Şimdi Ara

<<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>> (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
678
Cevap
25
Favori
124.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir bilgi paylaşayım bu araç Kore'de hala üretilip satılıyor Renault Samsung SM3 Z.E adı ile, ve evet hızlı şarj imkanı ile. Araca Zoe'de yer alan Chamelon onboard charger ünitesi konmuş. Teknik özellikler tamamen aynı araç, imkanı olan Zoe onboard charger ünitesini arabasındaki ile değiştirirse eğer 22kw ile yani trifaze elektrik ile 54dk da 0 dan % 80 e şarj edebilir. Sadece motorda bulunan bu parça değişiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shaq t -- 2 Kasım 2017; 23:17:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shaq t

    Bir bilgi paylaşayım bu araç Kore'de hala üretilip satılıyor Renault Samsung SM3 Z.E adı ile, ve evet hızlı şarj imkanı ile. Araca Zoe'de yer alan Chamelon onboard charger ünitesi konmuş. Teknik özellikler tamamen aynı araç, imkanı olan Zoe onboard charger ünitesini arabasındaki ile değiştirirse eğer 22kw ile yani trifaze elektrik ile 54dk da 0 dan % 80 e şarj edebilir. Sadece motorda bulunan bu parça değişiyor.

    dün fluence ze aldım tek sorun uzun şarj süresi olarak görünüyor. paylaştığınız bilgi çok önemli. şayet böyle bir modifikasyon olursa herşey değişir. pil sorunu da çözülebilir bu şekilde
  • ponticenk P kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun. Nerde, kaça ve km bilgisi olarak mahsuru yoksa paylaşabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir tanıdıktan aldım. 48 bin kmde. Sadece ev tipi 10 A şarj cihazı ile kullanılmış. 100/ 110 km yol yapıyor. Daha çok erken elbette, yorum için. Aracım dinamik modeli. Hasarsız boyasız hemen hemen. 44500 e aldım. Biraz rakam yüksek ama çok temiz bir araç.

    Alternatif piller üzerinde duruyorum. Sonuçta şarjedilebilir bir batarya var. Mutlaka bir çözüm yolu bulunur. Adanada telnokent, bir fluance almış geliştirmeyi düşünüyorlar. Bu konudaki çalışmalar bence çok kıymetli. Ayda 3000 km yol yapıyorum. Akaryakıta bu kadar para günahtır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cep telefonu gibi önce tam olarak pili bitirilse ve ardından tam şarj olursa menzile katkısı olabilir mi.?

    Servislerde pili değiştirmeden yaptıkları bir işlemle menzil sorunu gideriliyor diye duymuştum. Bilgisi olan var mı acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.voltistanbul.com.tr/katalog/Charger-22-kW.pdf

    yukarıdaki ürün acaba işimize yarar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepmath

    http://www.voltistanbul.com.tr/katalog/Charger-22-kW.pdf

    yukarıdaki ürün acaba işimize yarar mı?

    bence yarar. nasıl adapte edileceğini öğrenmek lazım.
  • SmiLeY kullanıcısına yanıt
    harita güncellemesi için ve sd kart hazırlamak için bu siteyi buldum işinize yarayabilir
    http://www.renaultfanclub.com/renault-scenic-kulubu/80393-tomtom-carminat-live-olmayan-harita-guncelleme-cozuldu.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepmath

    http://www.voltistanbul.com.tr/katalog/Charger-22-kW.pdf

    yukarıdaki ürün acaba işimize yarar mı?

    bu ürünün fiyatı 6250 dolar. yerli olarak yaptırılabileceğini düşünüyorum. sanki özellikle evde şarjı uzun sürsün de quick drop müşterisi olsunlar diye imal edilmiş. ama mutlaka hızlı şarjın bir yolu olmalı. zira aracı yokuş aşağı sürerken çok hızla pili doluyor. demekki aynı kanaldan şarjı mümkün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ponticenk


    quote:

    Orijinalden alıntı: deepmath

    http://www.voltistanbul.com.tr/katalog/Charger-22-kW.pdf

    yukarıdaki ürün acaba işimize yarar mı?

    bu ürünün fiyatı 6250 dolar. yerli olarak yaptırılabileceğini düşünüyorum. sanki özellikle evde şarjı uzun sürsün de quick drop müşterisi olsunlar diye imal edilmiş. ama mutlaka hızlı şarjın bir yolu olmalı. zira aracı yokuş aşağı sürerken çok hızla pili doluyor. demekki aynı kanaldan şarjı mümkün.

