Şimdi Ara

Aracı aldım sonunda 308 dizel otomatik (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
1.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    terleme yapmayan şanzıman varmıymış? kafanıza takmayın terlemeyi. cam açma butonu bozuksa ve tamir ettirecek bir elektronikçi bulamazsanız orjinali için 300 400 tl isterler haberiniz olsun. ayrıca ben lastikten ötürü aracın hor kullanıldığını düşünmüyorum. bende lastiği nerdeyse bitene kadar kullanırım, motor yağını 7 binde bir de değiştiririm! ufak tefek rot balans ampul gibi işleri konuşmanın bile alemi yok. aracınızla mutlu olun çok güzel bir araç satın almışsınız.

    Özellikle teşekkürler güzel yorumun için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun kazasız belasız sürün burada olumsuz yorumlara bakarak canınızı sıkmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun. Herşeyine toplam ne kadar ödemiş oldunuz şimdi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lova

    Hayırlı olsun. Herşeyine toplam ne kadar ödemiş oldunuz şimdi?

    41500 araç
    220 noter satış (plaka degisikligide olduğu için )
    120 eksper
    1100 lira (4 teker + Balata +2 disk+ jant duzeltimi + Rot )
    50 lira mazot
    Bu arada hanımlar beyler hangi mazotu tavsiye edersiniz? Shell Opet ? Yada başka ? Alırken eurodizel felan demem lazım mi ? Hep aynı marka benzinciden almayi düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ehliyet yeni , üzerime kayıtlı ilk araç ,34 plaka toplam 2900 lira sigorta+kasko ücretini yazmayı unutmuşum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • balikcibili B kullanıcısına yanıt
    Hocam ben p.o yada totel den alıyorum totel daha iyi gibime geliyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 270 km yaptım araçla son 5 günde genel bir değerlendirme yapayım
    Bilindiği üzere fren diskleri ve fren balatalari değişti ,usta 1 2 gün fazla fren yapmamaya çalış dedi ama malum trafik canavarları,bozuk yollar ve aracın atikliginin gaza getirmesi ile bol bol fren yaptım umarım zararı olmaz.
    Genel olumlu düşünceler:
    Motor:ben çok atik olduğunu düşünüyorum,1inci ve 2inci viteslere alisinca otomatik şanzıman ile tadından yenmiyor
    3 4 5 6 muazzam vitesler, 3 de turboyu acıyor.
    Yakıt tüketimi:tam bir ortalama yazmıyor hep değişiyor ama saatlerce dur kalk trafikdede kullanmak zorunda kaldım boş yollardada ,yakıt tuketiminin çok düşük olduğunu söyleyebilirim
    İç mekan hacmi: gayet geniş ferah görüş açısı felanda güzel
    F1 kulakciklar ve sport tuşu : araba iyi kaçıyor sport tuşuna gerek bile kalmıyor ama 2 3 kere kullandım ciddi anlamda etkili s tuşu
    Yalıtım : dizel bir arabadan daha fazla ses almasını bekliyordum ve gayet iyi çıktı yalıtımı
    Cüzdan anahtar telefon vs vs vs bayagi şey için koyma alanı var kimi aracda bulamiyorsun :)
    olumsuzlar:
    Çukur ve kavisleri hissetirme :17 jant ve ince yanak lastikler var bayagi hissettiriyor yolu
    Ses sistemi : daha iyi olabilirdi bir fransız markasindan müziğe daha fazla önem vermesini beklerdim :)
    Veeee en en berbat buldugum tiksindiren olumsuz yönü arabanın direksiyon
    Herşeyi ellerimde hissediyorum hidrolik olduğu için sanırım fazla bilgim yok yanlışda olabilir.
    Son olarak 308 premium bilenlere birkaç sorum olucak yakıt tüketimini sifirlayip nerden bakabilirim şu km de şu kadar tüketmis diye ortalama ?
    Usb girişi baktım ama bulamadım nasıl müzik atabilirim araca ?
    Aracın bu kadar yolu hissettirmesi normalmi bir suspansiyonlara baktirsammi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • balikcibili B kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun. Bir düzeltme yapmak istiyorum. Turbo 3. Viteste devreye girmez. Turbo her zaman devrededir.

