Şimdi Ara

sıralı sistem lpg ile ilgili tüm sorularınız cevap bulacak (106. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.391
Cevap
17
Favori
323.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ustainci
    merhaba
    aracınız 60 dereceye gelmesine rağmen lpg ye geçmiyor ise regülatrün su bağlantılarını kontrol edin.regülatörün ısınmasında bir geçikme olabilir su yollarındaki bir sıkıntıdan ötürü..
    saygılarımla.
    herkese meraba
    ac öncel bey benim size bir sorum olacak yanıtlarsanız çok memnun olurum
    benim araç passat 1.8t 150hp aracı yeni aldım üzerinde landi renzo kit takılı aldığımda yeni takılmıştı konya bayısı takmıştı ben aracı konyadan alıp gaziantebe geldim.araştırdım burdada bayısı varmış sevindim.bir şikayetim yok ama benim önceki aracımda aynı passat 1.8t 150 hp idi ondada easy jet
    marka kit takılıydı 200.000km yol yapıldı tık demedi ondan da çok memnun kaldım.şimdi ikisinide kullanmış biri olarak benim eski araç çok çabuk lpg ye geçiyordu.sabahları kış soğugunda evden çıkınca işyeri 1km. işyerine gelmeden yaklaşık 500-600metrede lpg ye geçiyordu.motor sıcakkende marşa basdıktan hemen sonra geçiyordu.şimdiki arabam ise evden çıkıyorum işyerine geliyorum hala geçmiyor devam ediyorum yaklaşık 2km.gibi geçiyop lpg ye sıcakkende yine birsüre sonra geçiyor 200-250 metre gibi.bende burdaki[gaziantep] servise gittim normal dedi derecesini biraz düşür dedim baktı 40 derece daha aşağı düşüremeyiz dedi ama arabanın kendi sıcaklık göstergesi 60 derecede oluyor lpg ye geçtiğinde acaba sıcaklık istenilen değere geldiğinde birde arada zaman mı var.varsa zaman iptal edilebirmi yada sıcaklık biraz aşağı çekilebilir mi.bizde kısa mesafe gitgel çok olduğu için benzini çok yakıyor.bunun dışında memnun
    vereceğiniz cevap için şimdiden teşekkür ederim.






  • merhaba
    sanırım olgun oto ile aranızda bir yanlış anlaşılma sz konusu.onlar size tankı yerli kullanacaklarını sylemişlerdir regülatrün yerli kullanımı sz konusu olmaz.tank bilindiği üzere tüm markalar tarafından yerli kullanılmaktadır yurt dışından tank ithalatı yok.bu yanlış anlışlmayı giderin derim.
    bunun haricinde syleyebilecek başka da bir şey yok zaten olgun oto landirenzonun türkiye disbiritörü dür bu nedenle herhangi bir maduriyetinizde olmaz.şimdiden hayırlı olsun dileklerimle.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: cemozbektrt

    Sayın öncel selamlar Ankara da yaşıyorum olgun lpg yi aradım regulator ve tankı yerlı takacaklqrını ama garantı kapsamında oldugunu ve de blue dediğiniz kiti takacaklarını soylediler ford ka 1.3 cityaracım var acaba sorun yaşarmıyım ya da bir öneriniz varmıdır bana sistem olaraka sormam ya da yönlendirmem gereken bir konu varmıdır şunu yaptınız mı gibi bir de fiyat olarak pm de atarmısınız bana çok teşekkür ederim ilginize sağolun




  • merhaba
    işin açıkcası size yardımcı olabilmek için aracı grmek gerekiyor.anlattıklarınızdan yola çıkarak tek bir nedene odaklanabilmek zor.lpg den olabileceği gibi bor la ilgili de bir sorunda olabilir.bulunduğunzu ili belirtirseniz ve lpg kitnizin markasını sizi ynlendirebilme şansım olabilir.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: maksimu_s

