Şimdi Ara

*_* YENİ YARİS 1.0 ve 1.3 TARTIŞMA GRUBU *_* (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.163
Cevap
9
Favori
203.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende bir yaris kullanıcısıyım,2006 yaris 1,3 sol mm doğru arabada polen filtresi yok toytanın kalitesini çok aşağıya çektiği görülüyor.servislerde yalakalık yapacaklarına arabaları kaliteli yapsalarmış keşke.motor sesine dikkat ettinizmi bilmem ama tamamen içeride.önceki arabam 1996 model corolla idi hiç ses gelmiyordu 5 yıl kullandım hiç arıza yapmadı.bu arabayı 10 aydır kulanıyorum 3 kez motor kayışı değişti 1 kez debriyaj seti 1 kez beyin 1 kez de m/m vites attırma motoru değişti kimse yeni yaris mükemmelliğinden bahsetmesin araba ağır motor yetersiz kalıyor ve şehir içi yakışı da oldukca yüksek kitabi değerin cok üstünde yol sesi komple içeride toyota yalan söylüyor. inanmazsanız bütün servis kayıtlarım var
  • SERVİSLER BU FİLTREYİ DEĞİŞTİRDİK DİYE PARA BİLE ALMIŞ OLABİLİRLERMİ ACABA
  • ben de yeni yarisçi olarak bu polen filtresi olayını şiddetle kınıyorum. ayrıca baris9 arkadaş haklı biraz.
    Araba iyi hoş ama gerçekten ses biraz değil bayağı içerde.biraz gaz ver ses iyice artıyor. tamam ben biraz agresif kullanırım ama yalıtımdan sınıfta bıraktım toyotayı.
    bence de biraz fazla yakıyor.ama sonradan değerler biraz düşer diye düşünüyorum.
    yarise hantal diyemem bence 1.3 motor ve o ağırlık için gayet seri.
    arkadaşlar İÇERİYE HATIRI SAYILIR SES ALIYOR.başka da bir kusuru şimdilik yok gibi.
    selamlar
  • Kusuruma bakma merak ettim. Araç 0 km mi öyleyse hiç test sürüşü yapmadınızmı .Sesi o zamanda duyabilirdiniz.
    Saygılar
  • araba sıfır. test sürüsü yaptık ama test sürüşünde demek ki tam değerlendirememişim. araba çok ferah ve gayet seri ,direksiyonu çok rahat gelmişti bana. sesi gerçekten anlamadım o zaman. ses alıyor dediysek traktör gibi değil tabi. insan biraz da dikkat ederse daha çok rahatsız ediyor. yoksa sınıfının üstünde bir ferahlık var içinde. bu önemli çünkü arabanın önünde ve arkasında çok rahat oturuyorsunuz. boyum 1.85 çok çok uzun sayılmam ama bu arabaya bindiğimde çok rahat ediyorum. yalıtım biraz daha iyi olsa ve polen filtresi gibi(bakalım sonra neler çıkacak)kıl tüy şeyler olmasa daha iyi olacaktı kanımca. toyotaya yakıştıramadım.
  • Yarisci arkadaşlar, bazı modellerde polen filitresi yok diyorsunuz peki Yaris kataloğunda polen filitresinin olup olmadığını yazmamışlarmı ?
  • Benim başka bir sorum var ki bunu toyota başlığı altında da sordum hemen cevap alabileyim diye.


    Bu akşam eşim işten gelirken arabanın nedensiz bir şekilde uyarı sesi verdiğini söyledi.

    Yoğun trafikte, "E" vites modunda, bol dur kalklı bir ortamda, emniyet kemeri takılı ve tek başına arabayı sürerken her kalkış yaptığında araba kısa bir süreliğine uyarı sesi veriyormuş.

    bu ses vitesin geçme aşamasındaki sesten farklı, hani geri vitesten 1'e gectiğinizde multimode'un verdiği vites değiştirme süresi uyarı sesi değil. çünki araba uyarı sesini vermesine rağmen sorunsuz haraket ediyor ve vites düzgün bir şekilde geçmiş gözüküyor.