    Ancak belli devirlerde max torku ve beygiri verir. Motor en çok o devir aralığında canlıdır. Dizel motorlar genelde yüksek devir sevmez. 1700-3000 araliginda max torku verirler genelde.. Bu da zaten en can alıcı araliktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Aracınız hayırlı olsun. Bir düzeltme yapmak istiyorum. Turbo 3. Viteste devreye girmez. Turbo her zaman devrededir.

    Ancak belli devirlerde max torku ve beygiri verir. Motor en çok o devir aralığında canlıdır. Dizel motorlar genelde yüksek devir sevmez. 1700-3000 araliginda max torku verirler genelde.. Bu da zaten en can alıcı araliktir.



    Cahilligime verin
    Ben 3 cu vitesde camlar açıkken motordan güzel bir turbo sesi geldiği için öyle zannettim
    Sport modu kapalı olmasına rağmen bastigimi gidiyor namussuz ne arabalar geride kalıyor hoş şimdiki premium markalar bile 1.5 1.6 motor kullanıyor
    Örneğin daha dün cla arkadan el salladı, yediremedi geldi telefonla konuşurken (hata kural ihmali ama mecburdum normalde konuşmam ) düşük hizdayken yakın geçti o acıyla
    Aracı tanımadığım için zorlamiyorum bile ek olarak hızlı gitmeninde çok manası yok , ülkemizde bu kadar can kayipli kaza olmasının sebepleri hız alkol acele etme dikkatsizlik değilmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: balikcibili

    Yaklaşık 270 km yaptım araçla son 5 günde genel bir değerlendirme yapayım
    Bilindiği üzere fren diskleri ve fren balatalari değişti ,usta 1 2 gün fazla fren yapmamaya çalış dedi ama malum trafik canavarları,bozuk yollar ve aracın atikliginin gaza getirmesi ile bol bol fren yaptım umarım zararı olmaz.
    Genel olumlu düşünceler:
    Motor:ben çok atik olduğunu düşünüyorum,1inci ve 2inci viteslere alisinca otomatik şanzıman ile tadından yenmiyor
    3 4 5 6 muazzam vitesler, 3 de turboyu acıyor.
    Yakıt tüketimi:tam bir ortalama yazmıyor hep değişiyor ama saatlerce dur kalk trafikdede kullanmak zorunda kaldım boş yollardada ,yakıt tuketiminin çok düşük olduğunu söyleyebilirim
    İç mekan hacmi: gayet geniş ferah görüş açısı felanda güzel
    F1 kulakciklar ve sport tuşu : araba iyi kaçıyor sport tuşuna gerek bile kalmıyor ama 2 3 kere kullandım ciddi anlamda etkili s tuşu
    Yalıtım : dizel bir arabadan daha fazla ses almasını bekliyordum ve gayet iyi çıktı yalıtımı
    Cüzdan anahtar telefon vs vs vs bayagi şey için koyma alanı var kimi aracda bulamiyorsun :)
    olumsuzlar:
    Çukur ve kavisleri hissetirme :17 jant ve ince yanak lastikler var bayagi hissettiriyor yolu
    Ses sistemi : daha iyi olabilirdi bir fransız markasindan müziğe daha fazla önem vermesini beklerdim :)
    Veeee en en berbat buldugum tiksindiren olumsuz yönü arabanın direksiyon
    Herşeyi ellerimde hissediyorum hidrolik olduğu için sanırım fazla bilgim yok yanlışda olabilir.
    Son olarak 308 premium bilenlere birkaç sorum olucak yakıt tüketimini sifirlayip nerden bakabilirim şu km de şu kadar tüketmis diye ortalama ?
    Usb girişi baktım ama bulamadım nasıl müzik atabilirim araca ?
    Aracın bu kadar yolu hissettirmesi normalmi bir suspansiyonlara baktirsammi?


    Sorularindan baslayayim,

    Silecek kolundaki dugmeye bir kere bastiginda anlik tuketimler cikar.

    Ikinci kez basarsan 1. Ortalama tuketimler cikar.

    Ucuncu kez basarsan 2. Ortalama tuketimler cikar.

    Uzun basarsan veriler sifirlanir. 1. Ve 2. Ortalama tuketim verilerini ayri ayri kilometrelerde sifirlayabilirsin. Bu sayede gunluk ve 9999 km ye kadar ortalamalari gorebilirsin.

