DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
M.T.O.K, MTOK lar Hakkında Herşey ,,,mtok
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
305
Cevap
6
Favori
52.847
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> YKS >> M.T.O.K, MTOK lar Hakkında Herşey ,,,mtok
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1979 Mesaj
      04 Temmuz 2012 18:01:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: gokan37

      benimde kafama takılan bi soru var ben otomativ mühendisliği üniversite puanlarına bakarken m.t.o.k de mf4 yazıyo halbuki ygs puanı ile girilmiyomu.

      sadece 2010da ygs ile aldı, artık mf4 ile alıyor.
      |
      |
      _____________________________

      "Yalnız tek bir şeye ihtiyacımız vardır, çalışkan olmak. Servet ve onun tabii neticesi olan refah ve saadet yalnız ve ancak çalışkanların hakkıdır." Mustafa Kemal Atatürk
    • Yüzbaşı
      312 Mesaj
      04 Temmuz 2012 19:27:03
      Merhaba,

      Bu sene 12.sınıf olacağım.
      Yazılım Mühendisliği (mtok) için intibak ile bir sene daha okuyor muyuz?
      Kazanırsam 5 sene mi oluyor?
      _____________________________

    • 04 Temmuz 2012 21:14:29
      quote:

      Orijinalden alıntı: sesberk

      Merhaba,

      Bu sene 12.sınıf olacağım.
      Yazılım Mühendisliği (mtok) için intibak ile bir sene daha okuyor muyuz?
      Kazanırsam 5 sene mi oluyor?

      1sene hazırlık var yani 5 yıl mühendisliklerin tamamına yakınında hazırlık olur zatenjı
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      364 Mesaj
      04 Temmuz 2012 21:37:28
      arkadaslar elektrk elektrnk okuyorum sayisali sevmyrm eadan mtok bolumlerni terch edeblr mym?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      977 Mesaj
      04 Temmuz 2012 22:48:23
      Yeni gelecek arkadaşlara bi bilgilendirme yapayım çok yüksek ihtimalle bu sene bilimsel intibak yerine zorunlu ingilizce hazırlık olacak.Her üniversitede olur mu bilmem ama karabük üniversitesinde hazırlık ingilizce olacak.

      http://teknoloji.karabuk.edu.tr/


      edit: Daha mı iyi daha mı kötü oldu derseniz cevap veremem bilimsel intibak gerçekten zorlayıcı ama zorunlu ingilizce hazırlık okuyan arkadaşlarda zor diyor yani aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık zor bi hazırlık senesi sizi bekliyor. (Karabük üni. için konuşuyorum)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Tesla- -- 4 Temmuz 2012; 22:51:04 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1258 Mesaj
      04 Temmuz 2012 22:52:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: -Tesla-

      Yeni gelecek arkadaşlara bi bilgilendirme yapayım çok yüksek ihtimalle bu sene bilimsel intibak yerine zorunlu ingilizce hazırlık olacak.Her üniversitede olur mu bilmem ama karabük üniversitesinde hazırlık ingilizce olacak.

      http://teknoloji.karabuk.edu.tr/


      edit: Daha mı iyi daha mı kötü oldu derseniz cevap veremem bilimsel intibak gerçekten zorlayıcı ama zorunlu ingilizce hazırlık okuyan arkadaşlarda zor diyor yani aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık zor bi hazırlık senesi sizi bekliyor. (Karabük üni. için konuşuyorum)

      hocam karabükte
      bilgisayar mühendisliği
      elektrik elektronik mühendisliği
      yazılım mühendisliği bu bölümler var mı yoksa busene felan acılcak mı bilgin var mı ?
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      977 Mesaj
      04 Temmuz 2012 23:41:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: LOCOO


      Alıntıları Göster


      hocam karabükte
      bilgisayar mühendisliği
      elektrik elektronik mühendisliği
      yazılım mühendisliği bu bölümler var mı yoksa busene felan acılcak mı bilgin var mı ?

      saydığın bölümlerin hiçbiri yok bu sene sadece end. tasarım açılacak mevcut olan bölümlerde imalat-enerji-mekatronik
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      06 Temmuz 2012 13:33:14
      anadolu teknik ve teknik aynı statüYE giriyo o farklı bi alt kademedesin sen



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      312 Mesaj
      07 Temmuz 2012 11:12:59
      Bilişim Teknoloji Veritabanı Programcılığı ATL okuyorum. Yazılım mühendisliği dışında başka hangi bölümlere gidebilirim?
      Birde yerleştirmede ATL 'lere öncelik tanınıyor mu, bilgisi olan var mı?
      _____________________________

    • 07 Temmuz 2012 11:37:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: sesberk

      Bilişim Teknoloji Veritabanı Programcılığı ATL okuyorum. Yazılım mühendisliği dışında başka hangi bölümlere gidebilirim?
      Birde yerleştirmede ATL 'lere öncelik tanınıyor mu, bilgisi olan var mı?

