Şimdi Ara

<<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>> (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
678
Cevap
25
Favori
124.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam iyi de fluence de 3 fazlı kablo kullanılabiliyormuki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma

    Hocam iyi de fluence de 3 fazlı kablo kullanılabiliyormuki?

    valla sizin paylastiginiz, forum linkindeki fluence konusundan direkt yapistirdim. o konudaki yazan kisiye sorun isterseniz.

    cok hevesliyim fluence de fiyatlari artmis durumda bir de su sarj ve aku garantisi riskli bizim icin. kablo isi yazanin dedigi gibiyse, ilerleme olur sarj surenizde insallah.

    http://e-autoclub.com/index.php/topic,142.0.html

    "Renault ZE normal pirizden şarj kabloları ücretsiz değiştiriliyor
    « : Ocak 15, 2016, 04:14:39 ÖS »

    Renault Mais yetkilisi bir bayiyi arayarak hızlı şarjı nasıl edinebileceğimi sordum. Bana "Elinizde eski elektrikli normal kablodan şarj olan 220 Volt kabloyu alıp ücretsiz olarak hızlı şarj kablosunu 3 fazlı kablo verildiğini söylediler. Belki ihtiyacı olanlar vardır bilginiz olsun bu arada."

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • renault servisi aradım az önce . o bahsettiği kablo zaten benim arabada ilk aldıgımda vardı. ayrıyetten evde şarj için şarj cihazı aldım. ama söylediği şu o kablo biraz daha süreyi kısaltıyor ama kullanmak için ünite kurdurmak lazım. 2500 tl civarı. ama bazı avm lerde ve renault servislerinde zaten ünite var oraya direk baglanabiliyor. yanlız 3 fazlı değil çünkü arabanın bataryası 3 fazlı değil :) ama dediğine göre evde şarj cihazıyla 8 saat sürerken bu kabloyla 4-5 saate düşüyor dedi...

    bende heyecanlandım noluyo fluence 3 fazlıya geçti haberimiz mi yok felan :) fluencin fiyatları 40bin tl civarına çıkmış zoe ler biaz ucuzlamış yeni bi gelişme mi oldu felan dedim...
    bi arkadaş vardı dönüşüm yapılıyor felan diyordu 30 bin tl masrafda olsa aslında 350 km menzili ve hızlı şarjı olacaksa ben dönüşüm yapmak isterim ... bi arkadaşda kesin olmaz demişti ...

    neyse yinede bu şekilde biraz ugraştırıcı olsada bedava binmeye devam ...




  • arkadaşlar fluence ze yi satıp zoe aldım. fluence geniş ferah bir araba olmasına karşın şehir içi kullanmada yetersiz gelmeye başlamıştı. 8 saat şarj beklemek bir süre sonra insanı sinir etmeye başlıyor. zoe yi şarja taktıktan sonra 1 saat içinde şarj olduguu görünce hayretler içinde kaldım. ve o 1 saatlik şarjla fluencin 8 saatlik şarjından daha uzun menzil götürmesi dahada hayret verici. araç küçük oldugundanmı nedir fluencden daha atak ve daha çabuk hızlanıyor. iç mekan gayet güzel tasarlanmış ... ekran video bile oynatabiliyor. fluencedeki gibi hız sabitleme yokuş kalkış destegi gibi özellikler bundada mevcut. benzin alır gibi renault servise koyup 1 saat bekledikten sonra 150-160 kmlik bir menzil saglıyor. o şarj olurken çay içip yemek yiyebiliyorsunuz . en kısa zamanda şehirlerarası tura çıkmayı planlıyorum. şarj noktalarını keşfetmeye başladım. gebze-bursa-balıkesir-manisa-izmir-bodrum gibi bir güzergah çizilebilir. istanbuldada 6 tane bedava şarj edebilecek servis var. 3ü anadolu 3ü avrupa tarafında belki başkada vardır.

