Şimdi Ara

Seat Ateca (ANA KONU) (58. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.683
Cevap
88
Favori
271.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 100 bin tl ye Qq nin bi dolu modeli mevcut
    Aynı paraya trendline tiguan yada orta paket ateca niye tercih edilsin

    Neyse alan arkadaşlar A hayırlı olsun dileriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nqs kullanıcısına yanıt
    Alınca S almak lazım verilere göre zaten. Forumdaki pek çok kişiye göre SUV lar içinde F/P oranı en iyi araç Vitara. Dış tasarımını B-SUV lar içinde tek geçiyorum ama hiç yakından inceleme fırsatım olmadığı için net kanaat belirtemiyorum. Her şeyiyle içime sinerse öncelikli düşündüğüm araçlardan birisi...

    Aynı durum diğer bayilerde de söz konusu mu acaba?, çok yüksek talep görüyorsa veya çok az getiriliyorsa, umduğum yıl sonu-eski model yılı indirimi hikaye olacak demektir; yahut 2017 modellerini hatırı sayılır bir zamla piyasaya sürüp, hala kalmışsa 2016 modelleri o şekilde cazip hale getirebilirler...

    İlk fırsatta incelemek niyetindeyim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Alınca S almak lazım verilere göre zaten. Forumdaki pek çok kişiye göre SUV lar içinde F/P oranı en iyi araç Vitara. Dış tasarımını B-SUV lar içinde tek geçiyorum ama hiç yakından inceleme fırsatım olmadığı için net kanaat belirtemiyorum. Her şeyiyle içime sinerse öncelikli düşündüğüm araçlardan birisi...

    Aynı durum diğer bayilerde de söz konusu mu acaba?, çok yüksek talep görüyorsa veya çok az getiriliyorsa, umduğum yıl sonu-eski model yılı indirimi hikaye olacak demektir; yahut 2017 modellerini hatırı sayılır bir zamla piyasaya sürüp, hala kalmışsa 2016 modelleri o şekilde cazip hale getirebilirler...

    İlk fırsatta incelemek niyetindeyim...

    Fiyata zam yaparlarsa o aracın albenisi kalmaz ki.. Yani boşu 80 dolusu 100e dayanırsa insanlar alternatiflere yönelir. Şu an bu fiyatlara başka seçenek yok. Ama alternatiflerle fark azalırsa herkes 5-10 daha koyup qashqai falan alır. Bu yüzden Suzuki bu fiyat politikasını piyasada kalıcı olana dek sürdürmek durumunda. Yeni yılda en fazla %1-2 arası zamlanır bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • srvngrc S kullanıcısına yanıt
    Hemfikiriz de bunca kişi F/P ürünü olarak görüyor olunca bir ihtimal olarak aklıma geleni paylaştım sadece. Yoksa fiyat kıyaslaması yapılması gereken B-SUV araçlar belli ve onlara göre pek ucuz da sayılmaz...

    Bence Vitara' yı cazip kılan en önemli unsur; sınıfında, küçük boyutuna rağmen bir SUV olduğunu hissettiren tasarıma sahip tek araç olması; güçlü motor-yüksek donanım-4X4 sonraki unsurlar. Hele Juke-Captur la falan hiç işim olmaz...

    Şahsen C-SUV lardan uzaklaşmış gibiyim, imkanım var ama trafikte 10 cm yüksek konumda olacağım diye 110-120 bin gibi bedeller ödemeyi tercih etmiyorum...B-SUV lardan da C-HR veya Vitara' yı değerlendirmeye alacağım; olmadı C-HB ler arasında bir tercih yaparım artık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Alınca S almak lazım verilere göre zaten. Forumdaki pek çok kişiye göre SUV lar içinde F/P oranı en iyi araç Vitara. Dış tasarımını B-SUV lar içinde tek geçiyorum ama hiç yakından inceleme fırsatım olmadığı için net kanaat belirtemiyorum. Her şeyiyle içime sinerse öncelikli düşündüğüm araçlardan birisi...

    Aynı durum diğer bayilerde de söz konusu mu acaba?, çok yüksek talep görüyorsa veya çok az getiriliyorsa, umduğum yıl sonu-eski model yılı indirimi hikaye olacak demektir; yahut 2017 modellerini hatırı sayılır bir zamla piyasaya sürüp, hala kalmışsa 2016 modelleri o şekilde cazip hale getirebilirler...

