Şimdi Ara

Lucid Air sürüş modu ayarlarında oldukça ilgi çekici bazı seçenekler sunuyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lucid Air sürüş modu ayarlarında oldukça ilgi çekici bazı seçenekler sunuyor
    Geçtiğimiz aylarda resmi duyurusunu yaptığı Air modeli ile dikkatleri üzerine çeken elektrikli araç üreticisi Lucid Motors, geçtiğimiz hafta Los Angeles'da düzenlediği özel etkinlikle modelin merak edilen iç tasarımını davetlilere tanıttı.
     
    Beklenildiği büyük bir dokunmatik ekranla gelen elektrikli araç, bu ekranda Tesla Model S'dekine benzer bir "sürüş" ayar seçenekleri menüsü sunuyor. Ancak aracın "gelişmiş sürüş" ayarlarının olduğu menüye geldiğimizde ise bizleri bazı ilginç ayar seçenekleri karşılıyor. Şu an için yazılım her ne kadar prototip aşamada olsa ve pek çok ayarın final sürümde karşımıza çıkmayacağı düşünülse de yine de meraklılar için bazı ilginç bilgiler yer alıyor.
     
    Lucid Air sürüş modu ayarlarında oldukça ilgi çekici bazı seçenekler sunuyor
    İlk olarak "sürüş" ayarlarının olduğu menüye değinecek olursak; Model S de dahil pek çok diğer araçtakine benzer olan bu ekranda bizleri ilk etapta "Sürüş modu" seçeneği karşılıyor. Spor, Konfor ve Menzil seçeneklerinin yer aldığı bu ayar sonrasında ise bizleri "Creep" ayarı karşılıyor bu ayarda ise aracın frene basılmadığı durumda boştaymışçasına süzülüp süzülmemesini seçiyoruz. Bir sonraki ayarımız olan "Regen" ise rejeneratif fren sistemini açma yada kapatmaya yararken, "Suspension height" seçeneği ile de aracın havalı süspansiyon yüksekliğini ayarlanıyor. Bu menüdeki son ayar olan “Auto-lowering suspension” seçeneği aktif hale getirildiğinde ise aracın hızı arttıkça araç alçalarak aerodinami arttırılıyor ve verimlilik yukarı çekiliyor.
     
    Lucid Air sürüş modu ayarlarında oldukça ilgi çekici bazı seçenekler sunuyor
    Aracın ayar menüsünde dikkat çeken menü olan "gelişmiş sürüş" ayarlarına geldiğimizde ise bizleri bir takım ilginç seçenekler karşılıyor. Ayarlar arasında “Steering mode” isimli direksiyon modu seçeneği bizleri karşılarken bu ayarın Tesla Model S'deki olduğu gibi direksiyon sertliğini değiştirdiği düşünülüyor. Ayarlar arasında biraz daha dikkat çekici olarak "Suspension mode" isimli bir seçenek yer alırken bu seçeneğin süspansiyonun sertlik düzeyini değiştirdiği tahmin ediliyor.
     
    Ayarlar arasında bir diğer dikkat çekici seçenek olarak “Brake feeling” seçeneği yer alırken, bu ayarın rejeneratif fren düzeyini değiştirdiği yada fren pedalının geri bildirim gücünü değiştirdiği düşünülüyor.
     
    Son olarak bu menü ekranının en dikkat çeken seçeneğine değinecek olursak, “Power distribution" isimli bu ayar adından da anlaşılacağı gibi aracın seçime göre dört çeker, önden çekişli yada arkadan çekişli olmasını sağlıyor. Bu ayar seçenekleriyle aracın verdiği güç değişirken, sürüş karakteristiği de tamamen değişiyor. Seçenekler arasında en hızlı ve en iyi yol tutuşa sahip seçenek AWD olurken, RWD seçeneği ile araç daha eğlenceli bir sürüş vaad ediyor ve son olarak FWD seçeneğiyle uzun yolda giderken önde yer alan daha ufak 400 beygirlik motoru kullanmak ve arka motorun uyku moduna geçmesiyle daha uzun bir menzile kavuşmak mümkün kılınıyor.
     







  • lükse bak. Kolay kolay hic bi araci 3 farkli tahrikte kullanamazsin. Bu elektrikli araclar gercekten guzel is cikartiyor ama... isin birde ama'si var. Motor homurtusu egzoz cigligi seven adamim ben. Sessiz sakin 300kmh ile gitmek tat vermez herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Onde yer alan daha ufak 400 beygirlik motor"

    :(

    :.(

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    lükse bak. Kolay kolay hic bi araci 3 farkli tahrikte kullanamazsin. Bu elektrikli araclar gercekten guzel is cikartiyor ama... isin birde ama'si var. Motor homurtusu egzoz cigligi seven adamim ben. Sessiz sakin 300kmh ile gitmek tat vermez herhalde.

    Rüzgarın çığlığı ile gidersin
  • gavur yapıyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basartenk

    quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    lükse bak. Kolay kolay hic bi araci 3 farkli tahrikte kullanamazsin. Bu elektrikli araclar gercekten guzel is cikartiyor ama... isin birde ama'si var. Motor homurtusu egzoz cigligi seven adamim ben. Sessiz sakin 300kmh ile gitmek tat vermez herhalde.

