Şimdi Ara

FİAT TİPO KULÜP (685. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
13.909
Cevap
89
Favori
2.585.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 683684685686687
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberty_15

    Hocam ben de 98 model 1.6 slx ie mpi motor bi araca sahibim. Araçta atiker marka sıralı sistem lpg var. Araçta 1. , 2. ve 3. viteste kelkinme var. Özellikle düşük devirde ve sanki öksürüyo gibi öhük öhük ediyor. Bazende 4. ve 5. viteste de oluyor. 3 kez ayar yaptırdım ama usta bu sorun geçmez diyor. Acaba başından mı savıyor anlamıyorum. Valla arabaya binesim gelmiyor. Araç yolda kelkinirken ileri geri yapıyor.

    Sanırım siz tecrübelisiniz bu tipolarda. Sorun ne olabilir acaba?

    merhaba. motorun resmini çekip atarmısınız, enjektörlerin yerine bakmak için. gaz ayarını her ustaya yaptırmamak lazım, birde bu sıkıntı benzinde olmuyor galiba?
  • Ekselans3535 kullanıcısına yanıt
    Dün sanayiye gittim 5 tl ye öğrenmiş olduk radyatördeki hangi borunun sökülmesi gerektiğini bazen tecrübeyi parayla satın almak gerekiyormuş...

    @bolvadin03 hocam bugün gün içerisinde çekeyim motorun fotosunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • liberty_15 L kullanıcısına yanıt
    Bende merak ettim doğumu yapıyorum yanlış mı? Sökülen borunun fotosunu çekermisin.
  • Birde benim şu kalorifer klepesi hakkında yardımcı olacak kimse yok mu?? Yoksa pata küte söküp öğrenecek miyim??
  • liberty_15 L kullanıcısına yanıt
    sorun yakıt hava karışımında mpi motorda bunu ayarlamak çok hassas eğer motor hava emdiği kadar yakıt ememesse böyle yapar bir ileri bir geri yapar gazdan ayağını çekince daha fazla yapar ya gaz az gidiyordur yada hava fala gidiyordur sıralı sistemle uğraşmadığım için ayarı nerdedir bilmiyorum sen ilkönce hava girişini kontrol et hava girişini daralt bi banla mesela öyle dene hava girişini daralttığında motor devri yükseliyorsa motor fazla hava aldığı için gaz ememiyordur eeğer hava girişini daralttığında motor devrinde düşüş oluyorsa yeterli gaz gitmiyordur gazı açman lazım
  • Ekselans3535 kullanıcısına yanıt
    Hocam kusura bakma foto yüklemeyi yapamıyorum bi türlü.radyatören motora doğru giden kalın bi boru var onu söktü usta.sağdaki bujinin hemen sağ yukarısına geliyor o boru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkansore53 kullanıcısına yanıt
    serkan hocam teşekkürler cevap için.deneyeyim bi dediklerinizi. Bi de bu araçların hava borusu baya bi kalın. Daha önce bora vardı bende.hava giren yer zurnanın ucu gibiydi.yani dardı.
    İnşaallah becerebilirim.bulunduğum ilçenin sanayisi de kısıtlı usta konusunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 94 1.6sx sahibiyim, motor yıkama yaptırmak istiyorum skntı yaşayan varmı yıkayanlar arasında
  • liberty_15 L kullanıcısına yanıt
    aynı sıkıntı burda da var rizede yani usta yok bende kendi işimi kendim yapıyorum dediğim gibi araç ileri geri sallıyorsa yakıt tan dolayı olma ihtimali çok yüksek tüplüde özellikle linle hava girişini kapa bakalım motor rolantide çalışırken devir yükseliyor mu
  • 1.6 slx ie ler neden bu kadar pahali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exotic.

    1.6 slx ie ler neden bu kadar pahali

    sayın exotic su anda piyasa yuksek doğal olarakda tipo satanlarda fiyatları yukseltmiş. ama sah.com a söyle bir baktım 15bin tl ye satış ilanı yayınlanan çoğu tipo pert yorgun veya dökük, ama içlerinde baz ilanlar var 14bin tl gibi o araçlar çok diri ve bakımlılar. 1996 model opel 1,6 18-20tl satılıyorsa bu tipolar 15bin tl az bile. ama yorulmamış olanlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bolvadin03

    quote:

    Orijinalden alıntı: exotic.

