Şimdi Ara

*93-94* HONDA CİVİC Sİ (Hakkında Herşey)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
9
Favori
237.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6 Lt, 130 PS Üstten Çift Ekzantrikli (DOHC), PGM-FI yakıt besleme sistemli, 16 Subap. Hidrolik direksiyon, elektrikli 4 cam , gövde rengi elektrik kumandalı aynalar, Çift salıncaklı ön ve arka süspansiyon Standart. 4 Teker disk fren. Radyo-Teyp standart. Sunroof ve klima opsiyonel.


    Bu makinayla ilgili bilgileri olanlar ... yorumlar ... her türlü modifiye hakkındaki görüşleri ... bu aracı kullanan tecrübeli insanlar varsa öneri ve düşünceleriii ... kısacası 93-94 model civic si hakkındaki herşeyi bu başlık altında paylaşalım ve öğrenelim arkadaşlar...

    Almayı düşünüyorum ve özellikle tecrübeli olanlardan bilgi alabilirsem çok kıyak olacak...bu arada sedan modelini düşünüyorum şimdilik ilerde hb olabilir ama şu anki düşüncem sedan...

     *93-94* HONDA CİVİC Sİ (Hakkında Herşey)

    93 CİVİC Sİ SEDAN

     *93-94* HONDA CİVİC Sİ (Hakkında Herşey)

    94 CİVİC Sİ SEDAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguRnB -- 9 Kasım 2006; 13:46:37 >







  • niyetin performanslı kullanımsa, basınca araba gitsin diyorsan yani, iyi bir yol tutuş, makul tüketim değerleri diyorsan bu fiyata alabileceğin en uygun araçlardan birisi. Motor sorun çıkartmaz ondan yana hiç merak etme. 350-400 bin km de hala tam gaz uzayan nice SI lar gördüm. 500.000 e kadar yolu var çok rahat. Aldığın aracın şasiye girmiş kazası olmamasına dikkat et yeterki...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Launcher

    niyetin performanslı kullanımsa, basınca araba gitsin diyorsan yani, iyi bir yol tutuş, makul tüketim değerleri diyorsan bu fiyata alabileceğin en uygun araçlardan birisi. Motor sorun çıkartmaz ondan yana hiç merak etme. 350-400 bin km de hala tam gaz uzayan nice SI lar gördüm. 500.000 e kadar yolu var çok rahat. Aldığın aracın şasiye girmiş kazası olmamasına dikkat et yeterki...


    düşüncelerine katılıyorum...o fiyata alabileceğim en iyi makina...performanslı kullanıcam...ayrıca ilerde imkanım el verirse v-tec motoru taktırmayı düşünüyorum tabi bunları söylemek için daha erken...ayrıca temizini bulmak imkansız kadar zor ama dediğin gibi motordan hiç şüphem yok zaten...999 bin km bile yapar nede olsa japon bu...kazasız ve temiz bulmak biraz zor olacak ama sabah akşam arama yapacaz artık kağıt parçalarını daha denkleştiremedim fazla acele etmiyorum zaten biraz bilgi ve yorumları net ve açıklayıcı bi şekilde alabilirsem die açtım bu konuyu...saolasın msj için...




  • iyi bir fikir krdeşim şimdki aklım olsa imzamdaki aracı alıcağıma böyle 95-96-97 model senin gibi civic SI yada vti alırdım ha aracımı sevmediimden değil çok seviyorum fakat 0 araç oldugundan fazla bıseyını deıstıremıorum orjınallıgıyle oynayamıyorum hor kullanamıyorum fazla..Bıyerıne ufacık bı zarar geldımı acayip koyyor bu yuzden genç bi insanın boyle eskı bı kasa alıp ıstedıı gıbı hevesını o aractan cıkarması daha guzel bence .. hele bide boyle 130 beygırlık yada vtec 160 beygırlık cıvıc olunca bambaşka.. güzel araç kardeşim

    Aracımdan bir kaç resimler vereyim normal bi civice göre değişiktir farkedeceksiniz film,arka stopların tamamen kırmızı olması, jantlar,honda logosu,yed performance egzos..

    ve 1 ay sonrada baya bi değişiklik olacak araçta ozamanda resimlerini ve dyno sonuçlarını göstereceğim.. kat iptali , devir kesici iptali,header(yazılışını bılmıyorum yanlıssa duzeltın),hava filtresi kit, ve chip.. kaba taslak bişey düşündüğümüzde daha 1-2 şeyde var aklımda olan aracın 130 beygır gibi bişey cıkmasını beklıyoruz tork bandıda baya bi yükselcek gibi..

    şuanda araçtan elde ettiğim değerler profosyonel bı sekılde defalarca denenen değerler..

