlari bitsin herkes begenir over hatta gider alir neden almasin yani audi gelipde a6yi on cekisi birakip tamamen 4 ceker yapsa o essek 190 tdi 2.0i motorunu degisip yerine daha verimli guclu yeni nesil bi dizel motor koysa ayni zamandada dizellerden daha dusuk fiyata a7 ye koydugu 2.0 258 hp motorunu getirse secenek sunsa ic kalitesini arttirsa yalitimini arttirsa ben bile begenir hatta Allah izin verirse alirim niye almiyim diger firmalar babamin mi hayir herkes istemez mi kiran kirana rekabet olsa fiyatlar assa cekilse kaliteler artsa

    190 hp eşek motoruymuş...Sanki Bmw ve Mercedes araçlarına 2.0 litre 350 beygir koyuyor

    Eşşek motoru adfssfsddasssss

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1 Toyota Corolla
    2 Lexus
    3 Daihatsu
    4 Hino
    5 Scion

    vs

    1 Audi
    2 Porsche
    3 Bentley
    4 Bugatti
    5 Lamborghini
    6 Seat
    7 Škoda
    8 Volkswagen
    9 Scania



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GcGokhan -- 29 Temmuz 2016; 11:22:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    Toyota vw nin ne kadar sattigi umrumda degil ikiside hilekar firma vw emisyon hilesiyle toyotada guvenlik hilesiyle soguttu ben tuketiciyim ve hicbir firmayida savunmam ben firmanin kolesi degil firma benim kolem olmak zorunda 2014 yilinda toyota verso aldim simdi bu guvenlik hilesi yuzunden kara kara dusunuyorum acaba benim aracta boyle kaza olursa cocuklarima esime ne olur bundan bir onceki aracim ticari sinifta olan 2007 model vw caddy idi bir dahaki aracim volvo hyundai olacak gibi artik soyle dusunuyorum benden uzak olsun bu iki firma ne kadar sattiklari umrumda degil satmayla bir firma kaliteli olmuyor oyle olsa idi rolls royce bentley ferrari cop o zaman ve artik su firmalarin kolesi olmayin savunmayin dsg arizali toyota kusursuz degil amerikada kac tane ceza odedi hepimiz biliyoruz miller oyle firma kolesi olmus ki vw nin amerikada dsg nin sorunlu oldugu kabul edip 10 yil garanti verirken ve amarok modelinde 6 ileri dsg kullanabilirdi ama adamlar dsg ye guvenmeyip gidip zf koydular yapmayin etmeyin savunmayin bu kadar koru korune (mobildeyim yazim hatalari icin kusura bakmayin)

    Basina katilsamda sonu icin ayni seyi soyleyemeyecegim , amarok vw nin cok ust duzey bi modeli degil kaldiki cok daha ust duzey araclarinda dsg kullaniyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sonuç normal. Toyota grubunun bundan ders çıkarması lazım. Bir tarafta 20 yıldir aynı motorları adını değiştirip müşterisine biz sorunsuzuz imajıyla satmaya çalışan Toyota. Diğer tarafta sürekli farklı kesimlere hitap edebilen çeşit çeşit motor ve şanzıman kombinasyonları sunan Vag grubu. Toyota artik çok tekdüze oldu kendi müşterisinin gözünde bile. Bir de Amerika satışları azalmamış olsa fark atacakmış Almanlar. Helal olsun. Yiğidi öldür hakkını teslim et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GcGokhan

    1 Toyota Corolla
    2 Toyota Auris
    3 Toyota Auris Touring Sports
    4 Toyota Verso
    5 Toyota Yaris
    6 Toyota Avensis
    7 Toyota GT86
    8 Toyota Prius
    9 Toyota RAV4
    10 Toyota Land Cruiser Prado
    11 Toyota Hilux
    12 Toyota C-HR

    - Lexus

    2 marka 13 modele karşı 9 marka sayısı yüzleri bulan model!