    0 aleti alsanız bile evde araçtaki onboard charger ile 3,7kW (yanlış hatırlamıyorsam) hızında şarj ederseniz. Anlattığım şeyin olması lazım (motor üzerindeki charger ünitesini değiştirmek) Bulabilseniz gerek yok wall charger almaya, trifaze elektrik olan her yerde 22kw ile bir saatte şarj edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ponticenk

    Cep telefonu gibi önce tam olarak pili bitirilse ve ardından tam şarj olursa menzile katkısı olabilir mi.?

    Servislerde pili değiştirmeden yaptıkları bir işlemle menzil sorunu gideriliyor diye duymuştum. Bilgisi olan var mı acaba.

    Aslında teorin doğru, pil kalibre ederken birkaç kez sıfırlayıp, tam şarj etmek işe yarıyor. En başta böyle yapılsa pilde güç kaybı az olurdu ama şöyle bir şey de var, z.e'nin pil kimyası eski tip galiba, 180kmlerden 90-100 e çok düşmemesi lazım. Ama bir denemek gerek tam şarj ve sabit hızla aynı güzergahta ölçüm gerekli. Bir de daha önce burada yazan üstadın kullanımla ilgili notları gözden geçirilmeli (regen için sürüş tüyoları)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shaq t -- 7 Kasım 2017; 18:28:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shaq t


    quote:

    Orijinalden alıntı: ponticenk


    quote:

    Orijinalden alıntı: deepmath

    http://www.voltistanbul.com.tr/katalog/Charger-22-kW.pdf

    yukarıdaki ürün acaba işimize yarar mı?

    bu ürünün fiyatı 6250 dolar. yerli olarak yaptırılabileceğini düşünüyorum. sanki özellikle evde şarjı uzun sürsün de quick drop müşterisi olsunlar diye imal edilmiş. ama mutlaka hızlı şarjın bir yolu olmalı. zira aracı yokuş aşağı sürerken çok hızla pili doluyor. demekki aynı kanaldan şarjı mümkün.

    0 aleti alsanız bile evde araçtaki onboard charger ile 3,7kW (yanlış hatırlamıyorsam) hızında şarj ederseniz. Anlattığım şeyin olması lazım (motor üzerindeki charger ünitesini değiştirmek) Bulabilseniz gerek yok wall charger almaya, trifaze elektrik olan her yerde 22kw ile bir saatte şarj edebilirsiniz.

    evet motor üzerindeki üniteyi yaptırmak önemli. hızlı şarj istasyonlarından bir saatte doldurmak hedefim. evinde trifaze olanlar da bundan yararlanabilir. diğer bir alternatif de , pili extra bir hızlı şarj cihazını mandallayarak şarj etmede kullanmak. buna da çalışmak gerek.




  • merhaba arkadaslar bugun renault2 sitesinde gordugum ilan var beyaz rekli arayip sorum bataryasi yeni degismis denildi pil kirasi var mi diye sorunca her kullaniciya sorduklarinda var diyiyoruz dediler 88 euro gibi bende internette batarya kirasi affi cikmis diye gordum dedim sey dediler hukuki tarafi bilmiyoruz dediler batarya kirasi olmadigini nasil kanitlarim ? araba cok uygun ve uygun fiyata yolculuk yaptirdigi icin aliyorum 80 euro civarinda odeyeceksem elektrikli araba kullanmanin mantigi yok Tesla degil ki bu bildigin donusturulmus fluence cevaplarinizi bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 8 Kasım 2017; 17:16:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    merhaba arkadaslar bugun renault2 sitesinde gordugum ilan var beyaz rekli arayip sorum bataryasi yeni degismis denildi pil kirasi var mi diye sorunca her kullaniciya sorduklarinda var diyiyoruz dediler 88 euro gibi bende internette batarya kirasi affi cikmis diye gordum dedim sey dediler hukuki tarafi bilmiyoruz dediler batarya kirasi olmadigini nasil kanitlarim ? araba cok uygun ve uygun fiyata yolculuk yaptirdigi icin aliyorum 80 euro civarinda odeyeceksem elektrikli araba kullanmanin mantigi yok Tesla degil ki bu bildigin donusturulmus fluence cevaplarinizi bekliyorum.

