Şimdi Ara

Jaspa Subaru'nun ayıbı..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba. aranıza katılalı çok uzun zaman olmadı. çok severek kullandığım Subaru'mu nakit ihtiyacı dolayısıyla satmak zorunda kaldım. ancak en kısa zamanda yeni bir subaru ile tekrar aranızda olmayı planlıyorum. başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istedim.

    yaklaşık 3 ay önce almak istediğim Subaru Legacy yi expertiz için Jaspa Subaruya götürdüm. tabi öncesinde arayıp ecpertiz yapıyorlar mı diye sordum ve 100 tl ye yaptıkları yanıtını aldım. uzunca bir zaman Subaru hakkında bilgi toplarken bu servisin dürüstlüğü ve iyiliği konusunda mesajlar okumuştum. açıkçası beni buraya yönlendiren bu mesajlardaki arkadaşların olumlu yorumlarıydı. İbrahim Bey le tanıştık. gayet kibar ve işini severek yapan bir adama benziyor. aracımın expertizi yapıldı. kusur olarak sadece sağ çamurlukta bir işlem olduğu onun dışında aracın orjinal olduğu söylendi. sonrasında bende kendilerinden bu söyledilerini yazılı bir expertiz evrakı olarak istedim. ibrahim bey yazılı olarak böyle bir belge veremeyeceklerini, şimdiye kadar hiç vermediklerini, sıkıntı yaşamak istemediklerini söyledi. araca bakan ustaları çok övdü, bi sıkıntı çıkmaz dedi. bende kendilerine güvendim ve aracı aldım.

    ancak geçen hafta acil nakit ihtiyacıyla aracı sattım. tabi 3 ay içerisinde 5 bin liralık zararla. aracı alacak arkadaş expertiz yaptırmak için oto98 kartala götürdü. orada yapılan expertizde kaput, sağ ön kapı, sağ arka kapı, sağ iki çamurlukta boya çıktı. ben inanamadım. kaporta ustasını çağırıp birde bizim gözümüz önünde bakmasını istedik. makinayı tuttuğu gibi söylediği her yerde boya mevcuttu. hatta sağ iki kapıdaki boya miktarı 0,1 olması gereken değer 1,2 yani normalin 12 katı. böyle bir durumun kaporta ustasının gözünden kaçamayacağını, ayrıca makinadaki değerin dışında gözle görülerek bile anlaşılabileceği söylendi. satmak istediğim insanlara çok mahçup oldum, yalancı durumuna düştüm, yerin dibine giresim geldi.. hemen orada Jaspa yı aradım. ibrahim beye durumu anlattım. "getirin efendim bir daha bakalım" dedi. bende kendisine sordum " peki ibrahim bey gerçekten buralarda boya varsa, siz bunu nasıl telafi edecek siniz?" bana verdiği cevap çok ilginçti. " efendim zaten bu işten aldığımız 100 tl, nasıl telafi edelim. ama size bir özür borçlu oluruz" dedi..bende kendilerine" keşke 100 değil 500 tl ye yapsaydınızda adam gibi yapsaydınız, o zaman bu aracı almazdım veya daha uygun bir fiyata alabilirdim" dedim. ve neticede aracımı anlaştığım fiyatın 5 bin lira daha altına satmak zorunda kaldım. elimde yazılı bir expertiz raporu olsa Jaspa ya dava açardım ve kuruşu kuruşuna da zararımı alırdım ama belge olmadığı için hiçbir şeyi ispat edemem. ibrahim beyin de neden yazılı expertiz raporu vermediğini şimdi anlıyorum. sadece sizlerle bu durumu paylaşmak istedim. teknik konularda nasıl bir servis bilemem ama expertiz konusunda nasıl olduklarını bana pahalıya patlayan bir tecrübeyle öğrenmiş oldum. sözlerinin arkasında durmadıklarını da.. amacım kimseyi aşağılamak kötülemek değil. sadece insanların işlerini doğru yapmalarını, eğer doğru yaptıklarını düşünüyorlarsa da sözlerinin arkalarında durmalarını istiyorum.







  • geçmiş olsun
  • JASPA ya bakıma gitmeyi planladığım için paylaştığınız bilgi için teşekkürler.
  • JASPA da 25.000 bakımımı yaptırdım. Bence de İbrahim bey SUBARU ya çok emek vermiş olduğu ve tecrübesi yüzünden tercih sebebi ve yaklaşım bilen bir beyefendi.

