Şimdi Ara

<<<....FIAT PUNTO EVO KULÜBÜ(39 üye)....>>> (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.272
Cevap
20
Favori
117.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pardon da yaşınız kaç? :S Ben de Evo inceledim, sonra C3'te karar kıldım. C3 için kasko min 1500 hesaplanıyor sigortacılarda(full kasko değil). Yani merak ettim, bu fark neden kaynaklanıyor :S
  • Yaşım 27. Benim kasko full kasko diye biliyorum.
  • akbankdan 940 lira teklif aldım full kasko fakat düşünmüyorum akbanka yaptırmayı.allianz la euroke dan birisini yaptırıcam c3 için fazla uçmuşlar sanki.alliansda 1160 lira evi 10 binliraya kadar sigortalıyor+senede bir kez boya koruma yapıyorlar
  • kanyente
    neden akbank'a yaptırmıyorsun fiyat şimdilik en düşük o görünüyor.
  • Evet arkadaşlar dün itibari ile 2011 Model Punto Evo Aracıma kavuştum:-) Beni de ekleyin kulübe:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea
    kanyente
    neden akbank'a yaptırmıyorsun fiyat şimdilik en düşük o görünüyor.

    daha fazla kapsaması oldugu ıcın allıans ı sectım akbank cok bos bır kasko------arkadaslar kulube eklenme talebı yaparkan yukardakı lıstede oldugu gıbı yazarsanız daha kolay ekleyebılırım sızı hıcbır bılgı vermeden benıde ekleyın dıyorsunuz
  • allianz kaskoya 1180 tl karşılıgında yaptırılmıştır kapsamı öğrenmek için tıkla
  • 2011 Model Fiat Punto Evo 1.4 Otomatşk Vites+Skydrome+PopKit+Güvenlik kiti+Blue&Me Tom Tom+ Evo Grisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrTech

    2011 Model Fiat Punto Evo 1.4 Otomatşk Vites+Skydrome+PopKit+Güvenlik kiti+Blue&Me Tom Tom+ Evo Grisi



    hayırlı olsun rabbim kaza bela vermesin kaça maloldu acaba
  • 1.3 75 hp multijet yakıt ve performans hakkındaki düşüncelerinizi alabilirmiyim arkadaşlar
  • 1.3 75 hp multijet yorumum: Araç ilk kalkışta yani 20000 dk/d re gelene kadar çok ölü ama turbo hissedilince çok canlı ve atak devirli vites değişince torkun etkisi ile çok hoş bir kullanımı var ama biraz sürat yapacam dersen devir saati 40000 ni buluncaya kadar ivmelemmeyi sürdürüyor sonrasında sanki birden nefesi kesiliyor yakıta gelincede sakin kullanımda 5.5 lt şehir içi hayal değil ama devir saatı 30000 civarlarında gezinince bilgisayar 7.5 lt yi çok rahat gösteriyor klima yakıta gözle görülür bir etkisi yok arabanın yol tutuşu kabin sessizliği iyi sayılır benim beğemmediğim şu kapılar mesela ford focus sun kapısını açıp ve kapattığın zaman ağırlık ve dolayısı ile sağlamlık hissi veriyor bunda o yok hatta biraz kibar davranınca kapı ölrtülmiyor bile ama içine binimte o konsolu görünce herşeye değiyor
    birde şu kelebek camları hangi mantığa koymuşlar hala anlamadım
    bu arada firenlerine deyinmem lazım bu güne kadar çeşitli araba kullandım ama bunun firen dozlamasına hayran kaldım biraz uzun oldu ama fikir sahibi olmuşsunuzdur
    bu arada süspansıyonlarınada deyineyim tek kelime ile bu sınıftaki bi araca aiit değilde d sınıfı bi araca ait galiba kesinlikle muhteşem bir süspansıyon var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssagirli
    birde şu kelebek camları hangi mantığa koymuşlar hala anlamadım


    benden böyle demiştim arabanın içindeyken ne gereği var kelebek camına dışardan baktıgında nedenini görebiliyorsun
  • ailemde megane 2 station wagon 1.5 dci 80 hp araç var 1300 kilo gibi bi ağırlığı var ama performans gayet ii yetiyo yani yakıtıda iyi bi genç arabası olarak 1.3 75 hp yeter gibime geliyo sürat seven biri değilim akresifte kullanmam her halde beklentileri karşılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Comaa

    ailemde megane 2 station wagon 1.5 dci 80 hp araç var 1300 kilo gibi bi ağırlığı var ama performans gayet ii yetiyo yani yakıtıda iyi bi genç arabası olarak 1.3 75 hp yeter gibime geliyo sürat seven biri değilim akresifte kullanmam her halde beklentileri karşılar


    megane 80 hp ama ama 1.3 mj ile karıştırma ilk kalkışta 1460 küsür lük motor turbo devreye girmeden o kasayı çok rahat kaldırıyor ama 1260 küsürlük mj motor turbo devreye girmeden yani 17500 devirin altında kasayı kaldırmaya pek gücü yettiği söylenemez...
  • şu kelebek cama gelirsek ben dışarıdan baktığım zamanda mantığını pek anlamadım
    bilmiyorum bende estetik algılama bozukluğuda olabilir ama bana dışardanda estetik gelmedi
  • Kelebek camlari A sutunu nedeniyle zorunlu olarak koyuluyor olabilir mi?

    Bi de devirleri 10 kat fazla mi soyluyorsunuz?
  • fiat punto evo dynamic 1.4 77 hp dualogic siyah benide ekleyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guguk

    fiat punto evo dynamic 1.4 77 hp dualogic siyah benide ekleyin

    hayırlı olsun sattıkmı pandayı ?
  • Benide ekle
    2011 Evo Beyazı 1.3 75hp Multijet Dynamic
  • kusura bakmayın şimdi fark ettim devirleri yazarken bir sıfır fazla kullanmışım
    kelebek cama gelincede kalın a sutunundan doğan yasal bir zorumluluk olabilir
    aksi taktirde bir mantığı yok yine tabi bu benim görşüm
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.