Şimdi Ara

<<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>> (96. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.051
Cevap
41
Favori
593.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkürler ilginiz için.sorun radyator den kaynakliymis .bütün sorunlari da tetikleyen radyotorun kirli olması .yenisini almadım onun yerine yaptırdım usta garanti verdi.su an için memmnunum.radyotorun durumunu resimler anlatıyor sanirim

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>
    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mduzgun60 -- 9 Şubat 2017; 16:38:46 >




  • slm arkadaşlar renault 19 beymen club aldım ve kalörüfer soğuk üflüyordu baktırdım ustaya tersmotata baktı içini boşaltıp takmışlar değiştirdik sıcak üflemeye başladı yanlız radyatör üst hortumu şişmeye aşladı conta yanık dediler mavi su ile örçtürdük ve conta yanığını yaptırdık radyatör üst hortumu yinede hafiften şişme var gaz verince gerilme oluyor hortumda aynı sorunu yaşıyan varmı
  • thod54 T kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bende de oluyor .ayrıca conta degisimi sonrası radyatör temizliği mutlakabolmalibdiye duydum.
  • Probleminiz muhtemelen kalorifer radyatöründen kaynaklı arkadaşlar. Ben Megane da aynını yaşadım boşu boşuna orjinal kapak contamdan oldum. Finalde kalorifer radyatöründen çıktı. Bir ihtimalde westinghouse vakum hortumundan kaynaklı olabilir. Su sistemiyle alakalı görünmeyebilir ama vakum hortumu dediğimiz şey dolaylı yoldan da olsa soğutma sistemine hava yaptırıp hortumların şişmesine patlamasına ve ölçme kabı ve zayıf yerlerden dışarıya atmasına sebep olabiliyor.
  • ARKADAŞLAR YARDIMA İHTİYACIM VAR
    DAHA ÖNCE RADYATÖRÜN ÜST SAĞ KÖŞESİNDEKİ HAVA ALMA TIPASININ ÖNCE SIZINTI DAHA SONRA SU AKINTISI VE EN SON KIRILMASI DURUMUNU DİLE GETİRMİŞTİM. ŞİMDİ İSE RADYATÖR ÜST HORTUMUNUN HAVA ALMA VİDALI OLANINDAN TAKTIM. ŞİMDİ DE O KIRILAN RADYATÖR HAVA TIPASININ ORASINI KÖR TAPA GİBİ KAPATMAYA ÇALIŞIYORUM AMA BİR TÜRLÜ YAPAMADIM... YANMAZ KIRMIZI SIVI CONTA İLE KAPATTIM AMA BİR MÜDDET SONRA TEKRAR SIZINTI OLARAK İŞ GÖRMEZ OLDU. EN SON ARIZA OLAN YERİ KALIN BİR VİDA İLE SIKARAK SIKIŞTIRDIM VE ÜZERİNİ İRAN YAPIŞTIRICI DENİLEN İKİZ TÜP İSMİYLE BİLİNEN İKİ TÜPÜ BİRBİRİNE KARIŞTIRIP 2 DAKİKA İÇİNDE UYGULAMASI OLAN BİR CELİK YAPIŞTIRICI İLE KAPATTIM... KAYA GİBİ OLDU ANCAK 2 GÜN SONRASI YANİ DÜN GECE PETROLE AKARYAKIT ALMAYA GİTTİĞİMDE YENİDEN O BÖLGEDEN SIZINTI OLDUĞUNU FARKETTİM... BAKTIĞIMDA YAKLAŞIK BİR ÇAY BARDAĞI KADAR ANTİFRİZ AKMIŞ...ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM...ÇELİK YAPIŞTIRICI SICAK SUYU GÖRÜNCE YUMUŞUYOR VE ESNEK BİR HAL ALDIĞI İÇİN SIZDIRMAYA MÜSAİT KALIYOR... ISIDAN ETKİLENMEYEN TUTTUMU BIRAKMAYACAK OLAN BİR ÇÖZÜM ÖNERİSİ OLARAK FİKRİ OLAN YADA TECRÜBE SAĞLAMIŞ OLAN BİR KULLANICIDAN ÖNERİ BEKLİYORUM... WAY ARKADAŞ ARAÇTA HERŞEYDE TECRÜBEM OLDU DİYEBİLİRİM AMA BANA DA ÖYLE BİR YERDEN SIKINTI GELİYOR Kİ TERZİ KENDİ SÖKÜĞÜNÜ DİKEMEZ MİSALİ HİÇBİRŞEY YAPAMIYORUM...

