Şimdi Ara

LPG ye geçiş ısısı herkesin dikkatine ! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
0
Favori
69.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben özür dilerim kardeşim kalbini kırdıysam forumda malum çok var birbirini birbirine düşürmeye çalışan insanlarda malum böyle görünce yanlış anlamışım ben özür dilerim. Saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: yaman53

    özür dilerim haddimi aşarak konuşmuşum hocam tekrar özür diliyorum..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: frozenrealm

    ben özür dilerim kardeşim kalbini kırdıysam forumda malum çok var birbirini birbirine düşürmeye çalışan insanlarda malum böyle görünce yanlış anlamışım ben özür dilerim. Saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: yaman53

    özür dilerim haddimi aşarak konuşmuşum hocam tekrar özür diliyorum..





    bizler motorlu araçlar dünyasının fake insan'ları arasında değiliz.


    evli çoluk çoçuk sahibi belli bir kariyere sahip insanlarız.

    her zaman herkesin derdine biçare olmak istemişizdir zaman zaman da bu tür şakalaşmaların olması bence normal.


    sevgili dondurmaci murat bey beni yakından tanır.

    sizinde çeşitli topiclerinizde farklı makalelerim olmuştur.

    beni tanıyacağınızı düşünerek böyle bir şaka yapmak istedim ama şaka kaka oldu bidaha yapmıyacağım söz.

    yeterki insanların kalbi kırılmasın.

    iyi çalışmalar hocam.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: yaman53


    quote:

    Orjinalden alıntı: frozenrealm

    ben özür dilerim kardeşim kalbini kırdıysam forumda malum çok var birbirini birbirine düşürmeye çalışan insanlarda malum böyle görünce yanlış anlamışım ben özür dilerim. Saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: yaman53

    özür dilerim haddimi aşarak konuşmuşum hocam tekrar özür diliyorum..





    bizler motorlu araçlar dünyasının fake insan'ları arasında değiliz.


    evli çoluk çoçuk sahibi belli bir kariyere sahip insanlarız.

    her zaman herkesin derdine biçare olmak istemişizdir zaman zaman da bu tür şakalaşmaların olması bence normal.


    sevgili dondurmaci murat bey beni yakından tanır.

    sizinde çeşitli topiclerinizde farklı makalelerim olmuştur.

    beni tanıyacağınızı düşünerek böyle bir şaka yapmak istedim ama şaka kaka oldu bidaha yapmıyacağım söz.

    yeterki insanların kalbi kırılmasın.

    iyi çalışmalar hocam.








  • @yaman53 e ben kefilim.


  • quote:

    Orjinalden alıntı: dondurmaci

    @yaman53 e ben kefilim.




  • evet problem yok

    işte net dünyasının soğuk yüzü. bazen içinizdeki iyi hislerle yazdığınız şey karşı taraf yanlış anlıyabiliyor ( ki ben de çok yanılmışımdır.) ses, vurgu, tonlama, soru kipi yapma tarzı konuşma olmadğı için ( öğretmenlik damarım tuttu yine ).


    şu mübarek günlerde hepinize selam ve saygılar.

    Hamza kardeşim ve frozenrealm hocam iyi geceler...
  • iyi geceler hocam bu konuya bi değişiklik oldu ne lpg ısısı ısısı
    quote:

    Orjinalden alıntı: dondurmaci

    evet problem yok

    işte net dünyasının soğuk yüzü. bazen içinizdeki iyi hislerle yazdığınız şey karşı taraf yanlış anlıyabiliyor ( ki ben de çok yanılmışımdır.) ses, vurgu, tonlama, soru kipi yapma tarzı konuşma olmadğı için ( öğretmenlik damarım tuttu yine ).


    şu mübarek günlerde hepinize selam ve saygılar.

    Hamza kardeşim ve frozenrealm hocam iyi geceler...





