Şimdi Ara

<<<<< RENAULT LATİTUDE KULÜBÜ >>>>> (225. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.950
Cevap
69
Favori
503.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 223224225226227
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • S.a arkadaşlar
    latitude privilege cam tavan 65 bin km de boyasız , 60 bin istiyor sizce fiyat nasıl
    alsak 1 yıl sonra satmaya kadar versem kaça gider ??
    yeni araç alan arkadaşlar varmı , varsa fiyatları öğrenebilirmiyim.
    teşekkürler..
  • erdoganess E kullanıcısına yanıt
    Aleyküm Selam,

    Hocam benim niyetim 4-5 sene kullanacağım bir araca binmek ve bunu yaparken konforlu donanımlı ve dikkat çeken bir araca binmekti.

    Ben aracı 55.000 TL ye aldım. Şimdiye kadar hiçbir aracımdan zarar etmedim. İnşallah bundan da etmem.

    Bu araca binince artık zararı falan düşünmüyorum iyi bir tercih yapmışım diyorum.

    Anahtarsız çalıştırma, Park sensörü, Far sensörü, Silecek Sensörü, Navigasyon, Bose ses sistemi, deri ve ısıtmalı koltuk, güven

    bunlara alışınca bir sene sonra satamayacaksın. Çünkü yerine başka araba koyamayacaksın.

    Saygılarımla,
  • DJV D kullanıcısına yanıt
    kaç bin km'de aracınız , cam tavan varmı. boya değişen ? :)
  • DJV D kullanıcısına yanıt
    "...satamayacaksın.Çünkü yerine başka araç koyamayacaksın"
    Çok doğru bir tespit, ben de aynı düşüncedeyim. Ancak bu aracın hakettiği ilgiyi neden yakalayamadığını da hala anlayamıyorum... Gerçekten, nasıl olur da bu araç donanımı ve fiyat uygunluğuna rağmen tutulmadı, hayret!...
  • Pathfinder1 P kullanıcısına yanıt
    Cevabı çok basit aslında...

    "Laguna 3 - Latitude" arasındaki farklar ile "Latitude - Talisman" arasındaki farklara bakınca hayret edilecek birşey yok Latitude ta kaportayı ve adını değiştirdi ama gerisi aynı uyanık Renault. Hatta 4 control lu Latitude üretildimi bilmiyorum ama 4 controllu Laguna 3 vardı hem koku püskürtüyordu hemde masajlı koltukları da vardı :))

    Keşke adı Latitude değil Laguna IV diye devam edeydi iyiydi...

    Diğer taraftan "...satamayacaksın.Çünkü yerine başka araç koyamayacaksın" efsanevi bir laf olmuş ama üzgünüm doğru değil. Biz eski Lagunacılarda kıçın lagunaya oturdumu bulaşır kurtulamazsın Lagunadan filan derdik :)) Yerine koyabileceğin araç daha güçlü, daha ekonomik olmalı ve 50K 60K TL olmalı değil mi ? Hatta km de 25 kurus ta yakıyorsa :))) Böyle bir aracı Latitude un yerine koyamazmısınız ? ( Laguna 3 2.0T 170 HP temiz düşük km li bulup + 3000 TL prins LPG taktırın ) başka sorusu olan Kalın Sağlıcakla...




  • ohayyam kullanıcısına yanıt
    Ben yanlış bilmiyorsam Laguna’da olup Latitude’da olmayan yok. En önemlisi Latitude çok daha geniş ve uzun. Yani daha konforlu bir yolculuk sunuyor. Bugün aynı ölçülerde bir Renault yok. Dahası Latitude, Laguna gibi coupe havasında değil, dolayısıyla daha ağır ve asil bir duruşu var. Bu çerçevede bana göre Latitude ile Laguna’nın karşılaştırılması pek doğru değil. Hani zevkler ve renkler tartışılmaz denir ya, tasarım bağlamında Latitude bana çok daha estetik görünüyor. Konfora yönelik detaylar da gayet ince düşünülmüş. Araca binerken, daha rahat oturulabilmesi için sürücü koltuğunun geriye hareket ediyor olması, Bose müzik sistemi, 10 hopörler gibi (Laguna’da var mı bilmiyorum). Ayrıca daha fazla bagaj alanı sunması da çok ama çok önemli bir farklılık. Motor zaten bilinen ekonomik bir motor. Öte yandan örneğin ben alırken sıfır Latitude satış fiyatları sınıfındaki en uygun fiyatlardı. Rakiplerinden motor, donanım, konfor gibi özelliklerde hiçbir eksiği yok ama fazlası var. İkinci ele sıcak bakmayan ve sıfır araba almak isteyenler için, şahsi görüşüm en iyi araçtı. Ama tutmadı, Hayretimin nedeni özetle bunlar.