    Hiçbir ikaz lambası yanmadan gelen bu uyarı sesinin nedeni konusunda bilginiz var mı?



    Eşim dur kalklarda her gaza bastığında bu uyarı sesini duymuş, sonra geçmiş. nedir bu işin sırrı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: step-team

    Yarisci arkadaşlar, bazı modellerde polen filitresi yok diyorsunuz peki Yaris kataloğunda polen filitresinin olup olmadığını yazmamışlarmı ?


    step-team arkadaşım
    yaris kataloğunda polen filtresinin olup olmadığını yazıp yazmadıklarını bilmiyorum. bakmadım da. diğer arkadaşlarımı bilmiyorum.
    bizim tepkimiz ve toyota gibi büyük hatta dünyada birinciliğe oynayan bir markanın aynı model otomobilinde otomatik klimalarda filtrenin olması diğer klimalı arabalarda olmaması. bu klimanın iç yapısı hepsinde aynıdır. otomatik yada manuel olması iç yapısını değiştirmez. ve asıl büyük tepkimiz bu filtre sağlık açısından önemli bir parça. 37 ytl lik parçayı takmaktan acizmiydi bu şirket. daha önce de yazdığım gibi aklıma şu geliyor; otomatik kliması olanların sağlığı manuel klimalı araç kullananların sağlığından daha önemli mi acaba? Ve ayrıca diğer marka araçları araştırırsanız filtre gibi böyle saçma bir ayrım yapılmamış.




  • Yanlış bilmiyorsam sebebi şu şekilde olabilir.
    Yaris'i ilk aldığımda servisten multimod vites hakkında şu uyarıları yapmışlardı.
    1) Uzun süren trafikte çok dur kalk yapıldığında vitesin bilmemnesi ısınıyor. Ve uyarı sinyali verir did did diye. Telaşlanmayın. Bu durumda araba her durduğunda ufak arada olsa hemen boşa alın. Sonra giderken tekrar vitese takın. Böylece sinyal belli bir süre sonra kaybolacaktır. demişlerdi.

    Bu arada aracın amortisöründe patlak varmıştı. Monroe Amortisör taktılar. Servise yaptırmadım tabiki. Ön iki amortisörün ikisinide değiştirdiler.
    Sonra adam "bu amotisörler sağlammış, sadece soldakinde çok az bi belirti var, seni idare ederdi 2-3 bin km" dedi.
    Elimde fazla orjinal amortisör ve salıncak var.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ecomeko


    Benim başka bir sorum var ki bunu toyota başlığı altında da sordum hemen cevap alabileyim diye.


    Bu akşam eşim işten gelirken arabanın nedensiz bir şekilde uyarı sesi verdiğini söyledi.

    Yoğun trafikte, "E" vites modunda, bol dur kalklı bir ortamda, emniyet kemeri takılı ve tek başına arabayı sürerken her kalkış yaptığında araba kısa bir süreliğine uyarı sesi veriyormuş.

    bu ses vitesin geçme aşamasındaki sesten farklı, hani geri vitesten 1'e gectiğinizde multimode'un verdiği vites değiştirme süresi uyarı sesi değil. çünki araba uyarı sesini vermesine rağmen sorunsuz haraket ediyor ve vites düzgün bir şekilde geçmiş gözüküyor.

    Hiçbir ikaz lambası yanmadan gelen bu uyarı sesinin nedeni konusunda bilginiz var mı?



    Eşim dur kalklarda her gaza bastığında bu uyarı sesini duymuş, sonra geçmiş. nedir bu işin sırrı?