    0-100 hızlanması:9.6 saniye
    0-130 hızlanma:16.3 saniye
    Son hız:210 km/s Düz yolda , 218 km/s (hafif eğim) fakat araç 218 km/s de devir kesiciye giriyor ve hala gitmeye meğilli bir araç kadrandaki 240 km/s nin hakkını verecek gibi..

     *93-94* HONDA CİVİC Sİ (Hakkında Herşey)

     *93-94* HONDA CİVİC Sİ (Hakkında Herşey)

     *93-94* HONDA CİVİC Sİ (Hakkında Herşey)


    saygılarımla..

    edit:ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anshered -- 9 Kasım 2006; 17:43:05 >




  • sı sedanın sürüş karekteristliği nasıldır bilmiyorum fakat hollanda kuzenimde 94 sı hb vardı yaklasık 3-4 ay kullandım araba 380.000 km de idi motorunda yüriyeninde daha hiç bişey yoktu yakıt tüketimi çok basmadığınız sürece makul ölçülerdeydi o zamanın teknolojisine göre yol tutuşu gayet iyiydi aracı hem hollanda da hem türkiyede kullandım türkiyedeki arabam mazda 323 dü açıkçası türkiye ye dönüpte kendi arabama binince epey bi yadırgadım 130 hp den inip 90 hp lik arabaya binince

    daha sonra kuzenim yaz tatili için tr ye geldiğinde yine uzun bi zaman kullandık tr virajlarında araba gayet stabil bir yol tutuşa sahip yanlız sınırları biraz zorladığımızda kafadan kayma yapıyordu bu sorunuda kule gergsisi ve alçaltma kitiyle çözmüştük arabayı hala hollanda caddelerinde kullanıyor ve hala çok memnun


    temizini bulabilmen durumunda yıllar boyu bakım dışında sanyi bölgesine uğramayacağın cinsten bir araba




  • anshered Allah kaza bela vermesin güzel makina...yorumun içinde saolasın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray

    sı sedanın sürüş karekteristliği nasıldır bilmiyorum fakat hollanda kuzenimde 94 sı hb vardı yaklasık 3-4 ay kullandım araba 380.000 km de idi motorunda yüriyeninde daha hiç bişey yoktu yakıt tüketimi çok basmadığınız sürece makul ölçülerdeydi o zamanın teknolojisine göre yol tutuşu gayet iyiydi aracı hem hollanda da hem türkiyede kullandım türkiyedeki arabam mazda 323 dü açıkçası türkiye ye dönüpte kendi arabama binince epey bi yadırgadım 130 hp den inip 90 hp lik arabaya binince

    daha sonra kuzenim yaz tatili için tr ye geldiğinde yine uzun bi zaman kullandık tr virajlarında araba gayet stabil bir yol tutuşa sahip yanlız sınırları biraz zorladığımızda kafadan kayma yapıyordu bu sorunuda kule gergsisi ve alçaltma kitiyle çözmüştük arabayı hala hollanda caddelerinde kullanıyor ve hala çok memnun


    temizini bulabilmen durumunda yıllar boyu bakım dışında sanyi bölgesine uğramayacağın cinsten bir araba


    aynen ... ama işte temizini bulmak biraz sabır istiyo artık yapacaz bişeyler...hatta bir video koyacağım 95 civic hemde 1.5 hb... miss gibi arabaya resmen tecavüz ediyolar arabaya motor yağı yerine su koyuyolar arabadan dumanlar çıkıyo ama araba hala gidiyo ve akla gelmeyecek ne varsa yapıyolar cihaza ama japon hala ayakda...bu motor bunlardan sonra patlamıyosa hala çalışmaya dewam ediyosa fazla söze gerek yok...japonumun hondamın karşısına çıkan her baba yiğit artık boyun eğer...ama yaptıkları şeyi kınıyorum resmen tecavüz ediyolar arabaya..

    İzleyin ve Japon ne yapar anlayın...BİR GÜN HERKES HONDACI OLACAK...

