Şimdi Ara

<<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>> (37. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.051
Cevap
41
Favori
593.196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aramıza hoş geldın.sızlere sormak ıstıyorum.renaıult 19 rne 1.6 e aracım hareket anında ozellıkle vırajlarda stop ediyor.aracım enjeksıyon sıstemlı tup.sıralı sıstem degıl.cok nokta enjeksıyonlu. tup taktıralı 16 bın oldu olay yakın zamanda basladı. hava fıltresınden dolayı olabilırmı bıraz kırlenmiş olabilır yag degışım vaktı geldı.arac 80 binde.tecrubesı ve bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m ali -- 20 Temmuz 2009; 14:21:17 >
  • Onun cevaplamasını istiyorsanız pm atmanız daha iyi olur...
    Yok herkes cevablasın diyorsanız o sondaki yazıyı silmeniz lazım değil mi?
  • arkadaslar bir tane 19'um var hb 1.6 enj. 98 model klimasız .hasarı boyası kazası belası yok.zaten ilk sahibiyim.
    satmayı dusunuyorum şimdilik .acaba kactan asagı vermemeliyiz bunu piyasası nedir.yardımcı olursanız sevinirim.
  • Rozgen,

    Aynısının sedan modeli yani 98 model 1.6 enj. klimasız aracım vardı, ben de ilk sahibi idim. 2 ay kadar önce 9250'ye verdim. 173 bin km idi. şu anki fiyatlar nasıl bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalettinx

    Rozgen,

    Aynısının sedan modeli yani 98 model 1.6 enj. klimasız aracım vardı, ben de ilk sahibi idim. 2 ay kadar önce 9250'ye verdim. 173 bin km idi. şu anki fiyatlar nasıl bilmiyorum.


    tesekkurler cemalettin bey denicem sansımı..kazasız belasız surusler
  • Meraba arkadaşlar bizde bizim arabayı satcaz şuan renault 19 sedan 98 model 1.6 klimasız ama 100.000 km yi geçmedi daha ve ilk sahibi biziz üstündeki tüm parçaları orjinal kazası yok kaskodan sorgulanmadan bile geçilebiliyor sizce ne kadar fiyat koyalım ?? arabada hiç bir sorunda yoktur ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DesertLand -- 23 Temmuz 2009; 15:36:11 >
  • arkadaşlar merhaba
    geçen hafta tatildeydim yaklaşık 1500 km yol yaptım 95 RTİ 1.4 aracımla;
    izin dönüşünde eve ulaşmama 40-50 km kala akü sarj lambası yandı, ve o şekilde yola devam ettim,
    kısa bir süre sonra geri söndü... bu şekilde 4-5 defa yandı söndü o şekilde eve geldim;
    eve geldiğimde sarj lambası yine yanıyordu, fakat aracın devrini 30000 ve üzerine çıkarınca sönüyor.
    aracı oşekilde otoparka bıraktım. dün akşam ş.içinde tekrar binmem gerekti çalıştırdım sarj lambası söndü 6-7 km sonra geri yandı.
    yani biyerler ısınıyor,, soğuyunca geri yanıyor gibi geldi bana... ayrıca 3000 km kadar önce sarj dinamosu üzerindeki konjöktör denen parçayı kömürleriyle beraber orjinali ile değiştirdim...
    sizce neden olabilir, bu şekilde deneyim yaşayanların cevaplarını bekliyorum....
  • yukarıki sayfalarda yazmıştım. aynı araçtan benim de vardı hb 1.6 e brc sıralı sistem. lastikleri eskiydi. kaportada bir iki küçük ezik ve sıyrık nedeniyle az masrafı vardı.ama değişeni felan yoktu. onun dışında masrafsız ve sağlamdı.143.000'de vekaletle 9.300, devirle 9.000 tl'ye peşin verdim. karar senin
  • http://www.sahibinden.com/hesapli_dizel_pejo_307-91WQQaXQQ15450277WQQpXQQdisplayitem ne kadar eder acaba km s doğru mudur bu durum kontrol edilerek anlaşılabiiyor mu ya da nsaıl anlaşılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milalci

    arkadaşlar merhaba
    geçen hafta tatildeydim yaklaşık 1500 km yol yaptım 95 RTİ 1.4 aracımla;
    izin dönüşünde eve ulaşmama 40-50 km kala akü sarj lambası yandı, ve o şekilde yola devam ettim,
    kısa bir süre sonra geri söndü... bu şekilde 4-5 defa yandı söndü o şekilde eve geldim;
    eve geldiğimde sarj lambası yine yanıyordu, fakat aracın devrini 30000 ve üzerine çıkarınca sönüyor.
    aracı oşekilde otoparka bıraktım. dün akşam ş.içinde tekrar binmem gerekti çalıştırdım sarj lambası söndü 6-7 km sonra geri yandı.
    yani biyerler ısınıyor,, soğuyunca geri yanıyor gibi geldi bana... ayrıca 3000 km kadar önce sarj dinamosu üzerindeki konjöktör denen parçayı kömürleriyle beraber orjinali ile değiştirdim...
    sizce neden olabilir, bu şekilde deneyim yaşayanların cevaplarını bekliyorum....

