Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (1462. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.615
Cevap
199
Favori
1.047.007
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14601461146214631464
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bootloop da degisim yapilir mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Delta Servis'e cihazını veren ve verecek olan arkadaşlar için bazı bilgiler paylaşacağım.

    Öncelikle müşteri hizmetlerine ulaşmak tam bir zulüm. Bu sebeple 0(850) 532 0 500 numaralı müşteri hizmetlerini aradığınız zaman 412-413 dahili numaralarını tuşlayın. Karşınızdaki kişiye müşteri hizmetlerinin aktardığını söyleyin. Bu sayede hem daha yetkili biriyle konuşmuş olacaksınız hemde sıra beklememiş olacaksınız.

    Size bir numara daha vereceğim. 0 (532) 303 13 22 bu numaradaki bayanda Delta Servis bünyesinde yetkili bir bayan. Değişim vs. onayını verme yetkisine bile sahip.
    Umarım işinize yarar bu numaralar.

    Bunları neden paylaşıyorum? Çünkü firma müşteri hizmetlerine aktarıyorum diye dakikalarca bekletip, telefonu kapatıyor. Çünkü firma insanları arayacağım diyerek aramıyor.
  • makta06 M kullanıcısına yanıt
    Yapılır. Delta Servise geç olsada değişim yaptırabildim.

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JessicaCornish -- 23 Ağustos 2016; 11:28:13 >
  • makta06 M kullanıcısına yanıt
    2 yıllık garanti süresi içindeyseniz elbette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aydayd A kullanıcısına yanıt
    Bi iki kere restart gördüm sanki son 3 ayda. Sim kartı kaç kere çıkartıp takıyorum nafile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu güncellemeyi yapmalı mıyım
    Bu mesaja eklenen görseller:

     ★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karizma1234 K kullanıcısına yanıt
    Nedeni ellerindeki bandrolü ödenmiş stogun bitmesi. Yeni ürünler, artan bandrol ve trt payı ile geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydayd -- 23 Ağustos 2016; 12:20:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardesim yapma buyuk ihtimal bu guncellemeden sonra bootloop olxak telefonun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Heîsenberg kullanıcısına yanıt
    hiç güven vermedi var bi pislik bunda
  • Bu bazen kendiliginden indirmeye basliyo gordugumde aninda iptal ediyorum ben gormedigim zaman indirirse ben istemeden günceller mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bootloop olmasın allah korusunda olursa delta servis garantili eger buna yeni anakart takarlarsa bunu bi telefoncuya satmaya kalksam farkedilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enessss1907. E kullanıcısına yanıt
    kutusundaki imei numarası ile cihazınki farklı olacaktır yeni anakart takıldığında...farkederler böyle bir durumda...ama doğubankta bir telefoncu bu bizim satın alma fiyatımızı değiştirmez dedi..eğer yetkili serviste değiştiyse sorun yok dedi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enessss1907.

    Bu güncellemeyi yapmalı mıyım
    Bu mesaja eklenen görseller:

     ★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★

    Evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici Hakem Heyetine dilekçe verip para iadesi alan arkadaşlar dilekçeye ne yazdıklarını buraya yazabilirler mi rica etsem. LG para iademi onaylamamış(!) Kuruşuna kadar uğraşıp alacağım paramı.
  • ernaltnts kullanıcısına yanıt
    Bootloop sorununun yazılımla herhangi bir ilgisi yok. Donanımsal tasarım hatası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enessss1907.

    Bootloop olmasın allah korusunda olursa delta servis garantili eger buna yeni anakart takarlarsa bunu bi telefoncuya satmaya kalksam farkedilir mi?

    Anakartı garanti kapsamında değişmiş olduktan sonra herhangi bir sorun olacağını zannetmiyorum. Yani fark edilir mi, merak edip bakan fark eder elbette. Ama bunun bir sorun teşkil etmeyeceğini de bilmesi gerekir bakan kişinin.

    Gelen güncellemeyi yükledikten sonra cihazınızdaki veriyi yedekleyip fabrika ayarlarına döndürün, temiz kurulum yapın. Böylelikle yeni yazılımdan daha fazla randıman alırsınız. Örneğin ben V20G yükledikten sonra cihazım aşırı ısınmaya ve çok hızlı şarj tüketmeye başlamıştı, az kaldı Note7'ye geçecektim. Son umutla fabrika ayarlarına döndürdüm. Şu anda ilk günkü gibi düzgün çalışmaya başladı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rahat insan

    Tüketici Hakem Heyetine dilekçe verip para iadesi alan arkadaşlar dilekçeye ne yazdıklarını buraya yazabilirler mi rica etsem. LG para iademi onaylamamış(!) Kuruşuna kadar uğraşıp alacağım paramı.

    Benim 20 günü geçtiği halde para iademi vermemişti Lg. Oradaki görevlinin yönlendirmesine istinaden aşşağı yukarı şöyle bir metin yazdım.

    X tarihinde x mağazasından xxxx tl bedel ödeyerek xxxx imei numaralı Lg marka, g4 model (h815tr idi sanırım tam model kodu) telefonu satın aldım.

