Şimdi Ara

<<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>> (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.051
Cevap
41
Favori
592.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Akü sorunu yaşayan ya da yaşayabilecek olan arkadaşlara bir fikir olması açısından yaşadığım bir tecrübeyi paylaşayım.
    Akü zırt pırt bitiyodu aracı bir gün yatırmam yetiyodu bitmesi için. Elektrikçilere gittik yok şundan yok bundan hepsi ayrı telden bi şeyler söylüyo ama çare yok hatta önceki akü bitince kaç yıl olduğunu bilmediğimden değiştirdim. O da bitti. En sonunda bi arkadaştan başka bir elektrikçi ismi daha aldım gittim durumu anlattım. Adam arabayı göremdiği için ( araç bi arka sokaktaydı ustayı yayan arıyodum.) ne marka olduğunu sordu. R 19 dedim. Bagaj lambası sönmüyodur dedi direk. Yok ya olur mu falan derken arkadaşın kameralı telefonunu lambanın altına gelecek şekilde bagaja yerleştirip bagaj kapağını kapattık sonra açıp telfondan kaydı izlediğimizde gerçekten de bagaj kapandığında lambanın kapanmadığını gördük.
    Şimdi iki üç gün de yatsa sorun yok daha fazla yatmadığı için araç bilmiyom kaç gün yatmaya dayanır.
    Aküyle ilgili sıkıntı olursa aklınızın bi köşesinde bulunsun istedim. Bunların üst kilidin dışında bi çıkıntı var kapağı kapattıpında lambanın alttaki yaylı düğmesini aşağı basıp kapatıyo o çıkıntı kırıkmış meğer. Tabi arabayı aldığımda o lamba yanmıyodu. Ben lambayı faaliyete geçirince, bu sorunların oluştuğunu sonradan hatırladım. Arabayı satan kişi sağolsun kilidin o çıkıntısı kırılınca 20 lira masraf edip kilit almak yerine lambayı iptal ediyor. Ve bizi uğraştıryor. hani söylese en azından nerde ne olduğunu ona göre hareket edersin. Şahsen ben arabayı şimdi satacak olsam çalışmayan yerlerini ya yaptırırım ya söylerim üç kuruşluk iş için kimsenin arkamdan konuşmasını istemem ama kişiden kişiye değişiyo demekki
  • ben o lambayı komple söküp attım zaten araç taksiden çıkma kendim basmadan yanmıyodu iyi bi yerde değil zaten... uğraşmaya değmez..
  • Merhaba arkadaslar..2001 model r 19 alize 1.6e marka aracım var. 29.000 km de... garaj arabası...
    bu arabamın ön gögüsü sol taraftan pırttı once. şimdi gögüs düşmek üzere... bunun orjinalini bulabilirmiyim... ayrıca arabama 1. ve 2. viteste hızlı (kalktıgımda max 3000 devir) bi sürtünme sesi geliyor...bu ses nereden gelebilir... debriyaj kacırıyor olabilir mi?? YARDIM EDERSENIZ SEVINIRIM
    bilalsalgar@hotmail.com
  • debriyaj kaçırıyor olabilir.. baskı şemsiyelerinden geliyor olabilir.. çok yatan arabalarda egzost sorunu olabiliyor..ordan gelen zırıltı olabilir..
  • bir renault ustası rahatlıkla bulabilir bu sorunu...
  • Arkadaşlar, bu subap ayarı neden bozulur belli bi km'si mi var, ya da süresi mi var? Dört ay içinde bozuluyo
    hemen. Daha önce forum genelinde mevzusu geçtimi bilmiyorum duyan bile varsa. Ben göremedim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: maamut

    Arkadaşlar, bu subap ayarı neden bozulur belli bi km'si mi var, ya da süresi mi var? Dört ay içinde bozuluyo
    hemen. Daha önce forum genelinde mevzusu geçtimi bilmiyorum duyan bile varsa. Ben göremedim.


