Şimdi Ara

Yetkili servis mi Sanayi mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
16.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sizce yetkili sevis mi kullanılmalı yoksa sanayi mi? Arabam peugeot 206 ve 80000 bakımını yaptırmam lazım. Bugüne de kadar tüm bakımlarını yetkili servisinde yaptırdım. Bu sefer sanayi de mi yaptırsam diye düşünüyorum. Sizce çok bir fiyat farkı olur mu? (Yetkili servis 250 YTL diyor) Bir de tanıdığım servis yok. Normal servisler güvenilir mi? Görüşlerinizi bekliyorum Bir de güvendiğiniz tanıdık peugeot servisi varsa çok iyi olur. Teşekkürler



  • quote:

    Orjinalden alıntı: yazıtura

    Sizce yetkili sevis mi kullanılmalı yoksa sanayi mi? Arabam peugeot 206 ve 80000 bakımını yaptırmam lazım. Bugüne de kadar tüm bakımlarını yetkili servisinde yaptırdım. Bu sefer sanayi de mi yaptırsam diye düşünüyorum. Sizce çok bir fiyat farkı olur mu? (Yetkili servis 250 YTL diyor) Bir de tanıdığım servis yok. Normal servisler güvenilir mi? Görüşlerinizi bekliyorum Bir de güvendiğiniz tanıdık peugeot servisi varsa çok iyi olur. Teşekkürler

    hocam 80 binde periyodik bakım harici deişecek olan varmı ama sadece periyodik bakımsa sanayiide yaptırman daha mantıklı
  • Sanayide iyi bi usta...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: __RaVe__®


    quote:

    Orjinalden alıntı: yazıtura

    Sizce yetkili sevis mi kullanılmalı yoksa sanayi mi? Arabam peugeot 206 ve 80000 bakımını yaptırmam lazım. Bugüne de kadar tüm bakımlarını yetkili servisinde yaptırdım. Bu sefer sanayi de mi yaptırsam diye düşünüyorum. Sizce çok bir fiyat farkı olur mu? (Yetkili servis 250 YTL diyor) Bir de tanıdığım servis yok. Normal servisler güvenilir mi? Görüşlerinizi bekliyorum Bir de güvendiğiniz tanıdık peugeot servisi varsa çok iyi olur. Teşekkürler

    hocam 80 binde periyodik bakım harici deişecek olan varmı ama sadece periyodik bakımsa sanayiide yaptırman daha mantıklı


    yok hocam, periyodik bakım sadece. tanıdığın servis falan var mı?




  • Sanayilerde çok iyi ustalar var gerçekten. Hatta uzun yıllar yetkili servislerde çalışıp ayrılmış kendi işini yapan ustalarda var. Sanayide araştırırsan mutlaka böyle bir usta bulursun. Bence arabanın garantisi süresi dolduktan hiç yetkili servislere götürme, Sanayide işlerini daha ucuza ve uğraşmadan halledersin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: baran özden

    Sanayilerde çok iyi ustalar var gerçekten. Hatta uzun yıllar yetkili servislerde çalışıp ayrılmış kendi işini yapan ustalarda var. Sanayide araştırırsan mutlaka böyle bir usta bulursun. Bence arabanın garantisi süresi dolduktan hiç yetkili servislere götürme, Sanayide işlerini daha ucuza ve uğraşmadan halledersin.