    Merhabalar,

    benim Opel Corsa 1.2 16V aracıma lpg taktırdım 40000 km oldu fakat uzun bir süredier araç sabah ısınmadan daha doğrusu devir saati 1 in altına inmeden gaz yemiyor.ara sıra kendiliğinden stop ediyordu ama serviste bir ara Carbon Clean yapmışlardı bu halloldu. ama hala ga yememe durumu devam ediyor ..servis defalarca baktı.. Geçenlerde gazı tamamen kapatıp sadece benzinle gittim bir depo bitirdim...
    bu süreç içinde araç kendine geldi ve hiç problem kalmadı..daha sonra gazı açtım, sabah çalıştırdığımda yine aynı problem ...kafayı yiyeceğim..lpg serviste daha önce bakmıştı anlamamıştı...
    Araçta kaliteli bor katkı malzemede var...
    O servisten o servise dolaştırıp sallam sözleri duymakta istemiyorum...
    yardımcı olabilirseniz sevinirim... Şimdiden teşekkürler...





  • Sorunu çözebilecek, tavsiyede bulunabilecek birisi?


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanyasar


    Merhabalar, bende 2006 model punto 1.4 var. 2 ay önce brc sıralı sistem taktırdım. İlkbaşlarda aracın çalışması normaldi ama sonradan sabah ilk çalıştırdığımda motor benzide iken titremeli çalışıyor. Lpg ye geçince motor normale dönüyor ama 3000 devirde lpg de yine titreme ve ani kesilmeler oluyor. Araçta lamda sensörü ve katalitik konvektör arıza lambası yanıyor. Bu problemle karşılaşan oldumu? Teşekkürler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanyasar

    Merhabalar, bende 2006 model punto 1.4 var. 2 ay önce brc sıralı sistem taktırdım. İlkbaşlarda aracın çalışması normaldi ama sonradan sabah ilk çalıştırdığımda motor benzide iken titremeli çalışıyor. Lpg ye geçince motor normale dönüyor ama 3000 devirde lpg de yine titreme ve ani kesilmeler oluyor. Araçta lamda sensörü ve katalitik konvektör arıza lambası yanıyor. Bu problemle karşılaşan oldumu? Teşekkürler.



    Aracınınıza bence montajda düzgün kalibrasyon yapılmamış ve 2 ay sonun da yanlış kalibrasyona bağlı olarak LTF değerleriniz bozulmuş, aracın kendi ecusu (beyni) restlenmeli yeniden ltf değerleri oluşmalı, 2 ay fakir karışımla çalıştıysa LTF değerleri + yönde bozulmuştur, bu sefer benzinde çalışırken boğuluyor araç...
    .. Arıza lambasının sürekli yanması zengin yada fakir karışımla çalıştıgına işarettir , ve uzun süre böyle bindiysen arabaya Benzin yani araç ecu sundaki SFT (short fuel trim) ve LTF (Long fuel trim) ayarları sapıtmış zengin karışımla çalışıyorsa eksi değerlere , fakirle çalışıyorsa artı değerlere yükselmiştir.

    Benim tavsiyem Benzin ecusunu resetlemek, sonra 40-50 km benzin le gezip BRC den anlayan bir ustaya güzel bir kalibrasyon yaptırmak.
    Arıza lambası tekrar yanarsa en kısa sürede tekrar ayarlarla oynayıp doğru ayar bulunmalı uzun vadede tekrar aynı sorunlar tekerrür edebilir..

    Fiat araçların ecu su nasıl resetleniyor bilgim yok , servislerde yapılıyordur maliyet yüksek çıkarsa , araca lpg siz olarak sadece benzinle 300-400 km binmek te LTF yi düzeltir makul değerlere çeker.. Benim araçta Honda da akü kutupbaşı çıkarılp tekrar takılıyor , araç sonra benzinde 5 dk rolantide hiçbir elektrikli aksam açılmadan çalıştırılıyor, yeni sıfırlanmış ltf değerlerine dönüyor araç, ama her araçta böyle değil , mesela opellerde böyle kolay olmadıgını biliyorum... Ben lpg ci falan değilim , sadece bu işlere meraklıyım , ustalardan bir cevap daha gelir , ama benim dediklerimi de yabana atma :)