    1.6 slx ie ler neden bu kadar pahali

    sayın exotic su anda piyasa yuksek doğal olarakda tipo satanlarda fiyatları yukseltmiş. ama sah.com a söyle bir baktım 15bin tl ye satış ilanı yayınlanan çoğu tipo pert yorgun veya dökük, ama içlerinde baz ilanlar var 14bin tl gibi o araçlar çok diri ve bakımlılar. 1996 model opel 1,6 18-20tl satılıyorsa bu tipolar 15bin tl az bile. ama yorulmamış olanlar.

    Anladım hocam cevap için teşekkürler, 1.4 sx ie 97 modeli 7.250ye birakmistim zamanında :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20000 km önce komple motor yaptırdığoö tipo s im geçen cumartesi sübab sesi çıkardı. Tamirciye gittiğimde üst kapal istediğini emme sübablarını gaytların sıktığını söyledi ve üat kapak yatırdım araca. Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum. 20.000kmde sübabları naaıl bozar? Sizce kullanım hatasımı yoksa yapım hatasımı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 99 sx antfiriz koydum kalorifer peteğinin oaradan su geldi büyük ihtimal deldi peteği çatlak giderici koydum düzeldi şimdilik ama peteği değiştirmek istedim 100 tl işçilik istedi eleman kendim değiştirebilirmiyim peteği ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canberkemin1907

    99 sx antfiriz koydum kalorifer peteğinin oaradan su geldi büyük ihtimal deldi peteği çatlak giderici koydum düzeldi şimdilik ama peteği değiştirmek istedim 100 tl işçilik istedi eleman kendim değiştirebilirmiyim peteği ?

    sayın canberkemin1907
    15 gün önce bende tipo nun kalorifer peteğini kendim değiştirdim. söküp takmam 30dk sürdü. tamirci bana kalorifer peteği değişecek dedi ama benim petek saglam çıktı. sonra kontrol ettiğimde kalorifer muslugunun çatlamış olduğunu gördüm, muslugu değiştirip tekrar topladım. musluk 35tl..
  • Bunu nerden yaptirdiniz bana yardimcibolurmusunuz benimde ayni sorunum var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mazidag M kullanıcısına yanıt
    canberkemin1907 C kullanıcısına yanıt
    genelde musluk arıza yapar. internetten aratırsanız çıkar. Bulamaz iseniz tekrardan yazın. 5-10 civata veya vida çıkarıp takmak sorun olmaz. Peteği bile değiştirmesi basit. Gözünüzde büyümesin. Tornavida pense tutmanız yeterli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ekselans3535 -- 23 Kasım 2015; 2:20:08 >
  • Bunu nerden yaptirdiniz bana yardimcibolurmusunuz benimde ayni sorunum var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb arkafaşlar yeni bir tempracı olduğum için her akşam iş çıkışı araçla uğraşıyorum bu akşam 1 sorunu daha çözdüm tempraların kronik rolanti sorunu 20 binle 10 bin arasında değişen sonra motorun durmasıyla sonuçlanan sorun veya araç ileri geri sallama sorunu karbüratore arkadan giren küçük hortumları değiştim kaçak olmaması lazım ve en önemlisi karbüratöre hava filtre hortumunun altından giren kırmızı kablolu müşür 15 anahtarla bu müşürü çıkarıp temizleyin müşüre tek kablo girer diğer kabloyu arayıp bulun genelde koparıp farklı yerlerde bırakıyorlar onuda şaseye bağlayın rölanti sorunu bende böylece son buldu yakında karbüratörlüde turbo montajını yazacağım malzemeleri hazırlama aşamasındayım bildiğiniz turbo olmayacak 1 adet elektrikli turbo motoru 220 havalandırma motoru olabilir bulabilirsem 1 adet klima evaparatörü cooler görevi görecek ayrıca döşemeyi tamamladım elastomerik kauçuk köpükle her yeri kapladım ses araçta daha koltukları takmama ramen yüzde doksan azaldı bukadarını beklemiyordum motor sesi içeriye hiç gelmiyor neredeyse motorun çalıştığını anlamıyorum yol sesleri ise tamamen gitti sıfır passat mı biniyorum 92 yempramı işyerinde sıfır kedi var patronun ondan bile daha sessiz yol alıyorum yaptırmanızı tavsiye ederim aracınızdan zevk alacaksınız satmak istemiceksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • selam beyler. 94 model 1.6 S Tipo var. Kışın sabah işe giderken çalıştırıp kalktıktan sonra vitesi ikiye atarken vitesten diş kaçırma sesi gibi ses geliyor. Ama mesela üçe atarken gelmiyor bu ses. Araç ısındıktan sonra da gelmiyor. Şanzıman yağı vs hepsi 2 ay once deişti. Bunun nedeni ne olabilir
  • 
Sayfa: önceki 683684685686687
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.