    Elbette bazen herkes hata yapar, ekspertiz de sorun yaşayan arkadaşa üzüldüm olmasa iyiydi tabii ve belki telafi için farklı bir çözüm bulunabilirdi.
    Kendi bakım tecrübemden ve İbrahim beyin yaklaşımından para odaklı olmadığını ve özellikle de orijinal parça kullanmanın değerini bildiğini anladım. Kendisinden muadil parça sorgulandığında yardımcı olmak için bilgi paylaşırken bile yüzünü ekşittiğini gördüm.

    Orijinal parça ithalatı ve bu parçaları makul fiyata sundukları için bence JASPA, SUBARU kullanıcıları arasında önemli bir boşluğu dolduruyor.

    Ayrıca SUBARU özel bir marka ve çok sayıda olmayan kullanıcısına hizmet veren özel ve yetkili servisleri çoğunlukla başarılı ve düzgün insanlar.

    Arada yaşanan sıkıntılar var tabii ama sanki servise giren SUBARU sayısına oranla çok yüksek sorunlar yok gibi görünüyor.

    Son olarak her türlü serviste ve kullanımda sıkıntı yaşamamak için aracımızı kendimizin olabildiğince iyi tanıması ve her türlü servis müdahalesine belirli bir bilinç ile yaklaşmamız en iyisidir diye düşünüyorum.




  • Reklam kokan hareketler bunlar kusura bakmayın da...
  • mcake± kullanıcısına yanıt
    Tabii kusura bakmam dostum, ayıp ettin ben yaşadıklarımı paylaşır yorumumu yaparım,
    isteyen araştırır kendi dener, istemeyen reklam kokar der.

    Bu güne kadar bu forumda kaç çeşit konuda başlıklar açtım, imcelemeler yazdım, neyse ne.
    Kimin reklama ihtiyacı var, JASPA nın geçmişi belki benim yaşımdan fazla. Bayraktar yok iken SUBARU ya servis veriyordu onlar.

    Siz yada birisi reklam kokan hareket dedi diye mi kusura bakacağım. JASPA dan istisnasız herkes memnun mu Hayır tabii ki.
    Resmi servislerden herkes memnun mu ona da hayır.

    Bu yaştan sonra kalkıp ta forumun birine reklam için mesaj mı yazacağım. Neyse beni tanımamanıza veriyorum.
    Bu arada asla da alınmadım daha yazacaklarınız varsa da lütfen yazınız.
    Ama rica edeceğim polemik değil de birilerinin işine yarayacak bilgiler olsun..
  • AKLIMIZIN KÖŞESİNDE DURSUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thai-Fun

    JASPA da 25.000 bakımımı yaptırdım. Bence de İbrahim bey SUBARU ya çok emek vermiş olduğu ve tecrübesi yüzünden tercih sebebi ve yaklaşım bilen bir beyefendi.

    Elbette bazen herkes hata yapar, ekspertiz de sorun yaşayan arkadaşa üzüldüm olmasa iyiydi tabii ve belki telafi için farklı bir çözüm bulunabilirdi.
    Kendi bakım tecrübemden ve İbrahim beyin yaklaşımından para odaklı olmadığını ve özellikle de orijinal parça kullanmanın değerini bildiğini anladım. Kendisinden muadil parça sorgulandığında yardımcı olmak için bilgi paylaşırken bile yüzünü ekşittiğini gördüm.

    Orijinal parça ithalatı ve bu parçaları makul fiyata sundukları için bence JASPA, SUBARU kullanıcıları arasında önemli bir boşluğu dolduruyor.

    Ayrıca SUBARU özel bir marka ve çok sayıda olmayan kullanıcısına hizmet veren özel ve yetkili servisleri çoğunlukla başarılı ve düzgün insanlar.

    Arada yaşanan sıkıntılar var tabii ama sanki servise giren SUBARU sayısına oranla çok yüksek sorunlar yok gibi görünüyor.

    Son olarak her türlü serviste ve kullanımda sıkıntı yaşamamak için aracımızı kendimizin olabildiğince iyi tanıması ve her türlü servis müdahalesine belirli bir bilinç ile yaklaşmamız en iyisidir diye düşünüyorum.

    gerçekten kaportadan anlayan biri tek bir bakışta boya gören-değişen parçayı anlıyor, makineye falan ihtiyaç olmadan. yani burada hata değil yetersizlik aramak lazım. yetersiz bir eksper de işe yaramaz çakma eksper demektir. savunulacak bir tarafı yok bu işin.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Hoşgeldiniz sayın beyinsis;

    Yorumlarınıza katılıyorum. Şimdi ekspertiz işi de 2. el araçlarda zorunlu hale geliyor ve pıtırdak gibi ekspertizler türüyor. Bakalım bu işte yüksek rant oluşunca neler yaşayacağız, ne yetersizlikler ne uydur kaydırlar göreceğiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.