  • Ha bu arada 3000 devirdeki titreme anında bir test yapabilirsin , devirli olarak giderken titreme yaptığı anda hemen çok kısa sürede aracı kenara çekip , kaptu aç ve regulatöre elle , eğer aracın çalışma sıcaklığına göre (80-90 derece) soğuksa , ki sen bu işleri yapana kadar ısındığını (kaputu açmak, durmak...) kabul edersek , regulatörün su bağlantılarında sorun vardır ve çok gaz ihtiyacında gerekli buharlaştırmayı yapamıyordur. mesela regulatör kalorifer peteğine (küçük ısıtma peteği) seri bağlı ise , ve kalorifer peteği biraz tıkalı ise buradan geçen su debisi düşük olacak ve çokgaz ihtiyacında gerekli buharlaştırmayı yapamıyacaktır... (sizin araç yenidir petek tıkalı sanmıyorum ama yanlış yerden su alınmış olabilir, örnek olarak verdim)

    işallah basit bişeydir çözülür ,, bence bunlardan biridir hallolur diye umut ediyorum...
  • SCENIC II araca lpg montajında sorun oldu mu?
  • selam arkadaşlar 2007 vectra ya lpg taktırmayı düşünüyorum. Ancak çok farklı şeyler söyleniyor. Twinport lpg ye uygun değil , motor kurum bağlıyor, 2 senede siboplar gidiyor v.s. konu hakkında bişlgisi olan varmı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gg676

    selam arkadaşlar 2007 vectra ya lpg taktırmayı düşünüyorum. Ancak çok farklı şeyler söyleniyor. Twinport lpg ye uygun değil , motor kurum bağlıyor, 2 senede siboplar gidiyor v.s. konu hakkında bişlgisi olan varmı.


    Ben de merak ediyorum bu soruyu, bilen birilerinden cevap bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark


    quote:

    Orijinalden alıntı: gg676

    selam arkadaşlar 2007 vectra ya lpg taktırmayı düşünüyorum. Ancak çok farklı şeyler söyleniyor. Twinport lpg ye uygun değil , motor kurum bağlıyor, 2 senede siboplar gidiyor v.s. konu hakkında bişlgisi olan varmı.


    Ben de merak ediyorum bu soruyu, bilen birilerinden cevap bekliyoruz

    sayın ac öncel benim sorum biraz daha genel olucak.lpg uyumu araba markalarına göre ciddi farklar gösteriyormu.forumlardan takip ettiğim kadarıyla fransız menşeyli araçlardan oldukça şikayet var.japon kullananlarsa oldukça memnun(ki benimkide nissan).bu ayrımı bi uzman olarak yapabilirmisiniz.yoksa herşey hakkaten ustadamı bitiyor.




  • merhaba.
    her şeyden nce avrupa ülkelerinde ve ülkemizde opel müşterilerine sıfır km lpg li araç teslim etmektedir ve landi renzo ile anlaşmalıdır.2009 yılında landi renz disbiritrü olgun oto'yla yapılan anlaşmayı netten bulabilirsiniz.burdan hareketle opelin tüm modellerine insigna dahil lpg döönüşümü yapılabilmekte ve pelde bunu garanti etmektedir.hiç bir terettüt duymadan ilinizdeki landi renzo bayisi ile grüşüp montajınızı yaptırabilrsiniz.
    saygılarımla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: gg676

    selam arkadaşlar 2007 vectra ya lpg taktırmayı düşünüyorum. Ancak çok farklı şeyler söyleniyor. Twinport lpg ye uygun değil , motor kurum bağlıyor, 2 senede siboplar gidiyor v.s. konu hakkında bişlgisi olan varmı.
  • merhaba
    konuyu şu şekilde özetleyebiliriz.kalitesi ve teknik verileri yetersiz olan lpg kitleri araçlara ve motr yapılarına göre farklı sonuçlar gsterebilmektedir.bu markaların bazı araç gurubunda çıkardığı sorunlarda ne yazıkki tüm lpg sistemlerine yüklenmektedir. kaliteli bir marka tüm araç guruplarında sorunsuz bir şekilde çalışabilir.
    kısacası sıralı ateşleme sitemine sahip tüm benzinli araçlar hangi ülke mş li veya kaç beygir gücünde olursa olsun lpg dönüşümü yapılabilmektedir.burada kullanıcıların dikkat etmesi gereken tek nokta seçecekleri markadır.ilk montaj maliyetini bir kaç 100 tl düşük tutabilmek adına yanlış yapılan seçimler ilerleyen dnemlerde kullanıcıların başına farklı dertler açmaktadır ve ne yazıkki bu durumda lpg sistemlerine bir karalama olarak dnmektedir.kalitededen dün verilmediği sürece hiç bir sorun ve terettüt yaşamadan lpg dnüşümünü yaptırabilirsiniz.

