Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (487. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
12.820
Cevap
56
Favori
1.475.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 485486487488489
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veysel308

    merhaba arkadaşlar
    bende 308 almayı düşüyorum ve daha önce peugeot marka araç kullanmadığım için pek bi bilgim yok bu araç ile ilgili. ama aracı genel olarak beğendim. 2008 model 100000 km de 1.6 comfort orjinal dizel bi araç almak istiyorum. bu araç genel olarak ne eder fiyat aralığı ne olur? siz yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler saygılar..


    merhaba,
    Bence, bu fiyat şehire ve araçtaki boya-kaza-değişen durumuna bağlı olsa da aracın orjinalliğinden kasıt boya-değişen-kaza yok ise 100.000kmde 2008 model bir 308 hdi'nin 28.000Tl gibi bir fiyatı olması muhtemeldir.
  • toksin hocam cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. araç değişen-boy-kazası yok. sizin verdiğiniz fiyata bakılırsa ben uygun fiyata almışım demekki. 26000 tl ye aldım aracı. yalnız aracı ben bi bakımdaan geçirmek istiyorum. mesela dış yüzeyini pasta cıla çekmek uygun olur mu?? artı önerileriniz ne olabilir iyi bir 308 olması için?? saygılar..
  • Bor taktır. çok memnun kalacaksın.

    Çetinay
  • Arkadaşlar 308 comfort aracımainternetten sipariş vererek 150 liraya sis farı takımı aldım. Hemen sanayiye giderek elektrikçilerden takmalarını istedim. Gittiğim yerler bunun tamponunun öıkması lazım diyerek kaportacıya gönderdiler. Kaportacılarda(en az 4 ayrı yere gittim) bu iş uzun iş yeni hat öekmemiz lazım vs. diyerek 100 ile 150 lira arasında para istedi:( Ne dediysem adamları içinde tesisat olduğuna ve tamponu sökmeye gerek olmadığına inandıramadım.
    En son tavsiye üzerine iyi bir elektriköiye gittim adam zahmet edip arkadan bakınca sis lambalarının kolayca takılabileceğini gördü. içinden boş sokette çıktı soketlere taktık ancak lambalar yanmadı. şu anda sis lambalarım sokete bağlı olarak araca monte edildi ancak yanmıyor.
    Bazı arkadaşlar yeni yazılım atmak gerektiğini yazmışlar, bu konuda net bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. (Ayrıca bu araçlarda ön sis farı kolu yok. Yazılım atılırsa ön arka birliktemi çalışır)




  • Merhaba arkadaşlar.. Yukarıda bir arkadaşım da benzer bir istekte bulunmuş, bu durum 308i tanımamaktan ve tanıma isteğinden kaynaklanıyor. bu forumu uzun uzun okumadan hemen önce bir konuda bilginize başvuracağım. 2008 model 1.6 VTI Active modelini 2. el sitesinde almaya çok yakınım. istenen rakam 27500 .. Piyasası henüz tam olarak oluşmamış ve oturmamış bir araba için bu rakam sizce nasıldır.. cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.. bu aracın özellikleri hakkında da kullanan bilen arkadaşlardan yardım rica edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emirateş

    Merhaba arkadaşlar.. Yukarıda bir arkadaşım da benzer bir istekte bulunmuş, bu durum 308i tanımamaktan ve tanıma isteğinden kaynaklanıyor. bu forumu uzun uzun okumadan hemen önce bir konuda bilginize başvuracağım. 2008 model 1.6 VTI Active modelini 2. el sitesinde almaya çok yakınım. istenen rakam 27500 .. Piyasası henüz tam olarak oluşmamış ve oturmamış bir araba için bu rakam sizce nasıldır.. cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.. bu aracın özellikleri hakkında da kullanan bilen arkadaşlardan yardım rica edeceğim.


    Merhaba arkadaşım, 308lerin özellikle dizel olanlarına günümüz sartlarında yoğun ilgi var, benim arkadaşım cok iyi fiyatta 308 hdi 90 hp 1 günde sattı böyle bir örnek verebilirimi ama benzinli versiyonu bu dizellere bakış daha yavas satılmaz birazda sans 2nci elli güzel durumda 308lerin, 2008 1.6VTİ zaten piyasada o fiyatta gidiyor normal fiyattı bir kere bu aracı al kullanın ve sonra kendini nasıl bağlıyor.




