|
Mezunum, temelim var. Lti yi eyüpb vdd den ilerliyorum fakat çok üstünkörü bir anlatım gibi geliyor. Bıyıklı iyi diyolar sizce vdd yi bırakıp ona geçmeye değer mi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






