Şimdi Ara

nakil süresi ve telekom rezilligi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
4.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 10/07/2016 tarihinde internetimi nakil işlemi yaptırdım temsilci bana 48 saat içinde ekipler sizi arayacak randevu verecek dedi 8 gun oldu hala kimse beni aramadı bilgi vermedi bu sürede çağrı merkezini 50 kere aramama rağmen hiçbir şikayet kaydın dönüş yapılmadı telefonda sürekli eksik hatalı bilgi verildi türk telekom web sitesinde nakil süresi 7 gun yazıyor telekom müdürlüğüne gittim bayan bana sizin randevu 04/08/2016 tarihine verilmiş çağrı merkezi işlemleri bize düşmüyor göremiyoruz dedi toplamda 25 günlük bir bekleme süresi verilmiş

    çağrı merkezinde maximum 15 gun diyorlar kafalarına göre süreyi uzatıyorlar sikayetvar btk bimer e yazdım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 18 Temmuz 2016; 11:28:29 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Güzel yapmışsın benimki tam 21gün sürdü toplam 1ay de sen sanada aynı süreyi vermişler kısa sürenlerde olur tabi iş yoğunluğuna bağlı o bölgedeki
  • biggame B kullanıcısına yanıt
    benim en sinir olduğum şey çağrı merkezini arıyorum hepsi yalan yanlış bilgi veriyor 48 saat diyor öbürü öyle bişey yok diyor diğeri 7 15 gun diyor 25 gun olduğu için nakil ücreti ödemiyor um ve 25 gun düşecek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kapattır bence yeni hat açtır başka firmadan Türkneti öreririm ben size ben başvurdum bugün 2. iş günü bakalım ne zaman acacaklar3 ila 5iş günü dediler alıştım sayılır bu vfnin iş bilmemezliğine 22gün oldu bugünle beraber yapacakbişey bulamadım ve gittim Türknete başvurdum.
  • Türk Telekom olmamış.
  • benim 1 aydır nakil olmadı bende internette açık buldum öyle giriyorum hız ttnetten kat kat iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş senin yine iyi 4 temmuz da başvurduk, daha nakil bekliyoruz modemi gönderdiler daha bağlantı yapılmadı. İnternette çok yavaş arıyorum hadi 2 aydır bağlantı yapılmadı peki internet neden yavaş ? ne dese beğenirsiniz.

    Sizin internetiniz aktif değil hiç girememeniz gerek diyor dedim siz para almıyormusunuz 22 ağustos son ödemeli 86tl fatura kesilmiş. Diyorki nakil işleminiz olsun hesabınız aktif olsun o zaman para iade talebinizi alalım diyor.

    Dedim ki o zaman ne zaman nakil işini yaparsanız ne zaman iade talebimi alabiliyorsanız parayı da o zaman isteyin diye çıkıştım, kaset gibi aynı şeyleri söyledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi takoz90 -- 23 Ağustos 2016; 16:48:06 >
  • Cok rezil bi durum her sene 1 kere nakil islemi yaparim yazliga gitmeden 1 gun once nakil islemini gerceklestirdim.Yazliga gittigimde modemi bagladigimda internetim hazir olurdu.Son 2 senedir iyice sacmalamaya basladilar simdi tekrardan nakil ettirdim ve ne yaptiklarini kendileri bile bilmiyor.Randevu olusturdular cuma 8:30-12:30 arasi gelicez dendi gelen kimse olmadi gelen elemanin ne yapicsgi hakkinda zaten bi fikrim yok.Sordugumds kendileri de cevap veremiyor.Baglantilari ve sinyali kontrol ediceklerini soylediler ama su zamana kadar hic boyle bi servis olayi olmamisti.Isin komigi yazin basinda da kendi kendilerine randevu yarattilar internet acildi kimse de gelmedi oyle kaynadi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulkede hangi is duzgun ki, bu olsun; benim de nakil isim vardi, 24 gunde beceremediler, muteaddit defa mh aramalari, 2 kez bolge ofisine gitme, en son da bolge mudurlugune gidip iptal basvurusunda bulundum.