    eksantirik mili bozuksa hemen bozulur zaten yaz kış geçişlerinde bozulur.. zaten yaz we kışa ayrı ayrı subab ayarı olması gerekir...
  • Herkese slm..foruma kaydolalı uzun zaman olmuştu..ama giremiyordum..bende R19 1.6 RTE Alize sahibiyim.tutulan modeli herhalde..araştırmadan aldık ama ii ettik herhalde....forumda herkes paylaşıyor herşeyi..çok hoşuma gitti bu..arabayı temmuzda 12.600 e aldık.tüp yoktu tabi.sıralı sistem lpg taktırdık aldığımız gibi.toplam 15.000i geçti masraflarla beraber..ilk sıralar rölantide sorun oluyordu.kendiliğinden düşüp yükseliyordu hiç durmadan..bilgisayara bağlayıp ayarladılar ve halloldu..çoğunuzunda dediği gibi bikaç sorunum var.
    1.si öncelikle durur haldeyken 1.vitese geçmemesi.debriyajdan ayağımı çekip bidaha basınca geçiyor ama:Dbunu öğrendm.
    2.si direksiyon hidrolik ama sert diğer arabalara göre.
    3.sü yaklaşık 2500devri bulunca ön taraftan bi hırıltı geliyor.acaba manifottanmı die şüpheleniyoruz..
    4.sü çok sesli bi araç:Dhepimiz alıştık artık buna..önceki araba R12 torostu..bu uçak gibi geldi:D
    5.si 4.viteste devrini bulduğu halde bi titreme yapıyor.bunu anlamadım işte

    dediğiniz gibi ustalar çok insafsız..ilk sıralarda çukura falan düştüğümde janttan ses geliyordu.bi tıkırtı.balata gevşekmiş ondan yapıyor biliyoruz..ustaya götürdük 300 ytlyle zor çıktık.rot milleri,aks körükleri ,balatalar ne varsa deiştirdi.dolayısıyla kesildi ama baya bi masraf oldu.
    şuandada motor yağ kaçırıyor.keçeden dediler.servis 350 ytl dedi.başka bi usta 170 dedi.şimdi 70e yapan birini bulduk oraya götürecem..adanadayım bu arada.
    lpg de en son 170i gördm.kaputu açtığımda her tarafın yağa bulanmış olduğnu gördm..kötü bi durum..benzinde deneyemedim daha.
    burda lpg 1.600 . km ye 140krş yakıyor.1lt ortalama 12km götürüyor...bu ara arttı biraz ama sanırım egsozdan dolayı ..

    herkese ii akşamlar..paylaşmak istedm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: baco007

    Herkese slm..foruma kaydolalı uzun zaman olmuştu..ama giremiyordum..bende R19 1.6 RTE Alize sahibiyim.tutulan modeli herhalde..araştırmadan aldık ama ii ettik herhalde....forumda herkes paylaşıyor herşeyi..çok hoşuma gitti bu..arabayı temmuzda 12.600 e aldık.tüp yoktu tabi.sıralı sistem lpg taktırdık aldığımız gibi.toplam 15.000i geçti masraflarla beraber..ilk sıralar rölantide sorun oluyordu.kendiliğinden düşüp yükseliyordu hiç durmadan..bilgisayara bağlayıp ayarladılar ve halloldu..çoğunuzunda dediği gibi bikaç sorunum var.
    1.si öncelikle durur haldeyken 1.vitese geçmemesi.debriyajdan ayağımı çekip bidaha basınca geçiyor ama:Dbunu öğrendm.
    2.si direksiyon hidrolik ama sert diğer arabalara göre.
    3.sü yaklaşık 2500devri bulunca ön taraftan bi hırıltı geliyor.acaba manifottanmı die şüpheleniyoruz..
    4.sü çok sesli bi araç:Dhepimiz alıştık artık buna..önceki araba R12 torostu..bu uçak gibi geldi:D
    5.si 4.viteste devrini bulduğu halde bi titreme yapıyor.bunu anlamadım işte

