Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
5.986
Cevap
101
Favori
514.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deorro4


    quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    Toyota diye okudum girdim.
    Fotolara baktım honda bu dedim. Sonra kendimi honda olduğuna kabul ettirdim. Mesajları okudum Ismi de çok uygun tam bir honda hatta bu mesajı yazarken toyota olduğunu yine unuttum.
    Bu kadar da tasarım çalınmaz.

    Vallahi neden bilmiyorum ama banada aynisi oldu

    Hııı çok komik, gülmekten karnımız yırtılacak...Şu boş muhabbeti artık kesseniz, diyen çoktur. Gidin muhteşem tasarımlı Civic HB forumlarında eğleşin, size ne elalemin Toyota' sından?!...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Mevcut aracım dizel, ekonomisinden memnunum ancak ülkemizde dizel motor farkı fiyata haddinden fazla yansıyor. Hele turbo benzinli motorlar bu denli yaygınlaştıkça, 150-200 bin kilometrede kendini amorti edecek bir bedeli (10-15-20 bin) fazladan ve peşinen ödemek mantıktan uzaklaşmaktır diye düşünüyorum...Toyota C-HR özelinde düşünürsek, 1.4 dizeli şahsen tercih etmem, 1.6 sı iyi olurdu ancak Toyota' nın dizel motorlarla uyumlu iyi bir AT u da yok, multimod tercihim olmaz...

    Yerleşik ''Dizel olmadıktan sonra neye yarar?'' anlayışının etkisiyle benzinli fiyatının makul tutulacağını umduğum için 1.2T + CVT benim için optimal seçenek olacaktır diye düşünüyorum...

    Kullandığın araç nedir hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Juke'a rakip bir araç bu.

    1.2 Turbo
    1.4 D4D ile gelir ülkemize herhalde.

    1.4 D4D motora 2, 3 turbo takılıp 200 bg güç ve 500 nm tork yapsalar deli satar değil mi hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stonewall

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Juke'a rakip bir araç bu.

    1.2 Turbo
    1.4 D4D ile gelir ülkemize herhalde.

    1.4 D4D motora 2, 3 turbo takılıp 200 bg güç ve 500 nm tork yapsalar deli satar değil mi hocam?

    Ralliye mi katılacak amaç ne ki. 1.2 116 beygir 185 tork 4.9 ortalama yakıt tüketimi mantıklı seçim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stonewall

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Juke'a rakip bir araç bu.

    1.2 Turbo
    1.4 D4D ile gelir ülkemize herhalde.

    1.4 D4D motora 2, 3 turbo takılıp 200 bg güç ve 500 nm tork yapsalar deli satar değil mi hocam?

    Sanmıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deorro4


    quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    Toyota diye okudum girdim.
    Fotolara baktım honda bu dedim. Sonra kendimi honda olduğuna kabul ettirdim. Mesajları okudum Ismi de çok uygun tam bir honda hatta bu mesajı yazarken toyota olduğunu yine unuttum.
    Bu kadar da tasarım çalınmaz.

    Vallahi neden bilmiyorum ama banada aynisi oldu

    Honda veya Toyota ne farkeder ikisi de iyi marka Türkiye de üretim. Gözalıcı tasarım. Güzel motor. Yaygın servis. Sorunsuzluk, senin Subaru 100 km de 12 litre yakar bu araç 5 litre Cupe High Rider kıskananlar çatlasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Ben 2000cc aracimla 11 litre yakiyorum yakittan memnunum

    O kismi 1.3 motorlu corollasiyla 8 litre yakanlar dusunsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deorro4

    Ben 2000cc aracimla 11 litre yakiyorum yakittan memnunum

    O kismi 1.3 motorlu corollasiyla 8 litre yakanlar dusunsun

    Bu aracın 4*4 ü Subaru dan alına bilir. Subaru xv 1.6 motoruyla 10 litre yakarken sizin araç 2.0 motor ile 11 litre iyiymiş ama artık Porsche bile 10 litre yakmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada bu aracın satışa çıkması 2017 yi bulacak sanırım hüsranlardayım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Mevcut aracım dizel, ekonomisinden memnunum ancak ülkemizde dizel motor farkı fiyata haddinden fazla yansıyor. Hele turbo benzinli motorlar bu denli yaygınlaştıkça, 150-200 bin kilometrede kendini amorti edecek bir bedeli (10-15-20 bin) fazladan ve peşinen ödemek mantıktan uzaklaşmaktır diye düşünüyorum...Toyota C-HR özelinde düşünürsek, 1.4 dizeli şahsen tercih etmem, 1.6 sı iyi olurdu ancak Toyota' nın dizel motorlarla uyumlu iyi bir AT u da yok, multimod tercihim olmaz...

    Yerleşik ''Dizel olmadıktan sonra neye yarar?'' anlayışının etkisiyle benzinli fiyatının makul tutulacağını umduğum için 1.2T + CVT benim için optimal seçenek olacaktır diye düşünüyorum...

    Kullandığın araç nedir hocam

    Clio...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Mevcut aracım dizel, ekonomisinden memnunum ancak ülkemizde dizel motor farkı fiyata haddinden fazla yansıyor. Hele turbo benzinli motorlar bu denli yaygınlaştıkça, 150-200 bin kilometrede kendini amorti edecek bir bedeli (10-15-20 bin) fazladan ve peşinen ödemek mantıktan uzaklaşmaktır diye düşünüyorum...Toyota C-HR özelinde düşünürsek, 1.4 dizeli şahsen tercih etmem, 1.6 sı iyi olurdu ancak Toyota' nın dizel motorlarla uyumlu iyi bir AT u da yok, multimod tercihim olmaz...