    fluence zenin tek iyi tarafı akü kirasının olmaması . ama zoede verilen akü kirası 1 saatlik hızlı şarj süresini görünce hiç gözüme gelmedi. zoe dede pil kirası kaldırılırsa mükemmel olur ama en azından kota denen saçma sapan şey kaldırılması lazım. sürekli km hesabı yapamam zaten kira veriyorum bide kota neyin nesi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma

    arkadaşlar fluence ze yi satıp zoe aldım. fluence geniş ferah bir araba olmasına karşın şehir içi kullanmada yetersiz gelmeye başlamıştı. 8 saat şarj beklemek bir süre sonra insanı sinir etmeye başlıyor. zoe yi şarja taktıktan sonra 1 saat içinde şarj olduguu görünce hayretler içinde kaldım. ve o 1 saatlik şarjla fluencin 8 saatlik şarjından daha uzun menzil götürmesi dahada hayret verici. araç küçük oldugundanmı nedir fluencden daha atak ve daha çabuk hızlanıyor. iç mekan gayet güzel tasarlanmış ... ekran video bile oynatabiliyor. fluencedeki gibi hız sabitleme yokuş kalkış destegi gibi özellikler bundada mevcut. benzin alır gibi renault servise koyup 1 saat bekledikten sonra 150-160 kmlik bir menzil saglıyor. o şarj olurken çay içip yemek yiyebiliyorsunuz . en kısa zamanda şehirlerarası tura çıkmayı planlıyorum. şarj noktalarını keşfetmeye başladım. gebze-bursa-balıkesir-manisa-izmir-bodrum gibi bir güzergah çizilebilir. istanbuldada 6 tane bedava şarj edebilecek servis var. 3ü anadolu 3ü avrupa tarafında belki başkada vardır.

    fluence zenin tek iyi tarafı akü kirasının olmaması . ama zoede verilen akü kirası 1 saatlik hızlı şarj süresini görünce hiç gözüme gelmedi. zoe dede pil kirası kaldırılırsa mükemmel olur ama en azından kota denen saçma sapan şey kaldırılması lazım. sürekli km hesabı yapamam zaten kira veriyorum bide kota neyin nesi ?

    slm,
    ZE yi kaça sattınız acaba?
    ZOE nin aylık akü kirası ne kadar?




  • fluence 33 e sattım. biraz pazarlıkla birazcık daha indirimle verdim. zoe yi 50bin istiyordu 48e anlaştık . fluence 33 istemiştim çünkü kaportada ve bi kaç biryerinde problem vardı. aslında değeri 38binden felan başlıyor.
    zoe akü kirası 4 yıllık yılda 12500 e anlaşırsanız aylık 300 tl felan. ama yıl sonunda km hesabıyla kalan mesafe ayrıca ödenecek. en uygun ödeme bu şekilde . ödeme tablosu renault web sitesinde var.
    geçen arkadaşlarla bi turlayalım dedik ümraniyede şarjettikten sonra kartala gittik ordada şarjettik. sonra kadıköye gittik ordan maltepe sonra sultanbeyli tabi geziyoruz arada biyerlerde oturuyoruz yemek yiyoruz bowling salonuna felan gidiyoruz . eve geldim aradan 9 saat geçmişti. arabanın şarjı hala yarısı duruyordu :)
    fluence böyle gıdım gıdım şarj oluyor. zoe şarjederken ekranda gösteriyor çabuk şarjoluyor gerçekten oturup şarjolmasını izledim en son öyle beklemek çokda sıkıcı değil :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma

    fluence 33 e sattım. biraz pazarlıkla birazcık daha indirimle verdim. zoe yi 50bin istiyordu 48e anlaştık . fluence 33 istemiştim çünkü kaportada ve bi kaç biryerinde problem vardı. aslında değeri 38binden felan başlıyor.
    zoe akü kirası 4 yıllık yılda 12500 e anlaşırsanız aylık 300 tl felan. ama yıl sonunda km hesabıyla kalan mesafe ayrıca ödenecek. en uygun ödeme bu şekilde . ödeme tablosu renault web sitesinde var.
    geçen arkadaşlarla bi turlayalım dedik ümraniyede şarjettikten sonra kartala gittik ordada şarjettik. sonra kadıköye gittik ordan maltepe sonra sultanbeyli tabi geziyoruz arada biyerlerde oturuyoruz yemek yiyoruz bowling salonuna felan gidiyoruz . eve geldim aradan 9 saat geçmişti. arabanın şarjı hala yarısı duruyordu :)
    fluence böyle gıdım gıdım şarj oluyor. zoe şarjederken ekranda gösteriyor çabuk şarjoluyor gerçekten oturup şarjolmasını izledim en son öyle beklemek çokda sıkıcı değil :)