    1 Audi
    2 Porsche
    3 Bentley
    4 Bugatti
    5 Lamborghini
    6 Seat
    7 Škoda
    8 Volkswagen
    9 Scania

    Kazanan VAG mı gerçekten? Yoksa sorgulanması gereken Dünyaya 12 model ile hükmeden TOYOTAnın olağan üstü başarısı mı?



    2 marka mı ?

    Toyota, Lexus, Daihatsu, Hino, Scion.

    Adamlar en büyük iki pazar olan amerika ve asya pazarında lider. Buna rağmen VW'nin daha çok satması büyük başarı.

    Birde oraya 9 tane marka koymuşsun Bugatti'nin, Bentley'in, Lamborghini'nin 1 yılda yaptığı satış ne kadar ki zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • JG Quintel kullanıcısına yanıt
    Daihatsu, Hino, Scion konusunda haklısınız. Eksik bilgi ile ezbere yazmış bulundum. Toyota diyince aklıma sadece 2 markaya sahip algısı yerleşmiş.

    İletimi düzenliyorum. Affola

    Yine de ürün gamı olarak VAG grubunun çok daha önde olduğunu düşünüyorum. Ayrıntılı satış rakamları bulabilirsem model bazında inceleyip ekleyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GcGokhan

    Daihatsu, Hino, Scion konusunda haklısınız. Eksik bilgi ile ezbere yazmış bulundum. Toyota diyince aklıma sadece 2 markaya sahip algısı yerleşmiş.

    İletimi düzenliyorum. Affola

    Yine de ürün gamı olarak VAG grubunun çok daha önde olduğunu düşünüyorum. Ayrıntılı satış rakamları bulabilirsem model bazında inceleyip ekleyeceğim.



    Zaten hep ezbere yazıyorsun.. Araştırma yok,okuma yok.. Toyota da arttırsın ürün gamını ? kim engel oluyor ?

    Gereksiz kıyaslamalara girmeye gerek yok.. Vag ın başarısı ortada, Toyotanın başarısızlığı ortada.. Toyota abd de şahin doğan gibi ucuza ve ciddi kampanyalarla araç satıyor. O yüzden satış adetleri yüksek. Kaliteli,iyi vb. olduğundan satmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Gereksiz kıyaslamalara girmeye gerek yok.. Vag ın başarısı ortada, Toyotanın başarısızlığı ortada.. Toyota abd de şahin doğan gibi ucuza ve ciddi kampanyalarla araç satıyor. O yüzden satış adetleri yüksek. Kaliteli,iyi vb. olduğundan satmıyor.

    Vag kavramını işin içine sokarsanız lüks markalar da işin içine giriyor.Toyotanın marka bazında direkt rakibi vw dir.
    Vw nin gücü satış başarısı değil hamle başarısından ileri gelir.Çünkü bünyesindeki Audi Seat Skoda gibi markalar deli araç satıyor.Porsche gibi lüks ve elit bir markanın girmediği pazar kalmadı,küçük suv segmentine bile girdiler.Hatta vw bunu bile yeterli görmeyip milyar dolarlarla Alfa Romeo için fiat'ın kapısını çaldı,Çünkü uygun fiyata yüksek sürüş keyfi sunan bir modele sahip olmak istiyordu,satmadılar.
    Zaten vw nin kendisi yıllardır üstüne koyarak ilerleyen bir firma.Jettayı saymazsak kalite artışı olmayan modeli yok vw nin.Onun da 2017de yenisi geliyor,muhtemelen passata benzetirler.
    Vw yi yönetenler emisyon rezaleti dışında gayet iyi sınav verdiler.Dsg olayında 10 yıla varan garantiler sundular,sorunlu çift şarj motoru üretimden kaldırıp act sistemine geçtiler.kapısı kopan passat cc den iihs testlerinden direkt geçen passat b8 e geldiler.
    Toyota ise bu süreçte hiç bir yatırım yapmadan ilerliyor.Arabalarının kaportasını bile düzeltmedi,maymuna dönen araçlar için halen özür dileyip duruyorlar.Satışlara bakınca bir tarafta önüne gelen markayı satın almış ve süper spor dahil her sektöre araç markası ihraç eden vw nin yanında
    adamların çivi çakmadan halen dünya liginin zirvesine oynuyor olması asıl şaşılacak olaydır.




