Şimdi Ara

YU-Gİ-OH OYUN KURALLARI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
52.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YA ARKADAŞLAR BU OYUNU ÇÖZEN BİRİ VARSA Bİ NOTPAD FLN HAZIRLAYABİLİRMİ
    yada bi linkle oyun kuralları ve nasıl oynancagı hakkında bi bilgi verebilirmi ben daha monster kartlarını oynamak için sete yerleştiremedim bile ya cok saran bi oyuna benziyo ama çözemedim yardım!!!!



  • Çocuklar müjde!.. tv8, en güzel, en hareketli ve en renkli çizgi filmleri sizlerle buluşturuyor... İşte onlardan biri, gösterildiği ülkelerde izlenme rekorları kıran YU-Gİ-OH tv8 ekranlarında...
    Eski bir Mısır oyunu... Ve büyülü kartlar sayesinde ortamın sürekli değiştiği ve doğaüstü güçlerle yapılan bir düello... Yalnızca tek bir kazanan olacak... Ve o “Yu Gi Oh” ilan edilecek...

    Yumi Yagi ve Yugi... Yumi Yagi, Yugi’nin ruhuna girdiğinde o daha güçlü, daha uzun, daha kendine güvenli ve daha akıllı birine dönüşüyor... Onun tek amacı, Dünyanın en iyi dövüşçüsü olmak... Ya da diğer adıyla... Yu-Gi-Oh olmak...

    Kazuki Takahashi’nin 1996’da yarattığı müthiş oyun Yu-Gi-Oh!, Japon çocukları arasında büyük bir fenomene dönüşmüş ve satışları 2 milyon adede ulaşmıştı.

    Yu-Gi-Oh! Amerika’ya, 2001 yılında çizgi dizi olarak adım attı ve bir anda çocuk programları sıralamasında en başa oturuverdi.

    tv8’in Türk çocuklarına armağanı olarak ekrana getireceği Yu-Gi-Oh’, ülkelerini kasıp kavuran kart oyunundan başka bir şey düşünmeyen Yugi ve arkadaşlarını maceralarını anlatıyor. ‘’Düello Canavarları’’ adlı bu kart oyununda, oyuncular birbirinden güçlü canavarları, son derece yüksek tempolu dövüşlerde birbirleriyle karşı karşıya getiriyor... Oyunda savaş alanları da değişebiliyor ve beraberlerinde binlerce yeni tehlikeyi de getiriyor... Savaş bittiği zaman en iyi skoru alan Yu-Gi-Oh! Oluyor... Yani o ‘Oyunun Kralı’ ilan ediliyor...

    Oyunun ilginç yanı, gözle görünenden çok daha fazlasını barındırmasıdır. Bu oyuna kafayı takmış olan binlerce çocuktan biri olan ve rüyasında bile dev canavarlarla, büyü kartlarını gören Yugi, dedesinin oyun dükkanında, eski çağlardan kalmış bir Mısır bilmecesini çözünce, antik Mısır’da yaşamış bir kral olan Yama Yugi’nin ruhu serbest kalır ve ele geçirdiği utangaç Yugi’yi oyunda sınır tanımayan, kendinden emin muhteşem bir oyuncuya dönüştürür.

    Yugi’nin en yakın arkadaşları, bir zamanlar bir sokak serserisinden başka bir şey değilken Yugi sayesinde dostluğun önemini öğrenen Joey, ona her zorlukta destek olan Tristan ve mantığın sesi Tea’dır.

    Yugi’nin rakiplerinden biri, kendi teknoloji firmasının sahibi, zengin Seto Kaiba’dır. Oyunda Yugi’ye yenilince deliye dönen Kaiba, Yugi’yi yenmek için her kurnazlığı, her kötülüğü dener.

    Dizinin kötü adamı ise Maximillion Pegasus’dur. Dünyanın en zengin adamı olan bu kültürlü ve zeki adam, Düello Canavarları oyununun da yaratıcısıdır. Sahibi olduğu ‘’Yüzyılın Gözü’’ adlı totem ona sihirli güçler verir.

    Dev Canavarlar! Güçlü Büyüler! Antik Mısır Efsaneleri! ‘’Yu-Gi-Oh !’’ sizin de tutkunuz olacak....