  • Herkese merhaba,

    2011 Latitude Executive 1.5 6 ileri aracım var. Araç 125 binde, debriyaj artık yukarıda kavramaya başladı ve yokuşlarda değil ama düz yolda biraz gaza yüklenince hafif kaçırmaya başladı. Daha önce baskı balata değiştiren arkadaşlar, baskı balatayı MAIS mi alayım yoksa başka bir öneriniz olur mu? Baskı balata değişimini kaça yaptırdınız? Servis 2100 TL civarı bir hesap çıkardı.

    İstanbul'dayım. Anadolu yakası ya da Avrupa yakası farketmez. Daha önce Latitude baskı balatası değiştirmiş, işi bilen tamirci tavsiyelerinizi alabilirim.

    Teşekkürler,
  • Pathfinder1 P kullanıcısına yanıt
    Laguna liftback idi yani bagaj arka cam ile birlikte kalkıyordu. Daha Spor görünümlü ve atak bir araba... Latitude de ise kaportayı değiştirdi derken normal sedan yaptı ve dediğiniz gibi birazda büyüterek ağır ve asil bir duruş ile makam arabası havasında sunuldu... ( Laguna içinde hem aile, hem spor hemde makam arabası derler ) Amacım Laguna ile Latitude u karşılaştırmak değil sadece yerine konulacak 2.el alternatif araba önermekti.
    Kalın Sağlıcakla...
  • ohayyam kullanıcısına yanıt
    Alternatif olarak önerdiğinizin farkındayım, zaten tam da bu nedenle Latitude-Laguna için küçük bir kıyaslama yaptım ki Laguna'yı Latitude yerine koyamama nedenlerim ve Latitude’un tutulmamasına olan hayretim daha anlaşılır olsun.

    Öte yandan, aslında Latitude değil Laguna IV olarak devam etmelerinin daha doğru bir karar olacağına yönelik düşüncenize ben de içtenlikle katılıyorum. Neden bilinmez Renault bu konuda farklı düşünüyor olacak ki, üst segment araçlarında Safrane, Concorde, Laguna, Latitude ve Talisman gibi hep yeni isimler ile karşımıza çıkıyor! Neyse ki farklı sınıf olsa da Megane IV için yeni bir isim icat etmeden devam etmeleri ileriye yönelik umut verici bir gelişme sayılabilir.

    Bu arada hem Latitude hem de Talisman sahibi olanlar varsa, tasarım ve 4 kontrol hariç, Talisman’ın Latitude’dan daha memnun edici bir araç olup olmadığı konusundaki görüşlerini öğrenmek bizler için gayet faydalı olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pathfinder1

    Ben yanlış bilmiyorsam Laguna’da olup Latitude’da olmayan yok. En önemlisi Latitude çok daha geniş ve uzun. Yani daha konforlu bir yolculuk sunuyor. Bugün aynı ölçülerde bir Renault yok. Dahası Latitude, Laguna gibi coupe havasında değil, dolayısıyla daha ağır ve asil bir duruşu var. Bu çerçevede bana göre Latitude ile Laguna’nın karşılaştırılması pek doğru değil. Hani zevkler ve renkler tartışılmaz denir ya, tasarım bağlamında Latitude bana çok daha estetik görünüyor. Konfora yönelik detaylar da gayet ince düşünülmüş. Araca binerken, daha rahat oturulabilmesi için sürücü koltuğunun geriye hareket ediyor olması, Bose müzik sistemi, 10 hopörler gibi (Laguna’da var mı bilmiyorum). Ayrıca daha fazla bagaj alanı sunması da çok ama çok önemli bir farklılık. Motor zaten bilinen ekonomik bir motor. Öte yandan örneğin ben alırken sıfır Latitude satış fiyatları sınıfındaki en uygun fiyatlardı. Rakiplerinden motor, donanım, konfor gibi özelliklerde hiçbir eksiği yok ama fazlası var. İkinci ele sıcak bakmayan ve sıfır araba almak isteyenler için, şahsi görüşüm en iyi araçtı. Ama tutmadı, Hayretimin nedeni özetle bunlar.

    Hocam Alman arabası kullanırsanız konfor ne demek görürsünüz. Benim için konfor kasis ve çukur hissetmemek, gaza basınca gerçekten ivmelenebilmekten ibarettir bundan sonra....Eski bir kullanıcı olarak bu 2 unsur Latitude ve Laguna da olmadığı için bir dahada Renault'ya dönmeyi düşünmüyorum. Tabii fiyat mukayese kabul etmez.






