Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

lvl kasma yolları nelerdir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
18
Cevap
0
Favori
411
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> KO Genel >> lvl kasma yolları nelerdir
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    133 Mesaj
    hızlıca lvl kasma yolları nelerdir bilenler yazarsa sevinirim



    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj
    ne kadar sürede 60 olunur (ortalama)






    siz ne kadar sürede oldunuz
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj

    şu anda lvl 50 yim ne zaman 60 olabilirim
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    kasmana bağlı hiç bir şeyi takmıcan kimseye güvenmicem.oynamayıda bilicen kısa sürede 60 ı bulursun.
    |
    |
    _____________________________
    Nİck:NeroN LvL:62 Clan:RiseOfTurks Server:Manes job:Shadow Vain NP:56k :((
  • Binbaşı
    1245 Mesaj
    40 a kdr ıstedığın gıbı kas

    sonra eslantta lvl 55olan kadar seek acma
    uğrasamam dıosan ash ve dts takıl derım lvl 45 ı gecınce sansa apostle a yıne sansa harpye yada normal olarak deru ve dts donebılırsın ıtemlerın sağlamsa tek dts kes yada 1 prıest al yanına ıkı kısı kesın
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    ne ci olduğunu söle anında cvp vereyim
    |
    |
    _____________________________
    goodbye my love googbyee
  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    evet neci olduğuna bağlı
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    136 Mesaj
    bence 49 a kadar ash-dts takil ondan sonra iyi itemlerin varsa eslanttan cikma en kisa zamanda yukselirsin
    |
    |
    _____________________________
    aŞkin GozLerinden inmiStim Bu Kente ! .. BoLunmuS Butun DuSLer icin ...
  • Yarbay
    2789 Mesaj
    en ii si uruk hai ve uruk blade hem çabuk ölüyolar hemde süper ex veriyolar
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1245 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozanhasmet1

    en ii si uruk hai ve uruk blade hem çabuk ölüyolar hemde süper ex veriyolar

    sen bı assas. yada warrıor yada chıllsız magecyada prıestle dal bakem
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1366 Mesaj
    party bul:D
    neci olduguna baglı
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    398 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozanhasmet1

    en ii si uruk hai ve uruk blade hem çabuk ölüyolar hemde süper ex veriyolar

    senin lwl kaç?eyer aynıysa bende kesmeye çalışacam...
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: __Sniper___


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozanhasmet1

    en ii si uruk hai ve uruk blade hem çabuk ölüyolar hemde süper ex veriyolar

    sen bı assas. yada warrıor yada chıllsız magecyada prıestle dal bakem

    ya arkadas haklı bi okçuyla rahat öldürüyorum ii exp veriyo ama yanıma geldimi üstümde full plate olmasına karşın tek vuruşta işimi bitiriyolar.
    |
    |
    _____________________________
    Eğer bir yerde küçük insanların gölgesi büyüyorsa o yerde güneş batıyor demektir.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: __Sniper___

    40 a kdr ıstedığın gıbı kas

    sonra eslantta lvl 55olan kadar seek acma
    uğrasamam dıosan ash ve dts takıl derım lvl 45 ı gecınce sansa apostle a yıne sansa harpye yada normal olarak deru ve dts donebılırsın ıtemlerın sağlamsa tek dts kes yada 1 prıest al yanına ıkı kısı kesın


    acayiip saçma
    |
    |
    _____________________________
    lvl 54 buffer in olympia
    Human Kazedemo sığmıyo yaw imza kural dışı diolar
  • Binbaşı
    1245 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: #Kazedemo#


    quote:

    Orjinalden alıntı: __Sniper___

    40 a kdr ıstedığın gıbı kas

    sonra eslantta lvl 55olan kadar seek acma
    uğrasamam dıosan ash ve dts takıl derım lvl 45 ı gecınce sansa apostle a yıne sansa harpye yada normal olarak deru ve dts donebılırsın ıtemlerın sağlamsa tek dts kes yada 1 prıest al yanına ıkı kısı kesın


    acayiip saçma



    bence ole bı ruj ıcın 55 olana kdr ezıksın bence
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3207 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: __Sniper___


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozanhasmet1

    en ii si uruk hai ve uruk blade hem çabuk ölüyolar hemde süper ex veriyolar

    sen bı assas. yada warrıor yada chıllsız magecyada prıestle dal bakem

    mrk etme warriorla çok daldım bişi olmuo
    |
    |
    _____________________________
    I started to watch myself with a mirror's eyes,
    And I begin to slip away.
    And no one's here to reach the other side with me.
    Why don't you see me go this way?
  • Teğmen
    133 Mesaj
    archer ım lvl 50
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    576 Mesaj
    en iyi apos giremiyosan deru
    |
    |
    _____________________________
    Küçük hırsızlar el feneri , büyük hırsızlar deniz feneri kullanır. Ama her ikisi için de ampul gereklidir. ''
  • Yarbay
    3642 Mesaj
    walla ben lwl 55 e kadar 1 ayda falan kastım

    ben warriorum bi de provoke de war cıkıorum solid binlere weya akreplere novacı ark. i war

    onlar geceleri kasıoduk hem abyss hem lwl :D

    mageysen 45 e kadar gracier e wer blizzard acılsın harpy yap durmadan :D

    asas san işin zor benden duymuş olma hiç bi b*k a yaramıyo :D ( alkoc) hariç

    priestsen bi de buffer sen garanti her apost weya deru ya girersin

    en kolay warriorla kasılıyo provokersen 30 tane solid bin kesion sana 30 k ex we her 30 sn de geliyo :D
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.