  • Arkadaşlar selaamm Türkiye'ye kromdan "308" yazan peugeot 308 anahtarlığı gelmiş duyuruluuurr. =) İlgilenen arkadaşlar için linkini gönderiyorum.

    http://urun.gittigidiyor.com/PEUGEOT-308-SUPER-ANAHTARLIK-TURKIYEDE-ILK-KEZ_W0QQidZZ43810471
  • Arkadaşlar, iyi günler. Ben de dün itibarıyla aranıza katıldım. 0 km. 2011 model 1.6 VTİ 120 PS Premium Plus Otm. aldım. Sanırım aracımı Eylül 15-20 civarı alabileceğim. Kampanya vardı. 47.000 TL den düşmüşler, 41800 TL ye aldım. Fiyat ve araç hakkında yorum yapabilecek varsa memnun olurum.
    Herkese hayırlı bayramlar ve kazasız belasız sürüşler dilerim.
  • Bu arada, araç aliminyum grisi renginde ve tekno paket ile cam tavan dahil fiyatı 41.800 TL. Tek dezavantajı sanırım benzinli olması. Sizce bu özelliklere göre fiyat nasıl uygınmudur? Benzinli 308 lerde karşılaşılan problemler varsa nelerdir? Görüşlerinizi alabilirsem sevinirim. Aracı alınca resimlerini de ekleyeceğim. Saygılarımla...
  • Aracınızın fiyatı normal zira son dönemde kur farkından ve bilimum sebeplerden ötürü birçok marka zam yaptı. Belki Aralık ayından sonra fiyatlar bir nebze aşağı çekilebilir. Benzinli 308'lerde major bir sorun yaşayan duymadım. Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifli sürüşler.
  • Arkadaşlar 308 in 15000 bakımı geldi önümüzdeki hafta götürmeyi düşünüyorum . fiyat konusunda bilgisi olan varmı birde bu orta hızlardaki(110_130) direksiyon titremesini ne yapıcaz direksiyon bana hiç güvenn vermiyor
  • Arkadaşlar soracağım soruya belki defalarca cevap verilmiş olabilir ama rica ediyorum bir kezde benim için cevaplarsanız...Aylardır 2. el araç bakıyorum ve ne alacağıma bir türlü karar veremiyorum. Hatcback olsun istiyorum ve eişimin kullanması için otomatik olsun diyorum. 308 lere bakıyorum.Malumunuz forumda fransız araçlar nedendir bilmiyorum ama beğenilmiyor. Yılda yaptığım km maksimun 10 bin. bununda 6-7 bini şehir içi 2-3 km lik mesafe arasında. Herkes şunu söylüyor bilmem kaç km nin altında yol yapmıyorsanız dizel alınmaz. 30 bin tl bütçem var.
    Sormak istediğim şu;
    Dizele değer mi yoksa benzinli almalıyım?
    Peugeotun otomatikleri nasıl?
    Paylaşımlarınız için şimdiden tşk.ler...
  • 308'ler piyasada sevilen bir araçtır, bence dizel her türlü avantajlı benzine bugünde zam geldi, tüp takılmasına karşıyız insanların hayatıyla oynuyorlar tehlikeli olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezgin_17

    Arkadaşlar soracağım soruya belki defalarca cevap verilmiş olabilir ama rica ediyorum bir kezde benim için cevaplarsanız...Aylardır 2. el araç bakıyorum ve ne alacağıma bir türlü karar veremiyorum. Hatcback olsun istiyorum ve eişimin kullanması için otomatik olsun diyorum. 308 lere bakıyorum.Malumunuz forumda fransız araçlar nedendir bilmiyorum ama beğenilmiyor. Yılda yaptığım km maksimun 10 bin. bununda 6-7 bini şehir içi 2-3 km lik mesafe arasında. Herkes şunu söylüyor bilmem kaç km nin altında yol yapmıyorsanız dizel alınmaz. 30 bin tl bütçem var.
    Sormak istediğim şu;
    Dizele değer mi yoksa benzinli almalıyım?
    Peugeotun otomatikleri nasıl?
    Paylaşımlarınız için şimdiden tşk.ler...


    Benzin mi yoksa dizel mi sorusu birçok kişi tarafından hatalı yorumlanıyor. Şöyle ki; neymiş efendim eğer yıllık belirli kilometrelerin altında yol yapıyorsanız hiç gerek yokmuş ve zararmış...

    308 auto 6r aracımla 100 km deki tüketim değeri şehir içi 5.5 - 6 arasında idi, şehir dışı 4.1 ler. Benzinli versiyonunda 9 - 10 litreleri bulan tüketimler duymuştum. Birkere yakıt tüketiminden kazancın var. Diğer bir hususta, benzin fiyatları zaten pahalı. Hem çok yakıcak hem de litre fiyatı pahalı olacak...