  • quote:

    Orjinalden alıntı: komador

    Benim aklıma şöyle bir fikir geldi benim aklıma gelen doğal olarak makina mühendislerininde aklına gelmiştir ama yinede söyleyeceğim.Sıralı sistemlerde lpg 35-40 derecelerde ısı ile gaz haline geliyor ise ısının bu dereceye gelmesine kadarki geçen sürede benzinden tasarruf edecek isek şöyle yapılamazmı.Biliyoruzki motor soğutma suyu motorun içinde ve radyatörde bulunuyor.Motordaki su ısınınca buradaki su ile lpg yi ısıtmada kullanılıp,bu arada radyatördeki suyu motora göndermeyi kesecek bir devre yaparak motor suyu sıcaklığı 60-70 dereceyi bulduğunda radyatördeki suyuda motorun içindeki ısınan su ile normal çalışmasına devam edecek devreler yapılamazmı. Soğutma suyunun motor içinde hareketini bilmediğim için böyle bir fikir aklıma geldi.Eğer motor çalıştığı andan itibaren soğutma suyu radyatörden motor içine devridaim yapıyor isi benim söylediklerim yabana atılmamalı diye düşünüyorum.


    @komador

    Araç çalıştığında önce motor suyu ısınır ve motoru ısıtır Termostatınızın derecesine göre 80-90 dereyeye geldiğinde termostat açar ve radyatör suyu o zaman motor suyu ile beraber gezmeye başlar aracınızın içinde. Bizde ÖNCE Motorda dolaşan suyun hattını kullanarak regülatörümüzü ısıtıyoruz :)

    Sizin düşündüğünüz gibi çalışıyor yani sistem.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yakuzaaaa

    merhaba arkadaşlar bende bmw 3.20İ bir araç var ve aracımda lavato normal tüp var araçta ilk çalşmada yaz kış hiç bi sorun yok ama çalıştıkta 5-6 dk sonra tüp beyni buzlanma yapıyor havalar soğukken ve araç tekleme ve stop etme yapıyor ama motor isindıktan sonra sorun ortadan kalkıyor bu buzlanma sorununu yapılacak bir işlemle veya takılcak bir aparatla çözme yöntemi varmıdır bildiğiniz.



    Aracınızın su devirdaiminde problem var. Yada su seviyeniz düşük
  • quote:

    Orjinalden alıntı: frozenrealm

    iyi geceler hocam bu konuya bi değişiklik oldu ne lpg ısısı ısısı
    quote:

    Orjinalden alıntı: dondurmaci

    evet problem yok

    işte net dünyasının soğuk yüzü. bazen içinizdeki iyi hislerle yazdığınız şey karşı taraf yanlış anlıyabiliyor ( ki ben de çok yanılmışımdır.) ses, vurgu, tonlama, soru kipi yapma tarzı konuşma olmadğı için ( öğretmenlik damarım tuttu yine ).


    şu mübarek günlerde hepinize selam ve saygılar.

    Hamza kardeşim ve frozenrealm hocam iyi geceler...






    Hocam geçiş ısısına neolduğunu bide ben yorumlayayım müsadenizle,

    Benim arabamı ve kızımın arabasını (Kendileri FS Otogazın satış ve pazarlama md.olurlar :) 25 dereceye ayarladım.
    Evimden çıkıp ilk ışıklara gelirken, bazende geldiğimde gaza geçiyor arabamız, ışık yeşil yandığında resmen aracım ivmelenmede zorluk yaşıyor, Heriki araçta toyota birisi 2.4 cc birisi 1.6 cc vvti .

    Buda demek oluyorki 25 derece ideal değil :( Benim gibi ışığa denk gelmeyenler bunu farketmez onuda söyliyeyim

    30 derece yaptım şimdilik yaz olması sebebiyle fark edilmiyor ama konunun içinde biri olarak ben fark ediyorumki çok orta bir ayar oldu.
    Buda demek oluyorki kışın 35-40 derece tam ideal ayardır.
    Sevgi ile kalın iyi geceler :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    Hocam geçiş ısısına neolduğunu bide ben yorumlayayım müsadenizle,

    Benim arabamı ve kızımın arabasını (Kendileri FS Otogazın satış ve pazarlama md.olurlar :) 25 dereceye ayarladım.
    Evimden çıkıp ilk ışıklara gelirken, bazende geldiğimde gaza geçiyor arabamız, ışık yeşil yandığında resmen aracım ivmelenmede zorluk yaşıyor, Heriki araçta toyota birisi 2.4 cc birisi 1.6 cc vvti .