    BU ARADA YEDEK SU DEPOSUNDAN ÇIKIP DA MOTORA GİREN SU HORTUMUNUN ORTASINDAN KENDİ İCADIM OLAN 3 ADET SARI PİRİNÇEN YAPILMIŞ T BORUSUNU BİRLEŞTİREREK 1 SU ISI DERECESİ GÖSTERGESİ 2 78 DERECE YAZLIK MÜŞÜR 3 92 DERECE KIŞLIK MÜŞÜR BAĞLANTISINI MONTELEDİM. BU YAPTIĞIM OLAY TERMOSTATI SADECE MOTOR SICAKLIĞINI KORUMANIN DIŞINDA BOŞA ÇIKARMIŞ OLDU... YANİ RADYATÖR ÜZERİNDE BULUNAN 92 LİK MÜŞÜRÜN ÇALIŞMAMA GİBİ Bİ DÜŞÜNCEYİ ORTADAN KALDIRMIŞ OLDUM... SONUÇ OLARAK DİYEBİLİRİM Kİ EĞER RADYATÖRDEKİ ŞU HAVA ALMA YERİNİ BİR KAPATABİLİRSEM KÖR TAPA ŞEKLİNDE O ZAMAN BENİM R19 MÜŞÜRLER BOZULMADIĞI TAKTİRDE ASLA HARARET YAPMAYACAK OLAN TEK R19 DUR... ARKADAŞLAR O SORUNUMA ÇÖZÜM ARAYIŞI İÇİNDEYİM... HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER...




  • Merhaba ben radyotoru temizlettigim de( yukarıda resmi var ) kenarlar plastik olduğundan usta slikonla yapistirmisti.garanti de verdi.slikon tabancasıyla deneyebilirsiniz.ama sizin sorunu çozer mi bilmem.sonuçta sıcak eritebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mduzgun60

    Merhaba ben radyotoru temizlettigim de( yukarıda resmi var ) kenarlar plastik olduğundan usta slikonla yapistirmisti.garanti de verdi.slikon tabancasıyla deneyebilirsiniz.ama sizin sorunu çozer mi bilmem.sonuçta sıcak eritebilir.

    MERHABALAR İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM AMA DEDİĞİNİZ SİLİKON OLAYINI DA DENEDİM HATTA +350 DERECEYE KDR DAYANIKLI SIVI CONTA İLE DENEDİM AMA YİNE DE BİR YERİNDEN ATTI SUYU... ACABA DİYORUM SİLİKON OLSAYDI YİNE DE AYNI SORUN MU OLURDU DİYE SORUYORUM KENDİME... NET BİR CEVAP VEREMİYORUM. ÇELİK YAPIŞTIRICI DA OLMADI,ŞU DOĞALGAZ BORULARINI SABİTLEMEK İÇİN KULLANILAN MAVİ RENKTE LACTİTE DENİLEN İLACI DA KULLANDIM AMA NAFİLE OLMADI... FİBERGLASS TARZI DÜŞÜNEREK FİBERCİYE GİTTİM USTA BASINÇ VE SICAKTA FİBER DAYANMAZ DEDİ... HAAA TABİKİ AKLINIZA GELEN İLK ŞEYİ DE YAPTIM RADYATÖRCÜLERE DE GİTTİM BİRİ BU OLMAZ DİĞERİ BEN YAPAMAM ÖBÜRÜ DE30 LİRAYA TAMİR EDERİM AMA SÖKÜLMESİ GEREK SÖKERSEM DE 50 TL ALIRIM DİYOR VE EĞER YERİ BOZULMUŞSA TAMİR EDEMEM AMA 50 LİRA ALIRIM DİYOR YENİSİNİ TAKARIZ O ZAMAN DİYOR... ULAN YENİSİNE MASRAF YAPACAK OLSAM BEN ALIR TAKARIM. ALTI ÜSTÜ BİR KAÇ VİDA VE BİRKAÇ SU HORTUMU SÖKMEM GEREKECEK... BASİT DEĞİL SÖKMEK AMA YAPILAMAYACAK KADAR DA DEĞİL. ELBETTEKİ BELKİ DE DAHA ÖNCE BU DURUMU YAŞAYANINIZ OLMAMIŞTIR AMA BANA ÇÖZÜM ÖNERİLERİ GEREKİYOR VE ŞARTIM DA HEM SICAĞA DAYANABİLECEK HEM DE 93- 94 DERECE SICAK SUYA DAYANABİLECEK BİR ÇÖZÜM OLMALI... BU ŞARTLARI SAĞLAYACAK OLAN YAPIŞTIRICI ŞU ANA KADAR AKLIMA GELEN HIZLI DONDURUCULU JAPON YAPIŞTIRICISI AMA O DA BELLİ BİR ZAMAN SONRA SICAK SOĞU SICAK SOĞUK DERKEN ÇATLAMALAR YAPARAK TEKRAR SIZDIRIR... OFFFF ... NASIL YAPMALIYIM BEN BUNU...