    Güzelim Fluence ZE'yi tek kalemde silip atmışsınız. Tabi ki Zoe Fluence'den daha üstün, aralarında müthiş bir üretim teknolojisi farkı var. Fluence 2008 yılından gelen bir batarya ve şarj teknolojisine sahip, Zoe ise nerdeyse son nesil diyebileceğimiz bir araç.

    Aralarındaki 3 fark şu;

    1- Zoe 20000 TL daha pahalı,
    2- Zoe' un menzili 50 km daha fazla,
    3- Zoe 2 saatte Fluence 8 saatte şarj oluyor

    Bunlara karşılık Zoe için ayda en az 300 TL pil kirası ödemek gerekiyor.

    Eğer siz aracınızı akşam şarja takıp, sabah alıyorsanız ve günde aşağı yukarı 100 km.den fazla yol yapmıyorsanız fazladan 20000 Lira ödeyerek Zoe almaya ve ayda da 300 TL kira ödemeye hiç gerek yok. Üstelik günde 100 km size yetmiyorsa yılda 30000km.den fazla yol yapıyorsunuz demek olur, bu durumda da ödenecek pil kirası 500-600 liradan az olmaz. Çok km yapmam şart, o yüzden hızlı şarj olmalı, bitince de 1 saatte şarj edip yola devam edebilmeliyim diyorsanız, hem o kadar pil kirası ödeyip hem de bu eziyete katlanmanıza gerek yok. Şu anki kapasitelerle elekrikli araç size uygun değil demektir. Yeni nesil, 3-4lt/100 km tüketimi olan küçük motorlu bir araç size daha uygun olur.

    Dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz. Günde 100 km mesafe size yeterliyse, akşam eve dönüp 8-10 saat şarja takacak vaktiniz varsa ertesi sabah yine bir o kadar yol yapmak size uyuyorsa açık ara en uygun seçenek (batarya kirası olmayan) bir FLUENCE ZE

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • su kira olayı bi banamı saçma geliyor oyle bişey olmasa direk alıcak araba
  • e_kodak E kullanıcısına yanıt
    Hocam güzel yazmışsın. Ben fluence e kötü araba demedimki zoe ye de mükemmel demedim. Fluence geniş ve güzel araba bende 2 sene bindim ve her binişimde Allah a şükrettim. Fluence günde 150 hatta 200 km kullanılabilir. Ama 8 saatlik şarj süresi araba kullanma heyecanını öldürüyor. Fluence zoe arasındaki farkları yazmaya çalıştım