    Tüm dünyada çocukların sevgilisi olan, rating rekorları kıran YU-Gİ-OH, tv8’de

    kardeşim de deliyoruyoor bu oyun için
  • dünyada çocuk, genç ve yetişkinlerden oluşan ve gitgide büyüyen oyuncu kitlesiyle yeni yükselen kolleksiyon kart oyunudur. Zevk için arkadaşınızla oynayabileceğiniz gibi turnuvalara katılarak görkemli ve epik düellolar da yapabilirsiniz.

    Oyun kartları 5 ayrı güçlü ve esrarengiz medeniyetten, sonsuz bir savaşa tutuşmuş yaratıkları simgeler.

    Ateş Medeniyeti: Lavlar ve ateşler ile dolu savaşla yıpranmış bir diyarda ateş gücü fazla olanların yaşamaya hakkı olan bir ülke. Şan ve şeref için savaşan Dragonoid savaşçıların, göklerlerde zırhlı gövdeleri ile uçan ejderhaların, stratejik avantaj peşinde koşan, sürünen ve yuvarlanan robot Armoloidlerin ve asilce zırhlı savaş sistemleriyle her yönden gelen saldırılara karşı koymaya çalışan insanların bölgesi.

    Doğa Medeniyeti: Vahşi doğanın ve balta girmemiş ormanların olduğu bu medeniyette, çok güçlü yarı-yaratık yarı-insan vahşilerin baltaları, kılıçları ve yerinden sökülmüş ağaçları hüküm sürmekte. Katil bitkiler sarmaşıklarını tutabildiği her kurbana uzatırken, dev böcekler de yakalayabildikleri zaferlerin tadını çıkardıkları bakir ve vahşi topraklarda yaşıyorlar.

    Karanlık Medeniyeti: Lanetli ve zehirli topraklarda kurulmuş bu medeniyette korkunç güçleri ve büyüleri ile İblisler korkunç yaşayan ölülere komuta ediyorlar. Kabus yaratıkları kötülük yayarken inanılmaz boyutlardaki solucanlar diyarı bilinmeyen sebeplerlerle toprak altından tarıyorlar.

    Su Medeniyeti: Su altına batmış siber-şehirlerde, gelişmiş teknolojileri ile okyanuslara hükmeden bir medeniyet. Dev balinalar sularda devriye gezip güvenliği sağlarken, ahtapot askerleri de lordlarının düşmanlarını tuzakları ve pusuları ile etkisiz hale getiriyorlar.

    Işık Medeniyeti: Gökyüzünde, bulutların arasında kutsal mabedlerinde yaşayan teknolojik olarak çok gelişmiş bir halk. Bazıları yüksek teknoloji ürünü uzay gemilerini andırırken bazıları da tekno-meleklere benziyor. Ama hepsi çok gizemli ve güçlü.

    Buraya kadar çok orjinal birşey yok ama oyunun hikaye kurgusunun güzel tarafı buradan sonra başlıyor.

    Birçokları için Duel Masters sadece eğlenceli bir oyun olmakla beraber bazıları için bunun çok ötesinde. Bir süre önce bazı seçkin oyuncuların displin ve arzularıyla kartlardaki yaratıkları dünyamıza çağırabildikleri farkediliyor. Bunun için oyuncunu ruhunu disipline eden bir çeşit savaş sanatı olan Kaijudo geliştiriliyor. Anlamı dev canavarlarla savaşma sanatı olarak özetlenebilecek olan bu sanat sayesinde oyuncular kartlardaki yaratıkları yönetebiliyorlar.

    Bu dülleocuları yetiştirmek için eğitim merkezleri kurulmuş ve yakın bir geçmişte iki adam Kaijudo'nun gerçek ustaları olarak ortaya çıkmışlar. Bunlardan bir tanesi sadece "The Master" olarak bilinen yüzü bir düello sırasında yaralanmış olan ve şimdi bir düello okulu yöneten gizemli bir adam. Diğer usta ise Shori Kirifuda ise esrarengiz bir biçimde kaybolmuş.