  • arkadaşlar 2004 model toyota yaris jant kapağı arıyorum. fiyatı nedir bilen varmı
  • Arkadaşlar bir sorum olacak. Şimdi eğer MMT vitesli bir araba alırsak anladığım kadarıyla hem otomatik vites hem manuel olarakda kullanabiliyoruz. Peki bu otomatik vitesin manuel kullanımı normal düz vites olan yaris'in ki ile aynı mı tamamen yoksa farklı mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaGeSuKo -- 21 Şubat 2007; 15:02:12 >
  • meridyen6 cevap için teşekkürler. kitapçıkta da benzer bir şey yazıyordu. unutmuşuz....
  • selam arkadaşlar,

    son günlerde oğlumun aramıza katılması sebebiyle forumla ilgilenemedim. fakat paylaşım konusunda ilerleme katetmeye başlamışız anladığım kadarıyla. böyle devam edelim ki konu başlığımız hep zirvelerde yer alsın.

    içeriye motor sesi alma konusunda galiba biraz göreceli bir durum var yani kişiye göre değişiyor. benim bir önceki arabam motor ve rüzgar sesini daha fazla aldığı için yaris benim için çok sessiz geliyor fakat şunu da söylemem gerekir ki eğer gaza fazla basıp deviri yükseltirseniz ses biraz belirgin oluyor özellikle 3000 devir üzerinde sesi duyuyorsunuz. aksi durumda ben motor sesini duyamadığım için ilk başlarda defalarca stop ettirmiştim arabayı. kendimi acemi şöför gibi hissetmiştim.

    ayrıca 5. vites 120 km hıza doğru motor sesi oldukça artıyor ve sanki daha fazla gitmeyecekmiş gibi oluyor 120km yi geçince birden bu ses azalıyor. ilginçtir fakat sizler de dikkat edin farkedeceksiniz. 120 km den sonra bir rahatlama oluyor. tabii sonra 150 km gibi bir hızda tekrar motor sesi duyulmaya başlıyor. benim babamdaki 97 model corollada da aynı durum oluyordu galiba yakıt beslemesi ile ilgili. belli bir hızda çift beslemeye geçtiği söylenirdi onla ilgili olabilir.

    çoğu arkadaş gibi polen filtresinde uğradığım hayal kırıklığı dışında arabamdan memnun olduğumu söyleyebilirim. Maaşallah diyeyim de nazar değmesin. her binen arkadaşın ön konsolu çok beğenmesi ve içinin çok ferah olduğunu söylemesi artık sürekli duyduğumuz şeyler oldu. özellikle karanlıkta binenler göstergelerin görüntüsüne ve derinlik verilmiş olmasına şaşırıyorlar. bana da çok modern gelmişti bu görüntü.

    arkadaşlar, dizayn olarak sadece ön tasarımının daha farklı olabileceğine inanıyorum. bu zevk meselesi fakat arabanın arkadan ve yandan görünüşü çok güzel fakat önden görünüşü basit ve çocuksu bir imaj çiziyor. hani bayanların "çooook şirin" dedikleri cinsten ben o kadar şirin olmasını istemezdim doğrusu.