    15 gunde nakil gerceklestiremedilerse, teknik iptal yaptirin, o zaman taaahut cezasi alamiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .:DONANIMHABER:. kullanıcısına yanıt
    4 agustosta ekip geldi işlemleri yaptı 5 agustosta internetim aktif oldu faturam 65 tldi nakil ücreti alınmadı fatura 17 tlye düşürmüşler
  • iyi gecmis olsun o zaman. ben de turksat a basvurdum bakalim, hafta ici baglamaya geleceklermis. 25Mbit hiz 25GB akn + teledunya temel paket + uydunet telefon her yone 100 dk.

    modem 48, hd kutu 24tl (kampanya kampaminda) aktivasyonlar ucretsiz her sey dahil toplamda 35tl verecegim 24ay taahhut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim kuzenimde 17 temmuzda nakil yaptırdı aynı ilçede başka mahalle ye taşındı hale nakil olmadı okadrda şikayet kaydı alıyoruz demişler müşteri hizmetleri en son geçen pazartesi bimer ve btk ya yazdı hizmet veremiyorsanız istanbul gibi büyük şehirde diye sözleşmemi fest edin diye bakalım süreç ne olucak.
  • m.hizmetleri hikaye, sahadakilerin onlari taktigi yok zaten, port yok gozukuyordur, iptal edin derseniz, teknik nedenle iptal etmeleri lazim, onda da muhtemelen il/bolge mudurluge gidip dilekce verin derler, onllari bekleyeceginize hat sahibi mudurluge gidip iptal basvurusunda bulunsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de benzer bir sorunu vodafone net ile yaşıyorum. 7 eylül'de hem yazılı hem de sözlü olarak nakil başvurusu yaptım. Ne arayan var, ne de gelen. Cuma günü arıyorum nakil tamamlanmış diyor. Dedim adsl sınyalım yok, ekip yönlendirdim diyor bugün sms geliyor bizde sorun yok iç tesisatı kontrol ettir. Kimse gelmediği halde geldik diye sisteme işleyip vermediği hizmetin ücretini alıyor. Yarın sabah güvenlik kamerası kayıtlarını alıcam, önce btk sonra thh son ihtimal güveni kötüye kullanmak suçundan savcılığa. Sert kayaya tosladınız vodafone ve türk telekom

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • .:DONANIMHABER:. kullanıcısına yanıt
    aynen hocam port yokmuş talep beklemede denmiş.iptal için ceza var diyorlar
  • rehber_ R kullanıcısına yanıt
    Hizmet yoksa ceza da yok yönetmelik gayet açık. Onların keyfini beklemek zorunda değilsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @rehber: Aynen dr.boone da yazmis zaten: madde 16/2http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2015/01/20150124-2.htm

    nakil yapamadigi icin t.telekom un teknik nedenle iptal formu duzenlemesi lazim, siz mudurlukten iptal icin dilekce verin.

    @Dr. Boone: gecmis olsun hocam, var mi gelisme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .:DONANIMHABER:. kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Bugün aşağı inip kutuya baktım ayın 16sında etiket bırakıp kaçmışlar ne arayan var ne soran. Daire içi tesısatım olduğu halde ellemiyor. Fotoğraflarla birlikte btk'ya şikayet ettim. İlk baglattıgım yerde telefonla arayıp randevu aldı, ankastre bağlantısını yapıp bir de daire tesisatı ile modem bağlantısını da kontrol etmişlerdi. Şimdi ise bir telefon açıp haber vermeye bile tenezzül etmiyorlar nasıl olsa kendilerine zincirlediler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladim hocam, gecenlerde abim evi ist e tasidi o da turknet ten aldi hizmeti yeni abone anksatreye kadar yapmislar baglantiyi, ondan sonra vatandasin isi gucu yok internet baglantisi icin bir de elektrikci pesinde kossun. kolay gelsin size de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:DONANIMHABER:.

    @rehber: Aynen dr.boone da yazmis zaten: madde 16/2http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2015/01/20150124-2.htm

    nakil yapamadigi icin t.telekom un teknik nedenle iptal formu duzenlemesi lazim, siz mudurlukten iptal icin dilekce verin.

    @Dr. Boone: gecmis olsun hocam, var mi gelisme



    hocam gittik kuzenle teknik nedenlerden port yok diye iptal için iptal edemiyorlarmış askıda kalmış vs dediler şuan için ücret çıkmıyor ve hale btk ve şikayet var şikayetlerine cevap vermediler.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.