    Video :http://www.youtube.com/watch?v=ALZIS-5V_mY




  • quote:

    Orjinalden alıntı: *METT*

    anshered Allah kaza bela vermesin güzel makina...yorumun içinde saolasın...


    saol kardeşim amin .. allah kimsenin başına vermesin..
  • yokmu yaw ilgisi ve bilgisi olan bu konu hakkında BİLGİLERİMİZİ PAYLAŞALIM YAW...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguRnB -- 11 Kasım 2006; 14:23:34 >
  • ya bişi sorcam vtec nedir imzamdaki arabada war mı 2000 model 1.6 ies civic de bide nasıl başlar nasıl açılır yeni bir honda kullanıcısıyım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murat_gezer

    ya bişi sorcam vtec nedir imzamdaki arabada war mı 2000 model 1.6 ies civic de bide nasıl başlar nasıl açılır yeni bir honda kullanıcısıyım


    öncelikle hayırlı olsun yeniysen...Hondacı olmak bi ayrıcalıktır BİR GÜN HERKES HONDACI OLACAK... aşağıdaki linke tıklarsan i-vtec hakkında merak ettiğin soru ve sorularını bulabilirsin...

    http://tr.wikipedia.org/wiki/VTEC#i-VTEC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguRnB -- 11 Kasım 2006; 17:22:38 >




  • anshered byhonda sen bu arabayla en fazla 220 mi yaptın yani resimde oyle gozukuyo . bu araba için yavas bi hız degilmi yoksa lpg demi yaptın yoksa yani benim bidigim bu araba daha hızlı gidiyodu. ha bu arada civic si de cok hızlı bi araba tavsiye etmemem mumkun degil
  • pardon yazdıklarını tam okuyamadım ondan bunu yazmıstım yazmamın nedeni bende bi resim var tam 230 la gidiyo civic yani ondan yazdım
  • si da ben ibreyi taşırdım hala gidiyodu...göstergeyimi az yapmışlar ne!!.. off off si a bi vtec motoru takdınmı varyaa dadından yenmez... o değilde...si hakkında hiç görüşleri düşünceleri bilmemneleri olanlar yokmu yaw bu hondacılar arasında...çok az kişi yorum yapmış ve tam olarak bişey söylememiş...hadi pamuk düşüncelere foruma..(pamuk eller cebe)





  • şimdi gercekleri solemek gerekirse araba cok hızlı ve 136 bg yağ gibi gidiyo ibresi bencede banada az geldi 220 yazıyo ama en za 220-225 yapar cunku tam bir performance arabası ve kullanabildigin kadar kullan motoru dayanıklıdır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: biddy_074

    şimdi gercekleri solemek gerekirse araba cok hızlı ve 136 bg yağ gibi gidiyo ibresi bencede banada az geldi 220 yazıyo ama en za 220-225 yapar cunku tam bir performance arabası ve kullanabildigin kadar kullan motoru dayanıklıdır



    saolasın yorum için ama motor fabrika çıkışı 130 ps'dir ama genelde bakıyorum haklısın ruhsatların çoğunda 136 yazıyo ama fabrika verileri en doğru olanıdır...standartda son hız 205 km'dir...220 ibre vardır...ibre aslında bazen kayabiliyor gerçek verileri ordan alamayız...kalkışlarda affetmiyo çok deli bi canavar...aslında ben aldığımda arkaya si yerine ex amblemi yapıştırmayı düşünüyorum milletle biraz dalga geçmek için bu arada exlerde 1.5 olanıdır bu cihazın ve karbüratörlüdür biraz oyun oynamak pekde kötü bi fikir değil aslında neyse evet bilgileri bekliyoruz...




  • pardon ben 136 bg olarak biliyorum
  • ya bu subap olayı nedir şimdi imzamdaki hondada kaç subap var 8 mi 16 mı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murat_gezer

    ya bu subap olayı nedir şimdi imzamdaki hondada kaç subap var 8 mi 16 mı


    16 subap var

    Supap, silindirin üstünde yer alır ve açılıp kapanarak yakıt/hava karışımının silindire emilmesine ya da egzoz gazlarının silindirden atılmasına olanak tanır.Bu nedenle emme subabı ve egzoz subabı olarak ikiye ayrılır. 8v ve 16v gibi işaretler otomobilin kaç subaplı olduğunu gösterir. motorlar çoğunlukla dört silindirli olduğu için bu iki ifadeyi en sık görürüz. 8v dört silindirli bir motorda 8 subap bulunduğunu yani her silindire iki subap düştüğünü (1 emme, 1 egzoz subabı) gösterir. dört silindirli motor için kullanılan 16v (ya da 16 subap) ifadesi ise o motorda silindir başına 4 subap (2 emme, 2 egzoz) bulunduğunu gösterir. 24v ise altı silindirli bir motorda silindir başına 4 supap bulunduğunu gösteriyor. ayrıca, örneğin citroen'in 4 silindirli 12 supaplı (silindir başına 3 supap, 2 emme, 1 egzoz) turbodizel motoru, son zamanlarda volkswagen'de gördüğümüz 5 silindirli 20 supaplı motor (silindir başına dört supap) ve ferrari'nin kullandığı silindir başına 5 supaplı motor (3 emme, 2 egzoz) gibi örnekler de vardır.




  • oldukça açıklayıcı olmuş teşekkür ederim
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.