Şimdi Ara

hyundai accenti nasıl bilirsiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
63.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ilk araba olarak düşünüyoruz broadway veya doğandan çok büyük artıları var mı?



  • Bende 99 model 1.5 var. GLS 'lerde hidrolik direksiyon, çoğunda klima oluyor. Ben Broadway ve Tofaş'ta kullandım. Accent'in İyi yanları kullanımı kolay, yakıt tüketimi sakin kullanırsan 100 km'de 6 lt civarıdır. Performansı yeterli, motoru sessiz çalışır. Yalıtımı 3000-3500 civarı iyi, bunun üzerinde motor sesi alır. Sorunsuz bir araçtır. Yağına suyuna dikkat et yeter. Yedek parçası pahalı değil. (Yan sanayi de var) Yol tutuş Broadway ve Şahinden iyi. Broadway ise karbüratörlü ve jikleli (otomatik değil) Sabahları zor çalışır. (En azından benimki öyle idi). Yol tutuş, sürüş konforu kötüdür. Hidrolik direksiyon, klima yoktur. Benzinli olarak daha çok yakar. Ama ikinci eli iyidir, sağlamdır. Doğan kullanmadım, Şahin vardı ama özellikler benzerdir. Konfor, yol tutuş Broadway'den iyidir. Ben 10-18 milyarlık para diliminde 98-2005 model arası Accent veya 17-18 civarı 2001-2002 model Corolla vvti tavsiye ederim. Bunun üzerindeki paralara başka alternatifler var...




  • 2000 accent gls kullandım.kullanımı güzel.120 ile gidersen motorsesi alır.yakıtı 6 lt dolaylarında.rahat.doğanla kıyaslanmaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihsanone

    2000 accent gls kullandım.kullanımı güzel.120 ile gidersen motorsesi alır.yakıtı 6 lt dolaylarında.rahat.doğanla kıyaslanmaz.




    gls ler klimalı hidrolik direksiyonlu çok güzel peki enjeksiyonda var mı bu araçlar da yoksa karbüratörlü mü?

    az yaktığına göre sanırım vardır..

    e o halde diğerlerine bakılmaz diye düşünüyorum
  • İyi bilirdik Allah rahmet eylesin.

    Şaka bir yana arkadaşım ben o araçları hiç beğenmiyorum. Ama doğan,şahin,Brodway mı yoksa accentmi dersen tabiki accent. Onlar gibi on tane araba eder.
    Diyeceğim onlara göre artılarını sıralarsam millet güler şimdi. Onlarla karşılaştırılmaz bile bu araba.

    Kolay gele...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karaaagac -- 1 Şubat 2007; 1:14:02 >
  • elbette iyi.karşılaştırdıgın arabalar çok yanlış...
  • 1.3 motoru bile seni arka koltuğa yapıştırmaya YETER bu kadar açıklama YETER ANLAMIŞSINDIR HERALDE
  • Ben accentin 99 model 1.3 lx modelini 1.5 yıl kullandıktan sonra sattım.Lx serisinde herhangi bir donanım yok,kasası çok zayıf virajlarda pek güven vermiyor.Yakıt olarakta fabrika test tüketimi 100km/9.8 lt.İstanbul trafiğinde 10 litre altına düşmüyor.Bunlar eksileri artıları yedek parçasının bol ve yan sanayisinin gelişmiş olması,aracın kolay sorun çıkarmaması,satılabilir olması...Almayı düşünürseniz 2001 model ve üstü bir modelini almanızı tavsiye ederim,yakıt olarak yumurta kasa olarak bilinen sanırım 2000 modele kadar çıkan kasadan %20-25 daha avantajlı olduğunu duydum.Belirttiğiniz diğer seçeneklerden bence daha iyidir.
  • çooooook tipsiz bilirim,o sınıfta KİA RİO çok daha güzel görüntüye sahip...Hem artık KİA larında 2. elide oluşmaya başladı...