    Buda demek oluyorki 25 derece ideal değil :( Benim gibi ışığa denk gelmeyenler bunu farketmez onuda söyliyeyim

    30 derece yaptım şimdilik yaz olması sebebiyle fark edilmiyor ama konunun içinde biri olarak ben fark ediyorumki çok orta bir ayar oldu.
    Buda demek oluyorki kışın 35-40 derece tam ideal ayardır.
    Sevgi ile kalın iyi geceler :)





    oleeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy......

    işin üstadı ve kerimesi de TOYOTA ya biniyor..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dondurmaci


    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    Hocam geçiş ısısına neolduğunu bide ben yorumlayayım müsadenizle,

    Benim arabamı ve kızımın arabasını (Kendileri FS Otogazın satış ve pazarlama md.olurlar :) 25 dereceye ayarladım.
    Evimden çıkıp ilk ışıklara gelirken, bazende geldiğimde gaza geçiyor arabamız, ışık yeşil yandığında resmen aracım ivmelenmede zorluk yaşıyor, Heriki araçta toyota birisi 2.4 cc birisi 1.6 cc vvti .

    Buda demek oluyorki 25 derece ideal değil :( Benim gibi ışığa denk gelmeyenler bunu farketmez onuda söyliyeyim

    30 derece yaptım şimdilik yaz olması sebebiyle fark edilmiyor ama konunun içinde biri olarak ben fark ediyorumki çok orta bir ayar oldu.
    Buda demek oluyorki kışın 35-40 derece tam ideal ayardır.
    Sevgi ile kalın iyi geceler :)





    oleeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy......

    işin üstadı ve kerimesi de TOYOTA ya biniyor..


    Ay korktum birden nooldu yaw
    ne var bunda hemde aha buna biniyom

     LPG ye geçiş ısısı herkesin dikkatine !




  • benimkide 30 dereceye ayarlı park yerinden çıkınca 10-15 mt sonra gaza geçiyor
  • sevindik işte faruk bey.

    işin üstadı da TOYOTA ya binince sevindirik oldum.

    Selamlar.
  • @dondurmaci
    Selam ve sevgi bizden efendim
  • faruk hocam resimlerdeki sizmisiniz.Siz iseniz ben sizi tombul ve kısa olarak hep hayal etmiştim tabi bu kadarda karizma olarak hayal etmemiştim:)
    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: dondurmaci


    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    Hocam geçiş ısısına neolduğunu bide ben yorumlayayım müsadenizle,

    Benim arabamı ve kızımın arabasını (Kendileri FS Otogazın satış ve pazarlama md.olurlar :) 25 dereceye ayarladım.
    Evimden çıkıp ilk ışıklara gelirken, bazende geldiğimde gaza geçiyor arabamız, ışık yeşil yandığında resmen aracım ivmelenmede zorluk yaşıyor, Heriki araçta toyota birisi 2.4 cc birisi 1.6 cc vvti .

    Buda demek oluyorki 25 derece ideal değil :( Benim gibi ışığa denk gelmeyenler bunu farketmez onuda söyliyeyim

    30 derece yaptım şimdilik yaz olması sebebiyle fark edilmiyor ama konunun içinde biri olarak ben fark ediyorumki çok orta bir ayar oldu.
    Buda demek oluyorki kışın 35-40 derece tam ideal ayardır.
    Sevgi ile kalın iyi geceler :)





    oleeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy......

    işin üstadı ve kerimesi de TOYOTA ya biniyor..


    Ay korktum birden nooldu yaw
    ne var bunda hemde aha buna biniyom

     LPG ye geçiş ısısı herkesin dikkatine !