    İlk fırsatta incelemek niyetindeyim...

    kesinlikle S alınmalı bencede, ama doğru dürüst indirim yapmıyorlar. 300-500 indirimi indirimden sayıyorlar, gerçi bi arkadaş 1800 civarı indirim yaptırmış. çorum bayisindeki st özellikle S siparişi az giriliyor fiyat düşmesin diye o yüzden de az bulunuyor dedi
    ama 4x4 olması, az yakması (diğer modellerine oranla) insanın aklı kayıyor, ucuz olmamasına karşın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nqs -- 20 Ekim 2016; 1:02:29 >
  • Ateca yi tercih eden ancak performanstan dolayı tercih eder. Piyasadaki tüm modellerden daha hızlı bir motor karakteri var çünkü. Tiguan için az da olsa fazla para vermek istemeyen alır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatlandırma ile bir aracı ve konuyu katlettiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SmuraY S kullanıcısına yanıt
    araca teknik konuda bir şey demiyoruz, kendini kanıtlamış ki herkes leon alıyor , almaktan bahsediyor. ama tabii ki alım gücümüze görede fiyatlandırma politikasını eleştirebilirz
  • nqs kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlaşıldı galiba ben Doğuş Oto' yu kastetmiştim. Yoksa ben 1.4 style paket manuel için araç sipariş edenlerden biriydim ancak lansman paket ile en yüksek 90 bin TL düşünüyordum. Bu fiyatlama ile bekleyişimi katletti Doğuş Oto.
  • 308 ,ateca, tiguan, kodiaq, QQ, arkadaşlar sizce hangisi?

    3008, ateca ve qq C sınıfı. Tiguan yeni kasasıyla, Kodiaq ile D sınıfı olarak tanımlanıyor.

    Den dizel kullanıcısı değilim, yıllık 10 - 15 bin Km kullanıyorum. Dolayısıyla değerlendirmem benzinli motor seçenekleri için geçerli.

    qq atmosferik 1,6 benzinli motorun performansı çok kötü, CVT şanzımanda aynı şekilde süründürüyor.

    Ateca, tiguan ve kodiaq hepsi aynı motorları ve şanzımanları kullanıyor, bu yüzden tiguan bi adım önde.

    3008; fransız arabaları özellikle peugeot hiç ilglenmediğim bir marka iken öyle bir model çıkardıkı kafam karıştırdı.
    Açık ara en iyi kokpit tasarımı bu araçta, dış görünümde keza oldukca başarılı. Motor ve şansımanı bilmiyorum açıkcası hiç peugeot kullanmadım.
    En büyük handikapı 4 çeker seçeneği sunmaması. Bunuda yapsaydı favorim 3008 olurdu.
  • Hiker_ kullanıcısına yanıt
    Tiguan D mi? Ben touareg i D diye biliyordum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carser

    Tiguan D mi? Ben touareg i D diye biliyordum

    Tiguan C sınıfı SUV olarak görünüyordu fakat yeni tiguan artık D Sınıf SUV listesinde yer alıyor.

    Toureg ise X5, Cayenne, Range Rover gibi modellerle beraber E sınıfı.

    A - Basic – Mini Sınıf – Minicar – Şehir arabası - Economy car - City car
    B - Small – Küçük Sınıf Otomobiller - Küçük aile arabası
    C - Lower Medium – Alt orta sınıf otomobil
    D - Upper Medium - Üst orta sınıf otomobil
    E - Executive - Üst sınıf otomobil
    F - Luxury - Lüks sınıf otomobil
    S - Sports - Spor otomobil
    M - multi purpose cars
    J - sport utility cars





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiker_ -- 20 Ekim 2016; 11:47:13 >
  • Hiker_ kullanıcısına yanıt
    Hocam tiguanı hangi sınıfta gösterdiklerinin bir önemi yok çünkü bu aınıf farkında ana kriter boyutlar oluyor. Yeni tiguan 4486 mm.

    Diğer taraftan 3008 motor ve şanzıman olarak beklenti yüksek. Peugeot nun motor performansları çok beğeniliyor. Şanzıman da eat6 japon aisin firmasının ürettiği tam otomatik bir şanzıman. Kalsik tork kenvertörlü. Sorunsuzca kullanım için uygun. Dsg gibi çıt kırıldım değil. Ama dsg sürüş keyfi de yüksek. Ben de golf dsg kullanıyorum kerçekten keyifli. Ama tedirginim sorun yaşar mıyım diye zaten yeni araçlara yönelme sebeplerimden biri de bu.
    Tabi zevkler ve renkler kişiden kişiye değişir. Değerlendirmek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hiker_

    308 ,ateca, tiguan, kodiaq, QQ, arkadaşlar sizce hangisi?

    3008, ateca ve qq C sınıfı. Tiguan yeni kasasıyla, Kodiaq ile D sınıfı olarak tanımlanıyor.