  • Toyotanın satışı Amerika ve OrtaDoğu;
    Vw nin ise Avrupa ülkelerinden gelir.

    Bence tamamen tüketici kitlesı bakış tarzı ve aracın özellikleriyle alakalı bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben hata yaptığımda direkt çekinmeden söyleyebilecek kadar dürüstüm en azından. İki yüzlülüğüm ile forumda trendtopic olmadım hiç çok şükür.

    Sizin gibi "Toyotayı sevmem, kullananı hiç sevmem" mantığı ile araç yorumu da yapmıyorum.
    Ayrıca beni terbiyesizliğimden ötürü blokladığınızı belirtmiş idiniz. Tekrar sizden bildirim alınca üzüldüm açıkçası. Kurtuldum sanıyordum oysa ki...


    Ayrıca ne demiş idi Hz. Ali;
    Akıllı insanlar az konuşur. Çok söyleyenler yalnız ahmaklardır.
  • M.ERTEN kullanıcısına yanıt
    1.0tsi 1.2tsi gore %10 daha tasarruflu olacakmis, daha da pahali olacak tabi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    B8 iihs ye girmedi. Toyota kotu not alan araclarini teste bir daha soktu ve notlari yukseldi. Camry,prius vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 29 Temmuz 2016; 15:01:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: GcGokhan

    Daihatsu, Hino, Scion konusunda haklısınız. Eksik bilgi ile ezbere yazmış bulundum. Toyota diyince aklıma sadece 2 markaya sahip algısı yerleşmiş.

    İletimi düzenliyorum. Affola

    Yine de ürün gamı olarak VAG grubunun çok daha önde olduğunu düşünüyorum. Ayrıntılı satış rakamları bulabilirsem model bazında inceleyip ekleyeceğim.



    Zaten hep ezbere yazıyorsun.. Araştırma yok,okuma yok.. Toyota da arttırsın ürün gamını ? kim engel oluyor ?

    Gereksiz kıyaslamalara girmeye gerek yok.. Vag ın başarısı ortada, Toyotanın başarısızlığı ortada.. Toyota abd de şahin doğan gibi ucuza ve ciddi kampanyalarla araç satıyor. O yüzden satış adetleri yüksek. Kaliteli,iyi vb. olduğundan satmıyor.

    Tam tersine Toyota reliability algısıyla araç satıyor. Kasa tasarımları genelde berbat. Bir iyi kasa yapıyorsalar bir tane de berbat tasarımlı kasa yapıyorlar nedense. Vag, Bmw, Mercedes gibi bir tasarım standardı tuttursalar çok daha başarılı olurlar. Toyota kalitesizdir diyorsan sana hiç bir şey demiyorum. AE101 kasa Toyota Corolla hala efsane kasa diye bilinir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    B8 iihs ye girmedi. Toyota kotu not alan araclarini teste bir daha soktu ve notlari yukseldi. Camry,prius vs.

    B8 iihs'ye girmedi mi? bu ne ozaman

  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: GcGokhan

    Daihatsu, Hino, Scion konusunda haklısınız. Eksik bilgi ile ezbere yazmış bulundum. Toyota diyince aklıma sadece 2 markaya sahip algısı yerleşmiş.

    İletimi düzenliyorum. Affola

    Yine de ürün gamı olarak VAG grubunun çok daha önde olduğunu düşünüyorum. Ayrıntılı satış rakamları bulabilirsem model bazında inceleyip ekleyeceğim.



    Zaten hep ezbere yazıyorsun.. Araştırma yok,okuma yok.. Toyota da arttırsın ürün gamını ? kim engel oluyor ?