    İşte Duel Masters'ın hikayesi budur arkadaşlar. İşin esas oyun kısmına gelince...

    1.Başlangıç :

    Destenizin tepesinden beş kart çekin ve bu kartlara bakmadan önünüze kapalı olarak koyun bu kartlar sizin kalkanlarınız olacak. Şimdi beş kart daha çekin ve kimin başlayacağı kararını verin. (Bu kararı herhangi bir şekilde verebilirsiniz.)

    2. Nasıl Kazanırsınız? :

    Canavarlarınızla rakibinize saldırdığınızda bloklanmayan her atağınız rakibin bir kalkanını kırar ve kalkanı kalmadığında bloklayamadığı ilk atakla oyunu kaybetmiş sayılır.

    3. Turn Nasıl Oynanır? :

    Öncelikle her turn'de "tap" edilmiş, (MTG oynayanlar bilir kartın kullanıldığını belirtmek için yan çevirmek ) yani bir önceki turn kullandığınız kartları "untap" etmelisiniz. Battle zone (savaş bölgesi) veya Mana Zone'da (kaynak bölgesi) kullandığınız tüm kartları "untap" etmelisiniz.

    Şimdi bir Kart çekin. (Önemli Not: sadece ilk oynayan oyuna başlangıç turn'ünde kart çekmez.) Destenizdeki son kartı çekerseniz oyunu kaybedersiniz.

    Şimdi Mana Bölgesine her turn'de istediğiniz çeşit bir mana kartı koyabilirsiniz. Aksini yapacak bir büyünüz olmadığı sürece her turn sadece bir mana koyabilirsiniz. Ama mana havuzunuzda kaç mana olacağı size kalmıştır. Bir sınırı yoktur. Her kartın bir mana değeri vardır ancak mana olarak kullandığınız kartları oyun boyunca başka birşey için kullanamazsınız. Kartın üzerinde yazan dikkate almayın sadece mana değerini göz önüne alın. (Hangi kartlrı mana yapacağınıza karar vermek çok önemlidir.)

    4. Büyü yapmak ve yaratık çağırmak :

    Mananız yettiği sürece bir turn'de istediğiniz kadar büyü yapabilir ve yaratık çağırabilirsiniz. Büyü yapmak için gerektiği kadar mana'yı tap edin, ancak en az bir mana gücü büyü ile aynı medeniyete ait olmak zorundadır. Örn:Bir karanlık büyü yapmak için dört mana gerekliyse en az bir mana karanlık medeniyetine ait olmalıdır. Büyünün tanımını okuyun ve uygulayabildiğiniz kadarını uygulayın eğer uygulanamayan bölüm kalırsa bunu önemsemeyin. Yukarıda büyü yapmak için kulanılan kurallar yaratık çağırılırken de geçerlidir. Savaş alanında istediğiniz kadar yaratık çıkarabilirsiniz ancak ilk çağırıldıkları turn saldıramazlar.

    5. Evolution yaratığı çağırmak :

    Yukarıdaki kurallara ek olarak savaş alanınızda evolution yaratığın atası olan yaratık bulunmadan evolution creature çağıramazsınız. Yani hangi yaratıktan türeyecekse o yaratığın savaş alanında olması gerekmekedir. Ev. yaratığı çağırdığınızda "base" yaratığın üstüne kartı yerleştirin artık o yaratığınızın gelişmiş halini kullanacaksınız. Bu gelişmiş yaratıklar çağırıldıkları turn saldırabilirler ve savş alanında gücünüz yettiği kadar bunlardan bulundurabilirsiniz. Ayrıca eğer bir şekilde bu yaratık savaş alanından çıktığında altındaki kart da onunla birlikte çıkar. Evolution yaratığı oyunda kaldığı sürece altındaki kartla bütündür ve tek karttır ama savaş alanından beraber çıksalar da dışarıda tekrar ayrı kartlar olurlar. Örn: Eğer bir büyü gelşmiş yaratığınızı mana bölümüne gönderirse orada hem kendi manasını hem de türediği yaratığın manasını kullanabilirsiniz.

