Şimdi Ara

Türk telekom 22 gündür yalin adsl hattim nakil edilmedi. Nereye şikayet edebilirim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    Yalin adsl hattimi 23 haziran gunu nakil ettirmek icin basvuru yaptim, neredeyse 22 gundur hattim nakil edilmesi, yeni sisteme gecilmis ondan dolayi bu sorun oluyormuş, burda benim magduriyetim var nereye şikayet edebilirim, btk ya sikayet ettim, tüketici hakem heyetine gitsem 12 aylik sözlesmemi ücret odemeden fesh edebilirmiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yok mu bilen biri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 gündür de benim hat nakil edilmedi modem yönetim sistemi diye hata çıkıyor yapcaz diyorlar hala

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ttnet sitesine girip şikayet oluşturun,

    ttnet telefon numarasını arayıp şikayet oluşturun,

    olmadı btk

    Online Şikayet Bildirim Sistemi

    https://sikayet.btk.gov.tr

    şikayetvar.com https://www.sikayetvar.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TD-W9970_V3 -- 17 Temmuz 2016; 10:00:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TD-W9970_V3

    ttnet sitesine girip şikayet oluşturun,

    ttnet telefon numarasını arayıp şikayet oluşturun,

    olmadı btk

    Online Şikayet Bildirim Sistemi

    https://sikayet.btk.gov.tr

    şikayetvar.com https://www.sikayetvar.com

    Hepsini yaptim hatta santrale gittim, yeni sisteme gectik bu yuzden bu hata oluyor, bizde duzelmesini bekliyoruz diyolar, şuan tuketici hakem heyetine basvuru yapabilirmiyim sozlesmede belirttikleri hizmeti veremiyorlar şuan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sarısin

    20 gündür de benim hat nakil edilmedi modem yönetim sistemi diye hata çıkıyor yapcaz diyorlar hala

    Yeni bi sisteme gecmisler bu nakil edilememe sorunu ondan oluyomus sistemde takilip kaliyomus basvurular, ne iptal edilebiliyormus neden tamam verilebiliyomus oyle duruyo diyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani iptal de ettiremiyoruz alamadığımız hizmetin faturası bize çıkcak ttnete kolumuzu verdik her yerimizi kaptılar nerden bulaştım da ttnete devam ettim cidden anlamadım iptal ettirmek için uğraş şimdi ronaldoya para saçsınlar basit bir nakil işlemini halledemesinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet yapılacak herşeyi yapmışsın,

    aldığın cevap çok ilginç, ''düzelmesini bekliyoruz'' çocuk yaptık kız bekliyoruz, kız olmadı devam,

    ölme eşşeğim ölme,

    son çare heyete gitmeden önce yani almadığın hizmeti dondurmayı deneyebilirsin,

    fatura çıkmaz, donduramıyorlarsa heyete enkısayoldan koşacaksın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sarısin

    Yani iptal de ettiremiyoruz alamadığımız hizmetin faturası bize çıkcak ttnete kolumuzu verdik her yerimizi kaptılar nerden bulaştım da ttnete devam ettim cidden anlamadım iptal ettirmek için uğraş şimdi ronaldoya para saçsınlar basit bir nakil işlemini halledemesinler

    Tüketici hakem heyetine gidicem yarin ben, iptal edemiyoruz ceza cikartiyolar eger 100 200 tl arasi ceza cikiyor ise size bi sorun vodafone gecin 120 tl ye kadar oduyor cikan faturayi, eger benim nakil olmaz ise sozlesmeyi iptal edemezsem eger ben gecicem vodafona baska care yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TD-W9970_V3

    evet yapılacak herşeyi yapmışsın,

    aldığın cevap çok ilginç, ''düzelmesini bekliyoruz'' çocuk yaptık kız bekliyoruz, kız olmadı devam,

    ölme eşşeğim ölme,

    son çare heyete gitmeden önce yani almadığın hizmeti dondurmayı deneyebilirsin,

    fatura çıkmaz, donduramıyorlarsa heyete enkısayoldan koşacaksın.

    Şuan benim işlem beklemede oldugu icin fatura cikmazmis oyle diyolar bakalim nolcak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ttnet pişmanlıktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Nakil işlemeniz gerçekleşti mi acaba? 5 haftadır beklemedeyim bende..
  • serikan40 kullanıcısına yanıt
    merhaba 5 haftadır nakil olmamışsa taahhütünüz olsa bile internet hizmetini iptal edebilirsiniz ve başka sağlayıcıya geçebilirsiniz

    ama biraz uğraşmanız gerekebilir.

    quote:

    Nakil işlemi kaç günde tamamlanmaktadır?

    Cevap : Nakil işlemi ortalama 7 gün içinde tamamlanmaktadır.

    Bunu görünce Türk Telekom yetkililerine internet erişim hatlarının nakil işlemlerinin neden bu kadar geciktiğini sorduk. Şu ana kadar bir cevap alamadık. Bu konuda sorun çekenler bize info@turk-internet.com adresinden mail atarlarsa, bu yazının altına ekleyeceğiz.

    Ayıplı Hizmet

    Sonuçta, Türk Telekom'un 7 günde yapacağını ilan ettiği bir hizmeti 5 ay ya da 3 ay ya da 15 gün içinde yapmaması durumu "ayıplı hizmet" kapsamına girebilir. Tüketicilerin bu durumda başvuracağı 2 merci var; kalite standartları çerçevesinde BTK ya da Tüketici Hakem heyetleri. Ama isterseniz ayıplı hizmet kavramını biraz açalım;

    Ayıplı hizmet, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 4/A maddesinde düzenlenmiştir. Buna göre bir hizmetin ayıplı sayılabilmesi için “Sağlayıcı tarafından bildirilen reklam ve ilanlarında, standardında, teknik kuralında tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren” hizmetlerin ayıplı hizmet olduğunu belirtmektedir.

    Maddenin ikinci fıkrasında ayıbın varlığı halinde bildirim süresi belirlenmiştir. Buna göre tüketici, hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren otuz gün içerisinde bu ayıbı sağlayıcıya bildirmekle yükümlüdür. Eğer ihbar edilmez ise bu halde artık ayıplı haliyle kabul edilmiş sayılacaktır. Ondan sonra seçimli haklar talep edebilir;

    Kanunda belirlenen seçimlik haklar;

    sözleşmeden dönme hakkı,
    hizmetin yeniden görülmesi hakkı
    ayıp oranında bedel indirimi hakkı

    olarak üçe ayrılmaktadır. Bunların dışında tüketici, bu haklarla birlikte ve/veya bu haklardan bağımsız olarak tazminat isteme hakkına da sahiptir.


    http://turk-internet.com/portal/yazigoster.php?yaziid=53956

    size taahhüt cezası çıkarırsa tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcrew -- 28 Eylül 2016; 9:12:19 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.