Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (133. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
181
Favori
764.017
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • corp8slave C kullanıcısına yanıt
    dostum selam, TT den almak zorunda değilsiniz yani binada sadece TT kullanılacak diye bir şey yok :) farklı iss'lerden de hizmet alabilirsiniz tabi. Benim yardımcı olabileceğim birşey varsa seve seve yaparım.
  • Ben ayın 14 dün beri turknet kullanıyorum ilk bir iki gün bağlantı yarım saatlik bi kopma oldu ama onun haricinde bi şey yok.hızım kablosuz 35 mps altına inmedi şuana kadar maşallah.binaya yen, süperonline fiber geldi ama bu daha avantajlı olduğu için geçmicem
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bende öyle tahmin edip az önce başvurumu yaptım kargoyu yolladım bakalım nası ilerlicek süreç:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu geçişi en sıkıntısız atlatanlardan birisi ben oldum sanırım.

    Evraklarımı imzalyıp gönderdikten 3 gün sonra Cuma akşamı TTnet erişimim kesildi, ertesi gün Cumartesi günü Turk.Net erişimim açıldı.

    Tek sıkıntı, geçiş yaptıktan sonra hattımın ADSL olarak taınmlanması oldu, ve hıızım 5 Mbit olarak satiblendi. Ancak onda da arıza kaydı verdikten 3 gün sonra problem düzeldi.

    Şu anda Etiler'de çok eski bir binada oturmama rağmen (sadece dairmei yenilerken daire için tesisat sıfırlandı, apartman ve sokak tesisatı çok esk) ping değerim 10, hızım 50 Mbit civarında, daha altına düşmüyor.

    Tavsiyem TP-Link VDSL modemlerle kullanmanız.
  • modem almak lazım tabii, bak onu atlamıştım.. iyi oldu söylediğiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Hocam bir talep/şikayetin olursa ben buradalardayım yardımcı olmaya çalışırım. Güle Güle kullan..

    hocam bana en son özelden bana güven ben senin işini halledeceğim minvalinde şeyler yazdın. az önce Müşteri hizmetlerini aradım, geçen hafta beni arayan gülsefa hanımın, zehra hanımın dönüş yapacağına dair söz verdiklerini ama ikisininde herhangi bir dönüş yapmadığını söyledim. ahmet isimli mh temsilcisi bana sizin binanızda fiber altyapı var size hizmet veremiyoruz notu düşülmüş ekrana dedi. 15 gündür basbas bağırdığım şeye yeni haiz olmuş türknet.

    binada fiber altyapı var, gpon kutu takılı ve telekom ekiplerince tilgin modem takıldı, böylece sizin vdsl altyapınıza uygun hale geldi diye anlatıyorum ama eleman siz bu hizmeti bizden alamazsınız bizim böyle bir hizmetimiz yok, sizde fiber altyapı var diye 2 saat zırvaladı.

    yahu kardeşim abonelik alırken altyapı sorgusu yaptınız, onlarca kez teyit ettik, hatta abone olmadan önce buradan sende adres bilgileri üzerinden altyapı sorgusu yaptın tamam sıkıntı yok, port sıkıntısıda yok dedin, türknette aynı şeyi söyledi. 27 harizandan bu güne yaptığınız tek şey adıma telefon numarası çıkarmak oldu. ben sizden telefon hizmeti için abonelik almadım, ben engelli tarifeniz diğer firmalardan daha ucuz diye size müracaat ettim. sende burada iyi bir yaklaşım sergiledin ve abonelik sürecinde etkili oldun.

    1 haftadır bana bakıyorum hallediyorum diyorsun ama yaptığın birşey varsa ben henüz göremedim, bugün itibariyle neredeyse 1 aydır bağlanmayan internete sahibim. cuma günü bana port talebinin kapandığını yeni talepte bulunacağınızı söyledin ama yeni talebi vdsl olarak açın dememe rağmen öyle bir girişim olup olmadığı konusunda bilgi vermedin.

    şimdi şunu soracağım, bu türknet firmasının hiç mi müşteri memnuniyeti yada firma prestiji, iş etiği konularında prensibi yok. yahu teknik konuları bile hiç üzerine vazife olmamasına rağmen müşteriler araştırıyor. altyapı port tahsisi vs.. konular sizin çözmeniz araştırmanız gereken şeylerken ben araştırıyorum. en sonunda illallah ettim türknetten.