    https://forum.donanimhaber.com/m_120082566//tm.htm#120082566

    Fluence geniş ve oturaklı görüntü çekici bir araba ama dediğim gibi araba 8 saat beklenip sonra yola devam edilecek bir araç değildir. Zoe 1 saat mola verilerek sürekli gezmeye müsait bir araba. Zoe nin reklamını felan yapmıyorum. Zoe nin ortalam 160 kmlik menzilide yetersiz. Dün gebzeye gittim ordaki eşarj noktasına ulaştım denedim şarj etmedi bozuktu yani. Elektrikli arabanın şehirlerarası kullanıma uygun hale gelmesi biraz zaman alacak gibi . Eşarj şirketiyle görüştüm İstanbul izmir arası noktalara istasyon kurmayı düşündüklerini söylediler. Gebzeye gittim arabada ne motor sesi var ne bişey çok büyük bi zevk gerçekten.normal motorlu araçlarda motor sesinin yanısıra motorun titreşimide kulagı rahatsız ediyor. Çünkü insan kulagı titreşimede duyarlıdır. Sesin bir kısmı titreşim yoluyla iletilir. Elektrikli araba şehirlerarası daha konforlu bu açıdan
    Fluence de hızlı şarj olsaydı satmazdım. Zoe şehiriçi çok gezenler için ideal olsada şehirlerarası tam ideal değil çünkü şarj istasyonları yeterli değil. Halbuki gebzeden sonra bursaya 90 km yol var. Bursa balıkesir arası 160 km felan. Balıkesir manisa 140 km. Manisa izmir arası 70 km civarı. İzmirde saat 10 a kadar şarjedilebilecek bi avm de istasyon var. Yani şunu demek istiyorum bursa balıkesir manisa toplam 3 şarj istasyonu ayrıca 24 saat kullanımlı olmadıkça zoe çok işe yaramaz. Toyota dma işe yarıyor çünkü eşarjdan hemde kendi özel istasyonlardan yararlanabiliyor.menzilide baya uzun ama bütçeyi zorlamak lazım :) Renault un biraz daha mesafe katetmesi gerek bu açıdan. Eşarj istasyonu ücretli ama o kadar pahalı değil. 40 dk kullandım 11.25 tl. 1 saat kullansan 15 tl eder en fazla. Şehiriçinde ücretsiz şarj yerleride var yada eve kurabiliyorsunuz hızlı şarjitasyonunu. Asıl şehirlererarası ihtiyaç var dediğim yerlere en azından izmire ordanda bodruma geze geze gitmek için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antilogaritma -- 10 Eylül 2016; 0:38:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • satanpist S kullanıcısına yanıt
    Akü kirası saçma olsada o kadar saçma değil. Çünkü akü değeri 25bin tl. Ayrıca menzil devamlılıgı bir süre azalıyor değiştirmek gerekiyor. 25bin tl verip 5 sene sonra felan atmaktansa ayda 300 tl verip menzil kısalınca ücretsiz değiştirmek daha mantıklı. Ayrıca arabayı satarsanız akü kirasındanda kurtulursunuz yani menzili kısalmış bir aküsü olan arabayı satmanızda zor.
    Ama ama akü kirasından çok daha mantıksız bişey varki o da kota. Yaw zaten kira veriyorum ayrıyetten elektrik faturası yada ücretli şarj parası veriyorum. Ona ragmen yıllık 12500 km açınca ekstra ücrer verecem. Bu hangi akla mantıga sıgıyor hangi vicdana sıgar.
    Fluence kirasının kaldırılması büyük bir iyilik oldu belki zoe de kalkar. Biraz küçük bir umut ama olsun :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antilogaritma -- 8 Eylül 2016; 21:08:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: satanpist

    su kira olayı bi banamı saçma geliyor oyle bişey olmasa direk alıcak araba

    Aslında elektrikli araçlar günümüz şartlarında benzinlilerden çok daha pahalı araçlar. Fiyatları ancak devlet vergi almadığı için bir de Renault bataryayı satış fiyatına eklemeyip ilk sıfır teslim fiyatını düşürdüğü için üç aşağı beş yukarı diğerletine benzer fiyatlara düşüyor bu araçlar.

    Bataryalar için de şimdilik sadece iki seçenek var;

    Ya akünün fiyatı da arabaya ekleniyor ve o zaman doğal olarak kira filan ödemek gerekmiyor. Ama tabi bu durumda Toyota DMA'lar da olduğu gibi fiyatlar 90000 civarına çıkıyor.

    Ya da akü araçla birlikte satılmayıp Renault'nun yaptığı gibi tüketiciye kira ile veriliyor. O zaman da doğal olarak insanlara saçma geliyor, ne yani kendi arabama bir de kira mı ödeyeceğim diye düşünüyorlar. Oysa isteyen herkes bataryanın parasını ödeyip hiç kira ödemeden alabilir aracı. 85000 liraya elektrikli araç almak kimseye mantıklı gelmiyor o durumda da.