    Den dizel kullanıcısı değilim, yıllık 10 - 15 bin Km kullanıyorum. Dolayısıyla değerlendirmem benzinli motor seçenekleri için geçerli.

    qq atmosferik 1,6 benzinli motorun performansı çok kötü, CVT şanzımanda aynı şekilde süründürüyor.

    Ateca, tiguan ve kodiaq hepsi aynı motorları ve şanzımanları kullanıyor, bu yüzden tiguan bi adım önde.

    3008; fransız arabaları özellikle peugeot hiç ilglenmediğim bir marka iken öyle bir model çıkardıkı kafam karıştırdı.
    Açık ara en iyi kokpit tasarımı bu araçta, dış görünümde keza oldukca başarılı. Motor ve şansımanı bilmiyorum açıkcası hiç peugeot kullanmadım.
    En büyük handikapı 4 çeker seçeneği sunmaması. Bunuda yapsaydı favorim 3008 olurdu.



    Qq daki benzinli motor 1.6 atmosferik değil 1.2 turbo 115 hp motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LEON.......1.6 TDI 110 HP S&S Style: 70900

    ATECA.....1.6 TDI 110 HP S&S Style: 103000...

    Fark: 32100...



    MEGANE...Icon 1.5 dCi 110 bg: 89650

    KADJAR....Icon 1.5 dCi 110 bg: 97300...

    Fark: 7650...


    Leon ile Megane, Ateca ile Kadjar aynı sınıf araçlar olduğuna göre kıyaslamak hata olmaz herhalde. Çıkan farklara göre ya Seat' ın fiyatlandırmasında bir sakatlık var, yahut Renault enayilik ediyor...

    Açıklanan Ateca fiyatlarını makul bulan birkaç kişi vardı, bu durumu ''KAZIK'' tan başka neyle izah ederler acaba?...
  • Bu vahim yanlıştan hala dönülebileceğine dair bir umudum var. Sitede listeler böyle açıklanmaz umarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carser

    Bu vahim yanlıştan hala dönülebileceğine dair bir umudum var. Sitede listeler böyle açıklanmaz umarım

    Haklısın, bu segmentler neye göre belirleniyor anlamıyorum çok yakın araçlar farklı segmentlerde...

    Bu arada Kodiq segmentinden emin değilim ama bu örneklere göre D olmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    LEON.......1.6 TDI 110 HP S&S Style: 70900

    ATECA.....1.6 TDI 110 HP S&S Style: 103000...

    Fark: 32100...



    MEGANE...Icon 1.5 dCi 110 bg: 89650

    KADJAR....Icon 1.5 dCi 110 bg: 97300...

    Fark: 7650...


    Leon ile Megane, Ateca ile Kadjar aynı sınıf araçlar olduğuna göre kıyaslamak hata olmaz herhalde. Çıkan farklara göre ya Seat' ın fiyatlandırmasında bir sakatlık var, yahut Renault enayilik ediyor...

    Açıklanan Ateca fiyatlarını makul bulan birkaç kişi vardı, bu durumu ''KAZIK'' tan başka neyle izah ederler acaba?...



    Bu karşılaştırma çok mantıklı olmuş, İspanya fiyatlarına baktığım zaman böyle bir tablo çıkıyor ortaya.. Doğuş grubuna sevgiler :)


    LEON.......1.6 TDI 110 HP S&S Style: 19.780 € - 66 644 TL

    ATECA.....1.6 TDI 110 HP S&S Style: 23.120 € - 77 897 TL

    Fark: 3.340 € - 11 253 TL
  • aliserpil2006 A kullanıcısına yanıt
    Doğrudur Hocam şimdi baktım 2014'den itibaren motor değişmiş.

    Düzeltme için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    LEON.......1.6 TDI 110 HP S&S Style: 70900

    ATECA.....1.6 TDI 110 HP S&S Style: 103000...

    Fark: 32100...



    MEGANE...Icon 1.5 dCi 110 bg: 89650

    KADJAR....Icon 1.5 dCi 110 bg: 97300...

    Fark: 7650...


    Leon ile Megane, Ateca ile Kadjar aynı sınıf araçlar olduğuna göre kıyaslamak hata olmaz herhalde. Çıkan farklara göre ya Seat' ın fiyatlandırmasında bir sakatlık var, yahut Renault enayilik ediyor...

    Açıklanan Ateca fiyatlarını makul bulan birkaç kişi vardı, bu durumu ''KAZIK'' tan başka neyle izah ederler acaba?...



    yalnız megane da net bir şekilde adam düdüklüyor. 90 bin de normal bir rakam değil.
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.