Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (1561. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.616
Cevap
199
Favori
1.046.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15591560156115621563
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burjuval

    hocam hangi ithalatçı ?

    Ritzy daha parça bekleniyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dancingman

    quote:

    Orijinalden alıntı: SULZER

    quote:

    Orijinalden alıntı: dancingman

    19.09.2016 tarihinde bootlooptan şengüller servise vermiş olduğum telefonumu 24.09.2016 cumartesi günü anakart değiştirilmiş testleri tamamlanmış görünüyor. gözlerimi yaşarttın LG. Ben THH ye başvurduğumdan telefonu teslim almayacağım şimdi onlar düşünsün.

    Peki yasal servis süresi içinde yapılıp teslim edilecek telefonunuzu nasıl almayacaksınız? THH demezmi kardeşim tamamda adam yasal sürede para talep etmeden yaptı ve size vermek istedi diye. Başınız ağrımasın sonradan diye diyorum. Böyle telefonu teslim almayıpda ücret iadesi alan varmı.

    Durumu şöyle izah edeyim, Ben telefonu servise verirken direkt olarak bedel iadesi hakkımı kullanmak istiyorum dedim. Servis bizim buna yetkimiz yok Lg ile görüşün dedi. Bende telefonun arıza tespiti yapılıp garanti dahilinde main board bekleniyor durumuna geçince Lg yi aradım. (malın ayıplı olduğunun tespiti için bekledim ) Lg ile yaptığım görüşmede para iadesi yapmadıklarını bu seçimlik hakkım için THH ye başvurmam gerektiğini söylediler. Bende direk olarak başvurumu yaptım.

    Biz mi yanlış yorumluyoruz kanunu yoksa siz mi anlamadım ama arkadaşın söylediğine katılıyorum ben, sanki o para iadesi 20 günlük zaman geçtikten sonra doğan bir seçimlik hak gibi geliyor bana da. Yoksa boşa mı bekliyorum ben 20 günü :)




  • ace01 A kullanıcısına yanıt
    O kalin pillerle iskence cekicegene yedek orjinal bir batarya al pilin cikarilabilir olma avantajini kullan ayrica batarya oldukca ince ve kucuk yerde kaplamiyor ben ole yapiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada servis ve bootloop muhabbetlerini okuya okuya dun gece ruyamda bootloop oldu telefon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Notorious kullanıcısına yanıt
    Evet hocam değiştiriyor lar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Loser.

    Evet hocam değiştiriyor lar

    oo harika haber o zaman bu, 2 yıllığına kulaklığımızı garanti altına aldık.

    peki son sorum olacak, anında mı değişiyorlar yoksa normal garanti süreci mi işliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Notorious kullanıcısına yanıt
    Valla hocam dedimki arada cızırdıyor sizi rahatsız ediyo mu dedi evet dedim tamam değiştirelim dedi hemen yenisini verdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Perşembe günü urfa bayer elektroniğe verdiğim telefonun takibini yapacak herhangi bir sistem mevcut değil. Mecburen bugün servise gidip cihazın durumunu sordum bana değişim talebi verdiklerini söylediler, şimdi sormak istediğim bu telefon kesin değişecekmi? iki gün sonra anakartı değiştik diye bir durum olabilirmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sawash35

    Bu arada servis ve bootloop muhabbetlerini okuya okuya dun gece ruyamda bootloop oldu telefon

    sorma hocam, paronayak olduk. bende bi ara telefonu şarja takıp uyumuştum meğersem priz takılı değilmiş sabah telefona basıyorum basıyorum açılmıyor.. sonradan anladım şarjı olmadığını..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ace01 A kullanıcısına yanıt
    Sen bi hard reset at telefona. 2 saat komik rakam.
    Benim telefonun pil kullanım süresi de dengesiz gerçekten, normalde 2 gün kullanımda 3-3 buçuk saat süre alıyordum şu an itibariyle telefon 32 saattir açık, tam 2 buçuk saat ekran kullanmışım ve %50 şarjım daha var. Bendeki dengesizlik google play hizmetlerinden kaynaklanıyor gerçi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar delta servise bootlop sorunu nedeniyle telefonumu verdim bi kaç kez aradım ancak anakart bekliyoruz falan dediler derken 20 iş günü doldu ve 23. İş gününde THH tine gidip para iadesi talebinde bulundum aynı gün aldığım firma olan idealseçim ve deltayı arayıp para iadesi talebinde bulundum ve thh ye vereceğimi söyledim pek iplemediler derken 3 gün sonra deltadan mesaj geldi tamirat yapılmıştır diye
    1 ben kesinlikle para iadesi istiyorum
    2 telefon tamir olduysa gidip alayımmı hakem heyeti sonuçlanana kadar thh deki adam alabilirsin problem değil falan dedi ama insan çekiniyor lg g4 bu elindeki bomba gibi ne zaman n olacağı belli olmuyor
    3 birde para iadesi garanti alırım dimi??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • teli alırsan paranı alamazsın.
  • aliens kullanıcısına yanıt
    Bana bu civarda kullanabileceğim bir telefon önerebilir misiniz? pek bilgim yok da bu konularda biraz araştırdım ama fazla bbir şey bulamadım
  • Arkadaşlar eskiden 1 saat 15 dakika gibi sürede full sarj olan telefonum bir süredir uzun sürede sarj olmakta bu süre 2 buçuk saati bulabiliyor sebebi ne olabilir ? ve knock knock yaparken ara sıra çalışmamaya başladı. cihaz model h815
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theriser97