  • İnce -
  • Iyi gunler arkadaşlar

    2.0 Dci 2011 Executive Latitude aracim var. Navi ekrani biraz küçük geliyor. 2013 model ile birlikte ekranalar 7 inch' e çıkarılmış bu ekrani bizim araca takmak mümkün mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • [font="Microsoft Sans Serif"]Herkese iyi geceler arkadaşlar. Bende aranıza katılmayı hedefliyorum. Tek kapı değişeni olan 110000 deki executive beyaz renk cam tavanlı araca 60000 istiyor. Fiyat nasıl sizce makul mü. İlanı aşağıya koydum
    https://www.arabam.com/ilan/galeriden-satilik-renault-latitude-1-5-dci-privilege/latitude-2012-ful-ful-emsalsizz-sonn-firsatt59999/8300360
  • Arkadaşlar herkese merhaba..
    Yaklaşık olarak 1 haftadır Latitude'yi araştıran biri olarak çoğunuzun yorumunu okudum.Bugün Renault servisini aradım ve tereddütlerimi sordum tereddütlerin nelerdir diye sorarsanız;
    1-Bütçem maximum 50bin Tl ve bu fiyata düşük km sorunsuz bir araç bulabilirmiyim?? birde full olmasını istiyorum tabii :)
    2-Genel olarak konuşulan arkayı savurma problemi gibi kronik başka sıkıntılar mevcutmu??
    3-100bin km ve üstü alınan 1.5 dci motorda bir yorgunluk olurmu?
    bunlara aldığım cevaplar savurma problemi çözülmüş şu anda karşılaşmıyoruz dediler ve 600bin km gören arabalar varmış 1.5dci motorda bu çok iddialı geldi bana. Alırsam eğer bu benim ilk aracım olacak ve çok hevesliyim :) D sınıfı bir aracın bu fiyatlara satıldığını görmek şaşırttı beni ama aracı kullananları gözlemlediğim kadarıyla kalite ve fiyat ürünüymüş..
    100 bin kmde bir araç alsam bakımlı sorunsuz tabi bu beni ne kadar idare eder sizce önerisi olan arkadaşlardan yorum alırsam sevinirim.. Allah'a emanet olun.




  • Selam.. aracım için 3D paspas takımı almayı düşünüyorum.. aldığınız önerebileceğiniz bir yer varmı acaba..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar foruma yeni katıldım, yakın zamanda latitude privilaj almayı düşünüyorum, yalnız merak ettiğim bir şey var privilaj paketine serviste orijinal ön park sensörü takıyorlarmı, cevaplar için şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 1.5 dizel edc executive aracımı satıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AlpArslan48 A kullanıcısına yanıt
    Şimdi biraz mantıklı konuşmak gerek.

    1. Bu araçlar D sınıfı olduğu için genelde uzun yolda kullanılmakta ve o fiyata alacağın aracın 200.000 km lerden aşağı temizini bulmak çok zor. Ya model düşük olur yada hasarı vardır.

    2. Savrulma olayını ben normal görüyorum. Yolun bozuk olduğu virajlarda çukura girince az bişey kayıyomuş hissi veriyor. Ama bu süspansiyon yapısından kaynaklanıyor.(Benim açımdan öyle) Bir keresinde yola çiğ düşmüş. Sert girdiğim virajda (araç sürati belli etmiyor) arka tarafta birden savrulma başlamıştı. Lastiklerim de kışlık Petlas idi. Ama michlen olaydı bunu yaşamazdım. Tam kelime-i şahadete başlıyordum ki ESP olaya müdahale etti. Şimdi hoşuma gidiyor, aynı viraja kasıtlı olarak giriyorum.

    3. Yeni nesil motorlarda eskiye nazaran biraz daha yağ bakımına dikkat etmek gerekiyor. Eğer aksama olmadıysa 500 binlere kadar sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum. Bir yandan Reno motoru ne kadar iyi olabilir derken, bir yandan bu kalbi mercedesinde taşıdığı aklıma geliyor.

    Böyle bir araca binmek kişisel tercih meselesi. İstanbul gibi kalabalık şehirlere fazla girmediğim, ve kendim tır şöförü olduğum için böyle bir araca ihtiyacım vardı. Aracım cam tavanlı, full paketli privilege modeli ve şimdi bunu verirsem benim ihtiyacımı hangi araç karşılar diye kara kara düşünüyorum.




  • Benimde bir sıkıntım var bi arkadaş yardımcı olsa çok güzel olacak.

    Bende Boss sistemi yok ve kendim koltuk altına biyere amfi bağlamak istiyorum. Bu amfiye aküden çekilecek güç hattını nereden geçirebilirim. Sonradan böyle bir modifikasyon yaptıran varsa yada orjinal olanlar bi zahmet kablo giriş yerine bakıp bana bi yardımcı olsunlar lütfen. Bide multimedya ekrana park kamerası bağlantısı yapmam şart oldu, yoksa tamponları dağıtacaz. Malum, her aracın çıktığı yere bizimkisi sığamayabiliyor ve park sensörünün son sesi çalmaya başladığında, arada hala uzun mesafe kalıyor, o yüzden çok kullanışlı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesutxf -- 25 Mart 2018; 17:22:31 >
  • jazzadige J kullanıcısına yanıt
    O aracı iyi biliyorum, araç yarım senedir ilanda duruyor. Belki hasar kaydı olduğu içindir ama ben olsam azcık işkillenirim. Son karar sizin tabiki de, niyetine girerseniz detaylı bir şekilde expertizden geçirmenizi şiddetle tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: önceki 223224225226227
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.