    usta konusuna gelince; ne yazıkki sıkça duyduğumuz fakat doğru olmayan bir sözdür ''önemli olan usta''
    ben makina mühendisiyim fakat kullandığım malzemenin kalitesi ve teknik verileri araçla uyumlu olmadığı sürece her ne kadar mükemmel bir işçilik sergileseniz bile arzu edilen başarıyı yakalamak mümkün değildir.kullanılan malzemin kalitesizliğini ört bas etmek içinde bu tür yaklaşımlar geliştiriliyor ne yazıkki.bu gün lpg piyasasında faaliyet gsteren firmaların ustalarının ve teknik elemanlarının büyük bir çoğunluğu neredeyse eş düzeyde gerekli beceri ve bilgiye sahiptirler.farkı yaratan markanın kendisidir.usta montaj kurallarına uygun işini yaptıktan sonra gerisi cihaza kalır.önemli olan hata yapmamaktır.
    tabikide bilgi ve tecrübe önemli ama tek başına yeterli bir yaklaşım değil.
    saygılarımla.
    ö
    quote:

    Orijinalden alıntı: wenceremos81


    quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark


    quote:

    Orijinalden alıntı: gg676

    selam arkadaşlar 2007 vectra ya lpg taktırmayı düşünüyorum. Ancak çok farklı şeyler söyleniyor. Twinport lpg ye uygun değil , motor kurum bağlıyor, 2 senede siboplar gidiyor v.s. konu hakkında bişlgisi olan varmı.


    Ben de merak ediyorum bu soruyu, bilen birilerinden cevap bekliyoruz

    sayın ac öncel benim sorum biraz daha genel olucak.lpg uyumu araba markalarına göre ciddi farklar gösteriyormu.forumlardan takip ettiğim kadarıyla fransız menşeyli araçlardan oldukça şikayet var.japon kullananlarsa oldukça memnun(ki benimkide nissan).bu ayrımı bi uzman olarak yapabilirmisiniz.yoksa herşey hakkaten ustadamı bitiyor.




  • http://www.landi.it/layout.jsp?idz=10148&idtp=186&idvideo=15&lang=2

    merhaba yukarıdaki linke tıklarsanız reno nun fabrika çıkışlı lpg yi kullnadığını ve marka olarakta land renzoyu tercih ettiğini greceksiniz.bu da araçla ilgili herhangi bir sırunun olmadığını izah etmede yeterli olacaktır sanırım.her hangi bir terettüt duymadan dnüşümü yaptırtabilirsiniz.
    saygılarımla.

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanyy

    SCENIC II araca lpg montajında sorun oldu mu?




  • Değerli arkadaşlar 2000 model 8 valf Clio sembole Lpg takdıracağım.Benzinde Havalar soğudu. Ramses olabilir.İtalyan marka ve iyi bir usta tavsiye ettiler. Ayda 600-700 km şehir içi kullanıyorum.3km gibi kısa mesafelerde gidip geliyorum..Dizel avantajlı olmaz dediler.Bakımı,kullanımı vs daha zor ve masraflı dediler. 358 TL/Km yakıyor.Lpg 2,05 TL oldu.Kullanan arkadaşlar 1 Lt Lpg ile ş.içi kaç km yapabiliyorlar.Bilgi verirseniz sevinirim.
  • Merhabalar ben aracıma lpg taktırma aşamasındayım. Ama bir türlü karar veremiyorum. Sorun yaşamak istemiyorum.

    Aracım Mercedes CLK200 Kompressor (163BG 2000 model kırmızı motor)

    Yorum ve tavsiyelerini duymak isterim gerçekten.

