Şimdi Ara

M.Ş. Kaçacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Enkaz o kadar büyük ki Adam Smith dirilip gelse başa çıkamaz. Daha felaketin ekonomik etkileri ortada yok. Bırakıp kaçacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • olacağını yatıyor doları bıraktı dolar 24 25 seviyelerinde olması gerekiyor. faizi de arttırması lazım 15 16 seviyelerine çıkarırsa bi ihtimal dururlur.

    _____________________________
  • uçak bileti alanlarıda gördük.. 

    _____________________________
    lüften askerliği yapmayanlar uzak eylesin beni.
  • Berat Albayrak gibi "at izi it izine karıştı" şeklinde not bırakıp uzayabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • dolar yükseldi diye diyosanız, bu bence MŞ'in bilerek doları salmasıdır. kaçma olmasını gerektirecek bi durum yok henüz.

    MŞ zaten yüksek dolar ve yüksek vergi istiyo. kemer sıkma istiyo. bu politika ülkeyi maddi anlamda rahatlatır ama yerel seçimleri AKP'ye kaybettirir. RTE yerel seçimler öncesi Ekrem'i görevden alıp "bunlar terörist" lafıyla tekrar seçim kazanmaya çabalayabilir ama geçen ayki seçimlerde bile en büyük 29 şehirde %49'da kalan AKP MŞ'in kemer sıktırmasının şehirlerdeki etkisinin ardından yerel seçimleri kazanabilir mi? çok zor.

    bu yüzden MŞ gidecekse RTE'nin göndermesi sonucu gider. RTE MŞ'i mecburiyetten getirdi ve asla istemeyerek getirdi. dolar arttı diye MŞ gitmez. doların artması MŞ için iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-430D04FC4 -- 7 Haziran 2023; 13:14:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    PROMODS ARTIK M.P. DE
    7 yıl önce açıldı
    Atatürk'ten B.H. Ne demek?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.