     hyundai accenti nasıl bilirsiniz
  • şu kaportasına elle bastırınca içeri giren araba değil mi bu
    yeni accent kullanmıştım dizel. şirket arabası olduğu için de olmalı araba dökülmeye
    başlamıştı. yol tutuş fren ses herşeyiylen berbat bi araç hiç tavsiye etmem
  • quote:

    Orjinalden alıntı: odrin34

    şu kaportasına elle bastırınca içeri giren araba değil mi bu
    yeni accent kullanmıştım dizel. şirket arabası olduğu için de olmalı araba dökülmeye
    başlamıştı. yol tutuş fren ses herşeyiylen berbat bi araç hiç tavsiye etmem



    hangi MODELİNİ KULLANDIN SEN YANLIŞ ARAÇ KULLANMIŞ OLMA




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eggy13


    quote:

    Orjinalden alıntı: odrin34

    şu kaportasına elle bastırınca içeri giren araba değil mi bu
    yeni accent kullanmıştım dizel. şirket arabası olduğu için de olmalı araba dökülmeye
    başlamıştı. yol tutuş fren ses herşeyiylen berbat bi araç hiç tavsiye etmem



    hangi MODELİNİ KULLANDIN SEN YANLIŞ ARAÇ KULLANMIŞ OLMA


    BEN NE KULLANDIĞIMI BİLİYORUM ARKADAŞIM. ARAÇLARIN DİNAMİKLERİNİ VE SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİNİ
    ANLAYABİLECEK KADAR FAZLA ARAÇ KULLANDIM. MERAK ETTİĞİN BUYSA




  • quote:

    Orjinalden alıntı: odrin34


    quote:

    Orjinalden alıntı: eggy13


    quote:

    Orjinalden alıntı: odrin34

    şu kaportasına elle bastırınca içeri giren araba değil mi bu
    yeni accent kullanmıştım dizel. şirket arabası olduğu için de olmalı araba dökülmeye
    başlamıştı. yol tutuş fren ses herşeyiylen berbat bi araç hiç tavsiye etmem



    hangi MODELİNİ KULLANDIN SEN YANLIŞ ARAÇ KULLANMIŞ OLMA


    BEN NE KULLANDIĞIMI BİLİYORUM ARKADAŞIM. ARAÇLARIN DİNAMİKLERİNİ VE SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİNİ
    ANLAYABİLECEK KADAR FAZLA ARAÇ KULLANDIM. MERAK ETTİĞİN BUYSA


    SENİN O BEĞENMEDİĞİN ACCENT ERA 1.4 MOTORDA 115 BEYGİR GÜÇ ÜRETİYOR RAKİPLERİ 85 BEYGİR GÜÇ ÜRETİRKEN ONLARLA DALGA GEÇİYOR + KAPUTUN İNCE OLMASIDA AYRI BİR TEKNOLOJİ HYUNDAİ NİN BU TEKNOLOJİYİ KULLANDIĞINI HERYERDE ANLATTIM VEYA BİRAZ BİLGİN VARSA ANLARSIN BUNUN NASIL BİR TEKNOLOJİ OLDUĞUNU BİLMİYORSAN

    www.google.com ara burada
    bulamazsan
    www.altavista.com




  • İşlevsellik ve donanım
    " Accent Era yenilenirken iç mekanında kullanılan malzemelerinkalitesi artırılmış. Gözle görünür bir işçilik kusuruna rastlamakzor. Ancak test otomobilimizin kapısından gelen gıcırtılar rahatsızlıkyaratıyordu.
    " Kokpitin çift renkli yapısı ferahlık hissini artırıyor. Müziksisteminin kullanımı zor ama direksiyon üzerinden kontrol edilebiliyorolması bu handikabı ortadan kaldırıyor.
    " Çakmağın yerleşimi tiryakileri memnun etmeyecektir. Kullanımiçin eğilmek ve gözü yoldan ayırmak gerekiyor.