    arkadaşımıza yardıme debilecek kimseler yokmu ya




  • arkadaşlar 1,6 klimalı beyaz renk karbüratör+lpg li 156,000km de sağ çamurluk değişmiş lokal boyalı bir europa için pazarlık ettik adam 9000TL aşağı inmedi? fiyat sizce nasıl?
    bir de 1,6 enjeksiyonlu motorlarla karbüratörlü motorların performans ı çok fark ediyor mu? her iki aracı kullanan kimse var mı?
  • kesinlikle fark var.hem yakıt hemde performans.hemde sorunsuzluk acısından.imkanınız varsa çok nokta enjeksiyonlu alın.
  • arkadaşım peki bu alize veya hangi modelinden rni rna rne..vs çok noktadan enjeksiyonlu motor var ve hangi modelden itibaren bu motor kullanılıyor?
  • 1998 başlıyo tahminim bu modeller.rne rte alize motorları aynıdır. rte ler celık janttıır
  • teşekkür ederim üstad bakalım uygun bir şey olursa alcam ama mutlaka 1.6 enjeksiyonlu alırım
  • Bizde de 2000 model alize rte var.aracın ilk sahibiyiz.Aldığımız günü dün gibi hatırlarım.
  • mrb.arkadaşlar benim 19 da sağ kapı cam krikosu arızalandı.. cam çalışmıyor.. yenisi de malüm çok pahalı.. nasıl onarabilirim.. bilen ya da başına gelen var mı ? şimdiden teşekkürler... kolay ve kazasız sürüşler..
  • s.a BeyLer sizlere bir sorum olcaktı

    R19 almayı düşünüyoruz Bana en Uygun R19 modelini önerirmisiniz 9,5milyara kadar limitim var gönül rahatlığıyla binebileceğim aracı önerirseniz sevinirim tşkler herkeze
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milalci

    arkadaşlar merhaba
    geçen hafta tatildeydim yaklaşık 1500 km yol yaptım 95 RTİ 1.4 aracımla;
    izin dönüşünde eve ulaşmama 40-50 km kala akü sarj lambası yandı, ve o şekilde yola devam ettim,
    kısa bir süre sonra geri söndü... bu şekilde 4-5 defa yandı söndü o şekilde eve geldim;
    eve geldiğimde sarj lambası yine yanıyordu, fakat aracın devrini 30000 ve üzerine çıkarınca sönüyor.
    aracı oşekilde otoparka bıraktım. dün akşam ş.içinde tekrar binmem gerekti çalıştırdım sarj lambası söndü 6-7 km sonra geri yandı.
    yani biyerler ısınıyor,, soğuyunca geri yanıyor gibi geldi bana... ayrıca 3000 km kadar önce sarj dinamosu üzerindeki konjöktör denen parçayı kömürleriyle beraber orjinali ile değiştirdim...
    sizce neden olabilir, bu şekilde deneyim yaşayanların cevaplarını bekliyorum....



    Lambanın diyotlarından dır. Şarj ediyorsa sorun yoktur içim rahat etsin diyorsanız şarj dinamosunun diyotlarını değiştirin yerinzde olsam kayış sağlam ise Akü şarj ediyor marş'da sorun yoksa Okadar Önemli değil




  • babamın lpgli 99 model 1.6 alizesi var.benzinle gittiğimde arabanın performansından memnunum ama lpgye aldığımda performansı çok düşüyor.bayırlarda ve hızlanmasında nerdeyse yarı yarıya düşüş oluyor.lpg nin daha az performanslı olduğunu biliyorum ancak bu kadar düşmesi normal bi durummudur.lpgdeki performansı arttırmak için bişeyler yapabilirmiyiz.40 liralik lpg ile 200km gidebiliyorum sizce bu normalmidir? bir arkadaşım vitesi devir 3.5e geldiğinde at dedi ama devir 3e geldiğinde motor çok bağırıyor onun için bende 3e gelmeden atıyorum siz kaçta atmamı önerirsiniz?arabayı 3 yıldır kullanıyorum ama araba konusunda hiç bilgim yok yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.