    hayatta hiç kimsenin ekmeğiyle kazancıyla oynamak adına kötü söz söylemedim, ortada bir sahtekarlık yoksa kötülemedim, yine söylemek istemiyorum ama bu şekilde müşteri oyalama taktiği yapmak, abone alana kadar olmayan altyapıya var demek resmen yalancılıktır ve Türk ceza kanununda suç teşkil edecek ve ciddi yaptırımlar sağlayacak bir harekettir. 1 aydır süren abonelik süreci ve öncesinde yaşanan abonelik öncesindeki altyapı ve bağlantıya dair verilen bilgilerin olduğu zaman diliminde resmen kandırıldım. çok yazık, hem maddi hem manevi olarak kendimi kandırılmış, enayi yerine konmuş gibi hissediyorum. iyi yaklaşım = iyi hizmet demek değilmiş demekki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Wiggle

    Hizmetiniz hala açılmadıysa gözlerinin yaşına bakmayın hocam. Öncelikle btk ya sonrasında bimer e şikayet edin. Ardından sözleşmeye aykırılıktan, müşteriye yaşan yanlış bilgi vermek, kandırmak ve oyalamaktan, açılması gereken süre içinde internetin açılmamasından doğan maddi manevi zararlarınız için turknete dava açın.
    Hem firmaya hem de müşteriye yaşan yanlıs bilgi verip oyalayan müşteri hüzmeti temsilcisi kılıklı dolandırıcılara ders vermiş olursunuz.


    siz yasal işlem yaptınız mı hocam, sonuç nedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 yıldır kullandığım TTNet ve Telekom aboneligimi bugün turknete taşıdım. MH ye inşaallah pişman olmam dedim. Bana maille gönderdikleri evrakları imzalayıp 12 TL odeyerek kargoya verdim. TTNET ay sonu hesap kesiyor. 5 gün kaldı. Türknet müşteri hizmetleri cuma günü bağlantınız yapılır dedi. Süreç hakkında bilgisi olan varmı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitmachine16

    Engelliler için 45 liralık tarife var onda yalın internet ücreti ekleniyor mu?

    Yok hocam eklenmiyor. Ben sabit 45 TL ödüyorum. 60Mbit stabil. Şu an için böyle imkan sunan iss yok. Superonline TTNet diğer yerleride araştırdım engelliler için fakat en cazip TurkNet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertanx -- 25 Temmuz 2016; 17:56:52 >
  • @doominsert hocam sağ olsun yardımcı oldu, biraz önce internetim geldi. kendisine buradan da teşekkür ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat


    quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Hocam bir talep/şikayetin olursa ben buradalardayım yardımcı olmaya çalışırım. Güle Güle kullan..

    hocam bana en son özelden bana güven ben senin işini halledeceğim minvalinde şeyler yazdın. az önce Müşteri hizmetlerini aradım, geçen hafta beni arayan gülsefa hanımın, zehra hanımın dönüş yapacağına dair söz verdiklerini ama ikisininde herhangi bir dönüş yapmadığını söyledim. ahmet isimli mh temsilcisi bana sizin binanızda fiber altyapı var size hizmet veremiyoruz notu düşülmüş ekrana dedi. 15 gündür basbas bağırdığım şeye yeni haiz olmuş türknet.

    binada fiber altyapı var, gpon kutu takılı ve telekom ekiplerince tilgin modem takıldı, böylece sizin vdsl altyapınıza uygun hale geldi diye anlatıyorum ama eleman siz bu hizmeti bizden alamazsınız bizim böyle bir hizmetimiz yok, sizde fiber altyapı var diye 2 saat zırvaladı.

    yahu kardeşim abonelik alırken altyapı sorgusu yaptınız, onlarca kez teyit ettik, hatta abone olmadan önce buradan sende adres bilgileri üzerinden altyapı sorgusu yaptın tamam sıkıntı yok, port sıkıntısıda yok dedin, türknette aynı şeyi söyledi. 27 harizandan bu güne yaptığınız tek şey adıma telefon numarası çıkarmak oldu. ben sizden telefon hizmeti için abonelik almadım, ben engelli tarifeniz diğer firmalardan daha ucuz diye size müracaat ettim. sende burada iyi bir yaklaşım sergiledin ve abonelik sürecinde etkili oldun.

    1 haftadır bana bakıyorum hallediyorum diyorsun ama yaptığın birşey varsa ben henüz göremedim, bugün itibariyle neredeyse 1 aydır bağlanmayan internete sahibim. cuma günü bana port talebinin kapandığını yeni talepte bulunacağınızı söyledin ama yeni talebi vdsl olarak açın dememe rağmen öyle bir girişim olup olmadığı konusunda bilgi vermedin.