    dediğiniz gibi ustalar çok insafsız..ilk sıralarda çukura falan düştüğümde janttan ses geliyordu.bi tıkırtı.balata gevşekmiş ondan yapıyor biliyoruz..ustaya götürdük 300 ytlyle zor çıktık.rot milleri,aks körükleri ,balatalar ne varsa deiştirdi.dolayısıyla kesildi ama baya bi masraf oldu.
    şuandada motor yağ kaçırıyor.keçeden dediler.servis 350 ytl dedi.başka bi usta 170 dedi.şimdi 70e yapan birini bulduk oraya götürecem..adanadayım bu arada.
    lpg de en son 170i gördm.kaputu açtığımda her tarafın yağa bulanmış olduğnu gördm..kötü bi durum..benzinde deneyemedim daha.
    burda lpg 1.600 . km ye 140krş yakıyor.1lt ortalama 12km götürüyor...bu ara arttı biraz ama sanırım egsozdan dolayı ..

    herkese ii akşamlar..paylaşmak istedm


    daha önceki yazılardan da okumuşsundur gerçekten en beğendiğim europalar RTE ler RT kullanıcısıyım

    direksiyon bence o kadar sert değil en azından kullandığım biçok hidrolik arabaya göre orta sayılır
    babamın 2007 dci loganından daha yumuşak olduğunu düşünüyorum 95 model benimki
    daha önceden de hidrolik direksiyon bozulmuştu yenisi 200 üstü bir fiyat verdiler ve en sonunda sanayide yapan birini buldum 50 liraya yaptırdım içindeki fırça yada kömür diye tabir ettiğimiz hidrolik pompalayan elektirik motorunun parçalarını kesip biçip gümüş kaynağıyla uydurarak yaptık o günden beri gayet sorunsuz çalışıyor
    ama bozulduğu zamn emin olunki direksiyonu çevirirken kıp kırmızı oluyorsunuz
  • 1. sorunda baskı balata sorunu olabilir..
    2. sorunda hidrolik yağını kontrol et yağı eksikse normala göre sertdir.. ama tabi bi mercedes gibi olmasınıda bekleme..
    3. sorunda manifolt ya da eksoz contası vardır o değişmişdir yan sanayisiyle ona baktır orjinaliyle değiştirmeni tavsiye ederim manifoltdan olsa duramazsın çok fazla ses gelir
    5. sadece 4 vitesde yapıyor diye bişi olmaz.. ama en büyük nedeni 2 motor kulağına ce şanzıman kulağında sorun olmasıdır..onlara baktır..
    yüksek hızlarda yağ olması normalir zaten o motorla benzinde de daha fazlasını görmez...
    quote:

    Orjinalden alıntı: baco007

    Herkese slm..foruma kaydolalı uzun zaman olmuştu..ama giremiyordum..bende R19 1.6 RTE Alize sahibiyim.tutulan modeli herhalde..araştırmadan aldık ama ii ettik herhalde....forumda herkes paylaşıyor herşeyi..çok hoşuma gitti bu..arabayı temmuzda 12.600 e aldık.tüp yoktu tabi.sıralı sistem lpg taktırdık aldığımız gibi.toplam 15.000i geçti masraflarla beraber..ilk sıralar rölantide sorun oluyordu.kendiliğinden düşüp yükseliyordu hiç durmadan..bilgisayara bağlayıp ayarladılar ve halloldu..çoğunuzunda dediği gibi bikaç sorunum var.
    1.si öncelikle durur haldeyken 1.vitese geçmemesi.debriyajdan ayağımı çekip bidaha basınca geçiyor ama:Dbunu öğrendm.
    2.si direksiyon hidrolik ama sert diğer arabalara göre.
    3.sü yaklaşık 2500devri bulunca ön taraftan bi hırıltı geliyor.acaba manifottanmı die şüpheleniyoruz..
    4.sü çok sesli bi araç:Dhepimiz alıştık artık buna..önceki araba R12 torostu..bu uçak gibi geldi:D
    5.si 4.viteste devrini bulduğu halde bi titreme yapıyor.bunu anlamadım işte

