SET YARDIMI!!! (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Diğer sanatlar
Mesaj
§cuLPtuRe® => SET YARDIMI!!! (7.10.2004 14:35:49)
Arkadaşlar ben arabama set yaptırmak istiyorum,fakat teyibimi değiştiremem..
Çünkü arabamın yol bilgisayar ekranı ile teybimin ekranı aynı göstergede...
Teyib orjinal olarak amfi ve woofer taktırsam performans alamıyacağımı
söylüyorlar.Bazıları ise komparent(yazımı yanlış olabilir) sistem yaptırmamı söylüyor.
Fikirlerinizi alabilirmiyim?Şimdiden teşekkürler....

Timur => SET YARDIMI!!! (7.10.2004 15:04:17)
Var olan müzik sisteminden bir çıkıçş alacan... onu da bir amfiye bağlatıp öyle bir şeyler yapabilirsin.. ama illa bir profesyonele danış derim... piyasada yaparım diyen amatör dolu.. hem arabana yazık hem setine yazık olur..

DroID => SET YARDIMI!!! (7.10.2004 17:57:51)
Arabanı ve teybinin markasını yazsaydın kesin birşey söylenebilirdi ama profesyonel birilerine götürüp inceletmen lazım. İşi bilen bu işte uzman birine git. Abi ben şunu şunu istiyorum de o senin malzemene göre ayarlayacaktır. Mesela gidip 1 milyarlık anfi takıp üzerine 200 milyonluk hoparlör+woofer seti takarsan bi işe yaramaz. Onu ayarlaman lazım. Sakın piyasadaki dandik kolonları alma. Kolon olarak JVC al derim. Hem pioneer'e göre daha ucuz hemde onun kadar temiz ve kaliteli ses veriyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Woofer olarak JBL bulabilirsen saldır. Onun haricinde yine JVC veya Pioneer wooferlar işini görecektir. Anfi olarakta Harward'ları alma derim içinde equalizer var. Yine pioneer'dan aşma anfi olarak. Kolay gelsin.

adimavi => SET YARDIMI!!! (7.10.2004 18:17:46)
teybinin çıkışı 35*4 veya üstü ise amfi bagla paran varsa
rockfordfosgate veya jbl yoksa kenwood kendim set olarak kullanıyorum teyp+2*600 amfi+2 subwoofer+2 hoparlor memnunum
aynısından pioneer vardı bu daha iyi diyebilirim daha iyi ses
konsolu bozmak istememen dogal ama ozaman ona göre ses alabilirsin

§cuLPtuRe® => SET YARDIMI!!! (7.10.2004 22:59:21)
Bende 2001 model toyota corolla sol sp var teybimin çıkışını bilmiyorum..
Ama fena sayılmaz..JBL 1000w woofer ve 250*2 XETEC amfi düşünüyorum.
Profesyonellere sorduğumda hepsi olur diyorlar tabi satmak için öyle diyeceklerdir.
Arkadaşlarım ise teybimin değişmesi gerektiğini söylüyorlar.
Daha önce teybini değiştirmeden set yapanlar hiç performans alamıyacağımı söylüyorlar.
Ne yapacağıma karar veremedim yardımcı olursanız beni çok memnun edersiniz.....

DroID => SET YARDIMI!!! (8.10.2004 13:39:00)
Ya tabi şimdi bi pioneer cd çalarlı bir son sistem teyipten alacağın ses çıkış kalitesi ile orijinal teyipten çıkan sesi kıyaslayamazsın. Önemli olan şu benim için biraz kayıp önemli değil diyosan değiştirme yok kayıp diyosan adam gibi bi cd çalarlı hoş bi teyip al.

adimavi => SET YARDIMI!!! (8.10.2004 23:40:29)
orjinal teyb e takmıştık corolla 96 ya amfi çıkışı yoktu zorla amfiçıkışı aldık ama kaldırmadı tesisatı söliyim 2001 dede pek sanmıyorum ama bilmem... bence teyb değişmen gerek 1000w jbl diosun yani...

§cuLPtuRe® => SET YARDIMI!!! (10.10.2004 15:52:59)
Benim sorunumda zaten teybimi değiştirememem çünkü teybimin göstergesinde yol bilgisayarı var..
Anlata bildimmi?Birde 2 tane teyb olayı var ondada bilgisi olan varsa sevinirim...

Sayfa: [1]