Şimdi Ara

Hotpoint Ariston Servis çok kötü bilginize

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ürünleri için bir şey diyemem ama Servis inanılmaz derecede kötü. Alacaklar bunu göz önünde bulundursun. Eğer şanslı iseniz telefonu açıyorlar.



  • Zaten bunlarin hem makinalari hem servisleri başından beri kötü.
    Bende 3 sene evvel ariston kullanıyordum lanet olsun.Hep bozulur mu makina ya.
    Samsung aldım bir zerre sıkıntısı yok maşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşbaz kullanıcısına yanıt
    daha detaylı aktarabilir misiniz lütfen.
    Böylece hem mesajınız marka karalaması gibi anlaşılmaz, hem de okuyan arkadaşlara daha iyi referans olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    daha detaylı aktarabilir misiniz lütfen.
    Böylece hem mesajınız marka karalaması gibi anlaşılmaz, hem de okuyan arkadaşlara daha iyi referans olur.

    Servise ulaşılamıyor. İndesit markaya da bakmalarına rağmen söz verdikleri gün gelinmiyor
  • Düşbaz kullanıcısına yanıt
    Anladım, yani şu an bütün markalarda olan yoğunluk nedeniyle randevu sorunu yaşamışsınız demek. Geçmiş olsun.
    Bu arada siz ulaşamıyorum deyince ben 444 50 10 olan müşteri hizmetlerini aradım normal karşılama mevcut, arıza kaydı oluşturabilir miyim diye sordum bilgilerimi istediler.
    Servislere ulaşamadığınızda müşteri hizmetlerine kayıt bırakabilirsiniz. sistemden servis ekranına arıza kaydınız otomatik düşer zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Anladım, yani şu an bütün markalarda olan yoğunluk nedeniyle randevu sorunu yaşamışsınız demek. Geçmiş olsun.
    Bu arada siz ulaşamıyorum deyince ben 444 50 10 olan müşteri hizmetlerini aradım normal karşılama mevcut, arıza kaydı oluşturabilir miyim diye sordum bilgilerimi istediler.
    Servislere ulaşamadığınızda müşteri hizmetlerine kayıt bırakabilirsiniz. sistemden servis ekranına arıza kaydınız otomatik düşer zaten.

    Satış danışmanıyim müşterim için bir türlü servis kaydı açtıramadim üç saat çaldıran Çaldıran bir hal oldum en son şikayet hattını aradım öyle bağlandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşbaz kullanıcısına yanıt
    Bir yetkili servise satis danismani dahi ulasamiyorsa vay ki ne vay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Markayı gereksiz yere karalamayın..bende ise tam tersi aradım hemen actılar kayit aldilar servis ertesi gün geldi kurulumu yaptı ayni zamanda samsungunda yetkili servisi idiler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazy585858 -- 8 Ağustos 2016; 0:09:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crazy585858 kullanıcısına yanıt
    Hocam özellikle markalara ithafen, Karalama olarak algıladığım tüm mesajları siliyorum zaten. Her ne kadar satış danışmanının servise ulaşamaması bana enteresan geldiyse de (servise ulaşamadıysan merkezi ararsın hele ki danışman isen) neticede yaşanmış olayı aktardığı için konuyu silmedim. kararı marka kullanıcıları ile siz değerli üyelerimiz verecek artık
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.