    Gereksiz kıyaslamalara girmeye gerek yok.. Vag ın başarısı ortada, Toyotanın başarısızlığı ortada.. Toyota abd de şahin doğan gibi ucuza ve ciddi kampanyalarla araç satıyor. O yüzden satış adetleri yüksek. Kaliteli,iyi vb. olduğundan satmıyor.

    Tam tersine Toyota reliability algısıyla araç satıyor. Kasa tasarımları genelde berbat. Bir iyi kasa yapıyorsalar bir tane de berbat tasarımlı kasa yapıyorlar nedense. Vag, Bmw, Mercedes gibi bir tasarım standardı tuttursalar çok daha başarılı olurlar. Toyota kalitesizdir diyorsan sana hiç bir şey demiyorum. AE101 kasa Toyota Corolla hala efsane kasa diye bilinir.

    Toyota oncelikle otomatik sanzimanda ve sonrasinda atmosferik benzinli motor ve mekanikte oldukca sorunsuz bu yuzden ABD de iyi satiyor.

    Ayrica Abd de petrol ucuz bu nedenle vw nin downsize, tuketimi düşük turboşarjmotorlari çok birşey ifade etmiyor. Az tuketse bile atmosferik toyotadan her halukarda daha fazla masraf cikartma olasiligi var.

    VW dizelde oldukça başarılı burada avantajı var ancak Abd tüketicisi dizel motor kullanmıyor tamamen yabancı dizele.

    Yani toyota ve lexus Abd li tuketicinin algısına karşılık uygun araç ureterek pazarda iyi yer tutmuş durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: GcGokhan

    Daihatsu, Hino, Scion konusunda haklısınız. Eksik bilgi ile ezbere yazmış bulundum. Toyota diyince aklıma sadece 2 markaya sahip algısı yerleşmiş.

    İletimi düzenliyorum. Affola

    Yine de ürün gamı olarak VAG grubunun çok daha önde olduğunu düşünüyorum. Ayrıntılı satış rakamları bulabilirsem model bazında inceleyip ekleyeceğim.



    Zaten hep ezbere yazıyorsun.. Araştırma yok,okuma yok.. Toyota da arttırsın ürün gamını ? kim engel oluyor ?

    Gereksiz kıyaslamalara girmeye gerek yok.. Vag ın başarısı ortada, Toyotanın başarısızlığı ortada.. Toyota abd de şahin doğan gibi ucuza ve ciddi kampanyalarla araç satıyor. O yüzden satış adetleri yüksek. Kaliteli,iyi vb. olduğundan satmıyor.

    Tam tersine Toyota reliability algısıyla araç satıyor. Kasa tasarımları genelde berbat. Bir iyi kasa yapıyorsalar bir tane de berbat tasarımlı kasa yapıyorlar nedense. Vag, Bmw, Mercedes gibi bir tasarım standardı tuttursalar çok daha başarılı olurlar. Toyota kalitesizdir diyorsan sana hiç bir şey demiyorum. AE101 kasa Toyota Corolla hala efsane kasa diye bilinir.

    Toyota oncelikle otomatik sanzimanda ve sonrasinda atmosferik benzinli motor ve mekanikte oldukca sorunsuz bu yuzden ABD de iyi satiyor.

    Ayrica Abd de petrol ucuz bu nedenle vw nin downsize, tuketimi düşük turboşarjmotorlari çok birşey ifade etmiyor. Az tuketse bile atmosferik toyotadan her halukarda daha fazla masraf cikartma olasiligi var.

    VW dizelde oldukça başarılı burada avantajı var ancak Abd tüketicisi dizel motor kullanmıyor tamamen yabancı dizele.

    Yani toyota ve lexus Abd li tuketicinin algısına karşılık uygun araç ureterek pazarda iyi yer tutmuş durumda.



    Aynen katılıyorum. Toyota'nın olayı budur.




  • Abooovvv olaya bak, o kadar emisyon olayı üzerine birinci ol
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.