< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevivaL -- 26 Şubat 2017; 0:11:56 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevivaL -- 26 Şubat 2017; 0:11:56 > |
Megane sedan, Turklerin mercedesidir :)
|
Aynı kullanım şartlarına sahibiz neredeyse. Bende o km'den ne olacak diyerek gittim 1.4 tsi benzinli jetta aldım. Sonra hafif gaza dokununca klima açınca baktım ortalama 8-9 litrelerde geziyor.
Gidip 350TL full depo yapıyorum 600-650km de lamba yanıyor. Cebimi yıprattıda yıprattı.. 10 ay önce megane 4 sedan 1.5dci edc aldım. şimdi 260-270TL ile full yapıp min 900km yol gidiyorum. İnanılmaz rahatladım. Siz km ye bakmayın. Dizel alın cebinizi düşünsün. Zaten 2. elde satarkende dizel pahalı. heleki sizin benim gibi 10 yaşında 70bin km de dedin mi sıraya giriyorlar almak için :) |
Adama sormazlar mı hani senin 130hp, 160hp, gt line 200hp diye... O kadar ballandır ballandır gelenlere bak...
|
Yazılım güncellemesi geldi bence serviste OTG den kontrol ettirin sizinde geldiyse mutlaka
EDC şanzıman yazılımını güncellesinler 20dk sürüyor ama çok farkediyor, ben artık o gecikmeleri neredeyse hiç yaşamıyorum ve 25bin km oldu gayet memnunum. |
merhaba,
Megane 4 ön amörtisörleri neredeyse tüm megane'larda değişti. Ben Bursa'da yaşıyorum iş arkadaşımın dahil olduğu megane 4 gurubunda ki herkesin ve benim de ön amörtisörler değişti. Ama değişme sebebi gıcırtı sesiydi. Sanırım toz kaçtığı için oluyor, forumda öyle demişlerdi. Amörtisör garanti süresi 2 yıldır. Diğer parçalar gibi değil. Sende ki olan sese benzer bende de ses vardı. Benim ilk amörtisör değiştikten bir süre sonra direksiyonu sağa sola çevirirken tak tak diye bir ses oluyordu. Bu sesten dolayı tekrar servise gittim. Amörtisör tablalarına izolasyon yaptılar sanırım sprey falanda sürdüler. Bir süre ses kesildi. Sonra ses tekrar geri geldi bu sefer hafif bozuk yolda giderken lıkır tıkır seslerde gelmeye başladı. Tekrar servise gittim bu sefer hem amörtisör tablaları hemde z rotları değişti. (muhtemelen tablaları ilk şikayette değiştirselerdi z rotları sağlam kalırdı. Ama servis berbat olduğu için malesef ben sürekli servise gidip geliyorum) Benim başımdan geçen amörtisör macerası bu şekilde. İş arkadaşımın amörtisör tablaları ve z rotlarında birşey olmadı. Sanırım benim amörtisörleri stajyere taktırdılar ki düzgün yapamadıkları için alt takıma zarar verdi. Ben bu aracı 2017 mart ayında aldım. Araç 2 yılda 12-13 kez servise gitti bunların sadece 2 tanesi yıllık bakımı içindi. Geri kalanı alt takım sorunu debriyaj sorunu bluetooht bağlantı sorunu (teyp değişti) klima gazı sorunu gibi çeşitli sebebler ile ortalama 2-3 ayda bir servise gitmek zorunda kaldım. Sanırım bu ilk ve son reno marka aracım olacak. Aracın bazı özellikleri iyi olsa da maalesef bana denk gelen dandik üretim bir acaç ve dandik ve beceriksiz servis personeli ve yüzünden şuan reno markasından nefret ediyorum. İlk fırsatta aracı değiştirmeyi düşünüyorum. Şuan tüm sorunlar çözülmesine ve ilk gün ki olmasına rağmen aracı ilk aldığımda ki gibi keyifli süremiyorum zevk alamıyorum. Sanki her an alt takımdan bir ses gelecekmiş gibi tedirginlik sürekli oluyor. Buda beni çok rahatsız ediyor. |
Araçta herhangi bir sorun yok. Gördüğünüz ilanların çok büyük bölümü Oyak Kampanyasından ticari düşünce ile piyasa şartlarının altına araç alıp kısa sürede satan kişilerin ilanlarıdır.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|