    Saldırmak :

    Saldırmak için savaş alanındaki bir turn önce çıkmış tüm yaratıkları kullanabilirsiniz. Rakibe veya rakibin "tap" edilmiş canavarlarına saldırmak mümkündür. Saldırı için kullandığınız yartıkları tap ederek (yan çevirerek) o yaratıkları kullandığınızı belirtirsiniz. saldırmak için mana harcamanıza gerek yoktur. O yaratığı sadece çağrırken mana harcamanız gerekir. Rakip oyuncuya saldırdığınızda eğer siz bloklayamazsa başlangıçt ayırılan kalkan kartlarından birini kırmş olursunuz ve onun seçtiği bir tane kalkan kartını kendi elinize alırsınız. Bu şekilde hiç kalkanı kalmayan oyuncu son darbeyi yediğinde oyunu kaybeder. (Önemli not: Bazı canavarlar double breaker denilen çift kırış hareketi yaparlar böyle bir durumda sadece bir kalkan kartı kalmış olan savunmacı sadece o kartı kaybeder. Oyunu kaybetmesi için bir darbe daha yemelidir.) Eğer tap edilmiş bir canavara saldırırsanız ve saldırınız bloklanmazsa canavarlar dövüşür ve power'ı yüksek olan diğer kartı oyundan çıkartır. Eşit güçte olan kartların ikisi de oyundan çıkar. Bazen yaratıkların power rakamının yanında bir + değeri görürsünüz. Bu belirli koşullar altında yaratığın gücünün arttığını gösterir. Bu durumda kartın açıklamasını iyi okumak gerekir.

    Bloklamak :

    Bazı kartlar bloklama özelliğine sahiptir. Bu kartlar saldırının aksine çağırıldıkları turn blok yapabilirler. Saldıran taraf istediği yaratık veya oyuncuya ulaşmdan önce bloklayan yaratığı geçmek zorundadır. Yukarıdaki yaratık mücadele kuralları aynen geçerlidir.

    Saldırı sırasında önce saldıran yaratığın özellikleri devreye girer, sonra saldırının kendisi olur, ardından bloklama geçekleşir en son kalkan kartı kırma safhası oynanır ve saldırı sona erer.

    Evet arkadaşlar bu yeni Kart oyunun çok yakın zamnd MTG YuGiOh! gibisektörün önde gelen kart oyunlarına rakip olması kesin gibi. Oynanışı itibarı ile oldukça fazla MTG'yi andırıyor ama sizin de gördüğünüz üzere çok büyük değişiklikler de var. Tüm bunları merak ediyorsanız durmayın. Duel Masters dünyasına girin.

    Tarih: 06:01, 17/4/2006 Kategori: Duel Masters Bağlantı
  • beyler bu yu-gi-oh un single playeri warmı weya onlinesi varsa kaç mb we paralı mı??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: appiah_haktan


    dünyada çocuk, genç ve yetişkinlerden oluşan ve gitgide büyüyen oyuncu kitlesiyle yeni yükselen kolleksiyon kart oyunudur. Zevk için arkadaşınızla oynayabileceğiniz gibi turnuvalara katılarak görkemli ve epik düellolar da yapabilirsiniz.

    Oyun kartları 5 ayrı güçlü ve esrarengiz medeniyetten, sonsuz bir savaşa tutuşmuş yaratıkları simgeler.

    Ateş Medeniyeti: Lavlar ve ateşler ile dolu savaşla yıpranmış bir diyarda ateş gücü fazla olanların yaşamaya hakkı olan bir ülke. Şan ve şeref için savaşan Dragonoid savaşçıların, göklerlerde zırhlı gövdeleri ile uçan ejderhaların, stratejik avantaj peşinde koşan, sürünen ve yuvarlanan robot Armoloidlerin ve asilce zırhlı savaş sistemleriyle her yönden gelen saldırılara karşı koymaya çalışan insanların bölgesi.

    Doğa Medeniyeti: Vahşi doğanın ve balta girmemiş ormanların olduğu bu medeniyette, çok güçlü yarı-yaratık yarı-insan vahşilerin baltaları, kılıçları ve yerinden sökülmüş ağaçları hüküm sürmekte. Katil bitkiler sarmaşıklarını tutabildiği her kurbana uzatırken, dev böcekler de yakalayabildikleri zaferlerin tadını çıkardıkları bakir ve vahşi topraklarda yaşıyorlar.