  • Merhabalar amcamın arabası da r 19. Araç kontak açınca kalorifer üflüyor .Bulduğumuz çözüm sigortasını iptal ettirmek.internette araştırdım biraz ama rolle sen ya da şase kablolarından kaynaklı olabileceği yazıyor .Rolle nerede bilmiyorum.Bu arada kalorifer düğmesi çalışıyor sorun orda değil kendi arabam da denedim.Bu konuda bilgi veya tavsiyesi olan varsa şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mduzgun60

    Merhabalar amcamın arabası da r 19. Araç kontak açınca kalorifer üflüyor .Bulduğumuz çözüm sigortasını iptal ettirmek.internette araştırdım biraz ama rolle sen ya da şase kablolarından kaynaklı olabileceği yazıyor .Rolle nerede bilmiyorum.Bu arada kalorifer düğmesi çalışıyor sorun orda değil kendi arabam da denedim.Bu konuda bilgi veya tavsiyesi olan varsa şimdiden teşekkürler

    MERHABA BAHSETTİĞİNİZ AMCANIZIN ARABASINDAKİ SORUN RÖLE ARIZALANINCA OLUR MU O KONUDA BİLGİM YOK AMA EĞER AMCANIZIN ARABASI KLİMALI MODEL İSE RÖLENİN YERİNİ BASİTÇE BULABİLİRSİN... BENİM ARACIM KLİMALI VE KALORİFER RÖLESİ MOTOR KAPUTUNU AÇINCA DİREKSİYON TARAFINDAKİ PLASTİKLERİ SÖKEREK SALYANGOZ BİÇİMİNDEKİ KALORİFER MOTORUNUN KENARINDA KÜÇÜK AVUÇ KADAR BİR KAPAK VAR Bİ TORNAVİDA İLE BU KAPAĞI SÖK VE RÖLE O KAPAĞIN ALTINDA... DEDİĞİN GİBİ RÖLEDEN KAYNAKLI MIDIR BİLEMEM AMA YERİ ORASI...