    dediğiniz gibi ustalar çok insafsız..ilk sıralarda çukura falan düştüğümde janttan ses geliyordu.bi tıkırtı.balata gevşekmiş ondan yapıyor biliyoruz..ustaya götürdük 300 ytlyle zor çıktık.rot milleri,aks körükleri ,balatalar ne varsa deiştirdi.dolayısıyla kesildi ama baya bi masraf oldu.
    şuandada motor yağ kaçırıyor.keçeden dediler.servis 350 ytl dedi.başka bi usta 170 dedi.şimdi 70e yapan birini bulduk oraya götürecem..adanadayım bu arada.
    lpg de en son 170i gördm.kaputu açtığımda her tarafın yağa bulanmış olduğnu gördm..kötü bi durum..benzinde deneyemedim daha.
    burda lpg 1.600 . km ye 140krş yakıyor.1lt ortalama 12km götürüyor...bu ara arttı biraz ama sanırım egsozdan dolayı ..

    herkese ii akşamlar..paylaşmak istedm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: baco007

    http://www.araba.com/1791341.html?r=1# bu linkteki R19 hoşuma gitti..bilmem siz ne dersiniz..böyle bişey yapmak istiyorum kısmetse..ilerleyen zamanlarda



    bence modifiyeli apaçhi şahin gibi olmuş
    arkadaşlar yani yazık oluyor arabaya gibime geliyor

    bence çok fazla modifikasyon yerine arabanın genel hatlarını değiştirmeden yapılıcak değişiklikler daha güzel durabiliyor örneğin resimdeki gibi ufak bi marşbiyel gibi ayrıca 60 lira gibi bi masrafla alacağınız (ben hala alamadığım belki bigün alacağım) sis farı... gibi ufak değişiklikler gidebilir


    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>


    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>


    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    1. sorunda baskı balata sorunu olabilir..
    2. sorunda hidrolik yağını kontrol et yağı eksikse normala göre sertdir.. ama tabi bi mercedes gibi olmasınıda bekleme..
    3. sorunda manifolt ya da eksoz contası vardır o değişmişdir yan sanayisiyle ona baktır orjinaliyle değiştirmeni tavsiye ederim manifoltdan olsa duramazsın çok fazla ses gelir
    5. sadece 4 vitesde yapıyor diye bişi olmaz.. ama en büyük nedeni 2 motor kulağına ce şanzıman kulağında sorun olmasıdır..onlara baktır..
    yüksek hızlarda yağ olması normalir zaten o motorla benzinde de daha fazlasını görmez...



    motor kulaklarında ön 2 tanesini değiştirmek yetiyor arkadakini sökmesi yapması biraz daha zor olduüu için ben değiştirmemiştim

    bi hafta evvel manifold contasını değiştirdim orjinal değildi 20 liralık maliyete mal olduğu takımı değişimi ufak bikaç şeydaha yapıldı 2 hafta öncede susturucuyu değiştirdim
    yeni takılan contatan memnum

    hidrolik direksiyon kaçırmaya başladıysa zaten yavaş yavaş gitmiştir ben habire ilave edip duruyordum bigün tamamen iflas etti (yukarda yapımından bahsetmiştim) şimdi çok az belli belirsiz ses yapıyor (bilen anlar ancak)
  • teşekkr ederm beni yönlendirdiğiniz için..1-2 güne kadar bakıma girecek kısmetse..baskı balata yeni değişti..okuduğum bazı yorumlardada vardı vites geçerken zorlanıyor die..benmde aklıma geldi..ben zaten diğer arabalara göre direksiyon biraz sert demiştim.ama tabiki rahat yanii..direksiyon hidroliğini kontrol ediyorum..sorun yok.hiç kaçırmıyor yani..ama yan sanayi parça takmışlardır dediğiniz gibi büyük ihtimal..çünkü arabanın içinde konuştuğumuz anlaşılmıyor çoğu zaman..o derece ses var yani...
  • eski bir 19 sahibi olarak
    bence hiç modifiye yapmasa daha iyi imiş... zaten 19 ların kendine has sade bir güzelliği var!
    ilanda da kafasına göre yazmış arkadaş....anladığım kadarı ile 1.4i
    Ama araçta full yani; ESP, digital klima, hem metalik hemde opak boya bile var!