  • S.A. Arkadaşlar inşaalaah bugün 2004 yaris 1.3 sol arabam olacak 1 yıllık bir arabasızlıktan sonra benim için kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi birşey, 2003 yılında 99 corollam vardı ve bakımını yaptırırken 0 arabalara bakıyordum vakit geçirmek için yeni corollalar benim için çok fazlaydı(serde memurluk var) yarisleri de eskiden beri küçücük ve bayan arabası gibi düşündüğümden hiç ilgimi çekmemişti (söylemesi ayıp boy:195) neyse ulen bide bunlara bakayım dedim vveeee işte o anda aşk başladı koltuga oturup direksiyonu tutunca önyargılı olmanın insanın aklını nasıl kilitlediğini bir kez daha anladım araba müthişti ve sanırım 210 boyunda bile olsam bunun içinde rahat edebilirdim sonra genel anlamda arabanın iç tasarımı konsol koltuklar vb... bu sınıftaki vede bu fiyattaki bir araba için müthişti e zaten toyotanın motor teknolojisini yürürünün kalitesini ve genel anlamdaki sorunsuzluğu aşikar bunların tümü birleşince .. budur dedim... olay budur... adım hıdır arabam budur... neyse araya askerlik girdi ve hayalime kavuşmak bu günlere nasip oldu inşaallah kullandıkça deneyimlerimi sizlerle paylaşırım yanlız birkaç eleştirim olacak öncelikle forum biraz yetersiz geldi bana yani ben memurum yani ööle pek ince motordu donanımdı işlerinden anlamam sanırım yarisi olanlarda benim gibi biraz acemi biraz ehlikeyf insanlar ki forumda donanım, teknik veriler ve modifiye hakkında yeterli bilgi yok ha birde ben gebze'de çalışıyor izmit yarımca'da oturuyorum bana önerebileseğiniz işinin ehli yetkili veya özel servisler varmı sanırım adı cağ...la başlayan biri de gebzede idi....neyse herkese selam ve aşkımla yola devam inşaallah




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MaGeSuKo

    Arkadaşlar bir sorum olacak. Şimdi eğer MMT vitesli bir araba alırsak anladığım kadarıyla hem otomatik vites hem manuel olarakda kullanabiliyoruz. Peki bu otomatik vitesin manuel kullanımı normal düz vites olan yaris'in ki ile aynı mı tamamen yoksa farklı mı?


    Bu mesajı kimse tınlamamış galiba
  • yepyeni yarisin hayırlı olsun arkadaşım doğru karar vermişsin ben gebzede oturuyor ve aynı zamanda çalışıyorum.

    ben aracımı kocaeli kayadan aldım ilgilerinden memnunum zaten buralarda başka bir seçenek yok ama istanbula gelirsen derindere ve dumankaya gibi seçenekler var.

    forumun pasif olması konusunda sana katılıyorum maalesef diğer forumlar gibi değil. arabalarımız da yeni fakat merak eden olmuyor herhalde.

    quote:

    Orjinalden alıntı: OKUYANUS77

    S.A. Arkadaşlar inşaalaah bugün 2004 yaris 1.3 sol arabam olacak 1 yıllık bir arabasızlıktan sonra benim için kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi birşey, 2003 yılında 99 corollam vardı ve bakımını yaptırırken 0 arabalara bakıyordum vakit geçirmek için yeni corollalar benim için çok fazlaydı(serde memurluk var) yarisleri de eskiden beri küçücük ve bayan arabası gibi düşündüğümden hiç ilgimi çekmemişti (söylemesi ayıp boy:195) neyse ulen bide bunlara bakayım dedim vveeee işte o anda aşk başladı koltuga oturup direksiyonu tutunca önyargılı olmanın insanın aklını nasıl kilitlediğini bir kez daha anladım araba müthişti ve sanırım 210 boyunda bile olsam bunun içinde rahat edebilirdim sonra genel anlamda arabanın iç tasarımı konsol koltuklar vb... bu sınıftaki vede bu fiyattaki bir araba için müthişti e zaten toyotanın motor teknolojisini yürürünün kalitesini ve genel anlamdaki sorunsuzluğu aşikar bunların tümü birleşince .. budur dedim... olay budur... adım hıdır arabam budur... neyse araya askerlik girdi ve hayalime kavuşmak bu günlere nasip oldu inşaallah kullandıkça deneyimlerimi sizlerle paylaşırım yanlız birkaç eleştirim olacak öncelikle forum biraz yetersiz geldi bana yani ben memurum yani ööle pek ince motordu donanımdı işlerinden anlamam sanırım yarisi olanlarda benim gibi biraz acemi biraz ehlikeyf insanlar ki forumda donanım, teknik veriler ve modifiye hakkında yeterli bilgi yok ha birde ben gebze'de çalışıyor izmit yarımca'da oturuyorum bana önerebileseğiniz işinin ehli yetkili veya özel servisler varmı sanırım adı cağ...la başlayan biri de gebzede idi....neyse herkese selam ve aşkımla yola devam inşaallah