    Zaten Fluence ZE'nin güzelliği burda. Hem aküye hiç para ödemeyip 35000 lira civarı bir fiyata araca sahip olabiliyorsunuz. (Akü de satılsa fiyat en az 55-60 bin civarı olurdu). Hem de satın almadığınız halde aküye kira bile ödemiyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • elektrik faturasına + maliyeti nekadar oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Or_By

    elektrik faturasına + maliyeti nekadar oluyor?

    Bizde 2 araç var. Hemen hergün ikisi de kullanılıyor, (haftasonu daha seyrek). Araçların bataryaları akşama mutlaka en az yarıya kadar boşalmış alıyor, çoğu zaman da tamamen boşalıyor. Araçları aldıktan sonra elektrikte gece daha ucuz fiyatı olan çoklu tarifeye geçtik. Önceden aylık 140 lira civarı bir fatura ödüyorduk, şu an 280-300 arası ödüyoruz. Tüketime bakarak hesapladığımda eğer hala tek zamanlı tarife kullanıyor olsaydık 550 lira civarı bir fatura geliyor olacaktı. Elektrikli araç kullananlar mutlaka çok zamanlı tarifeye geçmeye ve şarj işlemini gece 22'den sonra başlatmaya dikkat etmeliler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • antilogaritma A kullanıcısına yanıt
    hayirli olsun. zoe ozelliklerindeki, yayalar icin sesli uyariyi aciklar misiniz? Kornayi daha zengin gostermek icin yazilmis bir ifade degildir herhalde. Fluence ze'nin sessiuz olmasina karsin zoeye eklenmis istendiginde kapatilip acilabilen yapay motor sesi mi? yayalara ozgu olmasini da anlamadim.Yaya algilayan sensoru mu var ki boyle denmis? Aracin,disaridan duyulmasi yayayi da trafikteki tum motorlu/motorsuz araclari da ilgilendirir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma

    fluence 33 e sattım. biraz pazarlıkla birazcık daha indirimle verdim. zoe yi 50bin istiyordu 48e anlaştık . fluence 33 istemiştim çünkü kaportada ve bi kaç biryerinde problem vardı. aslında değeri 38binden felan başlıyor.
    zoe akü kirası 4 yıllık yılda 12500 e anlaşırsanız aylık 300 tl felan. ama yıl sonunda km hesabıyla kalan mesafe ayrıca ödenecek. en uygun ödeme bu şekilde . ödeme tablosu renault web sitesinde var.
    geçen arkadaşlarla bi turlayalım dedik ümraniyede şarjettikten sonra kartala gittik ordada şarjettik. sonra kadıköye gittik ordan maltepe sonra sultanbeyli tabi geziyoruz arada biyerlerde oturuyoruz yemek yiyoruz bowling salonuna felan gidiyoruz . eve geldim aradan 9 saat geçmişti. arabanın şarjı hala yarısı duruyordu :)
    fluence böyle gıdım gıdım şarj oluyor. zoe şarjederken ekranda gösteriyor çabuk şarjoluyor gerçekten oturup şarjolmasını izledim en son öyle beklemek çokda sıkıcı değil :)

    zoe yi çok uygun almışsınız. 2. el mi? sıfır fiyat için 68.5 verdiler ikinci el 57 den aşağı yok fiyatlar mı uçmuş ilanlar mı şişik bilemedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lacinalper

    hayirli olsun. zoe ozelliklerindeki, yayalar icin sesli uyariyi aciklar misiniz? Kornayi daha zengin gostermek icin yazilmis bir ifade degildir herhalde. Fluence ze'nin sessiuz olmasina karsin zoeye eklenmis istendiginde kapatilip acilabilen yapay motor sesi mi? yayalara ozgu olmasini da anlamadim.Yaya algilayan sensoru mu var ki boyle denmis? Aracin,disaridan duyulmasi yayayi da trafikteki tum motorlu/motorsuz araclari da ilgilendirir.