    Rüzgarın çığlığı ile gidersin

    Doğayı,Kuşların cıvıltısınıda dinleyebilirsiniz, onları dumana boğmadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1BilimAdamı -- 16 Şubat 2017; 12:18:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lucid Air'in tasarımını Tesla Model S'ten daha çok seviyorum. Ucuz olsada alabilsek be.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    lükse bak. Kolay kolay hic bi araci 3 farkli tahrikte kullanamazsin. Bu elektrikli araclar gercekten guzel is cikartiyor ama... isin birde ama'si var. Motor homurtusu egzoz cigligi seven adamim ben. Sessiz sakin 300kmh ile gitmek tat vermez herhalde.

    Hocam güzel ülkemizde kullandığımız 1.6 1.4 1.0 0.9 2.0 motorlardan ne kadar ses çıkacak ki şahsen şuanda tek süper arabalar için üzülürüm ama onlarada binemeyeceğim için en güzeli elektrikli araba en azından şuanki kullandığımız arabalardan daha güçlü hp ve tork sağlıyorlar (bknz: Opel ampera-e 208 hp) Habere dönersek Lucid Motors dan bayağı ümitliyim ben. Daha hiç kötü haber duymadım Tesla'nın Rakibi batmak üzere olan Faraday Future değil Lucid Motors dur bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 16 Şubat 2017; 15:38:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    lükse bak. Kolay kolay hic bi araci 3 farkli tahrikte kullanamazsin. Bu elektrikli araclar gercekten guzel is cikartiyor ama... isin birde ama'si var. Motor homurtusu egzoz cigligi seven adamim ben. Sessiz sakin 300kmh ile gitmek tat vermez herhalde.

    Hocam güzel ülkemizde kullandığımız 1.6 1.4 1.0 0.9 2.0 motorlardan ne kadar ses çıkacak ki şahsen şuanda tek süper arabalar için üzülürüm ama onlarada binemeyeceğim için en güzeli elektrikli araba en azından şuanki kullandığımız arabalardan daha güçlü hp ve tork sağlıyorlar (bknz: Opel ampera-e 208 hp) Habere dönersek Lucid Motors dan bayağı ümitliyim ben. Daha hiç kötü haber duymadım Tesla'nın Rakibi batmak üzere olan Faraday Future değil Lucid Motors dur bence.

    Suanda kullanabildigimiz araclari saymiyorum ben :).



    Cok guclu ve muazzam verilere sahip araclarin sessiz sessiz gitmesine takiliyorum.



    Gurul gurul v8-v10-v12 motorlar daha cok kiskirtici ve cezbedici benim icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o son ayar neymiş öyle yuh . biz hala şahine biniyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    lükse bak. Kolay kolay hic bi araci 3 farkli tahrikte kullanamazsin. Bu elektrikli araclar gercekten guzel is cikartiyor ama... isin birde ama'si var. Motor homurtusu egzoz cigligi seven adamim ben. Sessiz sakin 300kmh ile gitmek tat vermez herhalde.

    Hocam güzel ülkemizde kullandığımız 1.6 1.4 1.0 0.9 2.0 motorlardan ne kadar ses çıkacak ki şahsen şuanda tek süper arabalar için üzülürüm ama onlarada binemeyeceğim için en güzeli elektrikli araba en azından şuanki kullandığımız arabalardan daha güçlü hp ve tork sağlıyorlar (bknz: Opel ampera-e 208 hp) Habere dönersek Lucid Motors dan bayağı ümitliyim ben. Daha hiç kötü haber duymadım Tesla'nın Rakibi batmak üzere olan Faraday Future değil Lucid Motors dur bence.

    Suanda kullanabildigimiz araclari saymiyorum ben :).



    Cok guclu ve muazzam verilere sahip araclarin sessiz sessiz gitmesine takiliyorum.



    Gurul gurul v8-v10-v12 motorlar daha cok kiskirtici ve cezbedici benim icin.

    Hocam demek istediğinizi anladım zaten o yüzden güçlü araçlar için üzülürüm fakat binemeyeceğim için dünyayı düşünüyorum zenginler bir zahmet dinlemesinler o sesi. Bunlarda pahallı ama Model 3 ü bile baz alırsak 5 saniyede çıkıyor 100 e Elon Musk tanıtırken biz Tesla olarak yavaş araba yapmıyoruz mu ne demişti iyi gülmüştüm cidden motorlar aşırı verimli ama katıhal pillere geçene kadar pillere verimli diyemeyeceğim katı hal pillerinde daha 10 yılı var. Çıktığı anda arabalar 15 20 dakikada şarj olacak kazalarda patlamayacak hiçbir şekilde şuan bataryalı araçlar yine benzinli araçlarla eşit derecede yanma riskine sahip dizeller ise zaten kolay kolay yanmıyor Amerika başbakanının arabasının dizel olması bu yüzden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 16 Şubat 2017; 22:41:46 >




  • 10 Numara cidden


  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackGhost12



    Cok guzel gorunuyor umarim sonu Faraday Future gibi degilde Tesla gibi olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackGhost12



    Cok guzel gorunuyor umarim sonu Faraday Future gibi degilde Tesla gibi olur.

    İnşallah hocam. Faraday Future'yide seviyorum ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackGhost12


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackGhost12



    Cok guzel gorunuyor umarim sonu Faraday Future gibi degilde Tesla gibi olur.

    İnşallah hocam. Faraday Future'yide seviyorum ben.

    https://youtu.be/HA18oyyG-xg

    Bu video dan sonra sogudum diyeyim hocam hakkinda cikan haberler battiginin isaretcisi boyle devam ederse Mart ayinda iflas edecekler. Adamlar battiltan sonra patentimiz kullanilmasin diye resmen baska sirket adina almislar patentleri eger yatirimci olsaydim pis kufur ederdim. “If you’re an investor, you’re fucked.”



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 27 Şubat 2017; 2:41:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.