    Benzer araca taktıran arkadaş varsa yardımcı olabilir mi?
  • Orijinalden alıntı: ac öncel

    merhaba
    konuyu şu şekilde özetleyebiliriz.kalitesi ve teknik verileri yetersiz olan lpg kitleri araçlara ve motr yapılarına göre farklı sonuçlar gsterebilmektedir.bu markaların bazı araç gurubunda çıkardığı sorunlarda ne yazıkki tüm lpg sistemlerine yüklenmektedir. kaliteli bir marka tüm araç guruplarında sorunsuz bir şekilde çalışabilir.
    kısacası sıralı ateşleme sitemine sahip tüm benzinli araçlar hangi ülke mş li veya kaç beygir gücünde olursa olsun lpg dönüşümü yapılabilmektedir.burada kullanıcıların dikkat etmesi gereken tek nokta seçecekleri markadır.ilk montaj maliyetini bir kaç 100 tl düşük tutabilmek adına yanlış yapılan seçimler ilerleyen dnemlerde kullanıcıların başına farklı dertler açmaktadır ve ne yazıkki bu durumda lpg sistemlerine bir karalama olarak dnmektedir.kalitededen dün verilmediği sürece hiç bir sorun ve terettüt yaşamadan lpg dnüşümünü yaptırabilirsiniz.

    usta konusuna gelince; ne yazıkki sıkça duyduğumuz fakat doğru olmayan bir sözdür ''önemli olan usta''
    ben makina mühendisiyim fakat kullandığım malzemenin kalitesi ve teknik verileri araçla uyumlu olmadığı sürece her ne kadar mükemmel bir işçilik sergileseniz bile arzu edilen başarıyı yakalamak mümkün değildir.kullanılan malzemin kalitesizliğini ört bas etmek içinde bu tür yaklaşımlar geliştiriliyor ne yazıkki.bu gün lpg piyasasında faaliyet gsteren firmaların ustalarının ve teknik elemanlarının büyük bir çoğunluğu neredeyse eş düzeyde gerekli beceri ve bilgiye sahiptirler.farkı yaratan markanın kendisidir.usta montaj kurallarına uygun işini yaptıktan sonra gerisi cihaza kalır.önemli olan hata yapmamaktır.
    tabikide bilgi ve tecrübe önemli ama tek başına yeterli bir yaklaşım değil.
    saygılarımla.
    Eline sağlık üstad bi konu ancak bukadar iyi özetlenebilir.bende zaten sizin gibi bir miühendisin çalıştığı büyük bir firmada lovato taktırarak hallettim işimi vede çok memnunum




  • Eline sağlık üstad bir konu ancak bu kadar iyi özetlenir.teşekkür ederiz
  • Değerli arkadaşlar birkaç saat önce Clio 2000 Model Sembol LPG için 2 yer ile görüştüm.Bir kaç gün içerisinde takdırmayı düşünüyorum.Vogas Plus Dual Sıralı Sistem 1000 TL/10 Tk,Lovato 1350 TL/10 Tk bu sistemleri kullanan arkadaşlar varsa bilgi verirseniz sevinirim.
  • lovato için çok ii fiyat almışın ben 1400 nakite yaptırım lovatoyu ve çok memnunum.kalite bir ürün .aracım nissan almera sedan 1.5 tekna kmde son zamlardan sonra 205 kuruş yakıyorum.yüzde 40 tasarrufum var ve çok sessiz kesinlilkle hissettirmiyo gazda veya benzinde anlamıyosun.
  • merhaba
    üstteki yazılarıma dikkat ederseniz şu an reno nun avrupada sıfır km araçlarında landirenzo yu tercih ettiğini ve bunu ilan ettiği reklam filminin linkini vermiştim.bu nedenlede sizede landi renzoyu neririm.bulunduğunuz ili belirtirsenizde sizi yetkili servise ynlendirebilirim.ama tabiki de tercih sizin.
    saygılarımla
    quote:

    Orijinalden alıntı: cimbom38

    Değerli arkadaşlar birkaç saat önce Clio 2000 Model Sembol LPG için 2 yer ile görüştüm.Bir kaç gün içerisinde takdırmayı düşünüyorum.Vogas Plus Dual Sıralı Sistem 1000 TL/10 Tk,Lovato 1350 TL/10 Tk bu sistemleri kullanan arkadaşlar varsa bilgi verirseniz sevinirim.


  • 
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.