    Bir diğer hususta aracın satışı. Sanki dizel araca o kadar çok para vermişsinde satarken benzinliyle aynı fiyata satılıyor da zarara giriyorsun diyorlar. Arada vermiş olduğunuz fark aracı satarken de var. Tamamen mantık hatası, dizel araçlar değerlerini çok yitirmez ve elden çıkarmak çok ama çok daha hızlı, kolaydır.

    Kısaca gücünüz yetiyor ise dizel alırsınız. Ancak gücün yetmediği yerde eldeki en iyi seçenek değerlendirilir. Dizel her bakımdan karlıdır ancak fiyatı sıfır olsun ikinci el olsun pahalıdır.

    Tüplü araç hele ki ikinci elde temizini bulmak biraz şans işi.




  • 308 de kullanılan otomatik bildiğim kadarıyla yarı otomatik. Kullanım, konfor ve arıza istatistikleri nasıl? İkincisi 30 bin civarı dizel otomatik bulunur mu? Tşk.ler..
  • 308 ıde kullanılan yarı otomatik vites gayet sorunlu bir şanzıman nedenide kuru kavramalı tek debriyaja sahip olmasıı ,tek debriyaj dsg deki gibi hızlı ısteklere cevap veremiyor ve vites geçişlerinde arabanın selam vermesini sağlıyor , sorunu ne derseniz 2500 km de debriyaj baskı balata değiştirdim maalesef: ve ben bu değişimi cok zorlamadıgım halde gerçekleşti . birde zorlasakk neler olucak kim bilir :d
  • bugün 15000 bakımına gecikmelide olsaa yaptırdımm 240 liraya cok ıyı bır rakam gibi geldi bana herhalde gidip gelmektenn iyice akraba olduk, ancak bu titreme sorununa yine cözüm bulamadılarr önümüzdeki hafta randevu aldım seyyar balans gelecekmişş felan fişman yine bir düzelme olmıcağını düşünüyorum inş bu sefer yanılırım çünkü gayet sinirimi bozan bir durum böyle sorunu çözen varsa bana da bir yardımcı olsunn lütfennnn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgn26

    bugün 15000 bakımına gecikmelide olsaa yaptırdımm 240 liraya cok ıyı bır rakam gibi geldi bana herhalde gidip gelmektenn iyice akraba olduk, ancak bu titreme sorununa yine cözüm bulamadılarr önümüzdeki hafta randevu aldım seyyar balans gelecekmişş felan fişman yine bir düzelme olmıcağını düşünüyorum inş bu sefer yanılırım çünkü gayet sinirimi bozan bir durum böyle sorunu çözen varsa bana da bir yardımcı olsunn lütfennnn


    Peugeot forumlarında bu sorun daha önce konuşulmuştu ve bazı arkadaşlar salıncak burçlarını değiştirerek çözüm bulduklarını söylemişlerdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgn26

    308 ıde kullanılan yarı otomatik vites gayet sorunlu bir şanzıman nedenide kuru kavramalı tek debriyaja sahip olmasıı ,tek debriyaj dsg deki gibi hızlı ısteklere cevap veremiyor ve vites geçişlerinde arabanın selam vermesini sağlıyor , sorunu ne derseniz 2500 km de debriyaj baskı balata değiştirdim maalesef: ve ben bu değişimi cok zorlamadıgım halde gerçekleşti . birde zorlasakk neler olucak kim bilir :d


    Auto 6r kesinlikle sorunlu olmayan bir şanzımandır ve karşılaştırma yapılan DSG nin çalışma sisteminden çok daha farklı bir mekanizması vardır. Yarı otomatik olan şanzımanı kullanırken bazı kuralları bilmeden hareket ederseniz yukarıdaki arkadaşın yaşadığı sorunları yaşarsınız. Bu araç tam otomatik vites olmadığını önce kabul ederek, yarı otomatik şanzıman araç nasıl kullanılır ile ilgili mesajları okursanız, ne bir selamlama tarzı durum ne de sarsılma hissedersiniz. Yeni araç kullanan birisinin attığı sarsınıtılı vites ile bir arabanın şanzımanı değerlendirilemez.

    Farklı çalışma mantıkları içeren teknolojileri bir biriyle kıyaslarken önce fiyat farkına bakılır. Arada 10.000TL fark vericek maddi durumunuz var ise dsg kullanırsınız ki daha gelişmiş bir versiyondur karşılaştırma götürmez. Ama o kadar paranız var ise tabikide.




  • quote:

    Peugeot forumlarında bu sorun daha önce konuşulmuştu ve bazı arkadaşlar salıncak burçlarını değiştirerek çözüm bulduklarını söylemişlerdi.





    Teşekkürler bunu servise bir sorucam bakalım.
  • 
Sayfa: önceki 485486487488489
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.