    BU ARADA ARKADAŞLAR DAHA ÖNCE SÖYLEMİŞ OLDUĞUM RADYATÖR KAÇAĞI SORUNUNU ÇÖZEMEDİM, SON KOZ OLARAK TORNAVİDAYI ISITIP YERİNDE PARÇALANMIŞ OLAN TIPA PARÇASINI Bİ ŞEKİLDE SÖKECEK VE YERİNE UYUM SAĞLAYAN BAŞKA BİR DİŞLİ VİDA TAKACAKTIM BU SORUNUMU KÖKTEN ÇÖZECEKTİ... GEL GELELİM TAM KOLLARIMI SIVADIM YAPMAK İÇİN KAPUTU AÇTIĞIMDA HALA MOTOR SICAKTI VE RADYATÖRÜN KENARLARINDAN DA DAMLA DAMLA SU AKITTIĞINI FARKETTİM VE ALET EDAVATI BIRAKTIM. RESMEN SOĞUDUM ARKADAŞ VE SONRASINDA GİDİP KALE MARKA RADYATÖR ALDIM ( 320 GAYME )... ALIP KENDİM TAKTIM HAVASINI FALAN ALDIM ÇEKİŞİNDE ÇALIŞMASINDA FAN AÇIP KAPATMASINDA DÜZELME OLDU LAKİN HALA DA GÜNDE YAKLAŞIK 1 ÇAY BARDAĞI KADAR SU EKSİLTMESİ YAŞANIYOR... İNŞALLAH KORKTUĞUM OLAY OLMAMIŞTIR... EKSOZDAN ÇİĞ GİBİ SU FIRLATMALARI OLUYOR YAKLAŞIK 30 cm KADAR... ISININCA GEÇER DÜŞÜNCESİ VAR İÇİMDE AMA GEÇMİYOR... İNŞALLAH SİLİNDİR KAPAK CONTASINA ZARAR GELMEMİŞTİR... ŞÜPHELENİP USTAMA BAKTIRDIM, SUYUNA YAĞINA BAKTI, ÇALIŞMASINA BAKTI, SAAT GİBİ ÇALIŞIYOR YAĞINDA TERTEMİZ HATTA HİÇ SİYAHLAŞMA BİLE YOK ( 7 AY ÖNCE YAĞ DEĞİŞİMİ YAPMIŞTIM CASTROL MAGNATEC 10 40 OLMASINA RAĞMEN) HORTUM ŞİŞİRME YADA SUDA FOKURDAMA DA YOK HARARETİ DE YÜKSELTMİYOR DEDİ... EKSOZDAN ÇIKAN SU DAMLACIKLARINI DA GÖSTERDİM USTAMA O DURUM HER ARABADA OLUR DİYOR... İYİCE O ZAMAN BU SU NEDEN EKSİLİYOR GÜNDEN GÜNE... AKLA BAŞKA BİR SORU DAHA GELİYOR EKSİLEN SU NEREYE GİDİYOR... İŞTE O ZAMAN DA BENİM AKLIMA YANMA ODASINDAN CONTA ZARAR GÖRÜP SUYU İÇİNE ALARAK EKSOZDAN DIŞARI ATILMASINA SEBEPOLUYOR GİBİ BİR DÜŞÜNCEYLE SİLİNDİR KAPAK CONTASI SORUNU VARMIŞ GİBİ GELİYOR... SİZŞERİN GÖRÜŞLERİ NELERDİR ACABA... TECRÜBESİ OLAN ARKADAŞLARDAN YARDIM ÇAĞRIMA YANIT BEKLİYORUM... SİZLER İÇİN ARACIMA HARARET YAPMASINA KESİN ÇÖZÜM YAPTIĞIM İCADIMIN RESMİNİ DE GÖRESİNİZ YÜKLEDİM AŞAĞIDA...

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>




  • Merhaba. Önceki arabam 1998 model 1.6e rne idi. Şimdi 2000 model rte alize aldım. Sorum şu; bu aracın tepe lambasının önünde duran siyah lamba gibi olan kısım ne işe yarar. Bir de gülmezseniz klima çalışması için klima düğmesi le beraber fan düğmesini de çevirmem mi gerekiyor. Hrkese iyi forumlar.
  • Selamlar. 2001 1.6 RTE alize aracim benzin fiyati 5.38 lerde iken kışın sehir ici yaklasik 50 kurus yakiyor.tüp yok.benzinde kış sartlarinda cokta normal gelmiyor bu fiyatlar.daha az yakmasi icin neler yapmam gerekir.ilk sart tabiki tüp taktirmak. Ama brnzinde cok yakan tüpte de cok yakar deniliyor.yardmmm lutfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulut_1903 -- 11 Mart 2017; 16:29:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulut_1903

    Selamlar. 2001 1.6 RTE alize aracim benzin fiyati 4.38 lerde iken kışın sehir ici yaklasik 50 kurus yakiyor.tüp yok.benzinde kış sartlarinda cokta normal gelmiyor bu fiyatlar.daha az yakmasi icin neler yapmam gerekir.ilk sart tabiki tüp taktirmak. Ama brnzinde cok yakan tüpte de cok yakar deniliyor.yardmmm lutfen.

    Bence benzinde gayet normal yakıyor aracınız. Normal olarak 100km de 8 lt gibi hatırlıyorum fabrika verilerini. O da izin yol.