  • evet faruk bey bende sizi daha genç zannetmiştim yanlış anlamayın hala gençsiniz saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: yahyademirci

    faruk hocam resimlerdeki sizmisiniz.Siz iseniz ben sizi tombul ve kısa olarak hep hayal etmiştim tabi bu kadarda karizma olarak hayal etmemiştim:)
    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orjinalden alıntı: dondurmaci


    quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    Hocam geçiş ısısına neolduğunu bide ben yorumlayayım müsadenizle,

    Benim arabamı ve kızımın arabasını (Kendileri FS Otogazın satış ve pazarlama md.olurlar :) 25 dereceye ayarladım.
    Evimden çıkıp ilk ışıklara gelirken, bazende geldiğimde gaza geçiyor arabamız, ışık yeşil yandığında resmen aracım ivmelenmede zorluk yaşıyor, Heriki araçta toyota birisi 2.4 cc birisi 1.6 cc vvti .

    Buda demek oluyorki 25 derece ideal değil :( Benim gibi ışığa denk gelmeyenler bunu farketmez onuda söyliyeyim

    30 derece yaptım şimdilik yaz olması sebebiyle fark edilmiyor ama konunun içinde biri olarak ben fark ediyorumki çok orta bir ayar oldu.
    Buda demek oluyorki kışın 35-40 derece tam ideal ayardır.
    Sevgi ile kalın iyi geceler :)





    oleeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy......

    işin üstadı ve kerimesi de TOYOTA ya biniyor..


    Ay korktum birden nooldu yaw
    ne var bunda hemde aha buna biniyom

     LPG ye geçiş ısısı herkesin dikkatine !







  • Arkadaşlar biraz hort olacak ama yararlı bir konu tekrar konu açmaya gerek yok.Bende atiker marka kit var aracım 1,4 206 pug otomatik.Yakıtım iyiydi ama geçenlerde nerden estiyse gaz filtresini değiştirdim ve 30 derece olan sıcaklığı 27 derece yaptım.Fakat aşırı yakıt tüketimi arttı.20-22 krş yakan araç (ş.içi) nerdeyse 38 krş yakmaya başladı.Gazı daima shellden alırım.9.62 litre ile 65 km yol yapmışım bu da demekki 100 km de 13.5 lt felan yakmışım ki aşırı fazla bu değer.Adam filtreyi değişince sadece sıcaklığı 27 yaptı (ben söyledim daha erken geçsin diye gerçi 30 kende memnundum kaşındım herhalde) birde basıncı 0.65 ten 0.50 ye çekti.Basınçla alakası olduğunu sanmıyorum.Kimisi dereceden diyo çünki çiğ yakar diyo kimisi filtre değişince oluyo öyle diyo.İyide kirli filtre yenisi ile değişince daha az yakması gerekmiyor mu?
  • Ben lovato taktırdım araç Dacia Sandero 1.4 8v.25 derece ve 15 sn ye ayarlandı.Benim merak ettiğim zararlı falan deniyor ama 25 dereceye geçtikten 15 sn sonra acaba sıcaklık kaç derece oluyor.25 derece motor ısısı 15 sn sonra örneğin 40 dereceye ulaşıyorsa o zaman 35 yada 40 derece ye ve 5 saniye ayarlanmış olmasından ne farkı var.
  • Hort gibi olacak ama Opel corsa 1.4 aracım var.

    Atiker sistem takılı ve lpgye geçiş ısısı 25 dereceye ayarlı.

    Sabahları arabayı çalıştırdığımda gaza sanki biraz çabuk geçiyor ve devir saati sanki stop edecekmişcesine 0 a kadar düşüp çıkıyor bir kaç defa sonrasında araba kendini rolantiye almaya çalışıyor. biraz hareket ettikten sonra düzeliyor zaten problem kalmıyor.

    Acaba yaşanan bu sarsıntılı geçişin sebebi gaza çok çabuk mu geçiyor gaz buhar haline gelemediğindenmi bu sarsıntıyı yaşıyorum.

    Ona göre gidip sıcaklığı 30 dereceye çıkartmayı düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.