    Yaya sesi 30 km altında giderken yayaların duyabilecegi bi ses çıkarıyor araba. İçeride bi tuş vae istersen o sesi kesebiliyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtcagatay

    quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma

    fluence 33 e sattım. biraz pazarlıkla birazcık daha indirimle verdim. zoe yi 50bin istiyordu 48e anlaştık . fluence 33 istemiştim çünkü kaportada ve bi kaç biryerinde problem vardı. aslında değeri 38binden felan başlıyor.
    zoe akü kirası 4 yıllık yılda 12500 e anlaşırsanız aylık 300 tl felan. ama yıl sonunda km hesabıyla kalan mesafe ayrıca ödenecek. en uygun ödeme bu şekilde . ödeme tablosu renault web sitesinde var.
    geçen arkadaşlarla bi turlayalım dedik ümraniyede şarjettikten sonra kartala gittik ordada şarjettik. sonra kadıköye gittik ordan maltepe sonra sultanbeyli tabi geziyoruz arada biyerlerde oturuyoruz yemek yiyoruz bowling salonuna felan gidiyoruz . eve geldim aradan 9 saat geçmişti. arabanın şarjı hala yarısı duruyordu :)
    fluence böyle gıdım gıdım şarj oluyor. zoe şarjederken ekranda gösteriyor çabuk şarjoluyor gerçekten oturup şarjolmasını izledim en son öyle beklemek çokda sıkıcı değil :)

    zoe yi çok uygun almışsınız. 2. el mi? sıfır fiyat için 68.5 verdiler ikinci el 57 den aşağı yok fiyatlar mı uçmuş ilanlar mı şişik bilemedim

    2. El aldım. O ilan uzun zamandır duruyordu bende bi bakayım dedim gittim baktım hatta sürdüm begendim. Fiyatta azbişey yap dedim en son 48 olur dedi. Arabası çoktu fazlalıktan satıyormuş öyle denk geldi. Bende fiyatlara bakıyorum zoe 57 bin var 60 65 bin var. Sıfırı 66 diye biliyordum. Bu arada fluence ze ler uçmuş bence önceleri 26 bine kadar düşmüştü şimdi 40 bin civarı. Ben 35 bine almıştım 1 ay sonra birisi 15 tane fluenci tanesi 26binden satıyordu sinirim bozulmuştu. 26 bine alanlar baya karlılar :) elektrikli araba satışları geçen yıla göre yüzde 70 artmış. Bilmiyorum belki dahada yükselir fiyatlar. Fluencede kullanışlı zoede. 2. El biraz pazarlık yapın alın bence 54 53 felan alabilirsen 68 bine göre yine iyi. Son çıkan arabalara start stop dügmesi koyuyorlar neymiş efenim trafikte dururken kapatıp açacakmışın. Bu trafikte ışık olmayan yerdede dur kalk yapıyon:) gülüyom bunlara yaw fosil yakıtlı arabaları satmak için uyduruk şeyler çıkartıyorlar. Zoede de start stop var bi kere basıyom binerken bide inerken basıyom. Biraz daha uzun menzil olsa bu zoenin yine 1 saatlik şarj 300 km gitse kimse almaz artık bu insan ve insanlık düşmanı makineleri...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma


    quote:

    Orijinalden alıntı: dtcagatay

    quote:

    Orijinalden alıntı: antilogaritma

    fluence 33 e sattım. biraz pazarlıkla birazcık daha indirimle verdim. zoe yi 50bin istiyordu 48e anlaştık . fluence 33 istemiştim çünkü kaportada ve bi kaç biryerinde problem vardı. aslında değeri 38binden felan başlıyor.
    zoe akü kirası 4 yıllık yılda 12500 e anlaşırsanız aylık 300 tl felan. ama yıl sonunda km hesabıyla kalan mesafe ayrıca ödenecek. en uygun ödeme bu şekilde . ödeme tablosu renault web sitesinde var.
    geçen arkadaşlarla bi turlayalım dedik ümraniyede şarjettikten sonra kartala gittik ordada şarjettik. sonra kadıköye gittik ordan maltepe sonra sultanbeyli tabi geziyoruz arada biyerlerde oturuyoruz yemek yiyoruz bowling salonuna felan gidiyoruz . eve geldim aradan 9 saat geçmişti. arabanın şarjı hala yarısı duruyordu :)
    fluence böyle gıdım gıdım şarj oluyor. zoe şarjederken ekranda gösteriyor çabuk şarjoluyor gerçekten oturup şarjolmasını izledim en son öyle beklemek çokda sıkıcı değil :)

    zoe yi çok uygun almışsınız. 2. el mi? sıfır fiyat için 68.5 verdiler ikinci el 57 den aşağı yok fiyatlar mı uçmuş ilanlar mı şişik bilemedim