    Sürüşİzlenim
    Yenilenen Accent Era ekinin yanı sıra bambaşka bir görünüme kavuşmuş.Genel tasarımı selefine göre daha yumuşak. Hatta yeni farlarla çokdaha sevimli bir görüntüsü var. Yan bölümlerde kapı koruma çerçevelerialışılmışın aksine üst kısımlara yerleştirilmiş. Bu bölümün devamıniteliğindeki çamurluğun üstünde sinyaller bulunuyor. Arka kısımsaotomobilin menşesini belli ediyor. Büyük stop grubu bu bölümde dikkatlerdenkaçmıyor. Accent yenilenirken boyutlarında da artış yaşanmış. Selefinin4260 mm olan uzunluğu 20 mm'lik artışla 4280 mm'ye ulaşmış. Bu değerleAccent Era en büyük rakipleri Renault Clio Symbol (4171 mm) ve FiatAlbea'dan (4186 mm) daha büyük bir otomobil haline gelmiş. Otomobilinboyutlarındaki artış ne yazık ki iç mekanda yeterince hissedilmiyor.Arkada sunulan diz mesafesi sınıf standartlarında. 390 litrelikbagaj hacmiyse rakiplerinin gerisinde.
    Test otomobilimizde yeni geliştirilen 1.5 litre hacminde dizel birünite görev yapıyordu. Selefindeki motorla aynı hacmi taşımasınakarşın yeni CRDi ünitesi değişken geometrili turbo sistemiyle donatılmış.Böylece yüksek devirlerde yüksek güç, düşük devirlerdeyse yüksektork sağlanıyor. Yeni motor 4000 d/d'de 110 HP güç, 1900 d/d'deise 235 Nm tork üretiyor. Kağıt üzerinde güçlü olan motor yoldabu gücü tam olarak hissettiremiyor. 2500 d/d'ye kadar hantal birgörünüm sergilemesine karşın ancak 4000 d/d'de yeterli ataklığısunabiliyor. Yaptığımız testte 0'dan 100 km/s hıza 11 saniyede ulaştık.Yüksek devirlerde motorun sesinin de fazlaca çıktığını belirtmemizgerekiyor. Accent Era 1.5 CRDi'ın en iddialı olduğu disiplinse yakıttüketimi. Testimiz boyunca ortalama 5.6 litre motorin tüketen otomobilekonomik bir tablo çizgi. 45 litrelik deposuyla menzili 803 km.
    Accent'in süspansiyon sistemi de yenilenmiş. Yumuşak karakterlisistem yeterli konforu sunuyor. Ancak yüksek yapısı sebebiyle virajlardafazlaca yana yatma eğilimi gösteriyor. Sonuç olarak Accent Era'nınselefinden daha iyi bir yol tutuşa sahip olduğunu söyleyebiliriz.Otomobilin fren sistemi de güven veriyor. 100 km/s hızdan durmakonumuna gelmek için 39 metreye ihtiyaç duyduk.


    Genel Değerlendirme
    İşçilik 8 Kusur bulmak güç
    Görüş 8 Problemsiz
    Performans 8 Doğru viteste yeterli
    Tüketim 8 Başarılı bulduk
    Konfor 7 Yeterli seviyede
    Frenler 7 Güvenlik sınırları içinde
    Yalıtım 5 Yol ve rüzgar sesi alıyor
    Donanım 7 Tatmin ediyor
    Fiyat 7 Rakipleriyle benzer düzeyde
    31.676 YTL

    Sonuç Hyundai kurmaylarının Accent Era ile iyi biriş çıkardıkları kanısındayız. Kalite düzeyi artırılan iç mekanrakipleri karşısındaki en büyük avantajı. Yeni geliştirilenmotoru performans konusunda çok iddialı olmasa da yakıt tüketimindebeğenimizi kazandı. Küçük bagaj hacmi ve ortalama düzeydekiiç mekan genişliği olumsuz noktaları...
    İkinciel Accent serisi üretici firmanın yoğun kampanyapolitikası nedeniyle ikinci elde parlak bir performans göstermiyor.Problemsiz bir otomobil olarak bilinmesine rağmen ikinci eletiket değerleri düşük. Özellikle dizel motorlu uygun bir ikinciel Accent'i satın almanızı öneririz.