    Bana bu civarda kullanabileceğim bir telefon önerebilir misiniz? pek bilgim yok da bu konularda biraz araştırdım ama fazla bbir şey bulamadım

    1300 tl civarında huawei nin türk telekomda sattıgı honor 7 ü. 2000 e Zte axon 7 mükemmel bir cihaz bence özllikler en ğst seviye ses performansı müthişşş hb da ön sipariş alıyorlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lahilama

    quote:

    Orijinalden alıntı: dancingman

    quote:

    Orijinalden alıntı: SULZER

    quote:

    Orijinalden alıntı: dancingman

    19.09.2016 tarihinde bootlooptan şengüller servise vermiş olduğum telefonumu 24.09.2016 cumartesi günü anakart değiştirilmiş testleri tamamlanmış görünüyor. gözlerimi yaşarttın LG. Ben THH ye başvurduğumdan telefonu teslim almayacağım şimdi onlar düşünsün.

    Peki yasal servis süresi içinde yapılıp teslim edilecek telefonunuzu nasıl almayacaksınız? THH demezmi kardeşim tamamda adam yasal sürede para talep etmeden yaptı ve size vermek istedi diye. Başınız ağrımasın sonradan diye diyorum. Böyle telefonu teslim almayıpda ücret iadesi alan varmı.

    Durumu şöyle izah edeyim, Ben telefonu servise verirken direkt olarak bedel iadesi hakkımı kullanmak istiyorum dedim. Servis bizim buna yetkimiz yok Lg ile görüşün dedi. Bende telefonun arıza tespiti yapılıp garanti dahilinde main board bekleniyor durumuna geçince Lg yi aradım. (malın ayıplı olduğunun tespiti için bekledim ) Lg ile yaptığım görüşmede para iadesi yapmadıklarını bu seçimlik hakkım için THH ye başvurmam gerektiğini söylediler. Bende direk olarak başvurumu yaptım.

    Biz mi yanlış yorumluyoruz kanunu yoksa siz mi anlamadım ama arkadaşın söylediğine katılıyorum ben, sanki o para iadesi 20 günlük zaman geçtikten sonra doğan bir seçimlik hak gibi geliyor bana da. Yoksa boşa mı bekliyorum ben 20 günü :)

    Kanun aynen böyle diyor ;
    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
    (3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
    (4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
    (5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.

    Ben 11. maddenin (a) bendindeki seçimlik hakkımı kullanıyorum. Eğer belirtmezsen servis otomatik olarak (c) bendini uyguluyor. Azami süre içinde onarılamazsa tekrar seçimlik hakların doğuyor ve belirtmezsen servis (ç) bendindeki misli ile değiştirme maddesini uyguluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdKo


    quote:

    Orijinalden alıntı: theriser97

    Bana bu civarda kullanabileceğim bir telefon önerebilir misiniz? pek bilgim yok da bu konularda biraz araştırdım ama fazla bbir şey bulamadım

    1300 tl civarında huawei nin türk telekomda sattıgı honor 7 ü. 2000 e Zte axon 7 mükemmel bir cihaz bence özllikler en ğst seviye ses performansı müthişşş hb da ön sipariş alıyorlar

    axon7 müthiş bir cihaza benziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • noth1nq. kullanıcısına yanıt
    Şarj cihazı çok çabuk bozuluyor da ondan başka bir orjinal şarj cihazı ile şarj etmeyi deneyin. Ortalama 90 dakikada şarj olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben telefonu aldıktan 2 ay sonra usb kablosu bozuldu.çok yavaş dolduruyordu telefonu başka bir arızadan servise yolladığımda bunu da belirttim ve usb kablosunu değiştirdiler 8 aydır da bozulmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Migros sağolsun para iadesini kabul etti yanımda durdular. Acil telefon tavsiyesine ihtiyacım var. 1800 tl bütçem var. G4 ün son serilerinde sorun kaldı mı kalmadı mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Maestro_ -- 27 Eylül 2016; 14:06:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 15591560156115621563
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.