    Karanlık Medeniyeti: Lanetli ve zehirli topraklarda kurulmuş bu medeniyette korkunç güçleri ve büyüleri ile İblisler korkunç yaşayan ölülere komuta ediyorlar. Kabus yaratıkları kötülük yayarken inanılmaz boyutlardaki solucanlar diyarı bilinmeyen sebeplerlerle toprak altından tarıyorlar.

    Su Medeniyeti: Su altına batmış siber-şehirlerde, gelişmiş teknolojileri ile okyanuslara hükmeden bir medeniyet. Dev balinalar sularda devriye gezip güvenliği sağlarken, ahtapot askerleri de lordlarının düşmanlarını tuzakları ve pusuları ile etkisiz hale getiriyorlar.

    Işık Medeniyeti: Gökyüzünde, bulutların arasında kutsal mabedlerinde yaşayan teknolojik olarak çok gelişmiş bir halk. Bazıları yüksek teknoloji ürünü uzay gemilerini andırırken bazıları da tekno-meleklere benziyor. Ama hepsi çok gizemli ve güçlü.

    Buraya kadar çok orjinal birşey yok ama oyunun hikaye kurgusunun güzel tarafı buradan sonra başlıyor.

    Birçokları için Duel Masters sadece eğlenceli bir oyun olmakla beraber bazıları için bunun çok ötesinde. Bir süre önce bazı seçkin oyuncuların displin ve arzularıyla kartlardaki yaratıkları dünyamıza çağırabildikleri farkediliyor. Bunun için oyuncunu ruhunu disipline eden bir çeşit savaş sanatı olan Kaijudo geliştiriliyor. Anlamı dev canavarlarla savaşma sanatı olarak özetlenebilecek olan bu sanat sayesinde oyuncular kartlardaki yaratıkları yönetebiliyorlar.

    Bu dülleocuları yetiştirmek için eğitim merkezleri kurulmuş ve yakın bir geçmişte iki adam Kaijudo'nun gerçek ustaları olarak ortaya çıkmışlar. Bunlardan bir tanesi sadece "The Master" olarak bilinen yüzü bir düello sırasında yaralanmış olan ve şimdi bir düello okulu yöneten gizemli bir adam. Diğer usta ise Shori Kirifuda ise esrarengiz bir biçimde kaybolmuş.

    İşte Duel Masters'ın hikayesi budur arkadaşlar. İşin esas oyun kısmına gelince...

    1.Başlangıç :

    Destenizin tepesinden beş kart çekin ve bu kartlara bakmadan önünüze kapalı olarak koyun bu kartlar sizin kalkanlarınız olacak. Şimdi beş kart daha çekin ve kimin başlayacağı kararını verin. (Bu kararı herhangi bir şekilde verebilirsiniz.)

    2. Nasıl Kazanırsınız? :

    Canavarlarınızla rakibinize saldırdığınızda bloklanmayan her atağınız rakibin bir kalkanını kırar ve kalkanı kalmadığında bloklayamadığı ilk atakla oyunu kaybetmiş sayılır.

    3. Turn Nasıl Oynanır? :

    Öncelikle her turn'de "tap" edilmiş, (MTG oynayanlar bilir kartın kullanıldığını belirtmek için yan çevirmek ) yani bir önceki turn kullandığınız kartları "untap" etmelisiniz. Battle zone (savaş bölgesi) veya Mana Zone'da (kaynak bölgesi) kullandığınız tüm kartları "untap" etmelisiniz.

    Şimdi bir Kart çekin. (Önemli Not: sadece ilk oynayan oyuna başlangıç turn'ünde kart çekmez.) Destenizdeki son kartı çekerseniz oyunu kaybedersiniz.

    Şimdi Mana Bölgesine her turn'de istediğiniz çeşit bir mana kartı koyabilirsiniz. Aksini yapacak bir büyünüz olmadığı sürece her turn sadece bir mana koyabilirsiniz. Ama mana havuzunuzda kaç mana olacağı size kalmıştır. Bir sınırı yoktur. Her kartın bir mana değeri vardır ancak mana olarak kullandığınız kartları oyun boyunca başka birşey için kullanamazsınız. Kartın üzerinde yazan dikkate almayın sadece mana değerini göz önüne alın. (Hangi kartlrı mana yapacağınıza karar vermek çok önemlidir.)