    TuluDARICAN 05/02/2006





    ve teknik veriler için tıklayın »




















    Test ve Teknik Verileri


    STANDART DONANIM
    Sürücühava yastığı, klima, yükseklik ayarlı direksiyon, elektrik kumandalıcamlar, radyo/CD/MP3 çalar, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, asimetrikkatlanabilen arka koltuklar, direksiyondan kumandalı müzik sistemi,çocuk emniyet kilidi, ISOFIX, uzaktan kumandalı merkezi kilit vealarm, immobilizer, üç noktalı arka emniyet kemerleri, aydınlatmalıtorpido gözü, bardaklık, sis farları, 12 voltluk elektrik soketi,içerden açılabilen depo ve bagaj kapağı

    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: Önde enlemesine yerleştirilmişsıralı dört silindirli motor Hızlanma
    Motor Hacmi: 1493 cc 0-50 km/s : 3.9 sn
    0-100 km/s : 11 sn
    Motor Gücü: 4000 d/d'de 110 HP 0-130 km/s : 19.2 sn

    Hız
    Max. Tork: 1900 d/d'de 235 Nm Max. hız : 180 km/s
    Frenler: önde hava kanallı disk arkada disk




    Bagaj: 375 lt İç gürültü
    Boyutlar: 4280/1695/1470 mm Rölanti 45 dB(A)
    Ağırlık: 1205 kg 100 km/s : 66 dB(A)
    Lastikler: 185/64 R14 100 - 0 km/s 39 m

    Test tüketimi: 5.6 lt/100 km

    Depo kapasitesi: 45 lt
    Menzil: 803 km



    iğrençlik BUNUN NERESİNDE ADAMLAR FİYATININ HAKKINI VEREN ARABA YAPIYORLAR BENCE




  • 100 binden sonra motor ister diye bilirim
  • Walla bilmiomm benim kabiliyetsizliğimmi yoksa arabada esp nin olmayışımı bilmiyorum.bi kere kapışıyoduk accenttin biriyle yolda denk geldi, bende de 97 corolla vardı, virajda benim araba önden kaymaya başlayınca gazı ben kesmiştim, adam accentt le daha virajı dönüyodu. virajda arabayı elime vermişti.sonra düz yolda denk geldik bu sefer kalkışta ben adamın eline arabasını vermiştim. accent yavaş hızlanıyodu ama benim dışarıdan gördüğüm kadarıyla yol tutuşu iiydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerim026 -- 1 Şubat 2007; 23:42:38 >




  • bende accent bi ara düsünüyodum halada var aslında aklımda yani ikinci el 18 milyara 2005 fln ama 0 alırsam ben era yerine cerato tercih ederdim tabi karar senin.accentde güzel cok seri bi araba ama belirli hızdan sonra motor sesini içe alır o da var
  • 2007 model düşünüyorsan Accent ERA tavsiye ederim.. Sınıfında daha mükemmeli yok iddia ediyorum, yalıtım-konfor-performans muhteşem, donanım da çok zengin, yani marka iptali yapsan hyundai mi yapmış bunu dersin
  • Arkadaşım accent era aldı eğer sıfır düşünürsen iyi bir araç
  • 1,5 yıldır 2001 model 1.5 gls kullanıyorum. Çok da memnunum. Daha uzun bir süre de kullanmaya niyetim var. Bu klasmanda gerçekten iyi bir araba..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.