    4000 euro civarı bir rakam öderseniz aracın bataryası da sizin olmuş olur. O zaman kira ödemeniz gerekmez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_kodak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Twsbi580

    merhaba arkadaslar bugun renault2 sitesinde gordugum ilan var beyaz rekli arayip sorum bataryasi yeni degismis denildi pil kirasi var mi diye sorunca her kullaniciya sorduklarinda var diyiyoruz dediler 88 euro gibi bende internette batarya kirasi affi cikmis diye gordum dedim sey dediler hukuki tarafi bilmiyoruz dediler batarya kirasi olmadigini nasil kanitlarim ? araba cok uygun ve uygun fiyata yolculuk yaptirdigi icin aliyorum 80 euro civarinda odeyeceksem elektrikli araba kullanmanin mantigi yok Tesla degil ki bu bildigin donusturulmus fluence cevaplarinizi bekliyorum.

    4000 euro civarı bir rakam öderseniz aracın bataryası da sizin olmuş olur. O zaman kira ödemeniz gerekmez.

    O zaman sahibinden beklemek daha mantıklı oluyor teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim fluence tam şarj edince 110 km civarında yol yapıyor.harcanan kw 13 kwh civarında. pilin toplam gücü 22kwh o taktirde 9 kwh civarında kalan bir kapasite var mı? ortalama tüketim 12.5 -13.5 kwh /100 km oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ponticenk

    benim fluence tam şarj edince 110 km civarında yol yapıyor.harcanan kw 13 kwh civarında. pilin toplam gücü 22kwh o taktirde 9 kwh civarında kalan bir kapasite var mı? ortalama tüketim 12.5 -13.5 kwh /100 km oluyor.

    Benim de ortalama tüketimim 12 kwh civarında ve tam dolu halde ortalama 100 km gidiyor. Ben de sizinle aynı fikirdeyim. Eğer pil 22 kw ise kalan 9 ya da 10 nerede?

    Kapasite kaybı varsa ki bence var. O zaman batarya kapasitesi yüzde 70 in altında oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • menzil artırma ile uğraşmak yerine hızlı şarjın bir yolunu bulmak lazım.motor üzerindeki şarj ünitesi 6500 dolar civarında. bunun yerine uygun bir bağlantı noktası tespit ederek oradan alternatif bir şarj cihazını bağlamak bir çözüm yolu olabilir. ancak bu işlemin aracın yazılımıyla nasıl etkileşeceği konusunda bir fikrim yok. derindereye gidip dma ları yapanlara mı sormalı acaba. akaryakıt fiyatları giderek artıyor.satılık elektrikli araçların fiyatları uçmuş durumda.
  • Merhabalar, birkaç gündür elektrikli fulence konusu aklıma girdi, geçenlerde 51 bin tl ye bir ilan gördüm ama kaporası alındı yazıyordu ertesi günlerde ilan kayboldu. Şu an sitede bir tane daha araç var ama sel hasarlı ve Adana'da. Fiyatı çok düşük ama ne kadar masrafı olduğunu kestiremiyorum. Satıcı ile görüştüm onlarda hasarını ne olduğu konusnda çok bilgi sahibi değiller gibi gözüküyor ya da söylemek istemediler. Bu aracı tanıyan var mı ? Ya da sel afetinde sağ koltuk altından içeri su alan bu arabada muhtemel arızlar nerelerdedir? Böyle bir aracı kim tamir edebilir? Her servis bu arabadan anlayacak yetişmiş elemana sahip midir ? Fikirlerinize ihtiyacım var. Teşekkürler.
  • Ünite almak yetmez. Trifaze doluma uygun pil olması lazım. Oda zoeninkinin fiyatını ögrendim 38 bin tl. Siz manyakmısınız dedim. Fiyat bu alıyorsan al dedi. Dediğim gibi bu işi ucuza yapacak şirket firma olmasa bunlar süründürür. Yada yerli elektrikli aracı beklemek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.