    4. Büyü yapmak ve yaratık çağırmak :

    Mananız yettiği sürece bir turn'de istediğiniz kadar büyü yapabilir ve yaratık çağırabilirsiniz. Büyü yapmak için gerektiği kadar mana'yı tap edin, ancak en az bir mana gücü büyü ile aynı medeniyete ait olmak zorundadır. Örn:Bir karanlık büyü yapmak için dört mana gerekliyse en az bir mana karanlık medeniyetine ait olmalıdır. Büyünün tanımını okuyun ve uygulayabildiğiniz kadarını uygulayın eğer uygulanamayan bölüm kalırsa bunu önemsemeyin. Yukarıda büyü yapmak için kulanılan kurallar yaratık çağırılırken de geçerlidir. Savaş alanında istediğiniz kadar yaratık çıkarabilirsiniz ancak ilk çağırıldıkları turn saldıramazlar.

    5. Evolution yaratığı çağırmak :

    Yukarıdaki kurallara ek olarak savaş alanınızda evolution yaratığın atası olan yaratık bulunmadan evolution creature çağıramazsınız. Yani hangi yaratıktan türeyecekse o yaratığın savaş alanında olması gerekmekedir. Ev. yaratığı çağırdığınızda "base" yaratığın üstüne kartı yerleştirin artık o yaratığınızın gelişmiş halini kullanacaksınız. Bu gelişmiş yaratıklar çağırıldıkları turn saldırabilirler ve savş alanında gücünüz yettiği kadar bunlardan bulundurabilirsiniz. Ayrıca eğer bir şekilde bu yaratık savaş alanından çıktığında altındaki kart da onunla birlikte çıkar. Evolution yaratığı oyunda kaldığı sürece altındaki kartla bütündür ve tek karttır ama savaş alanından beraber çıksalar da dışarıda tekrar ayrı kartlar olurlar. Örn: Eğer bir büyü gelşmiş yaratığınızı mana bölümüne gönderirse orada hem kendi manasını hem de türediği yaratığın manasını kullanabilirsiniz.

    Saldırmak :

    Saldırmak için savaş alanındaki bir turn önce çıkmış tüm yaratıkları kullanabilirsiniz. Rakibe veya rakibin "tap" edilmiş canavarlarına saldırmak mümkündür. Saldırı için kullandığınız yartıkları tap ederek (yan çevirerek) o yaratıkları kullandığınızı belirtirsiniz. saldırmak için mana harcamanıza gerek yoktur. O yaratığı sadece çağrırken mana harcamanız gerekir. Rakip oyuncuya saldırdığınızda eğer siz bloklayamazsa başlangıçt ayırılan kalkan kartlarından birini kırmş olursunuz ve onun seçtiği bir tane kalkan kartını kendi elinize alırsınız. Bu şekilde hiç kalkanı kalmayan oyuncu son darbeyi yediğinde oyunu kaybeder. (Önemli not: Bazı canavarlar double breaker denilen çift kırış hareketi yaparlar böyle bir durumda sadece bir kalkan kartı kalmış olan savunmacı sadece o kartı kaybeder. Oyunu kaybetmesi için bir darbe daha yemelidir.) Eğer tap edilmiş bir canavara saldırırsanız ve saldırınız bloklanmazsa canavarlar dövüşür ve power'ı yüksek olan diğer kartı oyundan çıkartır. Eşit güçte olan kartların ikisi de oyundan çıkar. Bazen yaratıkların power rakamının yanında bir + değeri görürsünüz. Bu belirli koşullar altında yaratığın gücünün arttığını gösterir. Bu durumda kartın açıklamasını iyi okumak gerekir.

    Bloklamak :

    Bazı kartlar bloklama özelliğine sahiptir. Bu kartlar saldırının aksine çağırıldıkları turn blok yapabilirler. Saldıran taraf istediği yaratık veya oyuncuya ulaşmdan önce bloklayan yaratığı geçmek zorundadır. Yukarıdaki yaratık mücadele kuralları aynen geçerlidir.