    Bu arada siz bilirsiniz. Üstte de sormuştum. Aracın öndeki iç aydınlatma lambasının önündeki siyah lamba gibi şey ne ise yarar. Ve klimayı açınca işlemi. Klima ile beraber fani da mı açmak gerekiyor.
  • cengiz57_1978 kullanıcısına yanıt
    Ustteki siyah lamba gibi olan anahtarin alicisi eger anahtar orayi gormesse acmiyor kapilari.klimada da en sagdaki normal max yazan.. klimayi calistirmak istiyorsan orayi normale getirip yada max a fanida 1 2 3 4 e getirmen gerekiyor.
  • Orjinal uzaktan kumandalı anahtarı kaybettim. Aynısından tedarik etme gibi bir imkanım olur mu? Araç Renault 19 Europe rt 95 model.
    Bir de aracın kaloriferini su sızdırdığı için değiştirdim ama eskiye nazaran ısıtmıyor. Kaloriferi 2. dereceye getirdiğim halde hemen soğuk hava üflüyor. Kaloriferciye götürdüm tekrar. Suyunu temizledi güya. Sorun yine aynı. Başka bir Elektrikçi ye taktirmis. O da yanlarında açıklık bırakmış. Açıklaması bu şekilde. 400 TL de para vermiştim. Hiç bir işe yaramadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h_k_yavuz -- 11 Mart 2017; 17:16:9 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulut_1903

    Ustteki siyah lamba gibi olan anahtarin alicisi eger anahtar orayi gormesse acmiyor kapilari.klimada da en sagdaki normal max yazan.. klimayi calistirmak istiyorsan orayi normale getirip yada max a fanida 1 2 3 4 e getirmen gerekiyor.

    Cevap için çok teşekkür ederim.
  • Değerli forum üyeleri yeni 95 model klimalı rt 19 aldım. Ne sebepten bilinmez kalorifer iptal edilmiş. Boruların bir kısmı yok. Bir kısmı duruyor. Petek tıkalımı diye kalın borudan su yolladım rahatlıkla dar çıkıştan çıktı. Hortuma üfledim ve hava akışı da problemsiz gibi duruyor. Bana konsol sökülecek dediler. Klima düzgün çalışıyor. Ve fanlarda düğmelerde çalışıyor. Konu hakkında yardımlarınızı rica ederim. Konsol sökülmeden bu iş olmuyor mu. 400-500 masraf olur dediler.
  • Arkadaslar 2001 model rte alize araca tüp taktirmak istiyorum. Hangi marka onerirsiniz.. sirali mi taktirmaliyim yardim lutfennn...
  • Benimde alize aracım var .Çok nokta enjeksiyonlu olduğu için sıralı sistem taktirmalisiniz.bende Atiker var memnunum ama karar sizin .Ama kesinlikle sıralı sistem olmalı
  • arkadaşlar bu r19 nasıl araçtır tavsiye edermisiniz
    ilk aracımı alacağım ilgilendiğim araçlardan biri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OTTOMAN_67

    arkadaşlar bu r19 nasıl araçtır tavsiye edermisiniz
    ilk aracımı alacağım ilgilendiğim araçlardan biri

    hocam babamda r19 1,4(rn diye hatırlıyorum) karbüratörlü 97 model vardı.
    Tam 15 sene kullandık,çok yakmasına ve 1,4motorun kasaya ağır gelmesine rağmen bizi hiç ama hiç üzmedi.
    Genişliğini ve rahatlığını çoğu arabada bulamadım.Peder yaşlandığından otomatik aldı ve sattı efsaneyi.

    Yıllar sonra ben de ilk araç seçimimi r19 1,6 rte alize 2001'den yana kullandım,aylarca sahibindende gezdim en sonunda şehir dışında düşük km tam istediğim gibi beyaz sedan buldum,ertesi gün atladım otobüse aldım geldim.

    R91 alacaksanız kesinlikle 1.6 ve bulabiliyorsanız rte alize yani en üst paketi alın.Geniş,güçlü,kliması taş gibi,parçalarını hala çok rahat bulabiliyorum.El freni parçası kırılmıştı,ilçe parçacısından buldum.Şimdi bagaj su alıyor,bagaj fitili alıcam heryerde mevcut ve inanılmaz az yakıyor resmen inanamadım.

    İst-bolu-ist 550km:3 çeyrek depo harcadı sabit 100-120km hızda,2 kişi az dolu bagaj ile.
    Geri kalan depoyla da istanbul trafiğinde 170-180 km kadar gittim ve sarı ışık daha yanmamıştı.(klima kapalı)

    Uzun yolda sabit hızla çok rahat 850-900km götürür.
    Geçen yolda biri durdurdu,memnunmusun bundan alıcam pedere bi tane diye,dedim hiç düşünme al mis.

    Bana kalsa bu aracı bi 5 yıl belki daha fazla satmam ama eşim düz kullanamıyor,çocuk gelince satmak zorunda kalıcam maalesefki..




  • 
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.