    Usb girisi benim aracta kolcagin icinde. Oralara bir bakin. Yoksa torpidonun icine bakin. Oradada yoksa olmayabilir.

    Benim arac orjinal 16" jant ve 55 yanak lastiklerle bile yolu cok hissettiriyor. Bu nedenle lastik havalarini 28psi yaptim biraz daha rahatladi. Bende turanzalar var cok sert lastikler bunlar.

    Direksiyonda tum darbelerin hissedilme sebeplerinden biri de salincak fisekleri. Ben 100 bini gectigim icin yakinda degistirecegim salincaklari. Asinmis salincak fisekleri 130km civarinda titreme de yaptiriyor zaten. Bu semptomlar varsa musait bir zamanda salincaklari yenileyin.

    Her guzelin bir kusuru vardir. Ancak 308 in kusurlari cok kafaya takilacak kusurlar degil herseyin cozumu var. Genel olarak cok guzel arac gule gule kullanin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ek olarak fren yapmakla hicbir zarar gormez aracin merak etme. Ben bir onceki aracimda asinmis disklere sifir balata takip hemen sert fren yaparak balatalari alistiriyordum. Tabi inanilmaz bir koku cikiyordu :)

    Otomatik sanziman ilk 2 viteste konforsuz olsada cok saglam. Inadina saglam bir sanziman yani. Yalniz balata bir muddet asindiktan sonra bilgisayara baglatip bir adaptasyon yaptirman gerekebilir.

    Yalitim sasirtici derecede iyi. Ben sasirmistim hic beklemiyordum otoyolda camlari kapatinca sessiz bir arac oldugunu anliyorsun. Pejo yalitima onem veren bir firma. Yalniz bozuk yollarda arka amortisorler inadina ses yapiyorlar. Bunun da cozumu var ancak tam olarak ses gitmiyor.

    Gorus acilarini ben de seviyorum ancak keske yan aynalar biraz daha ileriee olsaydi. Eski aracimda kafami cevirmeden gozlerle iki aynayada bakabiliyordum bunda oyke bir sans yok. Arabanin genis olmasi da buna etken tabi ancak aynalar biraz ilerde olsaydi daha rahat olurdu.

    HDI unite efsane. Karakteristigi cok tok her devirden toplayan bir yapisi var. Dci ler gibi alt devirlerse bayilip illa vites dusur istemiyor. Bir sekilde kendini toplayip ilerliyor.

    Ses sistemi bana yeterli geliyor. Ancak iyinin iyisi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kazasız belasız kullanırsın inşallah. Bende bir senedir kullanıyorum gayet iyi bir araba. Aynı motoru kullanan focus a iyi motoru var deyip pejo motoru çok kötüdür diyen birçok adam gördüm aldırış etmeyin. Fiyat olarak fena sayılmaz ama masraflara bakılırsa biraz üstüne eklemiş anlaşılan
    Aracın keyfini sürün başkasının lafınada takılmayın
    Tekrar hayırlı olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun güzel seçim pişman olmazsınız.
  • Aradan 5 ay gecmis ne hizli gecti vay be konuyu acali

    Aracdan gercekden cok memnunum cok sukur hic bir sikinti cikarmadi oyleki a3 e bile binince arada sirada kendi arabami buna degismem dedim

    Cok iyi bir tercih yapmisim alternatifler arasinda simdiki aklim olsa yine 308 alirdim

    Seyahat sebebiyle uzun bir sure turkiyede olmayacagim bu sebeple satiliga cikardim ,sahibindene daha konu acmadim ama acinca buraya atarim

    Belki ilerde daha iyi arabalara sahip olucagim ama 308 in bendeki yeri ayri olucak

    Hani boyle malla mulkle baglanti kurup asiri olan biride degilim ama :)

    Konuyu bastan okuyup biraz nostajli yapayim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Vettel

    O terleme sorunu fransız arabaların yüksek kmde sorunu büyük masraf çıkıyor ama size denk geleceğini sanmam 2-3 sene idare eder gibi bizde de citroen vardı o da yağ yakıyordu böyle terleme sorunu vardı sattık bizde yüksek kmde elden çıkarılıyor genelde bu yüzden

    şirketin symbol'ünün başına geldi aynı durum. daha 50.000 deki arabayı 8.000tl'ye sattılar. dizel motor bitti mi tam bitiyor malesef. çok ağır oluyor masrafı.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.