    Saldırı sırasında önce saldıran yaratığın özellikleri devreye girer, sonra saldırının kendisi olur, ardından bloklama geçekleşir en son kalkan kartı kırma safhası oynanır ve saldırı sona erer.

    Evet arkadaşlar bu yeni Kart oyunun çok yakın zamnd MTG YuGiOh! gibisektörün önde gelen kart oyunlarına rakip olması kesin gibi. Oynanışı itibarı ile oldukça fazla MTG'yi andırıyor ama sizin de gördüğünüz üzere çok büyük değişiklikler de var. Tüm bunları merak ediyorsanız durmayın. Duel Masters dünyasına girin.

    Tarih: 06:01, 17/4/2006 Kategori: Duel Masters Bağlantı







    Kardeş çok sağolda ya ben şu pc için hazırlanan card oyunundan bahsettim ve bazı seyleri çözemedim derken.. ya hani bi konu vardı YU-Gİ-OH CARD GAME DİYE işte o topicte oyunun downloadı için site verilmişti işte ben oyunu ordan indirdim bi bak eğer biliyorsan yardım lutfen!! hatta indirilen site dewww.humedome.net şimdiden teşekürler
  • arkadaşlar ben yeni üye oldum eğer beni duyan varsa cevap versin!......
  • arkadaşlar yugini kartlarını antepde nerede bula bilirm?
  • arkadaşlar güçlü bir canavar seçmek istediğimde böyle bir şey çıkıyor
    ''CHOOSE 1 MONSTER SACRİFİCE'' diyor ve ben o canavarı seçemiyorum neden fakat güçsüz bir canavar seçtiğimde seçebiliyorum ama biraz güçlü olunca böyle diyor bunu nasıl önleyebilirim acil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kızılejder

    arkadaşlar güçlü bir canavar seçmek istediğimde böyle bir şey çıkıyor
    ''CHOOSE 1 MONSTER SACRİFİCE'' diyor ve ben o canavarı seçemiyorum neden fakat güçsüz bir canavar seçtiğimde seçebiliyorum ama biraz güçlü olunca böyle diyor bunu nasıl önleyebilirim acil

    kardeş ya bende de aynı sorundan war acil bende yardım istiyorum...
  • eğer güçlü bir canavar seçmek istediğinde ''CHOOSE 1 MONSTER SACRİFİCE'' diyorsa sen önce bir güçsüz canavar ortaya koyacaksın sonra ondan sonraki elde de o canavarı seçip çıkan soruya YES dersen ve sağadaki feda edeceğin canavarları üzerine tıklayıp seçeresen güçsüz canavarını feda edip yerine güçlü canavarını koyabilirsin
  • şu anda forumda olan herkes abna cevap yazsın
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
  • bu oyun online oynanıo mu nerden oynanılıo
  • www.yugioh.tr.cx/ sitesinden indiriliyor.Kolay gelsin allah sabır versin.
  • cok tesekurler sharder ya bu anlatımını yaptıgı goruntude ki gibi mi oyun da 100 mb da indirmeden bi soriyim dedim
  • aramaya devam.
  • arkadaşlar ben oyunu indirdim ama güçlü kartları oyuna süremiyosun sürmeyi bilen biri varsa lütfen yazsın mesela karanlığın sihirbazını veya mavi gözlü beyaz ejderi oyuna süremiyosun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: colicos

    arkadaşlar ben oyunu indirdim ama güçlü kartları oyuna süremiyosun sürmeyi bilen biri varsa lütfen yazsın mesela karanlığın sihirbazını veya mavi gözlü beyaz ejderi oyuna süremiyosun


    işte gdediğimiz gibi güçlü kartları oyuna sürmek için canavar feda etmen gerekiyor.kaç canavar feda edeceğin o canavarın levelına göre değişir.
  • online nerden oynayıcagımızı bilen var mı?Duyduğma göre tüm kartları açan bi program varmış lütfen arayın.
  • joey passiondan başka bilen var mı?
  • aramaya devam
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.