    2. El aldım. O ilan uzun zamandır duruyordu bende bi bakayım dedim gittim baktım hatta sürdüm begendim. Fiyatta azbişey yap dedim en son 48 olur dedi. Arabası çoktu fazlalıktan satıyormuş öyle denk geldi. Bende fiyatlara bakıyorum zoe 57 bin var 60 65 bin var. Sıfırı 66 diye biliyordum. Bu arada fluence ze ler uçmuş bence önceleri 26 bine kadar düşmüştü şimdi 40 bin civarı. Ben 35 bine almıştım 1 ay sonra birisi 15 tane fluenci tanesi 26binden satıyordu sinirim bozulmuştu. 26 bine alanlar baya karlılar :) elektrikli araba satışları geçen yıla göre yüzde 70 artmış. Bilmiyorum belki dahada yükselir fiyatlar. Fluencede kullanışlı zoede. 2. El biraz pazarlık yapın alın bence 54 53 felan alabilirsen 68 bine göre yine iyi. Son çıkan arabalara start stop dügmesi koyuyorlar neymiş efenim trafikte dururken kapatıp açacakmışın. Bu trafikte ışık olmayan yerdede dur kalk yapıyon:) gülüyom bunlara yaw fosil yakıtlı arabaları satmak için uyduruk şeyler çıkartıyorlar. Zoede de start stop var bi kere basıyom binerken bide inerken basıyom. Biraz daha uzun menzil olsa bu zoenin yine 1 saatlik şarj 300 km gitse kimse almaz artık bu insan ve insanlık düşmanı makineleri...

    60.000 tl ye pil kirası olmayan bir zoe var. 2015 model 2000km de araç, almak için baya kafaya koydum ama fluance deki gibi elde kalanları ver 30.000 tl den piyasaya derse kirasız olarak bu sefer elimde patlar sinirim de bozulur :)




  • Pil kirası niye yok? Valla sana kalmış 60bin çok gibi. Pazarlık yap 55 felan alınabilir. Bilmiyorum ama fiyatların düşecegini sanmıyorum aksine gittikçe artıyor. Fluence ler 40bin 42 bin. Twizy bile 40 bin. Bmw 120 bin toyota 2. Eli telefonla aradım dma yı 200bin felan fiyat söyledi. Önceki 100 bin civarı olan toyota ilanları uzun zamandır yok. Şu durumda 55 bin civarı enflasyon nedeniyle paranın değerinin de düştüğünü vede ocaktan itibarende maaşlara felan gelecek zamlarla şunla bunla insanların daha pahalı arabalarda alabileceğini felan düşünürsen alınabilir. Yani ben olsam alırdım. Fluenci satmamın nedenlerinden biride araba sürekli şarjdaydı park yerine arabayı çekemediğim durumlarda zorluk çekiyordum. Zoe yi hiç şimdiye kadar evde şarj etmedim. Hep dışarıda şarj ettim. Komşular soruyolar öteki hep şarjdaydı budamı elektrikli nasıl şarjediyon diyorlar :). Şu durumda bu fiyat bence alınabilir. Umarım alırsan pişman olmazsın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antilogaritma -- 1 Ekim 2016; 19:44:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar aklıma acayip bi fikir geldi. Saçma ama paylaşayım dedim. Bagaja sıgacak kadar küçük trifaze elektrik verebilecek bir jeneratör yokmu acaba. Uzun yolda 1 saat çalıştırıp şarj ederek belki gezilebilir. İnternetten baktım ama anlamadım pek teknik bilgimde yok. 22kva trifaze olması gerekiyor. Yardımcı olacak varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.