    quote:

    Orjinalden alıntı: baco007

    http://www.araba.com/1791341.html?r=1# bu linkteki R19 hoşuma gitti..bilmem siz ne dersiniz..böyle bişey yapmak istiyorum kısmetse..ilerleyen zamanlarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankay2 -- 11 Şubat 2009; 15:37:43 >
  • bu sabah arabayı çalıştıramadm..marş basıyor ama çalışmıyor..benzinden şüphelendm..benzn aldım geldm..yine çalışmadı..lpg ye aldığımda çalışır gibi oluyor ama geri benzine geçiyor sıralı olduğu için..ben enjeksiyon pompasından şüphelendm..tamirci getrdm..bişe anlamadı,yarın getir sökelm bakarız dedi.bildiğim kadarıyla enjeksiyon pompasından bi ses geliyordu önce..çalışrken falan..ama şimdi gelmiyor..sizce nedir sorun?enjeksiyon pompasımı arızalıdır??
  • MERHABA ARKADAŞLAR,


    BEN BU FORMA BUGÜN ÜYE OLDUM BENİM 1.4 1997 RENAULT BEYMEN CLUB'IM VAR .YAKLAŞIK 8 AYDIR ARABAM FAZLA BENZİN YAKIYOR ŞEHİR İÇİ
    320 KURUŞ( 50 YTL LİK BENZNLE 160 KM) TUTTUM BİRDE ATİKER SIRASIZ GAZ TAKTIRDIM ODA 275 KURUŞ YAKIYOR BUNLAR ŞEHİRİÇİ TUTARLAR KAFAYI YEMEK ÜZEREYİM ARABAMIDA ÇOK SEVİYORUM NE OLUR BANA AKIL VERİN .YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.SELAM VE SAYGILAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MEYHİP -- 12 Şubat 2009; 13:37:42 >
  • BENİM arabada da aynı sorun r19 rte hb.arabamdan memnunum ama şu ses olayı bir hallolsa daha iyi olacak.ama benimki rüzgar sesi değil motor sesi.usta ya götürdüm bunlar normal diyor.ben de teybi yüksek seste dinliyorum size de tavsiye ederim.r19 rte hb performansta 1 numara:)
    quote:

    Orjinalden alıntı: geronimo05


    quote:

    Orjinalden alıntı: tsuyoi
    quote:

    Orjinalden alıntı: islekomer

    arkadaşlar bende1998 1.6rte hb var benim aracın bir sorunu var 110 120 km hızla giderken aracın içine rüzgar sesi geiyor ıslık calıyor bu sorunu nasıl cözebiliriz saygılarla



    komik ama şayetki yüze getirdiysen havalandırmayı birde kapattıysan rüzgarın sesiyle ıslık sesi çıkarabiliyor bence cama falan vurdurmayı dene aksi halde tıkalı olabilir bence