    hocam bende öyle düşünüyorum da işte tanıdık fln lazım yoksa yetkili servislerin mantığı belli. yapılabilicek maksimum işlemi yapıp maksimum parayı koparmak.
  • Benim araç garantiden bi çıksa bi daha servise uğramıycam... Çok pahalı...
  • Eşe dosta sorun yakınlarınızdan birinin tanıdığı iyi bir usta mutlaka vardır.Bazı işleri servis harici yaptırmak daha mantıklı.Ben geçen sen toyota aracıma serviste arka amortisör sordum çiftine 280ytl dediler.Monreo nun yetkili satıcısından orjinal amortisörleri çifti 110 ytl ye aldım tamici arkadaşımda 30 ytl aldı aradaki farkı kıyaslayın.
  • garantisi yoksa arabanın normal başka bir servise yaptırabilirsin. Benim başıma geldi anlatayım, arabada gaza sonuna kadar basınca araba ileri atılıyor sonra hızlanmıyordu. Bunun nedenini ögrendim kötü yakıt almışım yakıt sensörü bozulmuş. Parçayı değiştirecektik yetkili servis parçaya 500 YTL fiyat çekti, işçilikle beraber 700 YTL dedi. Başka bir servise gittim orada da AYNI parça için, aynı orijinal parçası güzmle gördüm bunu arabadan çıkarttılar ğarçayı sonra aynısını sağlam olanını taktılar, parça için 250 YTL işçilik le beraber 300 YTL ye mal oldu. Birisi 700 diyor diğeri 300 diyor. Yani aradaki farka bakar mısınız. O günden sonra bakımları filan normal serviste yaptıyıroum. Kabortalık bir iş olursa o zaman yetkili servise gidilebilir. Çünkü bu sanayideki servisler baska boyacılarla anlasıyor işleri öyle hallediyorlar. Sonra boyacı işini kötü yapınca sucu boyacı ya atıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Postal_Phreak -- 10 Ocak 2007; 13:48:57 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Postal_Phreak

    garantisi yoksa arabanın normal başka bir servise yaptırabilirsin. Benim başıma geldi anlatayım, arabada gaza sonuna kadar basınca araba ileri atılıyor sonra hızlanmıyordu. Bunun nedenini ögrendim kötü yakıt almışım yakıt sensörü bozulmuş. Parçayı değiştirecektik yetkili servis parçaya 500 YTL fiyat çekti, işçilikle beraber 700 YTL dedi. Başka bir servise gittim orada da AYNI parça için, aynı orijinal parçası güzmle gördüm bunu arabadan çıkarttılar ğarçayı sonra aynısını sağlam olanını taktılar, parça için 250 YTL işçilik le beraber 300 YTL ye mal oldu. Birisi 700 diyor diğeri 300 diyor. Yani aradaki farka bakar mısınız. O günden sonra bakımları filan normal serviste yaptıyıroum. Kabortalık bir iş olursa o zaman yetkili servise gidilebilir. Çünkü bu sanayideki servisler baska boyacılarla anlasıyor işleri öyle hallediyorlar. Sonra boyacı işini kötü yapınca sucu boyacı ya atıyorlar.


    o orjinal parça değildir orjinal parçayı(butun firmalar için geçerli) sadece yetkili servis satabilir.,

    Bence yetkili servis daha avantajlı.En azından toyota firması için avantajlı. sanayideki kaliteli özel servisle yetkili servis arasında çok para fark etmiyor. Üstüne üstlük kafamda rahat. Yetkili servisteki ustalar surekli eğitime gidiyor.

    sanayideki normal servisle yetkili servis arasında para olarak çok fark var. Ama deger bence.Sanayidekiler arabadan anlamıyor. Abi şu parçaları fazla koymuş fabrika, diyen usta gordum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnreaCHaBLe -- 10 Ocak 2007; 15:25:30 >




  • parça orijinal yetkisiz servis lerde satabiliyor ben parçayı kendim kontrol ettim araçtan çıkan parçanın aynısını taktılar aynı marka idi aracım mercedes



