Bildirim
Lütfen Yardım Edin !!! (Batllifeld Bad Company 2
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Kimse Neden İlgilenmiyor ? 1.5 GÜNDÜR BURADA ? _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Sartikan
Arkadaşlar Battlifield Bad Company 2 Yi Arkadaşıma Kurdum.(Win7 32 bit ve sistem özeliklerimiz aynı ) .
Kendi Bilgisayarıma Kurduğumda(Xp 32 bit) Mİcrosoft visual c++ hatası verdi vc8 error mu ne Yardım Edermisiniz.




Microsoftun sitesinden güncel versiyonunu indir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaYWaLkeR -- 31 Ocak 2012; 14:23:03 >_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: Sartikan
Kimse Neden İlgilenmiyor ? 1.5 GÜNDÜR BURADA ?
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5555
ındırıp yyukle muhtemelen cozulecektır sorun, ayrıca hatanın ıcerıgını tam olarak yazabılırsen daha hızlı yardım alabılırsın.._____________________________ Seagate Barracuda 2TB 7200RPM SATA 6 Gb/sn | Corsair Force GT 60GB Sata3 Ssd | SAMSUNG S23A700D 23" 2ms Full HD HDMI Led 120Hz 3D Monitör | Amd FX8120 | Kingston Hyperx 16GB DDR3 1600MHz(4x4GB) | ASUS M5A97 R2.0 AMD 970/SB950 AM3 DDR3 2133MHZ (O.C.) | ASUS R9 280X GİGABAYT R9 280X|cyborg rat 5 mouse|saitech gamepad controller -
Arkadaşım Senin Dediğin Güncel Versiyonu Indirdim Kurdum. Kurulum Sonunda Bu Hatayı Verdi Resimini Koyuyorum. Kabul Ettmiyor
RESİM KOYAMADIM AMA HATADA SÖYLE YAZIYOR.
YÜKLEME SIRASINDA ÖNEMLİ HATA
LÜTFEN BU SORUNU MİCROSOFT TARAFINA BILDIRIN_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Sartikan
Arkadaşım Senin Dediğin Güncel Versiyonu Indirdim Kurdum. Kurulum Sonunda Bu Hatayı Verdi Resimini Koyuyorum. Kabul Ettmiyor
RESİM KOYAMADIM AMA HATADA SÖYLE YAZIYOR.
YÜKLEME SIRASINDA ÖNEMLİ HATA
LÜTFEN BU SORUNU MİCROSOFT TARAFINA BILDIRIN
wındowsun cok dogru ama hıc bır ıse yaramayan hata mesajlarından :) bence temız bır wındows kurulumu gerceklestır once. sıkıcı bır durum wındows u yenıden yuklemek ama boyle sacma sorunları cozmek pek kolay olmuyor..._____________________________ Seagate Barracuda 2TB 7200RPM SATA 6 Gb/sn | Corsair Force GT 60GB Sata3 Ssd | SAMSUNG S23A700D 23" 2ms Full HD HDMI Led 120Hz 3D Monitör | Amd FX8120 | Kingston Hyperx 16GB DDR3 1600MHz(4x4GB) | ASUS M5A97 R2.0 AMD 970/SB950 AM3 DDR3 2133MHZ (O.C.) | ASUS R9 280X GİGABAYT R9 280X|cyborg rat 5 mouse|saitech gamepad controller -
Tamam Saol Öneri İçin Format Atınca Düzelir Diyorlar Bir Format Attım Olmasa Win7 ye Geçerim. Çok Teşekürler..... _____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