    şimdi şunu soracağım, bu türknet firmasının hiç mi müşteri memnuniyeti yada firma prestiji, iş etiği konularında prensibi yok. yahu teknik konuları bile hiç üzerine vazife olmamasına rağmen müşteriler araştırıyor. altyapı port tahsisi vs.. konular sizin çözmeniz araştırmanız gereken şeylerken ben araştırıyorum. en sonunda illallah ettim türknetten.

    hayatta hiç kimsenin ekmeğiyle kazancıyla oynamak adına kötü söz söylemedim, ortada bir sahtekarlık yoksa kötülemedim, yine söylemek istemiyorum ama bu şekilde müşteri oyalama taktiği yapmak, abone alana kadar olmayan altyapıya var demek resmen yalancılıktır ve Türk ceza kanununda suç teşkil edecek ve ciddi yaptırımlar sağlayacak bir harekettir. 1 aydır süren abonelik süreci ve öncesinde yaşanan abonelik öncesindeki altyapı ve bağlantıya dair verilen bilgilerin olduğu zaman diliminde resmen kandırıldım. çok yazık, hem maddi hem manevi olarak kendimi kandırılmış, enayi yerine konmuş gibi hissediyorum. iyi yaklaşım = iyi hizmet demek değilmiş demekki.

    Hocam, daha önce bir çok kez belirtiğim gibi bu konu hakkında kırmızı alarm üretildi, şöyle bir imkanım olsa işlemleri sağlayan ekibin kolundan tutup işlemi yaptırmak gibi bir imkanım olsa inan onuda yapardım.Bu konuda tarafımca yapılan ne gerekliyse yapıldığına dair garanti verebilirim.Diğer durumda bizim ekiplerinde gerekli temasları kurduğuna emin olabilirsin.




  • Hocam kolay gelsin öncelikle..

    Superonline kullanıyorum taahütüm ayın 15 inde bitti..

    Turknet e geçmek istediğimi müşteri hizmetlerine bildirdim..Fakat bana hattım Superonline olduğu için işlem yapamıyoruz denildi..Turk telekoma aldırmam gerekmiş..Bende 2 hafta önce Turk Telekoma başvurdum telefonumu geçirmek için..Fakat ne gelen var ne giden hiçbir ilerleme yok..Dünde aradağımda kayıt oluşturduk denildi..

    Öncelikle hattım ne zaman türk telekoma geçer?
    Geçtikten sonra evrakları gönderdikten kaç gün sonra internetim aktif olur.?
    Son olarakta modemi kendimizmi temin edeceğiz..
    Teşekkürler.
  • Safe Zone kullanıcısına yanıt
    Merhaba Dostum, TT'nin iş akışını bilmediğimiz için tt'nin geçiş süesi ne kadar sürer bilemiyorum.

    Hizmet akticasyonu normal şartlarda 7 iş gününde tamamlanmaktadır.
    Modemi isterseniz TurkNet'tende alabilirsiniz ama ücreti ek olarak yansımaktadır. Kendi modeminiz varsa o modemlere kullanabilirsiniz.
  • hocam merhaba. fatura ile ilgili bi sıkıntım vardı. müsait olduğunuzda özel dönüş yapabilir misiniz oradan sorayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hugo__mboy -- 26 Temmuz 2016; 10:07:14 >
  • Bende turknete geçtim hattım 75mps destekliyo ttnetin modemini kullanıyorum hızım kablosuzda 30-35 seyrediyor modemi değiştirsem hızım artarmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirinmustafa

    Bende turknete geçtim hattım 75mps destekliyo ttnetin modemini kullanıyorum hızım kablosuzda 30-35 seyrediyor modemi değiştirsem hızım artarmı

    Pc de speed testte kaç çıkıyor?
  • ertanx kullanıcısına yanıt
    PC de kabloyu takarak denemedim
  • Birde bu speedtestin ios uygulaması hızı yüzde yüz doğrumudur
  • Bu firmaya bulaşmayın arkadaşlar. Günlerdir oyalıyorlar. Dün aradım port tahsisi yapıldı sadece onay işlemi kaldı dediler. Bugün aradım ve söyledikleri şey şu: "Malesef bulunduğunuz bölgede vdsl hizmeti bulunmuyor isterseniz adsl olarak hizmetinizi başlatabiliriz.". Ettiğim masraflara(elektrikçi çağırdım, üstüne kargo masrafı çıktı) yazık oldu. Bu firma yüzsüz bir firmadır. Başvururken bakın bir sorun olmaz değil mi boş port var ve bina desteklediği kesin değil mi diye o kadar sordum. Önce oyaladılar sonra port sorunu çıkardılar şimdi de vdsl yok diyorlar. Yazık o kadar beklediğime o kadar ettiğim masrafa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sage12 -- 26 Temmuz 2016; 16:31:20 >
  • Online İşlem Merkezi'nde upload miktarımı göremiyorum. O da mı kotaya sayılıyor. Çünkü hesapladığımdan yüksek ilerliyor kota.
  • 
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.