Şimdi Ara

LOGITECH DESTEK KONUSU (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
836
Cevap
60
Favori
45.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi arkadaslar.Sadece tuşları Turkçe karakter yapmayamı yarıyor bu tuşlar..Ben ezbere bildiğim için zaten türkçe karakter olmasına gerek yok.bastınmı yazıyor.Bu tuşları istemesek ne kaybederiz.
  • kalpsiz23 K kullanıcısına yanıt
    hiçbir şey kaybetmezsiniz.
  • Arkadaşlar ürünün kalmaması söz konusu değil :) Çok kısa vakitte temin ederler.

    Telefondan aramak işleri çok daha hızlı gerçekleştiriyor.
  • Bir iki soruya daha yanıt vererek konu güncellenmiştir.

    Telefon numarası için PM atınız. Tuş takımı gelen arkadaşın bol görseller ile desteklemesini rica ediyorum :)
  • Arkadaşlar kargoya verildikten kaç gün sonra elinize ulaştı acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • unicornek kullanıcısına yanıt
    Ben de merak ediyorum. Normalde 3 ile 7 gün arası elinizde olması lazım. Benim önceki ürünüm 4 günde elime ulaştı bu şekilde...
  • Sayın İbrahim,

    Bu ileti, RMA paketinizin İade Merkezi'ne ulaştığını ve değişim ürününüzün kargoya teslim edildiğini bildirmek için gönderilen bir Otomatik Bildirimdir.

    ABD'deki müşterilerimizin UPS MyChoice hizmetine kaydolmasını öneririz. Bilgisayarınızdan ya da mobil cihazınızdan teslimat bildirimlerine abone olarak teslimat süresini kontrol etmenizi ve evinizin üyelerine gönderiyi teslim alma yetkisi vermenizi sağlayan bu hizmet ücretsizdir. Teslimattan bir gün önce ve teslimatın yapılacağı günün sabahı alacağınız teslimat bildirimleri dışında, kargonuzun tarafınıza veya bir UPS şubesine teslim edildiğine dair bir onay bildirimi alabilirsiniz. İmza karşılığında teslim edilen paketleri alması için evinizin üyeleri arasından yetkilendirdiğiniz kişilerin adlarını da kaydedebilirsiniz. Üstelik, seyahat seçenekleri de ekleyebilirsiniz. Ne yazık ki bu hizmet henüz ABD dışında sunulmamaktadır.

    Değişim ürününüz Dağıtım Merkezi'nden kargoya verildiğinde, İzleme Numarası içeren bir e-posta bildirimi alacaksınız.

    En iyi dileklerimizle,

    tuş takımı yola çıkıyor bakalım.
    teşekkürler Logitech
  • Arkadaşlar bende destek üzerinden yazdım G710 için dün akşam, bir cevap gelmedi hala, size kaç saat veya günde cevap gelmişti.
  • DewilBurak kullanıcısına yanıt
    dostum sabit hat varsa evinizde arayın ücretsiz.anında işlerinizzi hallediyorlar..
    ben dün aradım hemen ssiteme talep oluşturrttu ve bügnde kabul olduguna dair mail geldi tarafıma.teelefonla anında hallediyorlar işinizi..
  • 3 gün önce ürün gelmeden mail atmıştım cevap gelmedi, dün gelince tekrar attım ona da gelmedi. cep telefonundan aranmıyor, sabit telefon yok
  • Demek adamlarda bıkmış telefonlardan o kadar mı talep var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bir arkadaşımızın denemesi sonucu SKYPE ile de arayabiliyorsunuz. Verdiğim numaranın başındaki 00800'ü > +800 olacak şekilde tuşlarsanız Skype ile de halledebiliyorsunuz... Tabi bakiyenizin olması gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VR_27 -- 10 Aralık 2015; 10:10:49 >
  • vay be siparişim kargoya verilmiş...şuan logitech ile iletişime geçmemin 3. günündeyim.
    ups kargo ve gönderi kodunu mailime atmışlar...
    bu ne hız maşallah.
    hatta ürün İstanbul a bile inmiş.yarınn elimde ozaman...
    LOGITECH DESTEK KONUSU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ewarrr -- 10 Aralık 2015; 10:12:54 >
  • Ewarrr kullanıcısına yanıt
    Pazartesi ya da en geç Salı elinizde olur hocam inşallah :)
  • Peki bu tuşları nasıl söküyoruz ben korkarım böyle ince işlerden. Cesaret edebilirsem o-ring de alıp takıcam.



    Konu sahibi @R3Dizayn a ve Amazon u keşfedip yarı fiyatına ürün almamı sağlayan @MühendisMurat a teşekkür ederim.
  • yok dostum teslim tarihi bak ne yazıyor.
    ayın 9 unda vermişler kargoya oyle görünyor.
    şuan istanbul da kargo.
    bu da teslim edielcek tarih:
    Scheduled Delivery:
    Friday, 12/11/2015, By End of Day

    Yani kısaca şunu diyebilirim.Logitech ücretsiz Telefon hattı ile iletişime geçtikten 4 gün sonra elimde oluyor ürün..
    yalnız şu enter tuşu olayı canımı sıktı.uyumsuzluk sorunu var.artık bu entera alışmam lazım

    yalnız size de ayrıca teşekkür ederim emeklerinden dolayı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ewarrr -- 10 Aralık 2015; 10:38:35 >
  • Ewarrr kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah hocam ne demek. Vesile olabildiysek ne mutlu.

    Ben de öyle tahmin ediyordum genelde 3-4 iş günü içerisinde elinizde oluyor. :) Müthiş hizmet gerçekten.
  • valla ben bu markanın yıllardır hayranııyım dostum..
    bundan once 10 sene once aldıgım logtiech ex110 klavye mouse setinden g710 a geçiyorum.10 sene ya koca 10 sene ve oyun çılıgınıyımdır...
    ona ragmen hala diri set..daha yenı ılanını verdim forumda eski klavye mouse setimin..
    aklım hep g910 serisindeydi ama bu g710 elime geldiginde boyle bir klaite inanırmısın beklemıyordum ben...
    agır sağlam ya kısaca kalite işte..herşeyi ile başarılı ürün.
    hizmet desen 10 numara..
    müşteri hizmetlerinde:
    amazon ve logtiech vazgeçilmezim olmuştur.

    @bu arada logitech z906 ses sistemi mevcut bende..
    mouse de logitech g402 .
    bunları da sistemden kaydettim.
    musteri hizmeytleri diğer kayıtlı ürünleriniz ile herhangi bir sorun yaşarsanız penta dan önce bizimle iletişime geçiniz dedi...
    daha ne diyim..
  • logitech'in verdiği cevabı mail üzerinden mi cevaplıyoruz yoksa site üzerinden yanıt ekle diyerek mi?
  • benimde aklıma o takıldı. ayrıca fotoğrafları da çektim ancak fotoğrafları imgur gibi sitelere yükleyip link olarak mı atacağız yoksa logitech in sistemine mi yükleyeceğiz ?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.