    Yerleşik ''Dizel olmadıktan sonra neye yarar?'' anlayışının etkisiyle benzinli fiyatının makul tutulacağını umduğum için 1.2T + CVT benim için optimal seçenek olacaktır diye düşünüyorum...

    Kullandığın araç nedir hocam

    Clio...

    Geçen hafta sonu dizel otomatik 2015 clio vardı elimde. Motor çok başarılı ama şanzıman çok kararsız kalıyor. Multimedya güzel donanım güzeldi. Konfor yol tutuş yüksek hızda pek güven vermiyordu ama megan 110 beygirlik dizel otomatik iyi bir seçim olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracın piyasaysa çıkması 2016 ARALIK. Performans modeli üretilmesi planlanıyormuş. http://m.ototeknikveri.com/haber/7121/toyota-c-hr-icin-performans-versiyonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota' ya, yıllardır direttiği yetersiz 1.4 dizel motor ve MM şanzımanından sonra bir negatif puan daha!...Neredeyse 1 yıl sonra çıkacak aracın, sanki birkaç haftaya piyasaya sürülecekmiş gibi resmi siteden deklare edilmesini ticari edebe aykırı buluyorum...

    Bu Japonlar bir tuhaf; Honda' nın da pazarlama konusundaki saçmalıklarına tepkili biri olarak, sanırım Japon defterini kapatıp tümüyle Avrupalı üreticilere yöneleceğim. Zaten diğerleri ne yaparsa yapsın, otoritelerce belli başlı kriterler bakımından en fazla ''Avrupalı rakiplerine yakın'' payesini elde edebiliyorlar; maliyet bakımından da bir avantaj olmadıktan sonra ne anlamı kalıyor?. Sözgelimi Jazz' ın fiyatı nedir Allah aşkına, ne satıyorsunuz?!...
  • https://youtu.be/0INHbZX5kho



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haunt54 -- 14 Mayıs 2016; 16:09:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • haunt54 H kullanıcısına yanıt
    Paylaşım için teşekkürler, zaman geçtikçe daha fazla ısınmaya başladım araca, inş iç tasarımı da güzel olur.arka kapı açma kulpunun gizli tasarımı hafiften coupe izlenimi veriyor sanki

    Arkadaşlar daha once verildiyse kusura bakmayın; aşağıdaki linkte güzel bir foto galersi var, baktıkça daha çok sevdim, 1.2 turbo 133hp cvt otomatik seçeneği olacak diyor, sanırım ülkemizde bu seçenek olacakmış ilk başta, direk talibim
    http://www.cnet.com/roadshow/pictures/toyota-chr/
    http://www.cnet.com/roadshow/auto/2017-toyota-c-hr/

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu yakınlarda araba almayı planlıyorum.Toyota C-HR fazlasıyla aklımı çeldi.Nissan Juke'un ebatları şehir içi yaşam için cazip ama tasarım olarak fazlasıyla çocuksu olduğu için Toyota C-HR iyi bir alternatif olarak gözüme çarpıyor.Zaten C-HR'ın hedaf kitlesi genç,dinamik, bekar şehir insanları anladığım kadarıyla.Toyota'nın twitter hesabından aldığım cevaba göre araç 2016 sonunda sayışta olacak.Fakat bunun ben ellerinde ki araçları azaltmak için yaptıkları bir taktik olduğuna inanmak istiyorum Sanırım Honda H-RV'nin de satışı bekleniyor.
    İnternette denk geldiğim yeni bir videoyu aşağıda ki linkten izlemenizi tavsiye ederim.Madrid Otomobil fuarında yapılan bir röportaj sırasında ,standa arka planda yeni bir reklam videosu dönüyor ( Henüz her hangi bir mecrada yer almıyor bu yeni reklam ).Reklamda C-HR'ın dinamikliğine,seri oluşuna değiniliyor.Ayrıca iç mekana ait kısa görüntülerde mevcut


    https://youtu.be/Po9UMFd8Rc4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deryadeniz76

    Paylaşım için teşekkürler, zaman geçtikçe daha fazla ısınmaya başladım araca, inş iç tasarımı da güzel olur.arka kapı açma kulpunun gizli tasarımı hafiften coupe izlenimi veriyor sanki

    Arkadaşlar daha once verildiyse kusura bakmayın; aşağıdaki linkte güzel bir foto galersi var, baktıkça daha çok sevdim, 1.2 turbo 133hp cvt otomatik seçeneği olacak diyor, sanırım ülkemizde bu seçenek olacakmış ilk başta, direk talibim
    http://www.cnet.com/roadshow/pictures/toyota-chr/
    http://www.cnet.com/roadshow/auto/2017-toyota-c-hr/

    Turkiye ye 1.2 115 beygirlik motor secenegi var.
    Digerleri vergi dilimine takiliyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • fiyat bilgisi ne olur acaba bunun?
  • Henuz fiyat aciklamasi yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • haunt54 H kullanıcısına yanıt
    Renklerle ilgili bilginiz var mı? C-Hr'a özel bir renk düşünülüyor mu acaba ? Raw4'ü referans almak mantıklı mı renk konusunda ? Bu sene bir çok araç koyu mavi renk opsiyonu ile çıktı mesela .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.