  • arkadaşım valla ben kullanmış olsam cevap yazacaktım amaduyduğuma göre çok rahat bir kullanımı varmış. istersen otomatik istersen vitas arttırıp azaltma mantığı ile manuel kullanılabiliyormuş. yarış arabalarındaki mantık herhalde.

    quote:

    Orjinalden alıntı: MaGeSuKo


    quote:

    Orjinalden alıntı: MaGeSuKo

    Arkadaşlar bir sorum olacak. Şimdi eğer MMT vitesli bir araba alırsak anladığım kadarıyla hem otomatik vites hem manuel olarakda kullanabiliyoruz. Peki bu otomatik vitesin manuel kullanımı normal düz vites olan yaris'in ki ile aynı mı tamamen yoksa farklı mı?


    Bu mesajı kimse tınlamamış galiba




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cagduygu

    arkadaşım valla ben kullanmış olsam cevap yazacaktım amaduyduğuma göre çok rahat bir kullanımı varmış. istersen otomatik istersen vitas arttırıp azaltma mantığı ile manuel kullanılabiliyormuş. yarış arabalarındaki mantık herhalde.

    quote:

    Orjinalden alıntı: MaGeSuKo


    quote:

    Orjinalden alıntı: MaGeSuKo

    Arkadaşlar bir sorum olacak. Şimdi eğer MMT vitesli bir araba alırsak anladığım kadarıyla hem otomatik vites hem manuel olarakda kullanabiliyoruz. Peki bu otomatik vitesin manuel kullanımı normal düz vites olan yaris'in ki ile aynı mı tamamen yoksa farklı mı?


    Bu mesajı kimse tınlamamış galiba




    Sağol kardeş cevapladığın için




  • MaGeSuKo ben MM vites kullanıyorum. iki otm. modu var E ve spor mod olan ve arabayı biraz daha yüksek devirde tutan Es. manuele geçmek için vites kolunu sola çekmen yeterli. vitesi yükseltmek sürücüye kalmış vaziyette ama gerekirse araba vitesleri kendi düşürüyor manuelde.

    vitesi değiştirmek için vites kolunu ileri itmek - ya da geri çekmek + süretyile oluyor. debrijay olmadığından vites geçişlerinde ayağını gazdan bir miktar çekmen yeterli böylece vites geçişleri daha yumuşak oluyor.

    Kullanım açısından ben çok memnunum. trafik çok yoğunlaşır ve tüm dikkatimi yola vermem gerekirse E moduna, daha rahat bir sürüş ortamı ise manuele geçiyorum.








    quote:

    Orjinalden alıntı: MaGeSuKo


    quote:

    Orjinalden alıntı: cagduygu

    arkadaşım valla ben kullanmış olsam cevap yazacaktım amaduyduğuma göre çok rahat bir kullanımı varmış. istersen otomatik istersen vitas arttırıp azaltma mantığı ile manuel kullanılabiliyormuş. yarış arabalarındaki mantık herhalde.

    quote:

    Orjinalden alıntı: MaGeSuKo


    quote:

    Orjinalden alıntı: MaGeSuKo

    Arkadaşlar bir sorum olacak. Şimdi eğer MMT vitesli bir araba alırsak anladığım kadarıyla hem otomatik vites hem manuel olarakda kullanabiliyoruz. Peki bu otomatik vitesin manuel kullanımı normal düz vites olan yaris'in ki ile aynı mı tamamen yoksa farklı mı?


    Bu mesajı kimse tınlamamış galiba




    Sağol kardeş cevapladığın için





  • evet dediğim gibi ralli arabalarında da benzer sistem var vites değitirmek için. çek ve it. çok artistik de bir yanı olur öyle vites değiştirmenin
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.