    Merhaba arkadaşlar aynı problem bendede var.Yanlız bu ara başka bi problemim varki evlerden ırak 2000 R19 45000 1.9 Dizel aracımız var yanlız bu bir ay içinde orjinal şarj dinamosunu yaktı değiştirip ikinci el bir dinamo daha aldım.Yanlız gelgörki onuda yakmış aracı götürmedik elektrikçi, servis kalmadı problem ne olabilir.Yardımcı olabilirmisiniz Bu arada yine şarj dinamosu arıyorum nereden uygun fiyata bulabilirim.şu an İstanbuldayım.Araç memlekette babam kullanıyor daha doğrusu kullanamıyor Acil yardım Lütfen
  • Öncelikle bu yakıt çok fazla anormal.Acaba gazı aldığın yer sorunlu olabilr mi?50 liralık diyip 30 liralık vermiş olabilir...Arkadaşım bence öncelikle tüpü takan ustaya götür.tüp ayarı yapsın...ustaya da benzinde de çok yakıyordu deme bişey yapmaz.kolay gelsin...
    quote:

    Orjinalden alıntı: MEYHİP

    MERHABA ARKADAŞLAR,


    BEN BU FORMA BUGÜN ÜYE OLDUM BENİM 1.4 1997 RENAULT BEYMEN CLUB'IM VAR .YAKLAŞIK 8 AYDIR ARABAM FAZLA BENZİN YAKIYOR ŞEHİR İÇİ
    320 KURUŞ( 50 YTL LİK BENZNLE 160 KM) TUTTUM BİRDE ATİKER SIRASIZ GAZ TAKTIRDIM ODA 275 KURUŞ YAKIYOR BUNLAR ŞEHİRİÇİ TUTARLAR KAFAYI YEMEK ÜZEREYİM ARABAMIDA ÇOK SEVİYORUM NE OLUR BANA AKIL VERİN .YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.SELAM VE SAYGILAR
  • ateşlemelerin sağ alt çaprazında (aşağıda zor görüyor)bir aparat bir yere takılıyor.orada oksitlenme olmuştur.o aparatı temizledin mi sorun çözülmüş demektir.aynı sorun bende de oldu.yok triger değişmesi lazım falan dediler.sonra oradaki oksitlenmeyi göütrünce sorun çözüldü.kolay gelsin iyi şanslar...
    quote:

    Orjinalden alıntı: baco007

    bu sabah arabayı çalıştıramadm..marş basıyor ama çalışmıyor..benzinden şüphelendm..benzn aldım geldm..yine çalışmadı..lpg ye aldığımda çalışır gibi oluyor ama geri benzine geçiyor sıralı olduğu için..ben enjeksiyon pompasından şüphelendm..tamirci getrdm..bişe anlamadı,yarın getir sökelm bakarız dedi.bildiğim kadarıyla enjeksiyon pompasından bi ses geliyordu önce..çalışrken falan..ama şimdi gelmiyor..sizce nedir sorun?enjeksiyon pompasımı arızalıdır??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: usta0560

    ateşlemelerin sağ alt çaprazında (aşağıda zor görüyor)bir aparat bir yere takılıyor.orada oksitlenme olmuştur.o aparatı temizledin mi sorun çözülmüş demektir.aynı sorun bende de oldu.yok triger değişmesi lazım falan dediler.sonra oradaki oksitlenmeyi göütrünce sorun çözüldü.kolay gelsin iyi şanslar...
    quote:

    Orjinalden alıntı: baco007

    bu sabah arabayı çalıştıramadm..marş basıyor ama çalışmıyor..benzinden şüphelendm..benzn aldım geldm..yine çalışmadı..lpg ye aldığımda çalışır gibi oluyor ama geri benzine geçiyor sıralı olduğu için..ben enjeksiyon pompasından şüphelendm..tamirci getrdm..bişe anlamadı,yarın getir sökelm bakarız dedi.bildiğim kadarıyla enjeksiyon pompasından bi ses geliyordu önce..çalışrken falan..ama şimdi gelmiyor..sizce nedir sorun?enjeksiyon pompasımı arızalıdır??



    distirbitörmü?? içinde platin var zımpara kağıdıyla zımparalamak işi çözüyor bi raddeden sonra işe yaramıyor yenisini takmak gerekiyor bahsettiğin oysa şayet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsuyoi -- 13 Şubat 2009; 0:25:11 >
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.