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Postal_Phreak -- 10 Ocak 2007; 16:44:12 >
  • ayrıca toyota servislerini bilmiyorum ama mercedes servislerinden saat başı 30 euro idi en son işçilik ücreti alınıyor, adamlar orada oynalanıyor sohbet ediyor size o sırada çay kahve ikramı yapılıyor tabi başka bir bölümde aracınızın başında da duramıyorsunuz, ondan sonra fazla fazla para alınıyor. Bu diğer servislerde de olur sanıyorum sonucta insan hali işçiler istediği gibi işi uzatabilirler
  • Merhabalar...Eğer İstanbul da iseniz size benim peugeot 106 aracımı 5 yıl götürdüğüm, 163 bin km e kullanıp bir kere bile yolda kalmadığım,çok memnun olduğum ustamı önereceğim.Bostancı Oto Sanayi sitesinde UYGUN PEUGEOT CİTROEN SERVİSİ...Mustafa usta.Arabamı sattıktan sonra yeni clio aracımın yetkili servise götürdüm ve pahalı fiyat, özensiz hizmet nedeniyle tekrar buraya getirmeye başladım...

    80.000 km bakımınızın sorunsuzca yapılması dileğiyle..
    Saygılar...
  • Merhaba, 1,5 yıl önce 97 model Bradway marka aracımın su devir-daim motoru bozulmuştu. Yetkili Renault Servisine götürdüm; 125 ytl'ye yakın bir ücret istediler. Ben de yetkili servise, takacakları yedek parçanın markasını bir kağıda yazmalarını, fiyat araştırması yapmak istediğimi söyledim. Yedek parçanın markasını öğrendikten sonra sanayide özel bir Renault servisinde işçilik masrafı da dahil 45 ytl'ye parçayı değiştirdim. Bence sıfrı km araçlar garanti sürelerince servise gitmeli. Garanti süreleri bitmiş araçların ise bu işten anlayan tecrübeli bir ustaya gösterilerek bakımları yapılmalı...
  • serviste kendimi bi garip hissediyorum doğrusu..

    maslak olsun ümraniye olsun kafa dengi sağlam ustalarım var ve o sıcak ortam bana daha rahat geliyor
  • Çoook abartı parça ve işçilik fiyatları ile, bu işçiliğe deymeyecek, stajyerlerin yaptığı (daha çok yapamadığı) bi arabayı çook uzun bi süre beklemektense, sanayide 1-2 günümü harcarım, güvendiğim yıllarca şaşmadığım ustama götürürm, çook daha ucuza çok daha kaliteli iş çıkarır..
    parça olayına gelince, üzerinden çıkan parçanın bire bir aynısından takabiliyorsunuz.. özel servisten özel servise değişiyor bu.. parçaların yan sanayileri de var tabiyki ama, araba ciddi bi mevzudur.. ona nasıl bakarsanız o da size öle bakar ( :
  • Araç alıyorum expertize sokacağım aracı yetkili servis 300 tl dedi sanayide 100 tl'ye yaptırabilme imkanım var.Yetkili servisin artısı nedir?Sizce nereye götürsem daha sağlıklı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanayide usta tanınış iyi bir ustaysa neden olmasın
  • Keainlikle ve kesinlikle sanayi. Geçen ay aracımı Nissan yetkili servis Gülan Altunizade'ye götürdüm, motoru çamur vsden koruyan karter muhafazasının ebatını doğru seçmedikleri ve üstüne üstlük vidalarını da takmayı unuttukları için kapak bombeli duruyor. Tamirden anlamadıkları gibi taktıkları parçaları bile tam yerleştirmiyorlar. Kesinlikle ustaya götürün.
  • ben yetkili servise götürme taraftarıyım. yılda 200 tl bakımına fazla para ödesem ne olacak 10 yılda 2000 tl eder. kafam rahat binerim. araba bir kere sanayiye düştü mü toplamak imkansız oluyor.

    ustaya götürsen yanlış iş yapsa başın ağrısa sorun çıksa yapabileceğin tek şey bir daha o ustaya gitmemek olur. yetkili serviste yanlış iş yapan adamın bi tarafından kan alırlar.

    anlamıyoryum insanları . kafası rahat olsun derdim olmasın diye yılda 1000-1500 tl kaskoya gözü kapalı para verir, kafam rahat olsun diye servise yılda 100 tl fazla para vermez.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.