    Telefonun üretim kaynaklı sorunları nedeniyle (burda yaşadığım sorunları kısaca açıkladım)

    X tarihinde lg yetkili servisi olan x teknik firmasına cihazımı teslim ettim.
    Servis yasal süre olan 20 iş günü dolduğu halde tamirini gerçekleştirmedi. LG Türkiye ile yaptığım yazılı ve sözlü görüşmelerde seçimlik haklarımdan bedel iadesini talep ettiğim halde tarafıma olumsuz yanıt verildi.

    Son cümlelerde ise ödediğim xxxx tl nin tarafıma iadesini talep edip bitirdim.

    Thh ye gittiğinizde oradaki yetkili de yönlendirir sizi. Tüm servis kağıtlarını, mail falan attıysanız onların ekran görüntülerini de alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 23 Ağustos 2016; 13:22:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kulspruta


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rahat insan

    Tüketici Hakem Heyetine dilekçe verip para iadesi alan arkadaşlar dilekçeye ne yazdıklarını buraya yazabilirler mi rica etsem. LG para iademi onaylamamış(!) Kuruşuna kadar uğraşıp alacağım paramı.

    Benim 20 günü geçtiği halde para iademi vermemişti Lg. Oradaki görevlinin yönlendirmesine istinaden aşşağı yukarı şöyle bir metin yazdım.

    X tarihinde x mağazasından xxxx tl bedel ödeyerek xxxx imei numaralı Lg marka, g4 model (ht815tr idi sanırım tam model kodu) telefonu satın aldım.

    Telefonun üretim kaynaklı sorunları nedeniyle (burda yaşadığım sorunları kısaca açıkladım)

    X tarihinde lg yetkili servisi olan x teknik firmasına cihazımı teslim ettim.
    Servis yasal süre olan 20 iş günü dolduğu halde tamirini gerçekleştirmedi. LG Türkiye ile yaptığım yazılı ve sözlü görüşmelerde seçimlik haklarımdan bedel iadesini talep ettiğim halde tarafıma olumsuz yanıt verildi.

    Son cümlelerde ise ödediğim xxxx tl nin tarafıma iadesini talep edip bitirdim.

    Thh ye gittiğinizde oradaki yetkili de yönlendirir sizi. Tüm servis kağıtlarını, mail falan attıysanız onların ekran görüntülerini de alın.



    Hocam çok teşekkür ederim size cümleleri kafamda tam oturtamamıştım sizinki tam istediğim gibi. Bir de bugün versem dilekçeyi tahmini ne zaman sonuçlanır ve paramı alırım. 33 gündür telefonsuzum yeterince mağdur oldum da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rahat insan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kulspruta


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rahat insan

    Tüketici Hakem Heyetine dilekçe verip para iadesi alan arkadaşlar dilekçeye ne yazdıklarını buraya yazabilirler mi rica etsem. LG para iademi onaylamamış(!) Kuruşuna kadar uğraşıp alacağım paramı.

    Benim 20 günü geçtiği halde para iademi vermemişti Lg. Oradaki görevlinin yönlendirmesine istinaden aşşağı yukarı şöyle bir metin yazdım.

    X tarihinde x mağazasından xxxx tl bedel ödeyerek xxxx imei numaralı Lg marka, g4 model (ht815tr idi sanırım tam model kodu) telefonu satın aldım.

    Telefonun üretim kaynaklı sorunları nedeniyle (burda yaşadığım sorunları kısaca açıkladım)

    X tarihinde lg yetkili servisi olan x teknik firmasına cihazımı teslim ettim.
    Servis yasal süre olan 20 iş günü dolduğu halde tamirini gerçekleştirmedi. LG Türkiye ile yaptığım yazılı ve sözlü görüşmelerde seçimlik haklarımdan bedel iadesini talep ettiğim halde tarafıma olumsuz yanıt verildi.

    Son cümlelerde ise ödediğim xxxx tl nin tarafıma iadesini talep edip bitirdim.

    Thh ye gittiğinizde oradaki yetkili de yönlendirir sizi. Tüm servis kağıtlarını, mail falan attıysanız onların ekran görüntülerini de alın.



    Hocam çok teşekkür ederim size cümleleri kafamda tam oturtamamıştım sizinki tam istediğim gibi. Bir de bugün versem dilekçeyi tahmini ne zaman sonuçlanır ve paramı alırım. 33 gündür telefonsuzum yeterince mağdur oldum da.

    Hocam yaşadığınız yerin yoğunluğuna bağlı. 2-4 ay telaffuz ediliyor genelde. ben istanbul'un merkezi bir yerindeyim 1 ay geçti hala bir gelişme olmadı.
    Forumda bir arkadaşımız ismini unuttuğum daha küçük bir yerde 1 ay da mı 1.5 ay da mı ne sonuç almıştı.
    Ben bu firmadan nefret ettim, yasal haklarımı bana vermiyor. İnat ettim 6 ay da sürse bekleyeceğim dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 14601461146214631464
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.