      Bir öncelik tanınmıyor önemli olan MF4 Sıralaman ve puanın .Sen Bilgisayar,Yazılım,Elektrik-Elektronik ve Mekatronik Mühendisliği seçebilirsin.
      _____________________________

    • Binbaşı
      1777 Mesaj

      Android Beta Tester
      07 Temmuz 2012 12:45:25
      illa mtok olacak diye kasmayın kendinizi mtokların puanlarından çok çok düşük mühendislikler var
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      07 Temmuz 2012 12:55:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: -Tesla-

      Yeni gelecek arkadaşlara bi bilgilendirme yapayım çok yüksek ihtimalle bu sene bilimsel intibak yerine zorunlu ingilizce hazırlık olacak.Her üniversitede olur mu bilmem ama karabük üniversitesinde hazırlık ingilizce olacak.

      http://teknoloji.karabuk.edu.tr/


      edit: Daha mı iyi daha mı kötü oldu derseniz cevap veremem bilimsel intibak gerçekten zorlayıcı ama zorunlu ingilizce hazırlık okuyan arkadaşlarda zor diyor yani aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık zor bi hazırlık senesi sizi bekliyor. (Karabük üni. için konuşuyorum)

      ben sayısalcıyım mf 4 ten gireceğim de yani ben şimdi burayı kazanıp gitsem bir yıl hazırlık okuyacam ing.. mtok dan gelen arkadaşlar nasıl olacak? 1 yıl intibak 1 yılda hazırlık 2 yıl mı okuyacaklar fazladan?
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      349 Mesaj
      07 Temmuz 2012 13:03:00
      quote:

      Orijinalden alıntı: meSutPiskin


      Alıntıları Göster


      Bir öncelik tanınmıyor önemli olan MF4 Sıralaman ve puanın .Sen Bilgisayar,Yazılım,Elektrik-Elektronik ve Mekatronik Mühendisliği seçebilirsin.

      dostum yanlışın var mekatronik seçemiyor.
      _____________________________

      Bilkent University - CTIS
    • Yüzbaşı
      312 Mesaj
      07 Temmuz 2012 13:05:12
      quote:

      Orijinalden alıntı: tlbam


      Alıntıları Göster


      ben sayısalcıyım mf 4 ten gireceğim de yani ben şimdi burayı kazanıp gitsem bir yıl hazırlık okuyacam ing.. mtok dan gelen arkadaşlar nasıl olacak? 1 yıl intibak 1 yılda hazırlık 2 yıl mı okuyacaklar fazladan?

      öyle bir şeyin olacağını sanmıyorum ya bir sene bilimsel hazırlık olur ya da ingilizce hazırlık..
      _____________________________

    • 07 Temmuz 2012 13:38:21
      quote:

      Orijinalden alıntı: ramiskalkan


      Alıntıları Göster


      dostum yanlışın var mekatronik seçemiyor.

      Evet haklıymışsın bizim rehberlikçi seçilebiliyor demişti şimdi araştırma yaptım seçemiyormuşuz tablo burada incelemek isteyenler bakabilir.

      http://www.giresunbilim.com/REHBERLIK/teknolojifakulteleri.htm
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      977 Mesaj
      07 Temmuz 2012 15:03:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: sesberk


      Alıntıları Göster


      öyle bir şeyin olacağını sanmıyorum ya bir sene bilimsel hazırlık olur ya da ingilizce hazırlık..

      tam olarak bende bilmiyorum okulda hocalara sorduğumuzda böyle bir olay kesinleşmediği için onlarda net birşey söylemedi ama normal kontejyandan gelirsen zaten her bölümde ing hazırlık var mtoktan gelirsende bu sene ingilizce okuyacaksın hem bilimsel intibak hemde ing hazırlık vereceklerini hiç sanmıyorum.İkisinden birini görürsün yani buda çok çok büyük ihtimal ing hazırlık olur.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      600 Mesaj
      18 Temmuz 2012 10:21:59
      mtok hakkında dava varmı şu an ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________


      Leyla ile Mecnun
    • Er
      2 Mesaj
      20 Ağustos 2012 12:16:52
      Arkadaşlar bu yıl gazi mtok kazandım fakat teknoloji fakültesinin sitesi açılmıyor o nedenle bilgi de alamadım.Hazırlık atlama sınavına girebiliyor muyum?İngilizce hazırlık mı olcak tam bilgim de yok lütfen yarımcı olur musunuz?
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      312 Mesaj
      20 Ağustos 2012 15:29:33
      Kesin bilmemekle beraber, çabuk cevaba ulaşman açısından bildiğimi söyleyeyim : Bilimsel hazırlık programını atlama şansın yok.. Ancak ingilizce dersinden muaf olmak için muafiyet sınavına girebiliyorsun.
      _____________________________

    • Yarbay
      2810 Mesaj
      20 Ağustos 2012 15:53:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: gizzomo

      Arkadaşlar bu yıl gazi mtok kazandım fakat teknoloji fakültesinin sitesi açılmıyor o nedenle bilgi de alamadım.Hazırlık atlama sınavına girebiliyor muyum?İngilizce hazırlık mı olcak tam bilgim de yok lütfen yarımcı olur musunuz?

      Sadece teknoloji değil, diğer fakültelerin de sitesi açılmıyor.
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
ses yalıtımı
modasor
izmir havalimanı transfer
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,797
1.2.163

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.